@all ziekenhuis ladies dikke knuff kilo's: bij de eerste bijna 25 en die zijn er zonder moeite, nou ja een jaar bv zal ook geholpen hebben, af gegaan. nu zit ik op 15 maar bij julia was het ook veel vocht, in de zomer, heb ik nu ook een beetje gehad en krijg nu weer wel wat vocht maar niets in vergelijking met toen nesteldrang heeft hier toegeslagen, kan de hele dag wel opruimen soms niet leuk meer. xxxxxxxxxxxxxxxxx
@1978 : aha, ja je moet 't maar weten natuurlijk! En idd als het beter is voor je gewoon vragen hoor of je een nachtje kan blijven! Als je op die manier nachtrust krijgt. Succes! @Rammel : pff ja wat een ellende he met die verzekeringen! Positief is dan weer dat leuke dekbedovertrekje wat je binnen hebt gehad . Haha kortingsbonnen van de Mac, hier gaan die altijd linea recta de prullenbak in . @youngmom : yay 29 weken!! Weer dichterbij de 30 . Ja ik hoop 't ook hoor dat ik morgen naar huis mag... 't blijft afwachten! @weegschaaltje : doe jij rustig aan met je weeën meis! En fijn dat je weer internet hebt . Ik heb idd m'n buik vol van 't zkh, ben benieuwd hoe donderdag m'n groei-echo gaat zijn ook, wel nieuwsgierig hoeveel de kleine gegroeid is. Hoop ook voor jou dat vrijdag de pijn weg is, maar als 't niet meer gaat echt bellen hoor voor die tijd! En 't kan idd zeer pijnlijk zijn als de kleine tegen je schaambot zit te drukken . @Selma : och meis toch ook jij weer in 't zkh... jij ziet nog meer af dan ik met al die waardes . Ben benieuwd wat de uitslag van je vruchtwaterpunctie doet. Hopelijk zijn de longetjes van je kindje rijp genoeg! Geeft niet als je niet kunt posten, doe maar wat je kan maar je eigen gezondheid en die van 't kindje zijn vele malen belangrijker dan wij! Heel veel sterkte lieverd, dikke knuff van mij. @Juf : dank je, dikke knuff terug . Hoe is het afscheid vandaag gegaan? Zal best even wennen zijn! @Goofy : dikke knuff ook voor jou! Positief aan de splitsing is dan weer wel dat ik 't hier makkelijker bij kan houden met lezen en posten, maar toch he. Had 't leuker gevonden als iedereen hier was gebleven... @Patroes : haha lekker laten kijken! Hier ook al weken moeite hoor om sokken en schoenen aan te krijgen. Ik ga altijd zitten en trek dan m'n voet zover mogelijk omhoog knie opzij en voet op andere been en dan gaat 't wel. Anders echt met geen mogelijkheid! @gewicht : ik zou het op dit moment echt even niet weten! Schat dat ik als je de kilo's die ik eerst ben afgevallen niet meetelt zo'n 6 a 7 kilo ben aangekomen. Vrij netjes dus . @Anno : 15 kilo is ook toch goed? Bedoel is niet overdreven veel ofzo! Pff die nesteldrang daar heb ik ook flink aan toegegeven hoor tijdje geleden maar ben ik nu gelukkig eventjes vanaf . @hier : straks om kwart over 2 internist, zal mij benieuwen... ga iig eens goed bespreken ivm m'n naaldenfobie!
@shadowcat nee hoor 15 kilo ben ik zeker niet ontevreden over laatste controle was ik niks aangekomen, moet je zien wat ik eet. maar was goed zei vk op het einde geeft dat niks succes straks met de internist xxxxxxxxxxxxxxxx
HAHA Patroes, wat toevallig dit!! Ik krijg mijn sokken ook niet meer aan. En bedacht me vanochtend dat ik je nog wou vragen hoe jij dat deed, aangezien wij (redelijk) gelijk lopen qua buik! Veel plezier nog in je bungalowtje! Heerlijk! Wij gaan in het voorjaar een weekje. Kan er nu al naar uitzien... Ben lichtelijk jaloers Geniet ervan!!!
Uitgerekende datums: 1978: 1 december Charmedknorrie: 1 december Mama van 1: 3 december Anno103: 3 december Weegschaaltje: 4 december Shadowcat76: 5 december Selma: 7 december Springmuis: 8 december Jufkyjo: 10 december Mamavan1: 11 december Lucindalice: 15 december Lovepeet:17 december Jip27: 19 december Rammel: 19 december Patroeschka: 22 december Kellyskeezer: 22 december Mystiklady: 26 december Esthern77: 28 december MilkHd: 28 december Afsprakenlijst: Mama van 1: 4 november Controle VK Lovepeet: 4 november Controle VK Rammel: 9 november Controle VK Anno103: 10 november Controle VK Kellyskeezer: 10 november Controle VK + Liggingsecho Springmuis: 11 november Controle VK + Bevallingspraatje MilkHd: 11 november Controle VK Patroeschka: 12 november Controle GYN + Groeiecho Lovepeet :16 november Intake kraamzorg
@rammel: Jij mag ook best eens zeuren hoor! @1978: Ik ben bij mijn jongens in totaal 20 kg aangekomen en in 3 maand was ik dat weer kwijt. Was wel al heel wat kwijt toen ik naar huis mocht want het ziekenhuiseten bevalt me echt niet. Hoop dat ik ze nu ook weer zo snel kwijt raak. Nog effe wat geboorte-nieuws: mijn neef is vannacht om 02u21 papa geworden van een flinke zoon Obe (gelukkig wat die naam al van ons lijstje). Geboren op 41w1d - 54cm - 3950gr
@ Youngmom, proficiat!!! @ Sokken...hier zijn mijn voeten ook ver weg, ik ga op een stoel zitten en leg dan mijn rechterhak over mijn linkerknie (zoals kerels dus wel eens zitten) en dan krijg ik ze aangeprutst...schoenen is wat moeilijker, kwestie van goed 'mikken'... @ Gewicht (sorry 1978 voor het meepraten ), maar misschien stelt het je gerust dat er in die mini-buik van me ook al 16kg is gaan zitten....Over buik gesproken, ben vandaag 34 weken!!! Dus ik zal manlief eens even vragen om weer een foto te maken...al is hij nu niet meer zo 'plat' als 2 weken terug hoor!
HellowHellow Na 3 maanden weer eens terug van weggeweest. Even een kleine update; kom net uit zet ziekenhuis. Ze denken dat ik een hernia of afgeknelde zenuw heb. Moet vrijdag weer terug naar de neuroloog voor onderzoeken en een MRI-scan. aan de hand daarvan word woensdag bij de gyn een beval plan opgesteld.. Wat vast staat is dat ik met 36 of 37 weken in het ziekenhuis ga bevallen. (dus eind november/ begin december!) Maar op welke manier!? Dat is allemaal nog even spanennd! Ik las dat er wat meiden in het ziekenhuis lagen.. Sterkte! Lekker saai En de eerste vrijdag al bevallen! Spannend allemaal zeg!
@ Tess....ow...dat klinkt niet goed!!! (Misschien dat ik het gemist heb, sorry...) maar wat is er gebeurd?? Pfff, wel spannend zeg dat ze jou ook zo vroeg laten bevallen...hoe kijk je er zelf tegen aan? I'll keep my fingers crossed!!
@TessNL: Klinkt niet leuk meid. Hopelijk vinden ze snel wat er scheeld en kunnen ze er dan ook wel wat aan doen.
hier juist terug van de gyn alles was in orde ,ons meisje zou al 2,3a2,4 kg wegen, 400 gr meer als onze zoon toen in de tijd. dus dat beloofd 24 november terug een afspraak en dan aan de monitor.dan zijn we bijna 38 weken ver.brrr dan begint het af te korten
Lieve allemaal, morgen ga ik opnieuw mama worden als alles goed gaat!!! Ik word morgenochtend om 7 uur ingeleid. Mijn toestand verslechterd, heb cholestase en hellp syndroom dus 't wordt tijd dat ik weer kan herstellen. De longetjes zijn goed gerijpt, dus dat is mooi! Duimen jullie allemaal voor me? Ik vind het heel spannend!!!! Liefs Selma
@ Lucindalice Ik had gewoon al een hele tijd last van m'n heup en bekken. Werd steeds erger en kon m'n linker been niet meer optillen. Maar ik vond het te veel gedoe om naar de Fysio te gaan (met m'n dochtertje wegbrengen en halen enz, je kent het wel, een rot smoesje). Dus vrijdag toch maar gebeld met de fysio, die durfde het niet aan. Naar de dokter gegaan maandag, en die heeft me dus naar het ziekenhuis gestuurd. En dan nu dus heel die toestand... Het was toch wel ff een domper, want ondanks de toch wel heftige bevalling van m'n dochtertje had ik besloten om thuis te gaan bevallen. Maar nu, vind ik het eigenlijk niet erg. Ook niet dat het vroeger word. Everything is how it should be and everything will come, and when it gets here I'll be ready! Dat is mijn nieuwe instelling @ Youngmom Ze kunnen er niks aan doen omdat ik geen pijnstillers kan krijgen voor de beeb. Het is nu kijken HOE ik moet gaan bevallen en wanneer. Als het dus een afgeknelde zenuw is kan en mág ik niet persen en word het een keizersnee, als het wat anders is word het waarschijnlijk een ruggenprik en "normaal" bevallen (kan geen kracht zetten vanonder, dan is het net of m'n been eraf valt) We zien het allemaal wel! @ Selma; Spannend hoor! Ik denk aan je!
Aaaah Selma, wat ontiegelijk spannend zeg!!! tuurlijk ga ik voor je duimen!!! oew word er helemaal hyper van hihi Tess, jemig bij jou gaat t dus ook niet van een leien dakkie, maar bij jou dus ook spannend!!!
@ Selma....ow, wat ontzettend spannend....heel heel heel veel succes meid!!! Zet hem op!!! (Ik weet niet of het helpt) Ik zal een kaarsje branden morgen . @ Tess...pfff, dus toch nog veel heftiger dan je eigenlijk zelf verwacht had?! Wel fijn dat je er zelf 'positief' in staat...Ik lees dat je de 10e overleg hebt over hoe, wat waar en wanneer....het komt voor jou dus ook al heel erg dichtbij!!
Whaaaaaaaaaaaaa Selma!!!!! Je bent morgen gewoon de eerste!!! Spannend meis! Wel fijn, want dan kan je weer opknappen en daar hebben jij en je beeb t meest aan! Hier erg moe en veel pijn in mijn bekken...dis ol reageer verder ff niet... meiden in t ziekenhuis ik denk aan jullie hoor en ook aan de rest natuurlijk Dikke knuf voor iedereen
@ selma: Spannend hoor!!! Zet 'm op meid. Zorg maar voor het eerste 'december'beebje!!! @ sokken: Hier lutk dat nog allemaal wel redelijk. Vaak doe ik sokken en schoenen wel zittend aan. Dat is toch allemaal wel wat handiger. @ aangekomen: Hier nu ook over de 70 kilo.... maar nog steeds geen 10 kilo erbij, dus hoop ook een beetje dat het zo blijft. Morgen weer naar de vk, dus dan horen we het weer. Vandaag afscheid genomen in groep 1/2. Ik vind het allemaal maar niks... al dat afscheid nemen. Ik ben nog zo graag op het werk. Wel ben ik vandaag echt enorm verwend en het leukste is toch wel het boek met tekeningen van de kinderen zelf (zodat ik niet vergeet hoe ze eruit zien). Echt iets om blij van te worden!
Morgen wauwwwwwwwwwwwwww??? De éérste dec mama ik duim echt voor je meid Voor jezelf zal het beter zijn bekom je beetje he meid. Laat ons iets weten he meid ik wens je nu al een veel succes en weet dat je het kan. Dikke kus