@weegschaaltje: Als moeder wil je toch ook altijd dat je kindje er mooi uit ziet als er bezoek komt en zo zie ik dat bij Linn* haar grafje ook. Is zwaar maar doet goed dat iemand anders ervoor zorgt dat ze er toch mooi bij ligt. @selma: O, wat rot dat jij ook weer in het ziekenhuis ligt. Hoop voor je dat je ukkie toch nog eve blijft zitten. Rust nog maar effe uit meid!
jezus selma wat een kut bericht weer! ik hoop dat alles goed komt en dat de longetjes van je beeb iig goed gerijpt zijn! spannend hoor meis! heel veel sterkte en een hele dikke knuf voor jou! youngmum stel dat je beebs besluiten te blijven zitten tot op zijn minst 37 weken, gaan ze je dan inleiden of laten ze je lopen tot 40 weken? ((ff er vanuit gaand dat wonderen bestaan) en hebben ze al een idee tot hoelang de beebs blijven zitten? wat een hoop vragen he??! ben niet nieuwsgierig hoor wil gewoon graag alles weten als ik te veel vragen stel moet je het zeggen hoor hahaha weegschaaltje let je wel op jezelf!!!! wat weeen in jou situatie lijkt me toch niet goed (ook als ze niet regelmatig komen) of maakt dat niet uit?
Lieve Selma en Shadow Balen meiden dat jullie weer in het ziekenhuis liggen. Hele dikke knuf voor jullie beide
@ jip: tja, rustig aan doen. Jij weet vast wel dat het vaak op school toch anders loopt, maar heb vandaag erg goed afgebakend. Ik heb 3 gesprekken in de schoenen van mijn duo geschoven en ook aangegeven dat ik het niet meer los kon laten dus het even niet aan kon gelukkig nam ze het meteen over. Vandaag een VEEL meer relaxte dag gehad. @ shadow: Wat een gedoe zeg zo op en neer naar en van het ziekenhuis. Dikke knuffel meid. @ jesdan: Fijn dat de niertjes nu in orde waren! @ 1978: Het komt nu wel erg dichtbij inderdaad spannend!! @ Selma: Ook jij weer in het ziekenhuis. Dikke knuffel meid. Hopelijk komt er donderdag duidelijkheid voor je. Vandaag een rustigere dag op het werk gehad. Morgen ga ik officieel afscheid nemen in groep 1/2. Pfff, vind dat toch wel erg moeilijk ben echt een muts in die dingen.
Jeempie, Shadow en Selma weer in het z'huis Dikke knuffel meiden! Selma, a.s vrijdag al! dat is rap zeg!
@luvmyluver: Normaal denk ik dat ze ze zullen laten komen wanneer ze zelf beslissen te komen. Mijn jongens zijn geboren op 37w met een spoedkeizersnede maar hadden het volgens de gyn wel wat langer kunnen volhouden moest het niet geweest zijn van Sem's zwakke hartslag. Hoe lang ze nog blijven zitten is voor iedereen een raadsel. Kan vannacht, morgen, volgende week of zelfs nog januari worden... Valt allemaal af te wachten wanneer die twee beslissen om ter wereld te komen. @selma: Oooh, dat komt er snel aan zeg meid! Succes!
youngmum vanaf hoeveel weken hebben ze dan de beste kans om het allemaal 'normaal' te overleven? ik hoop echt voor je dat ze nog ff lekker bij je blijven zitten! met 37 weken zou wel mooi zijn toch? alleen wel balen voor jou dat je tot aan de bevalling in het zh moet blijven. heb je nog steeds weeen dan? selma ik hoop echt dat de longetjes gerijpt zijn en dat je binnekort een super lieve gezonde baby mag krijgen heel veel suc6 meis! vrijdag komt wel heel dicht bij he!
Hi, Baby ligt nog in stuit en ik mag natuurlijk bevallen, ks nu doen ze liever niet, omdat ik me zo beroerd voel en kindje is vrij klein, maar 2100 gram (schatten ze). Dus dat zal wel goed komen, eerste bevalling ging ook heel snel, ondanks inleiden. Liefs Selma
ja dat is waar ik zit natuurlijk aan een 'gewone'baby te denken kwa grootte en gewicht! spannend hoor meis en nogmaals heel veel suc6! ik hou je in de gaten
@luvmyluver: Ideaal is dat ze zo lang mogelijk blijven zitten natuurlijk. Ik zou heel erg graag 34 weken halen dat is nu nog 5 weekjes. Maar iedere dag dat ze langer blijven is het een dag gewonnen hé.
@Young mom, handig die webcam, heerlijk!!! @Shadow, tuurlijk krijgen jullie het te horen, ik vind het ook wel jammer hoor die splitsing, dit heb ik met het kippenhok ook, daar zijn heel veel mensen verhuisd naar een eigen kippenhok van niet zwanger. @All, dikke knuff.
Selma: hang in there! mijn enige tip (ik oefen al mistens 10 dagen: ) enkels gekruist houden hopelijk is de punctie goed, hopelijk wachten ze ng een paar dagen sowieso omdat ik dan de eerste ben op dit forum hier elke avond drama. Ben zoooo kapot. Kleine meid maar rondrennen en dan ook heel schattig "mama meerennen..!" mama heeft al weken haar tenen niet meer kunnen zien, mama moet zoveel mogelijk plat en mama voelt zich de slechtste moeder in de wereld (nooit meer meespelen me de duplo, al weken de meid niet meer opgetild) vannacht was't ook echt onrustig in de buik. Nou ja, morgen gyn. Shadowcat, youngmum, selma, ik weet dat het voor jullie vloeken in de kerk is (jemig, weer zo'n gezegde rondom het geloof -ik ben echt geen zwarte kousen dames) maar vriend en ik hebben overlegd dat we misschien maar gaan vragen/overleggen of ik niet een nachtje kan blijven. Die feestdag vrijdag zit me echt dwars, en een dag echte bedrust, zoals ze voorgeschreven hadden, is misschien net voldoende om de 37 wekn te halen. nog 72u dan landt mama op het vliegveld hier
Mijn hemel, meiden... Wat een nieuws allemaal zeg! We zijn toch ook echt een apart clubje met z'n allen he! Meiden in het ziekenhuis: Nog even volhouden! Ik leef echt enorm met jullie mee. Als ik me weer eens een dagje niet lekker voel, dan denk ik aan jullie en hou ik gelijk op met "zeuren". Ik ben in ieder geval thuis, mijn kindje doet het goed, dus ik heb niks te zeuren!! @ 1978: Ik zou in jou geval ook echt niet lekker thuis zitten vrijdag. Hoelang duurt het dan voordat je in het ziekenhuis kunt zijn (mocht er wat gebeuren?)? Als jij een een wee kreeg, dan had je toch maar 30 minuten de tijd om onder het mes te liggen? Ik snap dat het in jouw geval dan beter is om dan een nachtje in het ziekenhuis te blijven. Wat fijn dat je moeder over komt! Geniet ervan!! Ennuh.... Wat voor taal spreek je daar eigenlijk? Engels? @ hier: Weinig nieuws eigenlijk. Ben net even op de weegschaal geweest en ja hoor! Hij heeft de 70 kilo aangeraakt! Hahaha! Ben benieuwd waar ik op eindig. Het gaat nu erg langzaam. In het begin kwam ik een kilo per week aan, nu is het vaak maar een paar gram.
@ Selma, ik hoop dat de uitslag van de vruchtwaterpunctie goed is en dat de longetjes van je kleine goed ontwikkelt zijn!!! Heel veel sterkte!!! Ik duim voor jullie!!!
Helleuw allen! Selma en Shadow oei oei.. sterkte! ff snel hoor.. hier lekker vakantie. Gisteren gezwommen, had veel bekijks LOOL méér medelijdende blikken dus dat was minder LOL mn sokken krijg ik niet meer aan.. maja dat mag toch met 33 weken? Kempervennen is zeker een aanrader met kindjes!
patroesch: sokken...?? heb mijn teennagels al weken niet meer gezien en 'hengel' op goed geluk mijn onderbroek om een been in de ochtend en ga vanaf daar op jacht naar het andere gat met mijn andere voet. rammel: 30 minuten. Yep. Nationale voertaal is engels, dus dat scheelt gewicht: 20 kg aangekomen en counting... heb de schrik erin zitten, hoor alleen maar verhalen dat mama's bij hun 2e niet van de extra kilo's afkwamen. Hoe zit dat bij jullie?? (sorry, Lucindalice, jij mag even niet meepraten met je 1e zwangerschap en modellen-buikje)