@weegschaaltje het is te hopen dat je de 35 ook haalt he en hopelijk nog iets langer . hier vandaag 33 weken,en maandag gaan we de doopsuiker eindelijk bestellen .
@Springmuis: Veel plezier dit weekend!!!!! @Patroes: heerlijk dat je zoveel kleertjes krijgt! @Youngmam: Bah steken in je hart niet fijn. Gelukkig met de kleintjes alles goed. @Weegschaaltje: Dikke knuf voor jou!!! @Lob: Welkom in de club! @Shadow: Balen mies dat je weer in het ziekenhuis ligt hele dikke knuf voor jou! @Hier: Gisteren was het laatste dagje werken en nu is mijn verlof begonnen!!! Zo'n raar idee!!! Maar wel lekker uitrusten nu!
heeej meiden, een hele dikke knuffel voor de meiden in het ziekenhuis. Jullie hebben het echt zwaar. Hopelijk blijft de baby nog even zitten en dan kunnen jullie waarschijnlijk ht eerst met de beebjes knuffelen. Lekker charmed dat je verlof begonnen is. Ik heb nu een weekje vakantie en daarna nog 2 weken werken. En dat vind ik al zo snel.... Verder gaat het hier wel prima, alleen weer heel erg druk. Vandaag overdag een rustig dagje hoor, maar vanavond weer een feestje.
@Esther : da's ook de enige reden dat ik niet vraag om me in te leiden, dat het voor beeb beter is om te blijven zitten . Maar als 't aangeeft er uit te willen dan laten ze het wel komen... zit dus ook te hopen dat ik nog geen weeën krijg. @weegschaaltje : weer een mijlpaal he . Hopelijk haal je de 35 ook hoor, ik duim voor je! Vervelend zeg dat je weer de hele nacht wakker bent geweest, mag je niet iets om te kunnen slapen? @mamavan1 : gefeli met je 33 weken! @charmed : dank je! En lekker zeg verlof, geniet er van hoor! @juf : dank je . En lekker genieten van je rustige dag vandaag dan kun je hopelijk uitgerust naar 't feest. Veel plezier!! @hier : pff natuurlijk een onrustige nacht achter de rug.. ander bed he en balen dat ik hier lig weer... gelukkig krijg ik wel visite zometeen hoor maar toch he. Voor de rest fijne dag .
Ziekenhuischickies: we duimen gewoon op novemberbeebjes voor jullie! Dikke knuf en veel sterkte daar. Ik ben niet zoveel aanwezig, maar lees wel mee hoor. Wel jammer dat de andere forummeiden niets meer laten horen... af en toe een updateje zou wel leuk zijn... Zijn daar nog meiden die al op bevallen staan, of hebben die zich toevallig allemaal hier geconcentreerd? Lob: welkom! Ik ga even rustig aan doen vandaag, wat last van rug en liezen (indalen? blaasontsteking? gewoon meer gewicht te dragen?)
Lieve meiden, Ik ben gisteren om 21u met medicatie gaan slapen. Ben enorm moe en had de fut niet meer om hier te komen kijken. Gisteren controle: cervix is weer verminderd en is nu 2,1cm, de hartkloppingen zijn waarschijnlijk afkomstig van de weeënremmers, de jongens mogen maar 30min bij mij zijn Maar als het vanaf nu zo blijft (kleine kans maar toch) zou ik normaal volgende week naar huis mogen... @weegschaaltje: Jij hebt het ook niet makkelijk zeg. Heb jij last van bijwerkingen van je weeënremmers? Hier ook enorm veel tijd om na te denken. Proficiat met je 34w! En ik begrijp je frustratie maar al te goed ivm de verjaardag van je jongste. @lob: Tuurlijk ben jij hier ook welkom! @shadowcat76: Oh wat jammer voor je. Nu hoop ik dat je ukkie toch nog effe bij jou blijft hoor! Morgen ben je toch al 34w hé maar toch...
hey jaja ik heb er hartkloppingen van, uitslag binnenkant handen,warmte aan vallen waardoor mijn hoofd een tomaat is.enz zou idd van de weeenremmers komen nu de infuus hebben ze afgesloten en mag alleen pilletjes tegen weeen innemen deze zijn lichter maar vanaf 34 weken geven ze geen zware weeenremmer meer.en omdat kleintj al 2kg350 woog zien ze ook niets om alles tegen de werken . ze hadden urine na gekeken en bleek dat ik te veel rode cellen erin had dus een kuur voor blaas gekregen dat die zou zuiveren . nu krijg ik maar 2x per dag monitor omdat deze te veel bij mij weeen opwekte dus smorgens en savonds maar omdat zo druk is hangt die zoals te morgend 2 uurtjes aan pfff en hoe gaat met jou?heb jij alk echo gehad daar?en hoe hard zijn u weeen in begin van de week was hier van 9 als ik geen wee had en 54 als ik wee had nu is het van 7 naar 114 als ik wee heb en soms weer en dan hoor je zo piep piep haha weet je dat op hun buro door krijgen liefst
het valt heel erg op dat hier rustig is er zitten veel op dat ander forum ik zelf zit daar niet op vind dat zo ingewikkelde site en ben deze al 2 jaar gewend maar wel jammer dat je niet veel update krijgt van andere de vaste mensen zijn er wel om dde 2 dagen zeker op en sommige ja die hebben druk en andere verplichtingen maar zitten ook niet andere site.maar komen af en toe wel even dag zeggen vind ook wel jammer dat zo vele er niet meer zijn zo laatst maand ach ja liefst
Weegschaaltje, 34 weken gehaald! Mooi zo! Hier druk schoongemaakt in huis, vanavond weer ff laptoptijd! ( nu iPhone) morgen visite! Nog 2 weken werken hier! Ben nog heel druk met mijn werk bezig! Zal blij zijn als ik verlof heb!
heerlijk zo'n dagje zonder vriend en dochter, die zijn met mijn schoonouders en zwager mee naar Slagharen, ik ben ziek al heel de week, dus bleef wijs thuis, ik ben een hoestbui op 2 benen. de 3e en 4e babywas gedraaid en opgehangen, waaronder ook de hemel van de wieg (L) heb nog wel 2 draaien, dus zat met mijn schatting van 7 draaien toch niet slecht hihih had al bericht gekregen dat het reisgezelschap in de stromende regen zit daar op Slagharen wat een straf dat ik thuis gebleven ben zeg
Dank je wel meiden! Mijn vriend en de jongens zijn hier geweest van 16u tot 16u30, veel te kort maar heel erg genoten van ons momentje samen We hebben beslist om een huurhuis te zoeken om de periode te overbruggen tussen dat we uit ons huidig huis moeten en wanneer we in ons koophuis kunnen. Is niet mogelijk om alles af te krijgen tegen 20 december wegens de heel situatie nu. @weegschaaltje: Die warmte-aanvallen heb ik soms ook. Dan moeten mijn dekens van mij af en dan een half uur later kan ik het dan weer zo koud hebben dat die dekens tot mijn hoofd over mij moeten liggen. Ik heb geen weeën meer gehad sinds die zondag (op 24w5d) maar omdat ik veel harde buiken heb en Sem zijn hartslag in de baarmoeder ook heel zwak was (reden van spoedkeizersnede) willen ze geen risico's nemen en daarom moet ik ook 2 keer per dag aan de CTG. Tot gisteren was dit nog 3 keer. Volgende echo zal ik waarschijnlijk dinsdag krijgen. Maar bij de vorige groeiecho wogen ze ongeveer 800gr en 900gr wat super goed is voor een tweeling en dus perfect op de juiste gewicht voor 27w.
Hier vanochtend 2 tassen gratis mooie jongens en meisjes kleding gekregen via marktplaats. Deze mensen wilden je verhaal weten waarom je vond dat jij deze 'nodig' had en dan kozen ze daar iemand van uit. En dat was ikke! leuk spul hoor, jeetje dat ze dat zomaar weg doen.. Enneh meiden, we gaan iig voor de 35 weken hoor!
he dames lang verhaal ik heb terug gelezen maar echt maar dan ook nix is blijven hangen wat een dag wat een dag om 11 uur kwam mijn schoonouders ons ophalen om met djess mee te gaan naar zijn moeder in het ziekenhuis.. eenmaal daar aangekomen was ik al moe ik had zo weinig geslapen .. eenmaal rond half 1 gingen we weg we waren onderweg naar de bioscoop om de kaartjes op te halen .. voor de film van vanavond.. toen we richting pathe de kuip ( bios) reden moesten wij in rotterdam de brienenoordbrug op .. toen zaten we met zijn 5e in een kia .. die al heel wat jaartjes oud is.. we zagen de toeren tellen .. binnen no time van 2 naar 4 gaan en reden nog maar 45 op een weg waar je 80 mag .. toen we eenmaal naar beneden ging van de brug af.. ging het goed .. nog wel.. toen nam mijn schoonvader de verkeerde afslag en reden we richting ridderkerk.. maar nog ging het niet goed met de auto .. toen stonden we voor het stoplicht, voor een drukke kruising.. het was inmiddels half 2.. toen trok mijn schoonvader op om weg te rijden .. toen reden we 20 over een super drukke kruising.. geen goed idee als je 32 weken zwanger bent.. ik heb meteen gezegt dat hij de volgende afslag moest nemen en hem daar gelijk op het bedrijven terrijn moest neer zetten ( ik kon daar als enige de weg ) eenmaal de auto neergezet rook het naar verbrand rubber en heet ijzer. of zoeits ik kon de geur niet plaatsen .. motorkap opengedaan die gloeiend heet was.. en gegeken .. ik heb geen rijbewijs maar heb wel een beetje verstand van autos.. daar staant hebben mijn schoonouders de anwb gebelt.. ik ben 15 minuten gaan lopen naar de bas van der heijden supermarkt daar.. om ff wat te drinken te halen .. en een broodje voelde me echt neit lekker worden.. eenmaal na een half uur weer terug gelopen naar de auto .. was de anwb er.. 500 euro !!!! zijn koppelingplaat was helemaal kapot.. ! zucht stonden we in the middle of nowhere.. ! auto weggezet en toen 30 minuten gaan lopen naar de goede bus in de stromende regen .. eenmaal in de bus .. ( was inmiddels uur of 3 ) moesten we nog overstappen .. eenmaal vlak bij het huis van me schoonmoeder moest we nog boodschappen doen . je kent het wel daar brood halen en daar naar de supermarkt .. en ff naar de blokker.. dus weer een uur verder eenmaal bij haar binne super moe en verregent en kout was ik al op!.. om half 6 zijn we gaan eten .. en om kwart voor 8 weer naar huis gegaan .. half 10 waren we thuis zonder film waar we heen zouden gaan .. zonder naar de intratuin te waren geweest wat we ook nog wilde doen.. alleen maar een dagje met pech. regen en wind.. en nu nu ben ik super moe van het lopen van het weer. nu lig ik op bed.. met een dubbeldik deken .. kussen onder mijn voeten .. en een warme bak thee.. dit was mijn dag !!
Ik word al moe als ik het lees.. laat staan dat je het meegemaakt hebt. Jakkes Lovepeet. Dus nu lekker vroeg je bedje in!
Hey! jee wat een dag Lovepeet! Nu maar even bijkomen en uitrusten maar. Ik heb alle babykleertjes door schoonmama laten wassen en strijken. Heerlijk en weer zo klein en schattig om te zien! Dochterlief slaapt sinds vorige week zondag op haar nieuwe kamer en dus is de babykamer nu ook bijna klaar. Ze slaapt nu in een peuterbedje, k vond het een grote stap, van ledikantje naar peuterbedje...Maar Ein vond en vindt het helemaal leuk en geweldig! Aangezien ik niks kan doen en afhankelijk ben van wat anderen doen ben ik blij dat het nu allemaal vordert. De muurschildering is af, nu nog opruimen en inrichten maar! Alle enveloppen voor de geboortekaartjes heb ik geschreven en postzegels geplakt. Nu alleen nog een meidennaam bedenken, komen we nog niet uit. Jongensnaam zijn we wel uit. Nou voor de ziekenhuis meiden, veel sterkte!! Hou vol! Ik ben super blij met mijn bijna 34 weken, dan remmen ze niet meer. Eerlijk gezegd mag ons kindje echt wel geboren worden, ben het ziek zijn en niets kunnen best zat! Maar begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het voor beebje beter al ie nog even blijft zitten. Ik heb veel harde buiken, 's nachts en bij inspanning en doen ook best pijn. Hebben jullie dat ook? Slaap lekker allen! Liefs Selma
Selma, ja zooo schattig al dat kleine spul! Zo vertederend en dat je weet dat jouw ukkie dat straks zou dragen.. zo lieff. Nou weer wat gescoord op mp. Vanochtend dus al hele mooie jongens en meisjes kleding gratis én aan huis gebracht. Vanaaf slabben/flessen/kleertjes gescoord! Morgenmiddag ophalen ook weer gratis, ben zooo blij! De niet mooie kleertjes heb ik nu in een zak gedaan en al iemand blij gemaakt. Fijn toch zo!
He hallo! jemig jemig wat een zootje zwangeren zijn wij zeg! Hier gisteravond ook nog naar de gynacoloog gegaan. Hebben een andere dame. Ben er zo gelukkig mee. Een die in Engeland heeft gestudeerd en gewerkt, die snapt toch stukken beter wat je als westerling normaal vindt en wat je graag wil . Heel heel blij. Maar goed, haar conclusie was dezelfde, en nu ook iets duidelijker gecommuniceerd: altijd een auto-met-benzine klaar hebben staan, tas naast de deur en als ik ook maar een wee krijg, heb ik 30 minuten om onder het mes te gaan. fijn -het ziekenhuis ligt als het verkeer tegenzit op anderhalf uur (en als er normaal verkeer is 10 minuten). Hebben gisteravond nog noodplannen gemaakt, enzo. We mogen hier zelf niet rijden, de chauf woont op 30 minuten scooterrijden hiervandaan. Dat soort nadenk-werk... maar goed, de gyn was echt fijn. Ben zo opgelucht. nog uiterlijk 2,5 week, GEK IDEE!
morgend dames hier weer kleine opdate van mij Ik had begin van de week toch last van veel plassen en steken vaginale...wel op mijn aanvrage eergisteren urnie teste plus zo een staafje monster afgenomen nu daarin bleek zoals ik gisteren zei te veel eiwit urine dus daar had ik spoeling voor gekregen, nu uit die wisser bleek dus dat ik ook nog ééns schimmelinfectie heb opgelopen , deze kon door de medicatie enz gekomen zijn...ja als ik al zei er is meer aan de hand dachten ze hier ach neen das is stress...nu moet ik zo een spul inwendinge zalf gebruiken lollige eraan dat wekt weeen op echt super leuk :x:x en iets later leggen ze mij monitor ja hallo tuurlijk staan daar weeen op wat denk je dat spul is niet op 1.2.3 opgelost... Nu verwacht ik elke moment gyne van wacht met haar rondleiding, infuus hebben ze er volldig uitgehaald was lekker ontstoken nu als ik weeen blijf hebben en ze merken dat te veel van mij vraagd of kleintje leid er onder zullen ze volgende week inleiding zei een nacht verpleegster ach ja wil dat eerst wel zelf gyne horen hoor. is op de afdeling erg druk gisteren 6 babytjes geboren ...is de tijd van te vroeg geboren worden zei verpleegster want de meeste waren uitgerekend nov (half-eind.)gisteren belde mijn jongste mammie jij had beloofd samen kadotjes te kopen voor klasje en nu moet ik alles met moeke doen en waarom ben jij er niet als ik jarig bent ik zo schatje mama moet rusten ja zegt ze ik zal u voetjes maseren als je thuis bent en een kussen achter hoofdje leggen kom je dan donderdag:x:x:x:xjeetje effe slikken toen..neen mammie mag niet... wat jammer zal ik mijn verjaardag later vieren mammie ....neen schatje vier die lekker donderdag ...zonder mammie wil ik niet vieren , ik ben zo verdrietig , elke avond vraag ik aan moeke wanneer mama thuis komt en elke dag zegt moeke nog even geduld..ik mis u mama en hou van jou daag mama daaaag kun je geloven dat je na zo een gesprek even van slag bent n je hart breekt heb gsm nog denk 5 min aan oor gehouden deed me z'on pijn,ook omdat je wil beste voor deze ukkiepuk ,maar thuis zitten er nog twee en die missen mama heel erg hard , is echt soms zwaar..heb mijn moeder gezegt dat ze leuek kado moet gaan kopen van mij voor haar en dat ik verpleegster ga vragen dat ze heel even na school donderdag mag langst komen.. valt me toch zwaar pfff liefst
Weegschaaltje kan me voorstellen dat dat je hart breekt als je je kindje zo hoort. Ik hoop zo dat jullie de donderdag een beetje door gaan komen. Hele dikke knuf!