@ Patroes; Neeee ik heb allemaal binnen kunnen houden hoor Maar vind je dat serieus lekker? Heb het nog nooit geprobeerd, en ga het ook zeker niet doen! Little miss sunshine heeft VERPLICHT moeten slapen met d'r snotneus.. Ik hoop alleen dat ik d'r vandaag wél met het goeie been uit bed heb getild.. (en ik vrees van niet) Ach.. nog 2 uurtjes slaafje spelen dan en dan gaat ze weer d'r bed in
Hey meiden, Ik ben een tijdje niet hier geweest omdat ik me heel slecht heb gevoeld de laatste weken. Maar nu gaat het alweer stukken beter hoor. Ik wilde even komen melden dat op 28 november ons kleine meisje Roos is geboren. Wel een beetje vroeg, ik was precies 36 weken zwanger en werd er behoorlijk door overvallen. Roos moest even in het ziekenhuis blijven omdat ze te vroeg geboren was en omdat ze geel werd, maar sinds vorige week zaterdag zijn we weer thuis. De kraamverzorgster is vertrokken en nu mogen we het zelf proberen. Het is drukker dan ik had verwacht met voeden enz, maar het ritme begint er een beetje in te komen en we genieten volop van ons wondertje. Zo ik ga eens lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Groetjes Toetje
Toetje gefeliciteerd met jullie dochter!!! Na een moeilijke start gaat het gelukkig nu weer allemaal fijn!! Geniet ervan!!!
goedemorgen meiden spijt me dat ik hier te weinig kom, kom er gewoon meestal niet meer aan toe, Toetje gefeliciteerd met de geboorte jullie dochter Roos!!! ik klikte op naar laatst ongelezen bericht, toen kwam ik gelijk hier uit, heel stom, nu weet ik niet hoe ver terug te lezen, dat zal ik straks eens ff opzoeken, maar ik leef nog!! en ben nog zeker niet bevallen.