December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Rammel : rustig aan doe ik zeker, lig al zowat de hele dag uitgestrekt op de bank, alleen wc en douche heb ik vandaag gezien en vanmiddag wat boterhammetjes gepakt meer niet. Zou goed moeten zijn toch :).

@youngmom : helaas :(. Ook met jou komt 't wel goed hoor!

@mystik : je zult heus niet de enige zijn hoor met niet zoveel babyspullen in huis :).

@patroes : heb je je mp pakketje nog binnen gehad?

@Lynnami : ben echt blij voor je hoor dat je weer zwanger bent! Deze beeb gaat gezond ter wereld komen ;).

@DaWo : geldt voor jou ook natuurlijk! Ik hou voor beide m'n duimen paraat voor gezonde beebs!

@Juf : graag gedaan :). Yep helaas was 't weer slechter :(. Gelukkig wel thuis maar toch he. Ik hou nu extra extra goed rust, hoop zo dat het morgen toch weer wat verbeterd is... Beeb is gelukkig wel goed levendig da's iig iets! Goed dat je toch geweest bent! Geeft een goed gevoel he da's net zoiets als sportschool, geen zin maar als je gaat dan ben je blij dat je 't gedaan hebt :). Enne, idd rustig aan doen, fijn gevoel dat 't geregeld is met je werk!

@Jip : ach meis toch je rug... pff is niet lekker zo :(. Hoop voor je dat het snel beter wordt!!

@Selma : pff meisje toch gaat ook allemaal niet lekker met jou he. Ok je bent dan wel thuis maar toch als je niets mag...
    En ja klopt die spuiten geven een flinke verhoging van de suiker, ik heb ze ook gehad en mocht van de gyn geen curves doen daarom, omdat je suiker er flink van omhoog schiet.

@hier : schoonma heeft vandaag weer boodschappen gedaan, heerlijk! Lief is nog niet thuis, had 'm 3 kwartier geleden gebeld dat ik honger had (normaal issie rond half 7 meestal wel thuis). Hij is nog bezig op z'n werk en 't zit allemaal tegen zei hij, hoop dat hij zo thuis is... want ik heb echt wel honger nu :D. Zometeen maar een paar plakjes peperkoek met boter pakken denk, dan heb ik iig toch alvast iets binnen. En zo als hij thuis is zal het wel iets van bestellen of zo worden denk want die heeft echt geen zin meer om te koken als hij thuis komt!

Ik ga nu even naar de keuken, hongerrrrrrrrrr!!

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    HEy meiden kom weer ff langswaaien om hi te zeggen, ben helemaal kapot lig al op bed met lappie maar de dagen voor de klas worden nu echt erg zwaar. Nog een weekje voor mijn verlof in gaat jippie!!!!

Maar ben jullie niet vergeten en lees wel mee, maar reageer ff wat minder.

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @jufkyjo: Ah nog effe en dan ben je ook effe thuis.

@shadowcat76: Ach meid wat rot voor je! Ik leef echt met je mee vanuit het diepste van mijn hart. Maar zie dat je wel thuis bent, das goed. Hoop echt voor je dat het nu betert!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mp pakket is binnen, heb geselecteerd en bijna de helft naar het leger des heils gedaan. Het merendeel is al gewassen en opgevouwen! Ziet er prima uit! Dus ben blij haha.

Hier vanavond visite gehad van mn schoonmoeder. Ze had toch voor het nieuwe kamertje lakentjes gemaakt die erbij passen haha. Ze kán t niet laten.. ;) Ook gehad over bevalling etc. Ze komt bij ons kramen, heb er allemaal al 'zin' in. ;)

5. shadowcat76

@charmed : geeft toch niet dat je wat minder reageert, lekker rustig aan doen!

@youngmom : dank je! Trouwens sorry dat ik niet zoveel in ons andere topic zit hoor maar 't is eigenlijk best veel om overal te reageren, zit hier in 2 topics en op een ander forum ook nog eens en da's best vermoeiend om 't allemaal bij te houden. Ik reageer wanneer ik kan maar vergeeft me als 't niet lukt ;).
    Leef ook met jou mee hoor dat je moet blijven liggen!! Zal ook niet altijd makkelijk zijn...

@Patroes : mooi dat je blij bent met je mp pakket ;). En fijn ook dat jij ook zoveel hulp krijgt van je schoonmoeder.

@hier : denk dat wij ook redelijk op tijd in bed liggen, lief belde net dat hij onderweg is, duurt nog ong. half uurtje voor hij hier is. Zal eens kijken of het me lukt om de frietpan uit de kast te trekken, de griek is toch al dicht tegen de tijd dat hij thuis is... Ben wel blij dat hij nu eindelijk onderweg is, morgenochtend is hij vrij dus da's wel prettig. En komende woensdag is hij de hele dag vrij. Zometeen lekker een frikandel naar binnen slaan, frietjes gaat hij maken voor zichzelf die lust ik niet. Dan maar een broodje erbij komt goed :).

Weltrusten alvast dames!!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Welterusten allen!

7. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @shadowcat76: Ah geeft toch niet dat je daar niet antwoord, begrijp dat heus wel hoor ;)
    Niet makkelijk maar het moet hé... Hopelijk heb ik morgen een betere dag en gaat het dan ook beter met jou.

Ik ga ook proberen te slapen en hopelijk kan ik jullie morgen goed nieuws brengen! Slaapzacht meiden!

8. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen, hier klaar wakker, zo maar even een kop thee halen. Ondertussen wordt ik van alle kanten bewerkt want ons mannetje is ook lekker wakker hahaha, heerlijk die hiel zo tegen mijn buikwand pffff

@ patroes, leuk dat het pakketje goed is! En wat lief van je schoonmoeder!! Super dat ze bij jullie komt kramen....is dat ipv kraamverzorging via de omring of werkt ze er ook in de kraam??

@ jufkyjo, goed dat je even pas op de plaats maakt meis!

@ lynn en dawo, echt super nieuws he! Ben zo blij voor jullie! Enne lynn als ik het niet vergeet ga ik je even PB-en voor het ww van je Babysite :D

Het is hier wele goed te doen met bijlezen, op het andere forum is na 3 uur het aantal pagina's al zo veel geworden hahaha.
    Vandaag alweer 33 weken wow wat gaat dat snel zeg!

9. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    goedemorgen hier niet zo goed,

heb van deze morgen last van buikpijn en en vanonder pijn aan de rug,
    en voel ook minder beweging.
    maak me eigenlijk een beetje zorgen :(

10. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Mama van 1, ik zie jou volgens mij erg vaak hier wat typen in de vroege uurtjes, of niet? :p Slaap je nog wel wat? :D

En mamavan1: Direct VK bellen!!!

Bah, vanmiddag hebben we een crematie.. Zie er zo tegenop! Zit ik daar met mijn dikke buik... Met al die emotie's om me heen. Vreselijk.. Maarja, kan niemand wat aan doen natuurlijk!
    Hopelijk krijg ik vandaag de uitslag van het urine onderzoek. Als die er niet is, krijg ik die maandag pas! Bah! Duimen jullie voor me mee? Ik mag om half 12 bellen...

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ mama van 1 bellen !! en wel nu ! :mad:

12. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

ik had dat van de week ook 1 dag, had verloskundige gebeld en zei zei dat ik onder douche moest staan als het minder werk was het geen probleem en had haar ook verteld dat kleine minder actief is,nu dat zou volgens haar reactie op rug en buikpîjn zijn
    Maar meid ik kan niet juist jou pijn voelen en ik zou je aanraden een verloskundige te bellen...zei volgen jou op.
    want ieder lichaam is anders..ik hoop voor jou dat net als bij mij dag erop over is

maar bel toch maar even hoor kan nooit kwaad

knuff

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mama van 1; ze werkt idd bij de Omring ;) nóg wel dus want vanaf 1 februari 2011 gaan ze gastouderburo doen en blijft ze geloof ik oproep eens in de 4 weken voor een weekend.

Mamavan1; ik zou ook even bellen (ter geruststelling)..

Rammel, hadden ze de uitslag al?

Hier net uit bed gerold. Had vannacht kramp in mn kuit holladiejeee zeg :$

14. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    oeeeeeeeeeeeeh nog eventjes... dan mag ik ook over de magische 30 weken grens!!

15. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    Mystiklady gaat straks de babywasmand (gegapt van dochter!!) dus knalroze, sja misschien is dat precies goed.... misschien zeer fout!! maar past perfect bij het lime groen haha

vullen met de kleertjes etc wat ik nog hier boven heb liggen, van de week afvullen met alles wat uit de kelder komt!!

16. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    voelt zich erg remi hier :(

17. shadowcat76

even ego hoor, sorry!

@hier : pfffffff wat een dag was me dit zeg... hallo...
    Ze weten verdorie dat ik niet te lang mag lopen e.d. en op een stoel mag zitten. Dus ik had om 10 voor 9 afspraak bij de internist, hoe laat werd ik geholpen? 10 voor half 10 :x. Daarna door naar de diabetesverpleegkundige om kwart voor, half 11 doppler daarna naar boven en van kwart voor 12 tot kwart voor 1 aan de CTG gehangen... En daarna wachten op de gyn die pas om 5 over 1 kwam, en al die tijd enige waar ik gelegen heb is aan de CTG, de rest heb ik lopend of op van die ongemakkelijke ziekenhuisstoelen doorgebracht grrrrrr. Dus ik was zoooooooo blij dat ik weer thuis was eindelijk! Volgende keer leen ik een rolstoel :x. Heb nu ontzettende pijn in m'n onderrug en m'n heupen :(.

Afijn, ik heb goed en slecht nieuws... het goede nieuws is dat de doppler weer wat verbeterd was en m'n CTG erg goed was (inclusief een kwartiertje hikken van de uk, 't arme ding, veel te gulzig met 't vruchtwater geweest haha). Slechte nieuws... ik moet gaan spuiten :(. M'n suiker vond ie niet zoveel te hoog staan maar omdat onze uk nu toch al erg kwetsbaar is met de groei achterstand e.d. wil hij me aan de insuline hebben. Dus ik heb 2 soorten meegekregen, 1 langwerkend voor 't slapen gaan en 1 snelwerkende voor m'n ontbijt 's ochtends... BAH!
    Gelukkig valt 't prikken wel mee het doet niet zeer ofzo maar 't idee van die naald in m'n lijf... (zegt ze angstig, als je nog een x naald zegt heb je niets meer haha dat ding is maar 5 mm :))
    Nou ja alles voor uk zullen we maar zeggen!

Einde ego-bericht, sorry dat ik f niet op iedereen reageer hoor! Ik ga dit ook even kopiëren naar de andere 2 en dan ben ik er weer vandoor, ben zo moe nu..
    tot snel!
    Dikke knuffel

18. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ shadow, balen van het nieuws over de insuline meid. Ik heb ook moeten prikken om een eisprong te krijgen en zag er ook erg tegenop, maar uiteindelijk is het me erg meegevallen. Hopelijk geldt dat ook voor jou!
    Maar, wat een goed nieuws dat de doppler en de CTG weer beter geworden waren!! Jippie!

Hier vandaag lekker gewerkt. Daarna nog even op pad geweest voor verduisteringsgordijnen, maar helaas niet gevonden. En nog op de thee bij mijn schoonzusje. Nu ben ik blij weer thuis te zijn. Ik vind het nog steeds erg lastig om mijn ritme aan te passen aan het zwanger zijn.... dat lezen jullie vast ook wel. De rest van de dag hebben we gelukkig niks, en dat houden we maar zo! Morgen nog maar eens op pad voor verduisteringsgordijnen.... ik weet al zeker dat ze ze daar hebben, heb net al gebeld en dan hoop ik dit weekend de gordijnen af te kunnen maken!

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ shadwo:
    jeetje meid
    het zit je niet mee
    !!!!!
    lekker rusten vandaaaag !!!!!!

20. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    kom even Saartje showen weer...

<s
    ze steld het heel goed ,en mag normaal binnen 2à3 weken naar huis ;)

Deel Deze Pagina