27 WEKEN VANDAAG! Dat hebben we dan ook alweer gehaald Vannacht van 3u tot 7u geslapen maar wel diep geslapen dus voel me wel wat beter. @jufkyjo: Veel succes met je drukke dag vandaag! @shadowcat76: Ja ze mogen op bezoek komen. Ze zijn dit weekend gekomen (zaterdag en zondag) en dan komen ze morgen nog eens. Ik ben 22 en word 23 in februari... Hopelijk ben je snel weeer beter en kun ja wat beter slapen... @Rammel: Gelukkig was er niets mis met je urine. En inderdaad, ieder kwartier is toch wel erg veel. Wat bedoel je met onprettiger? Pijnlijk?
@ 1978 .. jeetje wat vervelend.. !!! kanme voorstellen dat je ff in een tranendal was beland.. ! mijn kindje ligt ook in een sstuit wij moeten nog even afwachten kwa hoe of wat
@ Harde buiken: Naah... Echt pijnlijk zijn ze niet, maar wel een stuk onprettiger dan een paar weken terug. Nu is de kleine vaak aan het draaien/schoppen tijdens zo'n harde buik en dat voelt alles behalve prettig. De verloskundige weet er vanaf en had me al gezegd dat als ik er buikpijn bij krijg en ze echt ritmisch beginnen te komen dat ik dan meteen moet bellen. Maar dat is tot nu toe gelukkig niet zo. @ Ikpapa.nl: Het is www.ikvader.nl . Ik zat ook al te zoeken hahaha! Vind het papapakket een beetje te duur, maar die speen vind ik toch echt wel grappig hahaha! Zal eens kijken of ik die nog ga kopen. We hebben al zoveel... @ Lijst: Ik ga de lijst wel in elkaar zetten. Willen jullie mij dan even PB-en met de uitgerekende datum? Die van mamavan1 en Shadowcat heb ik nu al, dus kom maar op met de rest die erop wil! Misschien ook een afsprakenlijst maken? Kijk maar of jullie het wat vinden, ik pruts het wel in elkaar! Hahaha!
Oja, en Youngmom: Gefeliciteerd met je 27 weken! Fijn he, die hele weken! Kijk er ook elke zondag weer naar uit Straks als je 30 weken bent is het helemaal genieten. Dan gaat het pas SNEL!! Lig je nu eigenlijk nog in het ziekenhuis?
Ah gelukkig dat de kids wel op visite mogen komen! Fijn dat je toch wat door hebt kunnen slapen vannacht ook al was het maar 4 uurtjes, diepere slaap rust je toch wat beter uit. En feli met je 27 weken! Ik heb respect voor je hoor dat je, klinkt misschien stom hoor, op jouw leeftijd al een tweeling rond hebt lopen en er nog kindjes onderweg zijn. Je doet het tenslotte toch maar voor een gezin zorgen, op jouw leeftijd was ik net een paar jaar 't huis uit en moest ik echt niet aan kinderen denken . Die verantwoording durfde ik echt nog niet aan. Hoop 't ook dat m'n verkoudheid snel over gaat, ik word er een beetje simpel van .
Hoi meiden! kom even naar jullie zwaaien! voel me hondsberoerd dus kom andere keer even reageren! Rammel ik ga je even pb-en! andere forum gaat voor mij ook veelste snel hihi dat kan ik niet bijbenen hoor!
Hey meiden kom ff zwaaien naar jullie moet zo naar school voor de 10 minuten gesprekken....ppfffff hele middag en avond praten...praten...praten....
@Rammel: Ja inderdaad nog altijd vanuit het ziekenhuis hier. Ik ben altijd een stukje blij als er weer een volledige week bij is. Iedere dag dat ze blijven zitten is goed maar een week is toch weer 7 dagen hé @shadowcat76: Dank je wel. Ik hoor zoveel negatieve commentaar op mijn situatie. Als ik over straat liep kreeg ik massaal veel rare blikken. Zelfs soms mensen die op mij af kwamen en mij recht in mijn gezicht vroegen of ik wel wist waar ik mee bezig was. Kan me zo kwaad maken hé :x
Hallo allemaal! even een update vanaf deze kant. Mijn kleintje zit nog steeds en doet 't goed! Nog wel steeds heel veel pijnlijke harde buiken en strenge controle bij de gyn. Vanmorgen weer geweest en bloed blijft nu stabiel, echo was prima, ze dachten een vochtschilletje bij het hartje te zien, maar dat was bij nader inzien en 2 gynaecologen extra toch niet zo. Pff kreeg de schrik van m'n leven! Kindje is aan het indalen en ligt in onvolkomen stuit! Favo positie al vanaf 20 weken, dus kans is klein dat ie nog draait. Ik ga dan waarschijnlijk voor een stuitbevalling, dat adviseerdde de gyn mij ook en laat het niet draaien. Het ligt niet voor niets zo, denk ik dan maar....Kindje mag dan natuurlijk niet te groot worden! En helaas waarschijnlijk zwangerschapsdiabetes erbij gekregen, morgen glucose tolerantie test, bah! Ik word gek van dat geklep naar dat zkhs. En ik snoep nauwelijks! Snap er niks van. Nuchtere blds was goed; 5.1 maar die van de middag was 8.1. Dus vandaar de test. Ik had voor mijn zwangerschap altijd erg lage waardes, dus ben wel verbaast. Nou ja we zullen zien! Kindje ligt in ieder geval niet voor op de groei, dus da's mooi. Fijne dag allemaal! liefs Selma
Selma fijn weer wat van je te horen en nog fijner natuurlijk is dat je ukkie nog in je buik zit! Ook al suiker.. bah sterkte! Youngmom, stom hoe mensen reageren. Denk altijd maar dat ze gewoon jaloers zijn dan! Shadow sterkte met die rotverkoudheid. Hier vanochtend nog naar het winkelcentrum geweest, moest mn paspoort laten verlengen en van die fantastische pasfoto's laten maken ook nog babyolie gehaald voor in de tummy/badje) en ik moest nog een pak voeding halen, kruidvat extra care genomen, dit had Justin ook. En toen wilde ik spenen van Avent maar ik zag alleen vanaf 1 maand? Naja ik moet volgende week toch mn paspoort afhalen, dus dat word daarna scoren voor spenen (ben van plan om bv te geven trouwens).
Oja en een paar 'grote' onderbroeken gekocht voor de kraamverbanden.. en 'nette' onderbroekjes voor daarna
@Rammel : ik vind dat pakket ook een beetje duur! Die speen is idd wel erg grappig haha. Ik ga 'm niet bestellen ook wij hebben idd al zoveel . @Springmuis : Dan blijf je toch ook lekker hier kletsen . Hopelijk voel je je binnenkort een stuk beter zeg! Geeft niet dat je niet zo kan reageren, je gezondheid is belangrijker. Beterschap! @Charmed : succes vanavond, veel drinken om droge praatmond tegen te gaan . @Youngmom : lekker laten kletsen da's gewoon jaloersigheid! Slaat nergens op he, mensen hebben zo snel een oordeel klaar... 't is niet leuk maar proberen 1 oor in andere oor uit en genieten van je kindjes . @Selma : oei dat zal zeker schrikken zijn geweest, gelukkig niets aan de hand! Fijn dat beebje nog bij je is, houden zo! Ook goed dat je bloed nu stabiel blijft. Balen zeg dat je ws zw-suiker hebt . Ben benieuwd wat er uit komt met de test en hopelijk hoef je niet te spuiten ook nog eens! Misschien zit er suiker in de familie oid waardoor je verhoogde kans hebt? @Patroes : hihi ik heb ook altijd van die charmante foto's, heb dit jaar m'n paspoort ook moeten laten verlengen en ik kijk nogal verbaasd op die pasfoto haha. Ach ze kunnen zien dat ik 't ben dus maak me er verder niet druk om . Jij ook al van die grote onderbroeken gescoord vandaag! Ik heb daarstraks schoonma op pad gestuurd met precies hetzelfde doel haha. Heb nu ook van die tenten in de droger zitten. Ze zien d'r niet uit maar ja m'n gewone kan ik idd niet aan met dat kraamverband . Ze heeft ook gelijk een extra kruik en 2 pakken hydrofielluiers meegenomen bij de Hema, dus heb nu 24 luiers. Moet genoeg zijn!
hey meiden Zoals jullie wisten had ik gisteren toch felle steken onderbuik. Nu gisteren spoed opgenomen blijkbaar waren het weeen lig nu sins gisteren aan zware weeenremmers heb al spuit gehad longrijping en straks weer eentje de weeend willen niet echt minderen dus is nu allemaal afwachten hopelijk gaan de weeen stoppen kon niet eerder zenden want is hier zon druk veel bevallingen en hebben ze nu pas code internet gebracht liefst
Jeetje Weegschaaltje wat een schrik!! En moet je nu platliggen dan? Beebje moet nog even wachten hoor!
Weegschaaltje!!!!! wat een schrik meissie!!! Ik duim dat de weeen afnemen!!!! Ukkie moet nog wel een paar weekjes warm blijven!!
hey, jaja volledig mag nog niet eens gaan plassen . de gyne denkt als het zo blijft dat deze week nog is maar hoop echt dat die kleine echt blijft zitten nog zekers weekjes was echt geschrokken dacht even ctg scan neen hoor derect blijven al zeker tot donderdag en vol spuiten voor alles in belang kleintje en dan infuus voor weeen, en deze nacht heb ik geen oog dicht gedaan , was zo bang en zo aan het piekeren pfff ben er zelf nog niet goed van liefst
Wow wat heftig Weegschaaltje! Hopelijk stoppen die weeen gauw en blijft je kleintje nog even zitten. Je bent al wel 33 weken, maar een paar weekjes langer in mama's buik is natuurlijk beter.. Probeer rustig te blijven en het beste ervan te hopen. Echt superveel sterkte meid!
@ weegschaatje, wat schrikken meis! Oei al longrijpingsspuiten gehad, da's wel goed! Die werken gauw, hopelijk word je zelf gauw wat kalmer. Alhoewel mij toen is verteld dat hoe meer stress mama heeft, hoe rijper de longetjes van de baby worden! (die spuiten zijn ook stresshormonen) Ik duim voor je dat jouw beebje nog even kan blijven zitten! Sterkte in het ziekenhuis en pas goed op jezelf. @ Patroeschka: Haha ik heb ook mijn paspoort opgehaald(nou ja vriendlief dan), ook verlengt, met mijn dikke bolle toet op de foto! Ook Avent spenen gekocht, maatje 0 maand, dus ze bestaan wel! Ik ga trouwens ook bv geven. Maar toch handig om in huis te hebben he! Ja suiker zit in mijn familie, vooral ouderdomssuiker, maar had het gewoon echt niet verwacht, nou ja, overmorgen weet ik meer. Zijn er nog meer beebjes die in stuit liggen hier, volgens mij die van jou ook he Lovepeet? Ik vind de bewegingen van ons kindje nu echt pijnlijk, alsof ie tegen de achterkant van mijn rug aan ligt te trappelen en op mijn blaas, pff. Kleine boef is het, mama zo ziek maken! Fijne dag allemaal!
Jemig weegschaaltje!!! kind ik zal voor je duimen. makkelijk praten van een afstand, maar je bent op de beste plek en elk uur dat je niet bevalt is een uur ontwikkeling bij zo'n klein babietje.. hopelijk hart onder de riem: ken een stel bij wie dit ook gebeurde (zij was zwanger van een tweeling) nog voor 33 weken. uiteindelijk 4 weken binnen weten te houden en met 36 weken bevallen. You can do it! Selma: hoe kom je erachter dat je zw.suiker hebt? kan online niet echt symptomen vinden. Gyn wil hier telkens testen omdat ik met 32 al "hele oude moeder ben" maar is een enorm gedoe hier, ziekenhuis ver weg, moet er nuchter heen, uren blijven, maar ja, wil ook geen risico lopen