Goedemorgen meiden! Hier net terug van de liggingsecho. Kindje ligt helemaal keurig met t koppie naar beneden ingedaald. Ook nog ff opgemeten en mijn kind heeft gewoon vet lange benen! De benen zijn gemeten op 37w en 4 d!!!!! Dat scheelt eventjes een behoorlijk stuk zeg! @1978 Kan me voorstellen dat je niet zo goed weet wat je liever hebt. Succes met de echo! @Patroes: Is het met een tweeling nou zo dat er maar een beebje indaald of allebei (maar dan denk ik dat past toch niet!) @Alle andere dames!!! Zwaai ben jullie niet vergeten maar heb even niks meer te reageren!!!
He 1978 Zeker lang niet gezien ! Zo da's ook niet mooi dat je geen zwverlof hebt ! Ik kijk er juist echt mega naar uit!! Voor de rest wel alles goed ? En de herfst mag je van mij hebben hoor. Manlief moest de auto vanmorgen krabben. Nou daar kijk ik voor morgen nou niet echt naar uit. Parr alweer bijna bij je ei ?? Ik begin alvast weer met duimen ! Jip we denken vandaag aan jou.. wat een stress zul je nu hebben... Hier vannacht weer geen echte nachtrust gehad. Al meer dan een week houdt zoonlief me snachts wakker. Vannacht maar eens geen fles gegeven. Hij moet er toch een keer doorheen. Ik stop hem straks weer vroeg erin, en duik er dan lekker achteraan !
Goeiemorgen! Charmed, jeeeumig dat zijn zeker lange benen! bij ons zeiden ze al dat beeb lange benen kreeg maar die zijn niet zo lang hoor! kan het verder geen kwaad dat ze 4 weken voor liggen? naja anders wordt het gewoon een model aargh potverdorie mijn muis doet raar! kom vanavond/vanmiddag wel op de rest reageren want dit is irritant dus ga een nieuwe kopen!
Ik ga zo naar het ziekenhuis, ik voel al een ruime week, 1 beebje eigenlijk vrijwel niet meer/weinig. Dus heb toch maar eens gebeld.. Ik kan met een uurtje terecht, jullie horen straks meer.
goedemorgen ladies even spieken voordat ik naar buiten de kou in moet om naar werk te gaan :/ Ja over een klein weekje mijn ei en weer duimen dat het deze keer wel raak is. Morgen naar de HA voor oa mijn exczeem die erg uit is gekomen door het kouwe weer. En dan wou ik ook over zw praten. Hij zei toen met de de zw van de MA dat als er weer iets fout ging dat ik weer bij hem moest komen (ivm vmk in jan/feb) en tja dat werd dus MA en daarna nog een vmk maar ben er niet langs geweest. Maar nu dat het nog niet raak is en wij ons wel een beetje onzeker voelen ga ik hem morgen ook vragen en praten. Kijken wat hij bedoelde met weer bij hem komen. Tempen doe ik nu niet meer. Is toch niet aan te kaarten of ik zw bent of niet, de ene keer een stabiel en de andere keer niet en ook niet raak. Dus gewoon ovutesten en klusdagen en slijm bijhouden. Wel lekker niet meer tempen. knuffs allemaal!! Bijna iedereen nu me verlof toch? dan kun je lekker langer in de warme bed blijven hihi
Ohh patroes, dat moet niet !! Heel veel succes ! Parr Ik weet hoe frustrerend het kan zijn, dat wachten en de onzekerheid. Ik hoop dat je huisarts wat voor je kan doen. Wie weet even naar de gyn. Een paar testjes kan nooit kwaad. Hier nog geen verlof (helaas!). Ik ben het al wel helemaal zat, telt dat ook ? Ik moet nog 4 weken. En baal er echt ontzettend van. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik vorige week een beetje onenigheid heb gehad. Nou kan je verzekeren dat het verlof niet snel genoeg kan beginnen. Maar goed, als het verlof begint kan het ook zomaar komen.. hihi Dat is dan ook weer een beetje beangstigend. Tuurlijk wil ik het kindje graag in mijn armen. Maar het gaat wel heel snel.. Ik ben benieuwd wie nu het eerst gaat bevallen (na Lynn, DaWo en Gizje). Parr doe je het rustig aan ? Ik hoop zo dat het je snel gaat lukken allemaal !!
Hier effe een ego-berichtje vanuit het ziekenhuis Ben vrijdag toen ik vertrok naar het ziekenhuis op de drempel uitgegleden. Achterover gevallen en met mijn hoofd tegen de grond gevallen. Ben effe buiten bewustzijn geweest en nu een harsenschudding, heel veel hoofdpijn en een flinke buil op mijn achterhoofd. Nu heb ik uiteindelijk wel controle gehad ivm de ukkies en alles blijkt goed te gaan met hen. Door de vele harde buiken (die soms erg pijnlijk zijn) krijg ik nu 3 keer per dag een CTG. Hopelijk gaat het met jullie beter...
oeh patroes, voorzichtig hoor! (*oeps bedoelde youngmom) Hier: dadelijk eens ff (gewone) was ophangen op mijn nieuwe wasrek
Mystik ook een beetje aan het baby 'koetelen' nu? Youngmom au au au, lekker dan, daar zit je niet op te wachten!
oei meid toch!!!! Dat zal wel even schrikken geweest zijn. Maar wel heel goed nieuws dat met de ukkie's goed gaat, enkel de mama heeft last van de val... Herstel maar goed, en hou ons op de hoogte liefst
oeffffffffffffff seg . Maar nu je controle geweest bent ,ben je gerust gesteld hé Want stress is niet zo bestig , geniet nu maar lekker liefst