Lekker de 36 weken gehaald Selma houd ons idd erg in spanning Nu mijn dochter kwam weer leuk af ...mama jij moet toch zh Ik vroeg waneer ...antw zei maandag euhmmmm Moet ik dat weer serieus opnemen net als vorige keer Heb voor maandag dus niets in agenda gezet. haha(wie weet ) droomde deze nacht dat ik in hemels blauw zeewater zwon ohhhhhhh Tot ik wakker werd en van dat zonnige en tropiche avontuur toch niets merkte liefst
Wat leuk om te lezen dat we ons allemaal steeds meer gaan richten op het einde... wanneer zal de beeb dan eindelijk komen? En hier ook nog eentje die het lastig vindt om maar te moeten wachten tot de beeb wil komen. Ik ben ook een planner en wil het graag allemaal vantevoren weten, maar ja. Verder hebben we hier gisteravond de glasgordijnen op de babykamer opgehangen. Nu willen we nog iets van een schilderij aan de muur, maar we weten nog steeds niet wat... dus dat schiet niet echt op. Vandaag wordt het hier verder een rommel- en poetsdagje. Dat is ook wel weer nodig na een hele week veel werken. Dan doe ik 's avonds dus ook echt helemaal niks meer... dus dat betekent dat ik in het weekend aan de slag mag/ moet. En ik moet vandaag nog even gaan shoppen (owww, wat vervelend...)
Ik ben boos :x En verdrietig En voel me even zwaar *piep* :x Sorry hoor even ego Baal er zo waanzinnig van dat ik nu hier lig. Zou vandaag samen met Marcel naar de Jonge Gezinnen Beurs gaan echt iets van ons samen en nu kan ik niet omdat ik in dit stomme zkh lig :x. En nou gaat z'n ma met 'm mee omdat ik niet kan en nou ben ik jaloers op haar omdat zij wel kan terwijl we hadden gezegd dat ze niet mee mocht omdat 't iets van ons samen was en nou kan ik verdorie niet :x.
Ach arme jij!! Ik kan me het heel goed voorstellen. En nu is hij wel met z'n moeder... Niet echt leuk, het zou iets van jullie samen moeten zijn! Hopelijk neemt ie wat leuks voor je mee!! Dikke knuf voor jou!
Leuk en fijn(!!) om te lezen dat ik niet de enige ben die het moeilijk vindt om zich over te geven aan de zwangerschap/bevalling. Krijg toch meestal best wat onbegrip als ik het binnen de familie zeg. Ze lachen het maar wat weg... @Jip: Lijkt me leuk om eens wat af te spreken!!
Getver de getver de getver, dit is ook niet leuk meissie, gewoon K** maar je hebt lekker wel een klein wondertje in je buik waardoor je straks een heleboel "bent vergeten" en alleen maar lekker kan genieten.
Rammel, hier nog zo eentje die een datum in haar hoofd heeft. Enne, ik vond het ook moeilijk maar naar mate het langer duurde kon ik het beter loslaten.........en straks vindt je het ook wel weer wat hebben als het gekomen is........zoals het gekomen is. All.....dikke knuff...
Goeiemorgen meiden! Hier hebben de ukkies blijkbaar door dat ze zich 's nachts beter wat stil houden voor mama's nachtrust @goofychick: Ik heb eigenlijk die naam hier in het ziekenhuis opgepikt toen een mama heir beviel van een zoontje die zo heet. Ik heb echt zoooo veel sites bezocht met namen. @weegschaaltje: Proficiat met je 36 weken! @shadowcat76: Ik kan goed geloven dat je je zo voeld, is inderdaad echt balen. Hier doet mijn moeder en schoonmoeder nu ook alles in mijn plaats: helpen voor de kinderen zorgen, huis zoeken samen met mijn vriend, huishouden, sintpakjes kopen,... Allemaal dingen die ik zo graag zelf zou doen.
Lieve Shadow ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Je voelt je al niet fijn omdat je in het zkh ligt en dan gaat zoiets leuks waar je je op verheugd had aan je neus voorbij maar neemt iemand je plekje in. Dat voelt idd gewoon K*T. Hele dikke knuf voor jou!
Eigenlijk zouden jullie lekker bij elkaar moeten liggen......in hetzelfde zkh en op dezelfde kamer......
Nope.. Hier nog steeds ongiegevoel en af en toe wat weeën, denk dat t net als 2 weken gelee voorweeën zijn?! Is bij tijd en wijlen hoor en niet erg..
nou, de baby is nog binnen! heb een dagje aan de monitor gelegen, me helemaal suf geslapen (fijn fijn fijn!) en 2 feelgoodmovies gekeken (en me verbaasd over indiase ziekenhuizen) conclusie is absolute rust, en anders terug tot uur U. Nu landt mama morgen, en is het weekend, dus vriend vrij. Prima. wel grappig, die monitor meet ook je weeen en de intensiteit ervan. Boven een bepaald cijfer krijg je dan pijnstilling toegediend. De techniek staat voor niets... nog 3 dagen. Heb geen buddy, maar zal vragen of vriend anders post
heb ook nog geen buddy hoor Nu ik had dat ook op de monitor zagen ze bij hun in verpleegpost dat ik wee had ,ik lag toen weeenremmers ,maar toen ik daarvan af lag en de weeen kwamen toen ook op monitor stonden ze er met twee van die bah vieze pilletjes had lieger toch infuus want van die pilletjes had ik uren vieze smaak mond pffff
Wel hier ook eentje.. Voel hem vandaag enorm drukken, ben oh zo moe En lheb echt gevoel vandaag ten laatste gaat gebeuren nu of dat zal kloppen geen idee, heb idee gewoon dat mijn lichaam iets wil zeggen, de weeen zijn echt langer dan een week terug ,nu sewens eens docuhe gaan mss gaat dat iets helpen. hou het toch maar in de gaten hé meid.anders eens gaan meten,ga ik strakjes ook toen en opschrijven ,kan nooit kwaad en dan weet je ook ok toen had ik dat en dat dikke kus
Lieve allemaal! even een kort berichtje, op 4 november om 15.35 uur is Fiona geboren! Ze weegt 2600 gram en ligt in de couveuse. Ze doet het erg goed! Ik ben vanmiddag naar huis gegaan, maar Fiona moet nog wel een tijdje blijven. Ze heeft een sonde gekregen en is afgevallen tot 2495 gram nu. Maar ze drinkt al wat voedingen uit de borst! Het is een kanjer en we zijn super trots. Ik ben wel heel erg moe en verdrietig dat ik alleen thuis ben zonder Fiona. Best zwaar ook om heen en weer naar het ziekenhuis te gaan, maar ik wil niets liever dan elke minuut bij haar zijn. Ik moet ook nog herstellen van de ziekteperiode en de bevalling. Om half 11 begonnen de weeen, om half 1 4 cm ontsluiting, om half 2: 7 cm ontsluiting en om half 4: 10 cm, binnen 3 persweeen was ze er! Een mooie stuitbevalling, al doet bevallen echt veel pijn!!! Oei. Geen hechtingen en Fiona had direct een goede start.Ik kom snel wat uitgebreider vertellen. Ik ga snel weer, liefs Selma
yessssssssssss Gefeliciteerd met de geboorte van FIONA !!!!!!!! rust maar lekker uit, en probeer zoveel mogelijk bij haar te zijn!! we zitten al dagen op nieuws van je te wachten