Hahaha, en ineens komt iedereen weer tevoorschijn! Grappig! Selma meid, ik moet de hele dag al aan je denken... Ben zoooo benieuwd!! Ik ben pepernoten aan het bakken! Hmmmmmm
Hier ook ééntje die heel de dag zit te denken aan Selma. Zei heeft ook geen buddy zekers Oh toch wel spannend hé,de éérste dec beebje En ergens ook wetend dat ons kleintjes er nu ook ongeveer zo uit zien hé. Nuja zal ze éérste lekker genieten van haar kleintje , en dan aan ons bekend maken, ergens ook normaal . Oh ben hier zo aan het denken van zou ik kleintje mijn achternaam geven of niet pfff Toen ik in het zh lag vroeger ze ook en waar is de papa ,nou heb soms gewoonweg over iets anders begonnen ,omdat ja je kan verhaal iedereen vertellen ,maar soms heb je er geen behoefte aan . Dikke kus
rammel lekker zeg die pepernoten mmmmmmmmmmmmm en weegschaaltje volgende keer zeg je gewoon..hoezo pappa? dit is een onbevlekte ontvangenis en idd denk de hele dag aan selma! ik hoop zo dat alles goed is gegaan...
Aaaaah, nog steeds geen nieuws? @ ALL: Ja, lekker he, die pepernoten! Ze zijn net zo lekker als dat ze eruit zien! 8)
Rammel foei! Je hebt me niet gebeld terwijl ik echt mega dol ben op pepernoten! Laten we die lekker samen gaan bakken begin december als ik eindelijk verlof heb.... sorry dat ik zo weinig schrijf. Zit er aardig doorheen. Erg veel pijn en ik moet nog 2 weken werken. En ik mag van mezelf niet klagen, want het is niet anders, ik heb er zelf voor gekozen en klagen maakt t dus niet makkelijker of beter.... domme ik... Selma ik ben zooooooo benieuwd hihi
ik denk dat iedereen dat wel doet vandaag, hahahaha! Hier morgen mijn laatste werkdagje, en dan eindelijk verlof!
hihi, ik lees nog altijd mee maar reageer heeeel weinig. ander forum kan verder niemand komen en praat toch wat makkelijker. maar vanavond al tig x hier gekeken naar nieuws van selma. zo spannend voor dr.
idd ,we zitten allen in spanning!!! Maar ons wachten zal wel snel beloond worden Volgens mij is ze nu lekker aan het genieten van haar spruit
Hopelijk gaat alles goed met selma en haar kleintje. Ik heb ontzettend veel hoofdpijn vandaag en ik wou toch nog even laten weten dat ik nog niet bevallen ben hoor. (Kreeg al eens berichtjes dat mensen dachten dat ik was bevallen omdat ik hier een dagje niet kwam )
oei hoofdpijn Krijg je er niets voor, want dat is erg vervelend hé meid. Mss proberen te rusten? dikke kus
Ik was ook erg benieuwd naar Selma. Maar nog geen nieuws dus... spannend hoor! groetjess voor iedereen en tot snel weer... (ik ga expeditie robinson kijken)