Uitgerekende datums: 1978: 1 december Charmedknorrie: 1 december Mama van 1: 3 december Anno103: 3 december Weegschaaltje: 4 december Shadowcat76: 5 december Springmuis: 8 december Jufkyjo: 10 december Mamavan1: 11 december Lucindalice: 15 december Lovepeet:17 december Jip27: 19 december Rammel: 19 december Patroeschka: 22 december Kellyskeezer: 22 december Mystiklady: 26 december Esthern77: 28 december Afsprakenlijst: Springmuis:28 oktober Controle VK Patroeschka: 28 oktober Controle GYN + Echo Rammel: 28 oktober Controle VK Mama van 1: 30 oktober Pretecho Mama van 1: 4 november Controle Vk Lovepeet: 4 november Controle vk Anno103: 10 november Controle VK Springmuis: 11 november Controle VK + bevallingspraatje Lovepeet :16 november Intake kraamzorg
Gyn is net langsgeweest dus effe update: baarmoederhals is verminderd naar 1cm (vermoedelijk door de weeën van vandaag) en nr1 is nog steeds ingedaald wat wil zeggen dat ik hier in het ziekenhuis blijf liggen tot de bevalling...
Sterkte!!! Balen zeg! Ik lig ook weer in het ziekenhuis sinds vannacht. Ik had enorme pijnen in mijn linker rug flank. Na veel onderzoeken een paardemiddel gekregen en nu gaat het beter. Pff nog even volhouden! Hopelijk als alles rustig blijft morgen weer naar huis., dan ben ik voor het weekend weer thuis. Grtz! Selma
@weegschaaltje: Effe vraagje, hoe zit het met de lengte van jou baarmoederhals en heb je al opening? En hoe gaat het anders met je? Ik heb net te horen gekregen dat ze hier ook liever hebben dat ik mijn jongens niet meer op bezoek krijg. Begrijp nu helemaal welk gevoel jij moet hebben... @selma: Wat naar dat je ook in het ziekenhuis ligt. Hopelijk kan jij wel snel naar huis toe.
Och lieve Selma, Weegschaaltje en Youngmom, wat heb ik medelijden met jullie! Ik wou dat ik wat voor jullie kon doen. Wat moet het vreselijk zwaar zijn om niks te kunnen en te mogen. En dan ook je kinderen niet mogen zien! Vind dat niet te geloven. Youngmom: 28 weken... Oh meid, echt, ik leef zo met je mee! KNUF!
nou meiden in het zkh heel veel succes, flink balen hoor hier even een rustig avondje op de bank heb een beetje last van mijn buik xxxxxxxxxxxxxxxxx
Allereerst Weegschaaltje nog van harte met je meiske. Hoe vond ze het kadootje?? Snapt ze t allemaal wel, waarom je moet blijven?? Selma en Youngmom weer in t zkh.. abonnement is nog niet verlopen bij jullie? Balen zeg!!! Hier; Beebs liggen beiden met koppies naar benee, niet ingedaald maar geloof dat dit 'normaal' is bij een 2e of 3e. Gewichtjes waren ruim 1700 en ruim 1800 gram, ze lopen nog op de lijn van eenlingen, dus dat is zeer positief! 1 beebje heeft haartjes haha ze heeft even opgemeten.. al 8 mm LOL. Ze liepen p'sies op schema, op de dag af. Top dus. Voor de rest, bloeddruk was prima, 130 over 80 en vanaf nu om de 2 weken!!! Rammel dus als aanpassing; 12-11-'10 gynae en groeiecho
@Patroes : lieve schat een klein beetje striae is toch niet erg , er hebben wel een aantal kids in je buik gezeten daar mag je trots op zijn! Fijn dat je beebjes mooi op schema liggen. Enne... hoe kan ze zien dat er eentje haartjes heeft????????? Wel grappig haha. @youngmom : pff kan ik me voorstellen hoor, dat je bang bent om te niezen!! Hoop zo voor je dat je kleintjes blijven zitten.. is niet goed zoveel weeën, hopelijk kunnen ze ze tegen blijven houden.. en toch in het zkh tot aan de bevalling ai ai... hou ze binnen hoor die 2! Je hebt iig wat afleiding nu met de doopsuiker, hopelijk gaat de tijd dan ook wat sneller. En geen sorry zeggen voor het klaagberichtje! Dikke knuff! @Charmed : ik kijk echt uit naar zaterdag! Als ik de verhalen hoor van m'n vriendin over haar meisje geniet ik helemaal mee en wil ik die uk graag weer zien . Misschien een stomme vraag maar wat betekent dat, als het hoofdje staat? Hmmm wil ik dat wel weten haha als het zo zeer gaat doen . Ja ik wil 't weten, vertel maar . @weegschaaltje : och meissie toch, wat zal jij het moeilijk hebben... zowieso wel gefeliciteerd met je dochter hoor! Toch fijn dat je haar even kon zien en ze snapt 't denk ik heus wel hoor dat je niets voor haar kon versieren omdat mama in 't ziekenhuis ligt. Dikke knuffel! @Springmuis : goed dat ze dat in je dossier hebben gezet van die pijnbestrijding! En beterschap met je griep. Blij dat alles goed was bij de vk! @Juf : idd hoogzwanger, de eerste baby's komen tenslotte al bijna . Leuk zo'n meidendagje! En, kunnen slagen vandaag? @Lucin : haha geeft niet hoor dat je 't niet meer weet, zwaai terug . @mama van 1 : lekker dat je man een paar dagen vrij is, maar zo'n crematie is nooit leuk . Zeg doe jij eens rustig aan met je van de trap vallen ! @Rammel : hoe was het bij de vk? Heb je 't wel gemeld van je harde buiken?? We willen niet dat je nu al weeën krijgt hoor !! @anno : begint idd bij jou ook al op te schieten, alweer 35 weken morgen! Dan zijn we bijna tegelijk uitgerekend, ik ben komende zondag 35 . Lekker toch dat bijna alles af is! @Selma : jemig alweer in 't zkh meis . Hoop dat je morgen naar huis mag hoor! Ik duim voor je! @hier : is 't rustig, zit te wachten tot lief aan 't eten begint, die is net uit de douche, waarom moet ie altijd zo lang achter z'n pc zitten als ie van z'n werk vandaan komt voor ie gaat douchen . Ik zei al ga nou zo 't eten doen, als ik te laat eet kan ik geen tussendoortje 's avonds meer nemen (fruit o.i.d.) omdat dan m'n suiker 's ochtends te hoog staat en dan moet ik 't straks weer verhogen... en daar heb ik dus geen zin in ! Zucht... mannen .
hey meid nou geen idee lengte baarmoederhals zal weekens bij echo even vragen. vorige week had ik nog geen opening ,weekend wordt ik weer gecontroleerd... verder vandaag weeen stabiel, wel veel rugpijnen enz wat jammer dat jij nu ook jou jongens niet mag zien balen he pffffffffffff de kleinste was super blij ook met haar kadootjes alleen was de tijd veeeeeel te kort ...en viel het afscheid zwaar moet jij nog lang blijven meid?? dikke kus
@Patroeschka: Hier ook nog steeds op gewicht van een éénling: geschat op 800 en 900 gram dus dat is goed hé. Blijft toch iets positief in de hele situatie... @shadowcat76: Normaal zou de doopsuiker morgen bij ons thuis moeten aankomen en dan komt mijn vriend hoogstwaarschijnlijk zaterdag alles brengen. @weegschaaltje: Goed dat de weeën bij jou vandaag gestabiliseerd waren. Het telefoon gesprek met de jongens viel me vandaag erg zwaar om hen te moeten vertellen dat ze niet meer bij mama langs mogen komen. Omdat mama nu voor de kindjes in haar buik moet zorgen. (Had het zelf al moeilijk bij de gedachte.) Cas zei "Mama goed zorgen voor de babytjes hé. Cas en Sem dan grote broer worden. Nu moeten babytjes in mama's buik blijven." En Sem begon onmiddellijk te huilen "Sem bij mama zijn". Mijn hart brak echt. En toen dat ze een half uurtje in hun bed zaten heeft Cas dan toch ook gehuild. Dat zond mijn vriend in een berichtje. Typisch Cas, heel stoer maar dan in zijn bed huilen. ZO MACHTELOOS!!! Ben blij voor jou dat ondanks het zware afscheid je toch hebt kunnen genieten van je meisje en dat ze blij was met de kadootjes. Ik moet hier blijven tot de bevalling... Ik ga straks slapen. Ben kapot door de laatste 24u. Slaapzacht meiden!
hey meiden Ik lees weer 3 ziekenhuisjes blegh niet leuk!! Ik denk aan jullie!!!!!! Hier moe en druk....vandaag lief zn verjaardag gevierd en veel te veel gedaan dus nu mega last van mn buik en moe moe moe Maar ik zal niet klagen ik ben thuis en dat kunnen jullie helaas niet allemaal zeggen Knuf voor iedereen en tot snel!
goedemorgen, Youngmum, weegschaaltje en selma doen jullie het rustig aan meiden want al die bezoekjes en het moeten blijven in het ziekenhuis bah! Heel veel sterkte! Youngmum kan me voorstellen dat je hart breekt om je zoontjes te moeten vertellen dat ze niet mogen komen..... Ik moet er niet aan denken om mijn dochter niet te mogen zien, levert toch alleen maar meer stress op?? Shadowcat, als het hoofdje staat bedoelen ze dat hij vast ligt tussen de bekken en dus niet meer eruit kan..... Veel goede berichten las ik ook nog, patroes super dat de kleintjes het zo goed doen!! Hier vandaag 35 weken! Tijd vliegt.... Morgen een fotoshoot met mijn dochter samen en nog 1x een 3/4D echo! Heb er zin in! Nu eerst maar even naar beneden voor een snelle jelle en een glas yoki want ik heb me daar een trek hahahaha.
@Selma: Als het hoofdje staat tijdens de bevalling dan is zeg maar het eerste gedeelte van het koppie eruit en zakt dan niet meer terug (moet je voorstellen hoe de boel daaronder dan open staat......) je moet dan even niet persen totdat het hoofdje tot aan de oortjes eruit is *zo is het mij iig verteld*
Moet je je voorstellen hoe ik me voelde toen ik daar foto's van te zien kreeg in het ziekenhuis Aan alle meiden in het ziekenhuis even een dikke knuffel!!!!!
@ ziekenhuismeiden: Wat balen zeg dat jullie er nu echt moeten blijven. Knuffel voor jullie! @ Jip: Bij een verjaardag ga je toch veel rennen vandaag lekker uitrusten! @ mama van 1: Wauw, 35 weken alweer!! Hier vandaag 34 weken. En leuk een fotoshoot met je dochtertje!!! Show je ook fotos hier?? Hier gisteren nog lekker wat kleding voor mezelf geshopt; 2 zwangerschapsshirtjes en een bolerotje (die kan ik nu en straks ook nog wel aan!). Vandaag een rustig dagje, alleen even gezellig met een vriendin lunchen. En verder maar eens goed uitrusten van de afgelopen dagen en voor de komende 2 werkweken .
Uitgerekende datums: 1978: 1 december Charmedknorrie: 1 december Mama van 1: 3 december Anno103: 3 december Weegschaaltje: 4 december Shadowcat76: 5 december Selma: 7 december Springmuis: 8 december Jufkyjo: 10 december Mamavan1: 11 december Lucindalice: 15 december Lovepeet:17 december Jip27: 19 december Rammel: 19 december Patroeschka: 22 december Kellyskeezer: 22 december Mystiklady: 26 december Esthern77: 28 december Afsprakenlijst: Mama van 1: 30 oktober Pretecho Selma: 2 november Controle GYN Mama van 1: 4 november Controle VK Lovepeet: 4 november Controle VK Rammel: 9 november Controle VK Anno103: 10 november Controle VK Springmuis: 11 november Controle VK + bevallingspraatje Patroeschka: 12 november Controle GYN + Groeiecho Lovepeet :16 november Intake kraamzorg