December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hier 10 kilo met 31 weken!

@ sam86, mooie buik!

2. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    heej meiden, daar ben ik ook weer een keer.
    Ik las niet echt goed nieuws van Selma. Iedere dag is er nu 1 meid!

En over de kilo's. Ik ben nu 7,5 kilo aangekomen tot 30,5 week. Hoeveel er nu weer bij is, geen idee... ik weeg alleen bij de vk. En mag over 2 weken weer, dus dan zie ik het wel weer.

Verder zijn we hier durk met de tuin winterklaar maken en alle accesoires voor de babykamer afmaken. We zijn nog kistjes aan het schilderen voor aan de muur, de gordijnen moeten nog af en vanmorgen nog maar besloten dat we aan de andere kant eigenlijk nog een schilderij willen.... we hebben het dus nog druk genoeg!

3. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    *komt zich weer melden*
    Het is wat, was jullie helemaal kwijt na de crash. Dus maar even abbootje nemen op deze.
    Nu verder met meubeltjes in elkaar zetten *zwaai*

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @selma: Ik zou zeggen wat iedereen tegen mij zegt: let vooral op voor je ukkie in je buik! Ik hoop dat het snel beter zal gaan voor je, wat het klinkt echt balen als ik je verhaal hoor.

@jip27: Dank je wel meid! Heb inderdaad al veel meegemaakt maar het heeft me sterker gemaakt en gemaakt wie ik nu ben. Ik ben normaal een januari 2011 mama maar zal het zolang dus hoogstwaarschijnlijk niet uithouden.

@sam86: Flinke buik heb jij ook al zeg :D

Hier: Mijn gewicht staat momenteel + 13kg op bijna 26w maar met een twin dus gaat best goed. En nu op dit moment aan het wachten op het tweede geboortenieuws in 3 dagen tijd! Spannend! :p De jongens zijn vandaag gaan zwemmen met mijn vriend, hebben zich helemaal uitgeleefd en nu spelen ze heel liefjes hier naast me. Wel twee heel actieve ukkies in de buik hier.

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Joehoe, ik heb jullie gevonden!!!! Nu kan ik hier ook af en toe weer eens even mee spieken!!!

@ youngmom, welkom!

@ Selma...al is het echt niet tof om te bellen om dat je dan wellicht opgenomen wordt...bel toch alsjeblieft...zeker omdat je zegt dat je al ietsje ontsluiting hebt...je kan beter weer even onder controle staan dan dat je een risico neemt. Ach meid, ik heb zo met je te doen!! Elke dag dat jullie kunnen rekken is er eentje meid en ik hoop dat jij en je beeb allebei gezond nog wat daagjes kunnen maken!!!

6. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Jeetje zeg, wat een gedoe steeds zeg! Het echte genieten is er nu ook niet meer bij denk ik he?
    Al iets ontsluiting... Pfff, klinkt niet best! Ik hoop voor je dat de kleine nog even lekker blijft zitten en dat het met jou snel wat beter gaat!!

Hier een rare dag gehad. Heb het idee dat de kleine wat aan het indalen is. Vanochtend was mijn buik erg gevoelig, net geen buikpijn, maar wel een vervelend gevoel. Ik merk nu echt dat frummel minder ruimte heeft, want als hij draait is dat niet zo'n heel prettig gevoel. Hij schopt trouwens minder, maar draait daarentegen wel heel erg veel. Is dat bij jullie ook veranderd?

7. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Bedankt!! :D Jij veel plezier in Centerparcs!

8. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
  9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Zo Rammel, wat een flinke mooie buik!!!
    Zal manlief zo ook eens even vragen om een fotootje erop te zetten :)
    Hier trappelt de kleine ook minder, maar dat was logisch volgens de vk, doordat er minder ruimte is....draaien doet die van mij denk ik sowieso nooit...
    He, ik zie staan in je onderschrift dat je een zoon krijgt...weet je man het dan al?

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @rammel: Mooie buik heb jij zeg!

Ik denk dat ik qua beweging op hetzelfde niveau zit als jullie want met twee is die buik ook al goed gevuld. Nuja ze zijn dus wel goed actief maar voel wel dat ze minder plaats hebben... :D

11. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hey!

bedankt voor jullie woorden! Doet me goed. Inderdaad is het nu niet echt genieten meer. Vooral aftellen en hopen dat het zo lang mogelijk goed mag blijven gaan. Ik hou het allemaal goed in de gaten en als we twijfelen bellen we hoor. Dat heeft de gyn ons ook op het hart gedrukt.

Wauw Rammel, wat een pracht buik heb je al!

Liefs Selma

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Selma, ik begrijp dat je vandaag dus toch niet gebeld hebt? Voel je jezelf wel beter t.o.v vanochtend? I hope so.... Ik hoop ook zo dat je waardes dinsdag stabiel zijn gebleven....enne, over een paar uurtjes is het alweer een volgende dag ;)....

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Manlief is mijn ouders nu naar het station aan het brengen...ow, wat waren we allemaal moe zeg!!! En zij moeten nu nog helemaal met de trein naar brabant...en er is die ns-winterregeling, beetje sneu want nu moeten ze extra overstappen...en dan vanaf Eindhoven nog een stuk met de auto, die zijn niet voor 22u thuis....

Maar ik ben zooo blij met de kamer!! Mama heeft ook de lamellen schoongemaakt en het ziet er echt al een beetje als een kamertje uit . Manlief heeft er ook helemaal zin in om wat meubeltjes te gaan klussen...dus komt helemaal goed!!!

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Even nog mijn buikje spammen met 30 weken :D,
    Niet schrikken hoor van mijn mega-toeter ;)

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @Lucindalice: Wat een mooi buikje, maar eerlijk vind ik hem best nog wel meevallen hoor ;)

Hier nog eens het goeie nieuws: mijn vriendin is bevallen: een flinke dochter Malin (53cm/3730gr), beebje nr 2 dus in 3 dagen tijd hier... Nu hopen dat de 5 mensen in onze dichte vriendenkring / familie die nog voor mij uitgerekend zijn ook vroeger dan mij zullen bevallen...

16. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

wauw wat leuke datum ook 10/10/2010 :D
    wel precies groot en gewicht kan niet beter amaai...
    op naar de volgende 5 ;)

grtz

17. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Pff nou dames heb 't gevonden hoor ons nieuwe topic! Heb 2 dagen wel op zp gezeten maar echt geen puf gehad om te posten, heb alleen maar gelezen. Maar ik heb 't weer gevonden en ga 't vanaf nu weer bijhouden ;). Zit ook nu op ons andere forum maar ik blijf hier zeker niet weg!!
    Sorry dat ik nu f niet bijlees, zag wel een echo voorbijkomen? Mooi! En Youngmom ook hier welkom!
    Ik lees vanaf nu wel weer bij hoor enzo :).
    Mooi buikje trouwens Lucin! Moet zelf ook weer eens een foto maken, is weer even geleden! Morgen of zometeen maar eens doen, alhoewel m'n buik nu natuurlijk wel wat dikker is als overdag omdat ik gedronken heb enzo en ja m'n avondeten zit er ook nog in :D.

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ youngmom, was ook een grapje hoor 'mega-toeter', beetje ironisch bedoeld omdat hij nog niet zo hard wil groeien, hihi. Tja, kan er maar beter om lachen dan om huilen....
    Malin, leuke naam!!!

@ shadow, thanx! Ben ook benieuwd naar jouw buik!!

19. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Lucin! Waaaah! Wat een enorm gigantisch verschil met die van mij!!! Wat is het toch iets vreemd he, zo'n zwangerschapsbuik?
    En het zegt ook niks over de groei van het kindje, dat is ook zo raar! Als mensen mijn toeter zien, denken ze dat ik ieder moment kan gaan bevallen en ze schrikken zich rot als ik zeg dat ik nog 10 weken moet. Maar mijn kindje loopt hartstikke mooi op schema, niet te groot, niet te klein.
    Een dikke buik hebben is ook niet alles, het zit nu behoorlijk in de weg.. Maar als ik op straat loop, dan ben ik toch echt wel trots en laat ik mijn buik graag zien.
    Hoe voelt dat voor jou dan? Mis je dat niet?

Hier op zich goed geslapen. Ik snap alleen mijn harde buiken niet... Ik krijg vooral harde buiken als ik rustig ben!! :( Als ik bezig ben met het huishouden oid, dan is er meestal niks aan de hand. Maar als ik in bed lig, of zoals nu gewoon even zit, dan komt de 1 na de andere harde buik. Normaal is het toch andersom??

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Rammel, hier scheelt t wel behoorlijk. Heel vaak heb ik t ook als ik rustig ben, maar ook als ik de trap op loop ofzo. Zeker n x of 15 a 20 op een dag. Maar ook als ik moet plassen, krijg ik t. Misschien toch maar weer eens verstandig om te controleren op blaasontsteking hier. En soms voelen ze echt niet fijn hoor. Pff

Haaaaaaah Shadow, gevonden.. ik hoorde (ok las) ;) dat de doppler uitslag goed was gisteren?

Denk dat als ik Rammel haar buik zie, ik ongeveer in die buurt zit nu. Hier 'pas' weer een buikfoto met 32 weken.

Deel Deze Pagina