Zowel hier als bij de januari mama's is de vluchttas op dit moment één van de besproken onderwerpen @1978: Wij hebben een papa-koffertje klaarstaan met daarin: magazines, iets om te drinken / eten en sowieso gaat zijn laptop + i-pod ook mee. Mijn i-pod en DS neem ik ook mee. Bij mijn vorige twee bevallingen nooit nodig gehad maar ik hoop dat ik nu wel vaginaal zal kunnen bevallen en dan is het best handig. @Rammel: Ah niet te veel over nadenken. Gewoon in je hoofd houden dat dit jullie kindje is en niet dat van jullie ouders. Bespreek eventueel reeds met je partner hoe jullie het wat willen aanpakken. Maar het meeste komt gewoon wel als je kindje er is hoor. Dan word het gewoon aanpassen aan het ritme van je beebje. Ze zullen je wel veel raad willen geven. Neem dat op maar doe ermee wat je wil. Zolang jij en je partner op dezelfde golflengte staan is dat normaal geen probleem... Komt goed!
Lucandalice: nee, ik ga niet voor de astroloog. we zullen nooit weten of het een gemiste kans was sowieso ga ik liefst helemaal nix meer, ben wel zo giga-tonnetje rond, daar zijn die charmante en beschaafde buikfoto's die ik hier zie echt jaloersmakend bij. Youngmum: papa-tas...geen slecht idee. Al had papa bij de geboorte van ons dochtertje de nobele taak om achter de baarkruk te zitten en zijn vingers te laten kraken tijdens de persweeen EFFE KLAGEN: aaaaaaaaaaaaarrrrrgggghhhhh....rechts tegen de ribben wordt nu sins lunch (dus al een uur of 7) geschopt. Voelt alsof mijn vel gaat scheuren.. en mogelijk NOG aaaaargh-er: zuur zuur zuur zuur zuur zuur zuur.. zit al aan de maximale dosis anti-zuur en ik weet gewoon dat dit in de komende weken niet gaat afnemen omdat mijnn kleine niet KAN indalen omdat die f~placenta ervoorligt ik kan je vertellen, ik had net visioenen van een NOG eerdere keizersnee. lieve moeder verlos me van dit lijden..
@ 1978....ow arme jij!!! Alles komt ook bij elkaar!! Smeer dat pijnlijke plekje lekker in met wat zalfjes, dan gaat de spanning op je huid een beetje weg! Nog maar 3 weekjes meid en dan hou jij je beebje al in je handen!! Even nog!!
@1978: Het is hier ook niet de bedoeling dat hij zich daarmee bezig houd tijdens de persweeën hoor. Maar ik weet dat het lang kan duren voor je 10cm hebt dus om die tijd in te vullen Hou nog effe vol. Je krijgt er een prachtig iets voor in de plaats
hihih wat heb ik het dan vrij makkelijk met nu 12 katten in huis die niets omver lopen of ergens af gooien, terwijl hun ruggen en staarten toch ruimschoots al boven de salontafel uitsteken vk: alles was weer goed, pijn met hoesten is spierpijn in buikspieren waarvan ik niet meer wist dat ik ze had. babywasjes: 2 schoon aan de lijn hangen yessss!!!
Ik snap ergens ook wel dat jullie de vluchttassen klaar zetten. Ik ben geloof ik meer van de struisvogelpolitiek. Zo lang ik dat allemaal niet geregeld heb, komt de baby ook niet . Zoiets denk ik @ weegschaaltje: Fijn dat het allemaal weer goed was!! @ rammel: balen meid dat je daar zon rotgevoel over hebt. De kraamtijd zou juist een week van genieten moeten zijn. @ lovepeet: Leuk, mooie kinderwagen!! @ 1978: balen zeg dat je zon last hebt. En fijn dat je mannetje vandaag thuis komt! @ mystik: Leuk dat je aan de babywas begonnen bent! Daar ga ik volgende week mee aan de slag. Vandaag was echt een verschrikkelijke dag. Ik voelde me vannacht weer echt heel erg ziek. Vanmorgen een paracetamolletje genomen en toch gaan werken. Uiteindelijk was het wel vol te houden en mijn collegas waren erg lief. Ik ben vrij vlot nadat de kinderen naar huis waren ook naar huis gegaan. En heb toen lekker een uurtje liggen slapen. Net nog even in bad geweest en zometeen op de bank expeditie kijken. Effe een relax-avondje dus. En ik heb ook nog leuk nieuws!!! Vandaag de voorbeeldjes voor het babykaartje gekregen en we vinden het echt supermooi!!! Echt blij zijn we!
@mystiklady: 12 katten? @jufkyjo: Ik hoop dat je je morgen een stuk beter gaat voelen. En wet leuk dat jullie dat jullie het geboortekaartje zo super vinden!
hee zwangere bikkelejes, hoe is het nu met iedereen? wie liggen er nu in het ziekenhuis/onder controle? ik begreep dat selma, springmuis en shadowcat gekke dingen doen? hopelijk blijft alles nog even rustig bij jullie... blije doos: twee weken geleden al de mail gehad en afgelopen weekend opgehaald. Iedereen zou hem nu moeten kunnen halen, dus ik zou er nog maar eens achteraan als ik jullie was! Niet dat het nou zo'n superpakket is, maar toch.
Blije doos is hier al weken geleden opgehaald, dus zou er idd maar even achteraan bellen als ik jullie was! Milk, Hoe is het met jou? enne springmuis doet geen gekke dingen meer hoor, hier alles oke! op een aankomend griepje na dan haha maar dat is niet gek, hoor er zoveel mensen over! Nou meiden ik ga weekendje weg, dus zie jullie maandag weer! Rustig aan iedereen! xxxx
Ik heb mijzelf maar weer opnieuw aangemeld.. Naja we zullen zien. Ik krijg wel gewoon de wij jonge ouders, dat is toch ook van daaruit?? Heb net 2 curverboxen en 1 zak vol met kleding gekregen van een nichtje van mn man, jongens én meisjes kleding.. we weten t nog niet natuurlijk, maar ik heb al het mooie uitgezocht, goh wat worden we verwend wat dat betreft. Kleertjes hebben die ukkies straks echt niet meer nodig iig t eerste jaar! Oehhhh de nesteldrang begint weer op te spelen.. hihi
@Springmuis: Geniet van je weekend! Hier vannacht steken gehad in mijn hart dus ben ik voor de zekerheid aangesloten geweest aan de monitor + CTG om de ukkies te controleren. Mijn hartslag was wel onregelmatig maar met de ukkies alles gelukkig goed. Ik moet wel aan de monitor blijven. Deze namiddag komt de gyn nog eens langs...
Kom weer ééns een verslagje doortypen Gisteren waren de weeen op de monitor stabiel dus geen verder weeenremmer gekregen. Nu deze morgen terug monitor en om de 2a3 min weeen dus weer onregelmatig nu staat al vast dat ik tot 35 weken hier moet blijven en dan mocht kleintje komen zei dokter dan houd hij het niet meer tegen. het gewichtje was gisteren 2.350 dus denk toch vrij goed Krijg nu weer andere medicijnen tegen zuur en hartkloppingen en de pijn aan de longen deze pijn aan de longen zou ons ukkiepukje kunnen veroorzaakt hebben, bij deze dank u hahah. Nog steeds veel rugpijnen zou nu van de weeen komen dokter zei wel van jij haald de 37 weken niet hoor dus hier nog een mama die 9op de 10 in nov bevalt Verder verloopt alles zelfde hier nog ,alleen saai zo geen bezoek, stil liggen en spuiten hier hup prik hmmm ik ga thuis komen etn denk vol met tattoes ga staan Hopelijk hebben jullie minder last en genieten jullie van je zwangerschap tot laters!!!!!!!!!! xxxx
Hoi meiden, Is het goed als ik hier meeklets? In het begin heb ik hier wel eens gekeken, maar had het veel te druk om het bij te houden. Over 1,5 week ga ik met verlof, dus dan hopelijk meer tijd! Ik ben de 15e uitgerekend van ons 2e kindje, ik heb al een zoontje van 21 maanden oud. Gr. Lob
Hoi Weegschaaltje, poeh jij hebt het ook niet makkelijk daarzo in het zkhs! Vervelend dat je weeen blijft hebben en dat ze niet willen afzakken. Blijkbaar is je lijf het zwanger zijn wel zat en wil je kindje graag geboren worden...Maar nog even in mama haar buik zal wel fijn zijn voor jullie. Sterkte! Liefs Selma
Ja is niet echt leuk zo in het zh liggen Aan de andere kant als er iets moest zijn zijn er er derect bij hé Maar ergens hoop je natuurlijk dat kleintje nog 3 weken ofzo buikje blijft zitten En je leest dan verhalen van mensen die dan 34 weken bevallen zijn dan hoor je van heel positief naar negatieve verhalen en daar mag ik me niet op baseren. En als je zo kamer ligt ga je denken van .... Gek wordt ik soms omdat ik nu zoveel tijd heb om na te denken nu ben al heel blij met zijn gewichtje echt wel want eerst was die ondergewicht en nu perfect gewicht dus dat is wel een happy makkertje van de dag... nu straks mijn meisje nog duidelijk maken dat ik donderdag op haar verjaardag waarschijnlijk niet thuis ben hmmmm wat gaat dat moeilijk zijn dikke kus