December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Weegschaaltje : gewoon vragen idd hopelijk heb je dan wat minder last van rugpijn! Brr spannend hoor... dikke kus terug!

@Patroes : woooow flinke buik! Maar ja je hebt dan ook een tweeling hè ;). Wel een hele mooie buik hoor! Ik zie geen striae ;).

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Shadow, je ziet t een héél klein beetje hoor.. maja niks aan te doen he..

Voor degenen die morgen een afspraak hebben, goodluck en veel plezier (incl me myself and i) ;)

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Vandaag nog steeds misselijk en een verkoudheid er boven op. Ben zo bang iedere keer als ik moest niezen. Heb ook al heel de dag pijnlijke tot erg pijnlijke harde buiken. Voel me echt super ellendig... :(
    Gelukkig vandaag toch heel effe mijn vriend en de jongens gezien. Toch iets positief! :)

@patroeschka: Hier ook voor de tweede dag enorm misselijk. Gelukkig is het bij jou toch al minder.
    Wat een flinke buik hé. Denk dat die niet zo veel scheeld van mij op 32w met de jongens. Ojee ik word dadelijk ook weer zo :$:p

@shadowcat76: Ik kreeg ondertussen mail dat mijn doopsuiker + toebehoren vandaag verzonden is dus zal ik me daar mee kunnen bezig houden.
    Jammer dat je doppler weer verhoogd was maar gelukkig dat je toch naar huis mocht.

@weegschaaltje: Wat leuk dat je dochtertje toch op bezoek mag komen morgen! Super dat je toch een geschenkje voor haar hebt. Geniet er maar super hard van! :D En hopen dat je maandag of dinsdag naar huis mag...

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

wat een pracht van een buikje

toch onvoorstelbaar dat daar twee schattekes in zitten he;)

dikke kus;)

5. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen meiden!

Weegschaaltje Gefeliciteerd met je meisje!!!!! Wat fijn dat je haar vanmiddag toch even mag zien. Geniet er maar van!!!

Shadow: Balen dat de doppler weer wat minder was maar gelukkig mocht je weer naar huis, en een kleintje van 11 weken heerlijk!!!!!

Andere meiden knuffel voor jullie (ben alweer vergeten wat ik allemaal wilde zeggen)

Hier gisteren tijdens cursus over de daadwerkelijke geboorte gehad en AUUUUUUUUWWWWW wat lijkt me het pijn doen als het hoofdje staat zeg. Pfffff weet niet of ik dat wilde weten hahahahahha, ach ja we gaan er maar wvanuit dat het oergevoel weet wat t moet doen.

6. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    pfff....Ben met tranen in de ogen opgestaan...

normaal heb ik smorgens alles versiert voor mijn princes

En nu heb ik niets gedaan :( doet echt pijn...

heb heel de nacht monitor gelegen had weeen die om de 5 min kwamen.

nu kreeg ik derect pilletjes(maar dacht dat ze niet meer zouden tegen houden:(:(:( )

uiteindelijk hebben die pilletjes wel geholpen en kon ik rond 5 uur slapen

nu om half 6 zende al paar mensen voor mijn dochter te feliciteren
    snik snik nog even diep wonde ...pffff

dus niet geslapen een gevoel van verdriet

Strakjes zie ik ze ohhh dat gaat super zijn ,maar ander zijds heb je gevoel dat je als moeten tja hoe beschrijf je dat gevoel :( heb haar dingen beloofd tijdje terug en heb het niet waar kunnen maken ze verjaard maar 1x in het jaar dus over doen ja lukt niet...
    pfff sorry voor dit ego bericht ...maar ben echt een wrak precies

dikke kus

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Weegschaaltje gefeliciteerd, en wat moet het moeilijk voor je zijn zeg! dikke knuffel!

Patroes, waaauwie mooie buik hoor!!

Pijnbestrijding, hier wel, tenminste... in mijn dossier staat dat ze me niet moeten laten wachten zodra ik het wil, dus ik krijg meteen een infuus en kan dan meteen aangesloten worden op het pompje zodra ik het wil..
    vanwege de bijna traumatische pijn die mijn BM al heeft mee moeten maken..

zo ik ga naar de vk! tot straks!

enne alle anderen (het waren er volgens mij nog al wat) jullie ook veel succes/plezier bij de vk!

8. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Heeej meiden,
    Ik heb wel alles bijgelezen, maar geen puf om op iedereen te reageren. Knuffel voor jullie allemaal!!

Ik las over dat we allemaal hoogzwanger zijn. En dan denk ik '' ehh, hoogzwanger?! dat betekent dat de baby bijna komt....''. haha.
    En pijnbestrijding? Als het echt niet meer gaat, dan wel hoor. En hoe en wat? Dat zie ik dan wel weer...

Gisteren een meidendag gehad. Gelukkig was het bij mij thuis! Het was erg gezellig, maar ik was ''s avonds wel moe en had last van steken in mijn lies en schaambot.
    En zometeen een dagje winkelen in Arnhem. Ik heb nog wel wat grote maten nodig (pyama, zwart shirt e.d.)

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Patroes, wowie, wat een buikkie...ik krijg eigenlijk bijna een beetje pijn als ik je zo zie...doet het eigenlijk pijn trouwens?
    Maar wel een mooi buikkie met die 2 erin :)

@ Weegschaaltje, gefeliciteerd....straks even lekker je prinses knuffelen..ook al is het niet in de setting die je gehoopt had...

@ pijnbestrijding...ik heb helemaal geen idee wat ik daarmee wil. Normaal ben ik echt een hele grote zeur en zeikerd, maar op de een of andere manier zie ik de bevalling nog erg zonnig tegemoet...dus geen idee eigenlijk wat ik wil??

@ shadow, ik zwaai even naar je, ik weet niet meer wat ik wilde zeggen......

En voor de rest ook even een zwaai :)

10. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

goedemorgen,

Weegschaaltje gefeliciteerd met je dochter! En doe maar rustig aan meis....

Pijnbestrijding, in princiepe niet! Tenzij het weer zo een rampenbevalling wordt. Maar dat weet de vk....het hoe of wat en houden het goed in de gaten.

Patroes wat een buik zeg jeetje! Mooi hoor! Op die eerste foto dacht ik dat het wel meeviel maar toen ik de 2e zag wow! Mooi hoor!

Iedereen die naar de vk of controle moet veel succes plezier!

Iedereen die weer een week verder is jeeeeej gefeliciteerd! Nog even volhouden meiden en dan zijn we er!

Hier, afgelopen tijd erg weinig tijd, zin en puf gehad om te reageren hier. Nog steeds niet echt maar ga het wel proberen....we hebben het vreselijk druk met alles en mijn man is aankomende weken een paar dagen extra vrij. Hij gaat nog beneden schilderen het huis van binnen dan he, we hebben nog een crematie (bah) en gewoon een dagje om mij te helpen (hoe lief is dat!) Laatst van de trap gevallen dus helpt ook niet echt mee. Wel gister frambozenbladthee gehaald dus zal eens kijken of dat helpt hahaha.

11. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Goeiemorgen dames!

Weer heel wat bij te lezen gehad! Ben blij dat het hier langzaamaan weer wat drukker begint te worden! :)

@ Patroes: Weet je dat onze buiken maar heel weinig schelen qua grootte! :$ Ben geschrokken van je foto, ik heb er namelijk maar 1 in zitten! :)
    Veel plezier met de echo vandaag! Spammen van foto's is verplicht, dat weet je he!! :D8)

@ Weegschaaltje: Gefeliciteerd met je dochter! Wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo loopt. Hoe is je dochter eronder? Hartstikke leuk dat je toch een cadeau voor haar hebt!

@ Pijnbestrijding: Ik heb nog werkelijk geen idee. Ik wil het zo lang mogelijk zonder proberen, maar als dat niet lukt, wil ik via het infuus, zo'n morfine achtig spul hebben. Ruggenprik wil ik niet!! Brrrrrr

@ 1978: Hahahaha! Huilen om de damp van je kopje thee?? :D:D Sorry, maar ik moest echt lachen toen ik dat las! Daar kan geen zwangerschapstest tegenop! Hahahaha!
    Duurt niet lang meer voordat de kleine komt he? Hoelang nou nog? 2 weekjes? Spannend!!!!!

@ Hoogzwanger zijn: Ja, onwerkelijk he! Ik zat gisteren nog mijn zwangerschapsdagboek door te bladeren en het is eigenlijk onvoorstelbaar. Ik vind het door alle kwaaltjes erg lang duren, maar als ik er zo in zijn geheel op terug kijk, dan denk ik: WOW! Wat is het snel gegaan!

@ Youngmom: Hoe is het met jou vandaag??

@ Mezelf:
    Wat een ontzettend rare week dit! Maandag had ik dus een enorme hormoondag. Weet niet of dat woord bestaat, maar bij deze introduceer ik hem :D. Gisterochtend uit het niets ineens strontmisselijk en mijn ontbijt eruit gekotst. Wist niet wat me overkwam. De misselijkheid was sinds week 23 weg, maar zo ineens was het er weer. En vandaag wakker geworden met een heel raar gevoel. Misschien herkent 1 van jullie het?
    Je voelt je heel opgejaagd en benauwd en je hebt een enorm harde buik. Het doet geen zeer, maar het is een heel raar, bijna onbeschrijfelijk gevoel. Had het vanochtend 3 keer achter elkaar met korte pauze's ertussen. Moest echt een beetje puffen. :$ Dat zijn toch geen weeën??? Ik ben uit bed gegaan en onder de douche gestapt, toen kwamen ze niet meer terug.
    Vanavond naar de VK, dus daar maar eens even vragen. Iedereen die ook naar de VK moet vandaag, veel plezier/succes!

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

oo meid wat moet jij je klote voelen..!
    ik hoop zo dat het allemaal een beetje opschiet voor je.. !
    en dat het allemaal goedkomt..
    gefeliciteerd en sterkte vandaag..

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Haaj!

Hier alles weer oke bij de VK, beeb is ingedaald maar ligt nog niet vast, en over 2 weken krijgen we 'het bevallingspraatje' spannend!!

zo en nu gauw mn bed weer in, des te sneller is de griep weg!

14. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Uitgerekende datums:

1978: 1 december

Charmedknorrie: 1 december
    Mama van 1: 3 december
    Weegschaaltje: 4 december
    Shadowcat76: 5 december
    Springmuis: 8 december
    Jufkyjo: 10 december
    Mamavan1: 11 december
    Lucindalice: 15 december
    Jip27: 19 december
    Rammel: 19 december
    Patroeschka: 22 december
    Kellyskeezer: 22 december
    Mystiklady: 26 december
    Esthern77: 28 december

Afsprakenlijst:

Springmuis:28 oktober – Controle VK
    Patroeschka: 28 oktober – Controle GYN + Echo
    Rammel: 28 oktober – Controle VK
    Mama van 1: 30 oktober - Pretecho
    Mama van 1: 4 nov - Controle Vk

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oh, Rammel voor op de lijst! nu je hem nog kan bewerken hihi
    11 November controle VK + bevallingspraatje

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Uitgerekende datums:

Lovepeet : 17 december

Afsprakenlijst:

Mama van 1: 4 nov - Controle Vk
    Lovepeet : 4 nov - controle vk
    Lovepeet : 16 nov - intake kraamzorg

17. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Uitgerekende datums:

Lovepeet:17 december

Afsprakenlijst:

Mama van 1: 4 november - Controle Vk
    Lovepeet: 4 november - controle vk

Springmuis: 11 november - controle VK + bevallingspraatje
    Lovepeet :16 november - intake kraamzorg

18. pijnbestrijding: nee liever niet, heb vorige keer een ruggenprik gevraagd en uiteindelijk ging het zo snel ineens dat het niet meer nodig was en toch overleefd maar wie weet hoe het deze keer loopt.

hoogzwanger: ja vind het een heel gek idee. morgen al 35 weken
    gelukkig schiet het hier in huis nu ook een beetje op.
    alleen nog deuren voor de kast op onze slaapkamer, dat vind ik het belangrijkste nog, de rest zijn kleine klusjes.

patroeshka: mooie buik!!!!

lijst: waarom hebben jullie mij eraf gehaald???
    ik wil er graag weer op
    3 december en vk op 10-11

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hier een hele slechte nacht. Ik kreeg om 1u vannacht opeens weer weeën. Ze zijn rond 11u30 gestopt. Lig nog steeds aan de CTG en het is nu dus al sinds 11u30 terug rustig. Nog steeds misselijk, hoofdpijn en verkouden. Ik heb het echt helemaal gehad nu... Ik voel zoveel verschillende emoties door elkaar en het enige wat ik precies nog kan doen is huilen... Ben echt moe... :(
    Straks komt de gyn nog eens langs.
    Sorry voor opnieuw een klaag-berichtje...

@weegschaaltje: Volgens mij zal het haar grootste geschenk zijn (en voor jou ook) dat jullie even samen mogen zijn. Geniet er toch maar van! En ik weet, in het ziekenhuis heb je echt veel te veel tijd op te piekeren. Ook al mag je dat eigenlijk niet doen maar toch doe je het hé.

@mama van 1: Van de trap gevallen? Hopelijk heb je er niets aan over gehouden...

20. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Iedereen die iets wil toevoegen of wijzigen in de lijst, graag even een pb naar mij!
    Als iedereen zelf dingen aanvult enzo, dan raken we het overzicht kwijt en wordt ie zo slordig. Alvast bedankt! :D

Deel Deze Pagina