December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    oh my god... Lucin, hebbie die kleine dubbel gevouwen?? haha wist niet dat het buikje zo slank kon zijn met 30 weken zeg geweldig, althans iedereen wil vet zichtbaar zwanger zijn natuurlijk, maar met zo mooi glad buikkie hoef je in ieder geval niet voorover te vallen van het gewicht :D

2. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    uiteindelijk toch even spammen natuurlijk...

Bekijk bijlage 100074

ik heb savonds foto van foto gemaakt, dus de kwaliteit is wat donker, vanmiddag even beter doen dan

3. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    wie van jullie weet waarom bij een thuisbevalling er 6 gestreken hydrofielen bij moeten zijn?

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Mooie echofoto zeg!!!!

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Lucin : ik zal zometeen een foto gaan maken!!

@Rammel : huh da's idd wel gek dat je dan op het moment als je rustig bent die harde buiken krijgt.. misschien dat dan de spanning eruit komt van het bezig zijn? Geen idee hoor ik zeg maar wat :). Ja wat een verschil he met al die buiken, de ene zie je haast niets aan en de andere loopt met 6 a 7 maanden al alsof ze ieder moment kan bevallen... vind ik ook wel weer leuk hoor om te zien!

@Patroes : kan nooit kwaad he om je te laten controleren op blaasontsteking! Zeker niet als je zoveel (15 à 20 :$!) harde buiken op een dag hebt. En ik had een CTG gisteren geen doppler, die heb ik woensdag weer :). CTG was idd goed! Ben wel blij hoor dat deze iedere dag goed is :).

@Mystik : aaah wat mooi zeg die echo! Heerlijk toetje hoor :). En nee ik heb echt geen idee waarom 6 gestreken hydrofiele doeken... misschien omdat ze teveel opfrummelen als ze niet gestreken zijn?

@hier : ctg van vandaag was ook weer goed gelukkig, we hebben kleintje zover mogelijk wakker gemaakt hihi. Arm ding, slaap je net lekker schudden ze je wakker! Pff vannacht moest ik naar de wc (zoals gewoonlijk) rond een uurtje of 5, kom je terug in bed denk je te gaan slapen ja niet dus, duurde even voor ik weer in slaap kon vallen, kleine had bedacht oh mama wordt wakker ik ook! Aan de ene kant had ik zoiets van pff ik ben moe laat me slapen maar aan de andere kant genoot ik er ook wel van hoor van 't feestje wat de kleine hield, ben iedere dag nog altijd blij dat ik 't weer duidelijker ben gaan voelen :).
    Gisteren hadden we trouwens wel een fijne afsluiter van de middag, we hebben 's middags samen gedouched lief en ik en gewoon heerlijk een hele tijd tegen elkaar aan gehangen en 't water over ons heen laten stromen. Lekker warm en ontspannen, echt genieten was dat. Daarna zijn we in bed gekropen en hebben we van half 6 ofzo tot ong. 7 heerlijk geslapen hihi. Heerlijk zo'n slaap en knuffelmiddag! Waren we allebei aan toe door de spanningen van afgelopen tijd zeg. Echt genieten!

Van dat ziekenhuis word je trouwens ook soms aardig krankjorum zeg, ik heb vanochtend de internist gebeld omdat ik daar vrijdag naar toe moet maar eigenlijk niet weg mag en rust moet houden, maar aangezien woensdag toch m'n terugkomdag is in het ziekenhuis wilde ik het naar woensdag verplaatsen. Nou heeft die internist dus wo.ochtend geen spreekuur, wo.middag wel maar dan zit ie al vol tot half december... ja dan is uk er al! Dus heeft ze me doorverbonden met de assistente van de gyn om te overleggen, die zei dat ik moest overleggen met de afdeling zelf of dat ik het kon verplaatsen naar vrijdag m'n terugkomdag, word je doorverbonden met de afdeling, zijn ze daar ontzettend gehaast en zeggen ze dat ik 't maar met de vk moet overleggen die bij mij de ctg thuis komt doen...hallo! En daar word je dan 6x voor doorverbonden :x! Gelukkig had de assistente van de internist al gezegd dat ik wel vooraan zou worden gezet als ik kwam en dus niet lang hoef te wachten vrijdag omdat dat niet mag, dus de vk zei daarnet dat ik vrijdag wel mag gaan, en dan de ctg op de afdeling krijg, dat kon. Dus afspraak voor vrijdag staat nog steeds.
    Ook maar even overleggen woensdag na m'n doppler of ik zaterdag naar de verjaardag van m'n moeder mag, die is morgen jarig en ik had zoiets van ik zal wel niet mogen gaan, maar misschien als ik daar goed kan rusten wel. Hangt natuurlijk ook van m'n doppler af woensdag. Zou mooi zijn als ik wel mag :).

6. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Mystik: Wooow, mooie echo zeg!!
    En die hydrofiel luiers.. Ik heb gehoord dat je met strijken bacteriën dood, en dat je ze daarom moet strijken....

@ Shadow: Jeetje, wat een gedoe met dat doorverbinden zeg! Als ik het lees word ik er al krankjorum van! Pfff!
    Ennuh... Lekker hoor, zo'n slaap/knuffel middag! Nog even genieten met z'n tweetjes :)

@ hier: Aaaaaaaaaaaaah.... Goudvis die ik al ruim 10 jaar had is dooooood! :( Niet dat ik nu in tranen ben hoor ;) maar toch wel zonde! Hij was heel mooi en GROOT!
    Maargoed, ik kom er wel overheen.. Snif... Snotter.... Hahahaha!

En nu heb ik honger. Ehhhhh even in de kasten neuzen of er nog wat lekkers is...

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :D Je hoeft nu niet in de kasten te zoeken.. Ff vissie bakken :p

Nee das gemeen.. solly.

Hier mis ik mn katten ook elk uur van de dag hoor.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En bij gestreken hydro's neemt t meer op geloof ik en idd bacterie dodend.

9. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Heb jullie ook weer gevonden!! Wat een gedoe zeg met ZP. Hopelijk is alles gemaakt op de site wat ze moesten doen......

@ Kilo's hier 5 kilo aangekomen met 32 weken. Hopelijk blijf ik onder de 10 :D Beter dan 30 kilo zoals volgende keer hahhaa.

@ Buiken, zag mooie buikfoto's voorbij komen super leuk!

@ Vakantie, lekker vooruitzicht!

@ Nieuwe, welkom!!

Van het weekend de verjaardag van dochterlief en mijn man gevierd en wat zijn ze vreselijk verwend!! En op de vraag aan mijn dochter hoe oud ze nu is geworden zegt ze heel bijdehand 4!! (ze is dus 2 geworden hahahaha).

Nou ik ga even lekker wat eten en dan weer schilderen.....

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @mystiklady: Wat een leuke spam is dat zeg ;)

@shadowcat76: Klinkt inderdaad fijn genieten zo'n slaap- en knuffelmiddag! ;) En van de doorverwijzen kennen ze hier ook in België hoor, word er soms echt gek van. Dan verbinden je ze zoveel keer door en blijkt de uiteindelijke persoon die je nodig hebt niet aanwezig te zijn :x

@mama van 1: Jou meid wil dus duidelijk een stukje groter zijn dan ze is :D

Hier: Sem is vandaag voor de eerste keer weer naar school gegaan. Super blij net als Cas die dubbel zo blij was om niet meer alleen te hoeven gaan. Nu ben ik alleen thuis en echt heeeeel saai nu. Mijn schoonzus is hier wel maar die is zelf met dingen bezig. Mijn schoonmoeder is hier deze voormiddag heel de tijd geweest. Voel me net een klein kindje die constand oppas nodig heeft :)

11. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    HAHAHA! Gatver, gebakken goudvis! :D
    Ja, jullie hebben de katten toch weg gedaan laatst? Pffff, zou ik echt niet kunnen. Die 2 van mijn zijn echt mijn kindjes. Lijkt me heeeel moeilijk! Dan toch liever een goudvis door de wc spoelen! :p Haha!

Ik ga nu lekker op de bank hangen. Kopje thee erbij, koekje erbij en LOST kijken! Ga lekker bij seizoen 1 beginnen en we zien wel hoever we komen. 8) Daaaaaaaaaag meissies! :D

12. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @ rammel, gecondoleerd meid met je vissie...

@ shadow, fijn dat je CTG goed was!!!

rest ben ik vergeten sorry.... ben indisch aan het koken vandaar, druk druk..

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Net aan mn moeder geinformeerd wanneer en óf ze mij kwam helpen met de grote schoonmaak voor de ukkies er zijn (hoop ik haha). Dit had ze min of meer beloofd nl.. Met de herfstvakantie komt ze 2 dagen helpen! Lieff he. Eindelijk alles weer goed schoon dan, ooooooh heerlijk! Ik kan niet veel doen maar goed.. beter iets als niets..

Youngmom, ja dan voel je je hulpeloos he.. ik kan daar niet tegen hoor, maja is voor een goed doel hè?!

Ennehh vanochtend had ik ook weer wat hoor.. ik kwam klaar in mn slaap.. hihihi, dat voelt vreemd (maar wél lekker) ;) Hoe zit het bij jullie met de 'intimiteit'? Hier eigenlijk al vanaf het begin vd zwangerschap niet meer ivm bloedingen en nu geen behoefte aan dat gefriemel aan mn lijf.

14. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Rammel : ach gos je goudvis... ja 't is "maar" een vis maar ook hier kun je je aan hechten hoor ;). LOL Patroes gebakken goudvis... jakkie!!!
    En idd nog eventjes lekker genieten met ons tweetjes, nu kan 't nog hihi. Had 't vorige keer ook toen ik 't ziekenhuis belde met dat doorverbinden, toen moest ik een afspraak maken voor een ontbijttest voor m'n suiker, nou eer ik de goeie had :x. En veel plezier met je LOST ;).

@Patroes : idd las ook zoiets van dat je katten weg moesten, mag ik vragen waarom? Als je 't hier niet over wilt hebben ook goed hoor :). Fijn dat je moeder je komt helpen joh, alles lekker weer schoon! Hihi wat voor een droom had jij dan :D. De intimiteit is hier nog wel wat, maar idd dat heb ik al even niet gehad, lukt me niet zo makkelijk nu hihi. Voor zover 't lukt met m'n buik doen we het nog wel af en toe of ik verwen m'n lief eens extra, hoeft hij geen moeite te doen zeg maar en m'n buik zit dan niet in de weg ;).

@mama van 1 : 5 kilo aangekomen da's erg netjes!!! En al zou 't 10 zijn is toch niet erg toch :). Hihi heerlijk he zo'n peuter, die willen altijd zo snel groot zijn ;).

@Youngmom : ja is toch niet normaal met dat doorverbinden... daarom vraag ik ook altijd rechtstreekse nummers van de afdelingen waar ik moet zijn want dat scheelt weer! Fijn zeg dat Sem weer naar school mag :). Ja kan ik me voorstellen dat 't nu saai is thuis haha. Pff ja hier nog 1 hoor die zich voelt alsof ze oppas nodig heeft, maar alles voor onze kleintjes he :).

@hier : dietiste is net weg en m'n bloedsuikers waren prima! Woensdag overleggen met de gyn want ze vond de diabetesverpleegkundige wel heel erg streng. En aangezien ik toch bij de gyn onder controle sta...
    Moest alleen m'n koolhydraten een beetje beter verdelen, en meer groenvoer / aardappelen eten. Nu vind ik aardappelen erg smerig... dus als ik 1 à 2x p/wk een banaan pak is ook goed zei ze dan kom ik toch aan m'n vit. A. En ik moet m'n mamamultivitamine weer gaan slikken, omdat ik te weinig vit. D binnen krijg. Maar al met al ben ik tevreden :).

15. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    haha natte dromen??? nou sex heb ik ook al zeker ruim 2 maanden niet gehad hoor, de boel gaat week worden daaronder en daar heb ik last van

16. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    zo, mezelf ff aankleden dadelijk, wachten tot dochterlief binnen komt vallen omstreeks kwart voor 4 uit school, samen wat drinken, en dan een poging tot lange rit naar rotterdam(voor mijnu lang) moeder oppikken, bakkie doen, en dan naar Delft naar de Ikea voor mijn commode!!!!

morgen kater wegbrengen naar dierenarts dan kan hij daar zijn knikkers inleveren, paar daagjes laten bekomen, dan gaan de katten de slaapkamer uit, en kan ik langzaaaaam aan iets gaan doen daar :D

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Aloha!

@ Rammel wat jammer van je vis!!!
    Tja, soms mis ik een grote buik wel...maar ik vind dit soms al zo in de weg zitten, dat met een nog grotere toeter ik denk ik echt niet weet wat ik zou moeten beginnen....en ik probeer er de voordelen maar van in te zien :).
    En tja, er zit toch echt 15kg extra gewicht en een baby van 30 weken in gevouwen, hihi ;)

@ mystik, nice picture!!! Schattig neusje heeft hij / zij

@ shadow, fijn dat alles wel goed was!! Heerlijk zo'n knuffeldagje...en fijn zeg, zo vaak doorverbonden worden.....

18. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @shadowcat76: Inderdaad alles voor de kleintjes! :)

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    mmmm....sex....is hier al bijna vanaf t begin niks meer eerst vanwege de misselijkheid toen totaal geen libido en nu is het veels te ingewikkeld geworden hahaha....ik geloof dat we nog 2x wat gedaan hebben de afgelopen 32 weken......arme vent van me!

20. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Zo! Anderhalf aflevering LOST gekeken, en toen heerlijk in slaap gevallen. Zucht... ;) Hahaha!

Sex? Wat is dat? :)
    Nee, sinds ik de kleine voel schoppen was het over. En ja... Aangezien ik de kleine al in week 18 voelde schoppen... :$:)
    Ik heb er een heel vies en vreemd gevoel bij en ook totaal geen zin meer in. Alleen het idee al dat wij bezig zijn en die kleine is aan het bewegen... Ehhhh.... Nee, dank u vriendelijk. Dat voelt voor mij net zoals sexen terwijl je baby naast je bed in de wieg ligt te slapen... Dat voelt voor mij echt zooo raar!

Gelukkig denkt mijn vriend er net zo over. Kan alleen maar hopen dat ik na de bevalling weer snel opgelapt ben, want heb er soms best zin in! ;)

Deel Deze Pagina