weegschaaltje van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!! lekker genieten nu van je gezinnetje
poe hee...kom net uit het ziekenhuis (gyn) en ik moet het nog allemaal ff laten bezinken hoor..! Ik wordt 14 dec ingeleid!! Ze willen dit gaan doen omdat de vermoeidheid te sterk toeneemt en de kans op een terugval van MS dan wordt vergroot na de bevalling. Ik heb nu slaapmedicatie meegekregen die ik in ieder geval een week voor de bevalling moet gaan slikken, zodat ik in ieder geval een beetje uitgerust aan de bevalling kan gaan beginnen..! Mijn hemel, nog 12 dagen... nog niet eens 2 weken meer!
Weegschaaltje van harte gefeliciteerd met Millan!! Hoeraaaa de eerste december jongen is geboren! geniet ervan! Shadow, krampen? Jaaaaa zet door, zet door, zet doooooor!!! Patroes, oei in het z'huis! hopelijk gaat het snel weer beter met je bloeddruk!!
Oooh Charmed, wat een moppie!!! enne, shirt is van Name it, wij hebben hem bij de baby speciaalzaak gehaald, maar die zit alleen in Lelystad, maargoed neem aan dat hij wel ergens anders ook te koop is hihi Oh het is voedertijd!! Kussies voor iedereen!
Ik moest ook van Lynnami zeggen dat zij aan jullie denkt en zij feliciteert ook de nieuwe mama's en wens de mama's to be ook heel veel succes!
Jippie Weegschaaltje!Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Milan! Ik hoop dat je een goede bevalling hebt gehad, veel geluk samen. Liefs Selma
@ Guusje; Ikke ook! Bekijk het zo.. Je kan nu écht nog iedere dag van je buik genieten! En zorgen dat écht alles klaar is en boodschappen enzo al in huis zijn! Dat is in elk geval wat ik ga doen! @ shadow; Niemand neemt het je kwalijk als je de buddy berichtjes niet doorstuurt omdat je zelf (eindelijk) gaat bevallen hoor hihi Ik duim nog steeds voor je! @Peuterpuber weer aanwezig! naar de winkels lopen ging super! helemaal geweldig die sneeuw natuurlijk.. maar op het winkelcentrum.. Ooo ik schaam me zo diep, wegrennen, op de grond liggen en gillen enz... Ze wéét gewoon dat ik d'r niet van de vloer af kan rapen en niet achter d'r aan kan rennen.. Maar wacht maar hihi, nog 10 dagen en dan krijg ik d'r wel als ze denkt weg te kunnen rennen hihi Ah, ze blijft een schatje!
*inbraak* hallo shadowcat, zou je patroes sterkte en succes willen wensen van de guppies en de maartmamas? en als je het buddieen niet meer red wil ik het wel overnemen. ik lees hier stiekem mee hoe het gaat met haar en dan zet ik het door naar ons lijntje. en dames hier, heel veel succes, en dat jullie maar snel een mooi kindje vast mogen hebben (en als het dan kan die van jullie he) liefs Lidwina *uitbraak*
Weegschaaltje van harte GEFELICITEERD met je zoon MILLAN !!! Ik hoop dat de bevalling goed is gegaan en een beetje is meegevallen. Dat mag wel na zo'n zware tijd !
Gedaan . Heb haar een sms gestuurd. Voorlopig gaat 't buddy-en nog wel hoor, de krampen zijn helaas weer weggezakt . Maar zodra 't niet meer gaat dan laat ik 't weten, dank je .
Ook toevallig, misschien zijn we wel tegelijk bezig! Wedstrijdje doen? haha.... Ja, je kan wel alles van te voren plannen das zeker waar! Maar de spontaniteit is er dan wel af...maar ja, het is voor mij wel beter. Ik wil ook borstvoeding gaan geven en als ik een terugval krijg van de MS moet ik weer aan de medicatie en kan ik dus geen bv geven... Nog 12 dagen, bijna 11....pffff, komt nu wel heel dichtbij dan he!
Vandaag toch effe mijn vriend moeten toosten. Bleek dat de rechtzaak word verzet naar woe 29/12 en hij was er echt kapot van. We gingen er echt van uit dat Loecke vanaf nu toch deels bij ons zou mogen zijn. Mogen we nu weer een kleine maand wachten :x Heb door al het piekeren er over vorige nacht ook amper een oog toe gedaan @patroeschka: Bij de jongens heb ik ook zo'n buik gehad. En nu ga ik er ook weer naar toe want qua gewicht en omtrek blijf ik hetzelfde als mijn vorige zwangerschap. @weegschaaltje: Dikke proficiat met de geboorte van Millan!!! En inderdaad de eerste 'echte' december baby en een jongen!
@Parr : heel veel sterkte gewenst voor morgen joh! Hoop zo dat het snel raak mag zijn voor jullie. Ik duim voor je. Dikke knuff en ik zal morgen aan je denken . @Ongeduldig : welkom!! Je bent 1 dag eerder uitgerekend dan ik. Leuk dat je mee komt kletsen! Mag ik vragen waarom er zoveel leeftijdsverschil zit tussen je kids? @guusje : wow ook al snel voor inleiding! Hoop voor jou dat het dan sneller door gaat zetten dan bij mij . Wel goed dat ze je gaan helpen dan, en hopelijk kun je je goed voorbereiden met de slaapmedicatie. @Springmuis : krampen zijn grotendeels weer verdwenen . @Tess : weet ik dat niemand 't me kwalijk neemt . Pff ze heeft 't wel op d'r heupen geloof ik he je kleine puberdraakje . @youngmom : pff wat vreselijk zeg weer een maand moeten wachten . Weer een maand van onzekerheid . Balen balen . Hoe gaat 't verder met je, hou je 't nog wel een beetje vol in 't zkh? Wel prettig dat je alweer de 33 weken gehaald hebt joh. Veel sterkte en een dikke knuff van mij hoor. @hier : ik WIST het!!! Over een half uurtje mag de tampon d'r uit maar de krampen zijn dus alweer pleite he grotendeels . Had goede hoop dat 't nu misschien toch echt door ging zetten want flinke uitstraling naar m'n rug en erger dan vorige week toen ik voor de 2e keer die tampon had, maar niks hoor :x. Heb af en toe een lichte pijn in m'n buik nog maar 't is weer weg :x. Ik baal hier zo van! Morgen krijg ik weer controle en dan maar zien hoe het dan is. Heb ik er een cm bij gekregen dan kunnen ze m'n vliezen gaan breken, maar hang ik nog steeds op 1 cm dan zal 't een rustdag worden ben ik bang . Wat een gedoe zeg.. je moet er wat voor over hebben voor zo'n uk .
@shadow; volgens mij krijg je met 43 weken een KS! Je beebje wil echt nog niet hè! Ik blijf voor je duimen hoor meid! @Guusje; kom maar op, ik gok op 2 persweeen dir keer Hahaha Jaa het is echt snel hihi, maar het zegt nog niks hè.. Als je de verhalen op internet leest over inleiden zonder een verstreken BMM duurt het meestal 2 á 3 dagen.. (kijk naar shadow) Misschien is het spontane eraf, wij houden het lekker alsnog voor iedereen geheim! Iedereen denkt nu dat we hebben besloten om de bevalling helemaal uit te lopen Ze moesten eens weten! Voor mij is het ook makkelijker plannen met m'n mini monstertje voor oppas!
@youngmom; Pfff wat een gedoe zeg.. en dat ook nog eens met de kerst enzo! Ik hoop echt dat er iets positiefs voor jullie uit komt! Hoe gaat het inmiddels met Cas zijn knietje?
@shadowcat76: Ahja met mij gaat het wel. Ik tel echt af, iedere dag tot ik de jongens zie maar ook tot ik mag bevallen. Ben het echt zo beu en wil weer naar huis toe... En wat rot voor jou dat het echt niet vlot. Hopelijk heb jij nu één van de komende dagen toch je kleintje in je armen! Ik duim alvast mee met jou! @tessnl: Met kerst zijn we toch niet samen gezien ik in het ziekenhuis lig. Als ik dan nog niet bevallen ben ten minste. Met Casje gaat het wel, morgen controle van de wonde bij de huisarts.
Hey lieve meiden! Jeetje, wat is het hier een gekkenhuis. Patroes in t ziekenhuis, shadow met krampen die uiteindelijk weer afnemen , youngmom met voogdijproblemen (ik hoop voor jullie dat jullie volgende maand een goeie uitspraak krijgen en dat jullie knallend het jaar uit gaan. Genoeg ellende gehad dacht ik zo....!), Weegschaaltje die eindelijk bevallen is, Guusje die ingeleid gaat worden.... Het is me wat met ons. Vanavond weer een paar krampen gehad, maar stelde niet zo heel erg veel voor vergeleken met gisteren. Verder veel geslapen vandaag. Welterusten allemaal! Hee, ik zie dat mijn ticker niet klopt! Er staat 37 weken en 5 dagen, maar ben 37 weken en 4 dagen... Dat is vreemd, vanmiddag klopte die nog. Of zou het met tijdverscgil te maken hebben ofzo? Dat het bij de makers van die site al 12 uur is geweest? Naja, boeiend ook Trusten!