@mamavan1: Fijn dat je goed nieuws gekregen hebt bij de gyn! @selma: O wat spannend, en morgen zal ik zeker aan je denken. Laat ons zeker iets weten hé meid @jufkyjo: Snap je wel meid. Ik heb tijdens mijn studies meermaals stages gehad en op het einde van mijn stages vond ik het altijd enorm jammer om afscheid te nemen. Ook al was het in het middelbaar onderwijs het kadootje die ik telkens kreeg deed me ook enorm veel goed. Toen ik beviel van de jongens heb ik zelfs kadootjes gekregen van klassen waar ik les aan heb gegeven tijdens stage. Ben hen ook gaan 'showen' aan die klassen.
Lieve Selma, heel veel succes en sterkte morgen (........wat heb ik toch met bevallingen, als ik er iets over lees staan de tranen in mijn ogen en nu ook weer) Jeeeee..................hoop dat het allemaal voorspoedig gaat en dat je gauw je kleintje in je armen mag houden en zelf aan je herstel kan werken....YOU GO GIRL!!!
Hoi! ik mocht tijdens heftige pijnaanvallen wel tramadol 50 mg gebruiken, een sterke pijnstiller. Heb je met je gyn overlegd? Vreemd toch dat elke arts er een ander beleid op na houdt. Veel sterkte!! Liefs, Selma
@Selma; Ik weet het ook allemaal niet hoor! Iedere dokter/gyn/VK zegt weer wat anders geloof ik! Ik mocht paracetamol.. Ik heb meneer een beetje uitgelachen omdat ik al aan de 8 paracetamol per dag zat Maar ik ga het opschrijven en na vragen! Het is af en toe echt rot. Vooral als m'n kleine meisje aandacht wil en wil kroelen ofzo, ik kan d'r gewoon niet optillen of op schoot nemen.. Gaan ze nog proberen het kindje te draaien voordat je word ingeleid?
lieve selma heel veel suc6 morgen en ik zal heel hard voor je duimen! wel fijn dat de longetjes rijp zijn en dat als je eenmaal bevallen ben je lekker kan bijkomen. hopelijk slaap je goed en kan je morgen uitgerust de bevalling tegemoet! en uiteraard ook dat het snel doorzet! tess jij ook al eerder! balen dat je je zo slecht voelt en dat je niet lekker met je meissie kan kroelen! youngmom nou dat is waar elke dag is er 1 en 5 weekjes duurt niet zo heel lang en is zo voorbij hoop ik..ik duim heel hard voor je! shadow ik hoop voor je op een super doppler en een super groei echo! sorry ben weer hersenloos heb echt geen idee meer.. oja 1978 ik zou idd ook vragen of je een nachtje mag blijven! en fijn dat je moeder komt! blijft ze tot aan de bevalling?
Lieve Selma heel veel succes strakjes en ook al is het wat vroeg toch fijn dat ze je kunnen helpen dan kan je weer gaan herstellen en genieten van je kindje! Hier weer aan het nachtbraken. Werd half uurtje geleden wakker om te plassen en daarna had ik toch honger dus maar ff naar beneden en wat eten strakjes mijn bedje maar weer eens opzoeken.
Selma: good luck! ik denk aan je. Hopelijk gaat alles fijn en voorspoedig en ben je dus heel snel van de ellende af!. soms vraag je je af hoe ze dat in godesnaam in de middeleeuwen deden, zwanger zijn enzo luvmyluver: mama heeft inmiddels besloten maar een maand te blijven, ze zouden eigenlijk rond wk 39 komen voor 2 weken, maar mama komt eerder en vliegt dan met papa terug. Heel fijn. TessNL: nog vaak aan je gedacht, is lastig he, als er al iemand rondholt. Ik voel me ook zo'n slechte mama omdat ik niet kan spelen, niet kan bukken, niet kan tillen. pfff...alsof een aai over haar bol voldoende aandacht en liefde is! Lucindalice: hoe durf je mee te praten ik woog nooit eerder OVER 80 kg zometeen naar ziekenhuis. vriendlief kan niet mee doordat iemand bij dochter moet blijven die ziekerig is. Slik. De tas staat klaar en gaat mee (je weet wel: DE tas). Ik probeer al mijn volwassenheid toe te passen maar ben bang dat als iemand me in het ziekenhuis op de gang net iets te lang aankijkt, dat ik gewoon meteen maar ga huilen
SELMA!!! Ooooh wat enorm spannend dit zeg! Als het goed is ben je een half uur geleden ingeleid. Ik leef zooo met je mee!! Sterkte meid, en zet hem op!! En 1978: Ach, arme jij! Moet je nog alleen ook... Sterkte!! Ga je nog vragen of je een nachtje mag blijven? @ Tess: Jij ook al van die klachten! Niet te geloven, wat een apart topic dit! Lijkt wel of het digitaal besmettelijk is ofzo!! Sterkte! Ben wel heel erg op tijd wakker, want er komt zo een monteur langs. De verwarming lekt, dus dat is niet zo gezellig. Ben benieuwd wat dit geintje ons weer gaat kosten. Fijne dag allemaal! Knuf!
sellma heel veel suc6 vandaag en ik hoop dat je zometeen een prachtbeeb in je armen heb! zet hem op meid je kan het
@SELMA.....................you go girl!!!!! Denk aan je en er brandt hier een kaarsje!!! @1978 voor jou ook meid, kon je geen oppas regelen, ja vast niet anders hadden jullie het niet zo gedaan, zou ook huilen hoor als ik alleen naar het zkh moest. @aandacht oudste, hier zelfde verhaal, voel me soms ook schuldig.
selma : toi toi toi veel succes en hopelijk zie je niet te veel af oh wat ben ik benieuwd de eerste beeb wordt vandaag geboren!!!!!
Hey meiden ook even een berichtje van mij hier . Schrijf grotendeels in het andere forum omdat ik daar vrijer kan spreken hahahaha. Selma heel veel succes meis en wie weet ben je nu gewoon wel al mama!!! De 1e dec mama! Wow!! Weegschaaltje en 1978 jullie ook succes! Iedereen nog even sterkte met de laatste loodjes!! Ik ga vanmiddag weer naar de vk toe met een a4-tje vol. Lang verhaal maar ben het wel een beetje zat. Tja loop al vanaf 13//14 weken met hevige pijnen.......
wow wat lees ik nou? iemand al iets vernomen van selma dan nu? sja je weet maar nooit, kan zomaar al geboren zijn natuurlijk!
hello dames.. ik lees hier nog wel mee. maar plaats weinig ik zit ook meer op het andere forum,..dat vindt ik toch fijner.. verder al iets bekend van sema