December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Ooooh youngmom das echt leuk nieuws! Wat een goed idee van de webcam. T is natuurlijk niet t zelfde, maar dan zien jullie elkaar toch nog. Fijn!!!!

2. o wat een super idee die webcam!!!!

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wat een rotnieuws zeg van Lynnami! En ook van DaWo. Daar had ik niks over gehoord, dat las ik net ook pas voor het eerst.
    Wil beide meiden heel veel sterkte wensen. Verdorie, ik gun het jullie zo!!!

@ Youngmom: Wat fijn dat zoiets als webcam/computer bestaat he? Echt hartstikke fijn dat jullie elkaar dan toch nog even kunnen zien en horen! Wel apart trouwens.. Is toch eigenlijk bijna hetzelfde als wanneer ze op bezoek zijn? Blijf het raar vinden dat ze je zomaar kunnen "verbieden" om zolang je kinderen niet te mogen zien.. Lijkt me een hel!

Hier zit er een heerlijke zelfgemaakte pizza in de oven. Zelfs de bodem is zelf gemaakt. Hmmmmm! Nog 15 minuutjes! :D

Ik heb het idee dat ik ziek wordt. Heb zeurende hoofdpijn, een gloedheet hoofd, terwijl ik voor de rest rillerig ben en heb aangezichtspijn (AUW!). Dus straks lekker even in bad en dan lekker op de bank met een goeie film.

Fijne avond allemaal! Knufff!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En Rammel, hoe smaakte ie?? Hier is de honger ver te zoeken hoor. Pff past niks meer bij joh.

Ik ben klaar voor sinterklaas met kadootje voor de kids. Ben ik wel blij om. Weer een zorg minder.

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hier ligt een hele gelukkige zwangere mama die twee gelukkige zoontjes thuis in bed liggen heeft. Ze vonden het echt super om mij te zien en waren door het dolle heen (en ik ook wel) :D
    Het heeft mij precies weer een duw gegeven om er weer voor te gaan :)

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@weegschaaltje : fijn dat je meisje blij was met haar kadootjes! En de tijd gaat altijd snel voorbij he als je iemand maar eventjes mag zien :(.

@youngmom : pff valt ook niet mee he als je je jongens niet mag zien :(. Heel veel sterkte gewenst hoor!! Hopelijk heb je je met de doopsuiker toch wat bezig kunnen houden?

@mama van 1 : ohh ja wist ik niet, van 't hoofdje. Lijkt me idd zeer pijnlijk :$! En leuk zo'n fotoshoot!!

@Jip : feli met je lief!!! En rustig aan doen na zo'n verjaardag he.

@Juf : lekker he shoppen :). Je hebt jezelf weer lekker verwend lees ik wel!

@1978 : haha hoe herkenbaar die dementie!!!

@hier : verder niet veel puf om bij te lezen sorry! Ben aardig moe en last van m'n rug...
    Dacht vanochtend met douchen dat m'n vliezen gebroken waren :$! Eerst een kleine knak en daarna een soort van "flots"gevoel tussen m'n benen... maar kon me niet afdrogen want onder de shampoo en zeep dus snel afgedouched, daarna afgedroogd en aangekleed. Had zoiets van als het dat is dan wordt m'n ondergoed en broek vanzelf nat... gelukkig was dat niet 't geval dus volgens mij zijn ze nog heel. Maar was wel schrikken!!

Ben d'r weer vantussen, slaap ze allemaal straks!

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wat fijn dat je zo bent opgeknapt van de webcam! Echt heel leuk!

De pizza was erg lekker, maar ook hier is het even wennen aan die kleine maag. Schep mijn bord altijd nog net zo vol als anders, met als gevolg dat ik de helft kan weggooien...
    Over eten gesproken, hoe is het eten tegenwoordig in het ziekenhuis? Een beetje te eten?

Ik geloof echt dat ik een griepje te pakken heb. Voel me steeds beroerder worden en voel heel warm aan. Bah! Ben benieuwd hoe het morgen gaat. Gelukkig weinig op de planning voor volgende week...

Slaap lekker allemaal!! Ennuh, niet de klok vergeten te verzetten he!! Xxx

8. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Zou je toch niet voor de zekerheid de vk even bellen? Vruchtwater hoeft niet altijd een grote hoeveelheid te zijn he.... Straks was het dat wel... Wil je niet bang maken, maar wel even waarschuwen!

9. 1978

1978 Actief lid

22 jul 2009
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Patroes: een keer of 6 tot 7 krabbel ik wel uit mijn bed om te plassen. beetje jammer..
    aan de andere kant: ik weet dat het daarmee NA de geboorte niet zo zwaar valt om 's nachts op te moeten voor voeding -je komt toch in een ritme

@ Shadowcat: zou ook zeker even bellen -het kunnen je vliezen zijn geweest en die situatie moet niet te lang duren. Maar goed, mocht het zo zijn, dan zouden de weeen nu wel op gang gekomen moeten zijn (duurde bij mij 11 uur tussen spontane vliesbreuk en eerste, aarzelende, weeeen)

@youngmum: IDEAAL skype. Zal mijn dementie zijn dat ik daar niet eerder opgekomen ben. Is DE manier om de opa's en oma's in Nederland tevreden te houden en ook als vriend reizen is voor zijn werk, dan kan hij toch nog welterusten zeggen tegen onze dochter.

ego: feestje overleefd, was echt helemaal gezellig :). zat/hing ballonnetjerond op de bank, ben 1x even tien minuten op bed gaan liggen, vriend is 6kg afgevallen van het heen-en-weer draven met hapjes en drankjes en dochter lag om 19u gestrekt in bed, moe van het spelen met alle vriendjes en vriendinnetjes. EN een HERRIE dat het was: 11 volwassenen en 9 kiddo's onder de 5....:p

even mental-note-to-self: niet meer hoog zwanger zijn rondom verjaardagen. Is niet handig voor de logistiek. Is ook erg vermoeiend:D

10. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ youngmom: Super zeg met die webcam!!

@ shadow: Pffff, spannend zeg!

@ rammel: beterschap meid!

@ 1978: Fijn dat het feestje zo geslaagd was.

Pfff, vannacht echt niet lekker gelegen. Ik had me vanmorgen toch pijn aan mijn ribben aan de linkerkant, dus ben maar uit bed gegaan. Bah, vervelend gevoel. Nu ik recht zit is het wel een stuk minder. Vandaag een rommeldagje thuis en morgen ga ik beginnen aan de laatste 10 dagen werken…. Wat een gek idee.

11. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Joehoe meiden, ik ben weer thuis! Heerlijk, al is het vermoeiend zo ziekenhuis in en uit. Ik moet elke keer weer wennen aan mijn 'nieuwe' omgeving. Ook mijn dochter is elke keer in de war en ze gelooft me ook niet meer als ik zeg dat ik na een controle of onderzoek thuis kom... Ik ben woensdagnacht opgenomen ivm vreselijke koliekpijn in mijn nieren, heb een spuit gehad met een heel sterk werkende pijnstilling en toen ging het beter(oftewel ik was compleet vd wereld)Donderdagavond kreeg ik weeen, heb nu 1 cm ontsluiting, dus dat valt mee en de weeen zijn weer afgezakt. Kindje doet het nog steeds goed!
    Maar goed as dinsdag alweer 35 weken, en ik had echt nooit gedacht dat ik dat zou halen!
    Mijn suiker schommelt wel enorm, maar dat gaat ook samen met mijn afwijkende leverfuncties. Pff al vanaf week 29 voel ik me ziek, heb ik pijn in mijn bovenbuik en zie ik sterretjes, ben al dat gedokter wel zat!
    As maandag bloedprikken, check van de diabetesvpk en dieetiste. Ik mag nu helemaal niets meer snoepen en al mijn koolhydraten verdelen op een dag. Dus geen 2 boterhammen meer ineens, maar verspreid over de ochtend, pff!! Ik heb zin in speculaasjes en pepernootjes:(. Ik eet echt minimaal en toch schiet mijn suiker omhoog, ik zal dus wel insuline moeten gaan spuiten vd week, vrijdag naar de internist en dinsdag naar de gyn. Kindje ligt ook nog steeds in stuit! Kortom nog even volhouden en dan hoop ik een prachtkindje in mijn armen te kunnen sluiten, net als jullie meiden!

@ patroes; spannend hoor, het idee dat je vliezen zijn gebroken zijn, nu geen vochtverlies meer?

@ Youngmum: jeetje zeg, dat jij je kindjes niet meer zag zien, dat lijkt me ontzettend zwaar. Sterkte en ik hoop dat je door het webcammen toch nog wat contact kunt hebben saampjes.

Liefs en een fijne zondag allemaal!! Selma

12. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    even update van mij;)

ik mag naar huis!!!!!!!!!!!!

Doordat de weeen laatste twee dagen stabiel waren ,en doordat ik thuis beter zou rusten mag ik thuis lekker genieten

Wel bij minste terug komen;)

Had ook een echo gekregen

ik kleintje woog 2kg530 gram

kwam overeen met 36 weken alles (beentjes ,buik,hoofd)

Ben ergens zo blij eindelijk thuis pfff na bijna 3 weken zh was ik het zat.

moet wel hoop pilletjes innemen mij laten inspuiten en temperatuur indoog houden bloeddruk .

dus nu lekker alles inpakken en dan richting huisje gaan :D

Kom straks wel even piepen terug

en merciekes aan iedereen die mij hier heeft gesteun

knuff

13. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Wat een goed nieuws op zondagmorgen!! Selma en weegschaaltje mogen naar huis of zijn thuis. Jippie!!!
    En nu nog steeds wel rustig aan doen meiden!

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Mooi nieuws meiden! en youngmom die webcam heeft, helemaal super!

Rammel: lekker kleurtje he ;)
    Oja, voor de lijst: 28 dec uitgerekend, 11 nov weer controle vk

15. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Yeah wat een goed nieuws meiden!!! Hopelijk blijven jullie nu lekker thuis!!!

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Youngmom, fijn zo'n webcam!! :)

Selma en Weegschaaltje hebben geluk! Wat heerlijk meiden!

Shadow, lijkt mij ook dat er dan al wat op gang was gekomen als je vliezen wél gebroken waren..

Jufkyjo, wat heerlijk, nog 10 dagen werken en dan mag jij ook eindelijk genieten ;)

Hier geen gebroken vliezen hoor Selma hahaha. Alsjeblieft zeg.. ;)

Vandaag tassen pakken en morgen WEG... heerlijk. Ben er ook net uit.. gaap.

17. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    @ patroes, sorry dat was bedoeld voor Shadow!!

18. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Veel plezier patroes!!!

Ik ben vandaag echt aan het rommelen, opruimen en poetsen.... zou dit nesteldrang zijn. Ik ben ook lekker alle babyspulletjes aan het wassen... heerlijk die kleine kleertjes!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja zo schattig, het idee gewoon dat straks JOUW/JULLIE mini mensje in ligt.. is toch onvoorstelbaar?

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @shadowcat76: Er is wel wat werk aan de doopsuiker dus zal me er wel wat mee kunnen bezighouden.
    Kan er goed inkomen dat je geschrokken was zeg! Misschien toch maar beter de vk bellen?

@rammel: Mijn moeder komt straks effe langs met eten (die de verpleging hier kan opwarmen) want ik vind het ziekenhuiseten echt niet te eten. Met het gevolg dat ik niet zo veel eet, terwijl ik (en de ukkies) de voedingsstoffen nu echt wel kan gebruiken.

@1978: Moet inderdaad een drukte geweest zijn, kan ik me inbeelden. Maar wel leuk dat je er van hebt kunnen genieten.

@selma: Gelukkig zijn je weeën weer afgenomen en gaat alles goed met je ukkie. Ondanks alle kwaaltjes waar je last van hebt. Wel goed dat je alweer thuis bent, geniet ervan!

@weegschaaltje: Ook voor jou ben ik blij te horen dat je naar huis mag! Hopelijk mag je ukkie nog een paar weekjes groeien in je buik. Geniet van je thuiskomst!

Deel Deze Pagina