mijn koffer stond denk vorige week klaar precies of ik had vermoeden straks echo ben oh zo benieuwd heb last van mijn maag vandaag niets geslapen ze gaan mij zo weer monitor leggen, en daarna echo en weer exstra dagje bij op naar de 34 weken voel kleintje heel weinig bewegen zou weeenremmer komen enz wel best wennen eerst super actief en nu af en toe stomp maar maar op monitor goede hartslag dus ik hou jullie op de hoogte knuff
hoi hoi, Weegschaaltje heel veel succes meis en hopelijk blijft de kleine nog even zitten! Vluchttas, die heb ik hier nog helemaal niet klaar gemaakt of staan hahaha. Bij mijn dochter ook pas met 39 weken gedaan maar ga het nu wel wat eerder doen. Denk met 37 weken ofzo haha. Patroes, veel speelgoed komt weer terug he van waar wij vroeger mee speelde .
vluchttas.... briljant woord wij hebben daadwerkelijk een vluchttas bij de deur staan, voor als er terrorisme is, of een overstroming, of wij anderszins als buitenlanders echt moeten vlucht. Zit best veel overlap in: ook druivensuiker, ook luiers en warme sokken, ook paspoorten, en zelfs een thermo-deken (je weet wel, zo'n aluminium-ding), EHBO set, dat soort dingen maar ik zal ernaast de tas voor't ziekenhuis klaar gaan zetten weegschaaltje: fijn dat het nog binnen is! Youngmum: voor jou natuurlijk hetzelfde vanavond laat komt vriendlief aan. Ben echt heel blij. Ben wel klaar met de stoere vrouw uithangen die het allemaal alleen aankan.
hahahhaha ja en dan ga je weg en neem je de verkeerde tas mee zit je daat meet je ebho kitje en een thermo deken
goedemorgen! Kwam kijken hoe het bij Weegschaaltje was. Heel fjin dat uk nog binnen ligt! Ik denk aan jullie!
Hahaha! Ja, dat is ook het eerste wat ik dacht! Er vroeg iemand naar de entingen van de kat. Hij is nu 3 maanden en de enting van gisteren was de 2e van de katten- en niesziekte. Nu moet hij weer terug als ie een jaar is. En Patroes, bedankt voor je aanvullingen van de vluchttas! Samen komen we er wel! Hahaha! Zal zo de lijst weer even plaatsen. Nog meer mensen die erop willen? Mystik, van jou heb ik ook nog geen datum. Telllll meeeee!!
Uitgerekende datums: Weegschaaltje: 4 december Shadowcat76: 5 december Springmuis: 8 december Jufkyjo: 10 december Mamavan1: 11 december Jip27: 19 december Rammel: 19 december Patroeschka: 22 december Esthern77: 28 december Afsprakenlijst: Springmuis:28 oktober Controle VK Patroeschka: 28 oktober Controle GYN + Echo Rammel:28 oktober Controle VK
ben net terug echo alles was goed alleen de dokter kon niet goed met dat apperaat overweg omdat hij thuiis heel ander heeft buik en hoofd stonden op 34.6 dagen dus heel goed weekje verder gewicht kon die niet gevonden krijgen dus heeft die gezegt dat die dat nog wel doorgaf maar alles was goed met beebje hoefde mij geen zorgen te maken hij was mooi blijven liggen ingedaalt zelfde dan toen 4 weken terug. longen zagen er heel mooi uit zei die dus das al heel goed en ik had nog geen opening wat die heel belangrijk vond nu moet ik zeker blijven tot na weekend denk dat ze dan gaan bekijken hoe het verder verloopt groeid de goed hoe zijn mijn pijnenen enz had hem gezegt dat ik kleintje heel weinig voeld maar hij zei zolang hij op de monitor goed doet geen probleem kan natuurlijk reactie zijn van medicatie en weeenremmers. hoe zei wel is niet omdat ik nu geen ontsluiting heb dat dat straks of morgen niet kan veranderen dus opzich blijft alles zelfde als de voorbije dagen alleen beebje doet het heel goed dus zoals hij zegt zou ik morgen al 35 weken zijn maar hou het toch maar lekker op 33 weken en 5 dagen nu zodra ik gewichtje weet post ik het hier zeker oh ben er zo benieuwd naar had gisteren gevraagd hoelang zo een kleintje moet blijven enz nu omdat mijn vriendin (mama van saartje)haar kleintje pas naar huis mag op 37 weken en moet 2.500 wegen goed drinken enz zeiden ze hier als je kindje 2.200weegt en eet goed en er zijn geen verder complicatie's mag dat mee naar huis , nu kan zijn eerste dag verwarmd bedje maar dat doen ze meestal uit voorzorg maar een kindje dat geboren wordt vanaf 33 weken moet zelden couvourse is toch niet weken nu zei zeggen wel van is te kijken heb je zwaar bevalling dan kan klientje kloplong krijgen enz maar als verder alles goed is en hij drinkt goed is het echt mogelijk dat die de tweede dag op kamer ligt tegenwoordig hebben ze heel veel dingen en natuurlijk schild het ook zh per zh zeiden zei mijn vriendin ligt stad naast mij dus blijkbaar is dat dan toch enorm verschil dan hier...nu de gyne zei kindjes vanaf 34 weken zijn 99%levensvatbaar zonder complicatie's er zijn natuurlijk uitzondelingen maar veel kinderen die last hebben worden op 35 weken geboren door inleidingen en blijkbaar schild ook een jongen en meisje kwa sterkte stond wel even te kijken want dacht altijd 37 dan ps is kindje inorde maar de gyne zei dan is hij meestal vergroeid en is gewicht boven de 3 kg maar een kindje van 34 weken heeft alles mee niertjes werken goed longen, zuigreflex ja zoveelste langer dat die mama buik kan zoveelste beter he maar soms is het beter dat die vroeger komt door bepaalde omstandigheden en mag al vrij vroeg dus een weet ik hoop zelf dat kleintje nog zeker weekje blijft is dan 35 of 36 weken maakt niet uit maar als die maar gezond geboren wordt want zo klein ukkiepukje alleen achterlaten zou toch pijnlijk zijn zo een heel verhaal maar dacht mss eens hier neertyp ligt nu op bed en ze zijn kamer aant poetsen en wil zo graag ook iets doen maar hmmm niets int bed en geen stap eruit pfffffff ach ja nog paar weekjes goede doel he knuff
Jeetje wat een verhaal weer zeg! Wel fijn om te horen dat je uit de risicogroep bent. Het is natuurlijk niet de bedoeling om nu al te bevallen, maar het idee dat het kindje levensvatbaar is en het in je buik heel goed doet, is natuurlijk erg geruststellend en fijn! Sterkte meid! Ik hoop voor je dat alle controles goed zijn en straks weer naar huis mag. Daar voel je je natuurlijk op je best!
@weegschaaltje: Mijn concentratievermogen is blijkbaar heel erg laag want ik moest je verhaal 3 keer opnieuw lezen voor ik wist hoe het zat. Nu, ik hoop dat je ukkie nog wat blijft maar het is natuurlijk heel goed nieuws dat hij het zo goed doet. Hopelijk mag je na het weekend naar huis!
misschien aan de "vluchttas" dus ook maar wat magazines toevoegen, nu er zoveel mensen zich kaportvervelen, liggend in een ziekenhuisbed!
Ik heb even het lijstje van de vluchttas gekopieerd Enne 1978....heb je nog een astroloog gevonden???
Hai! Jullie zijn goed bezig met die vluchttassen! Ik heb de uitslag van de GTT(Glucose tolerantie test) test; nuchter 4.2 (prima dus) 1 uur na het drankje 11.0, 2 uur na het drankje; 7.5. Volgens mij zijn de waardes wel aan de hoge kant. Baal ontzettend, komt dat er ook nog bij, bah! Ben net zo'n emtionele huilebalk de afgelopen dagen, zie het even niet meer zitten. Ik moet dinsdag weer naar de gyn en dan hoor ik meer over hoe nu verder. Lieve groet, Selma
Ehhh neeeee, dank je wel! Hahaha, iedereen nu ineens in de ban van de vluchttas! Leuk! Mijn moeder was net op bezoek. Kan verder niet op details in gaan, hoe graag ik het ook zou willen. Maar pfffffffffffffffffffffffffffff...........
@ Selma...jeetje meis...als dat er ook nog eens bij zou komen, dat zou echt niet relaxed zijn!!!!! Heel veel sterkte! @ Rammel....mmmm, het was dus niet zo heel gezellig?
Laten we zeggen dat het vooral heel vermoeiend en ongemakkelijk was... Bah... Oh mèn, ik pieker echt zo erg over de kraamtijd! Ik heb niet zo'n goeie band met mijn moeder en al helemaal niet met mijn schoonouders. Ik ben zo bang voor wat komen gaat... En ben niet zo'n held in nee zeggen, dus ben zoooo bang dat er over me heen gelopen wordt. Kan daar echt zo mee zitten.
Aaargh! Weer een vaas kapot! Ik kan hier ook niks neerzetten met die 2 katten! Zijn soms net 2 lompe olifanten die achter elkaar aanrennen.. Zucht... Pakt de stoffer en blik.........