Hier ook wat vocht geloof ik ( of iets waardoor ik me beter voel) Vannacht echt weer slecht geslapen.. Peuter Puber was van 2 tot 5 wakker .. En daarna om 7 uur.. Geen oog dicht gedaan vanaf 2 uur.. (Alweer gedraaide Beebie, BUIKPIJN!) Net even een wandelingetje gemaakt.. Was al 2 dagen niet buiten geweest. Kom ik natuurlijk weer een of andere niet helemaal sporende man tegen met zijn hyperactieve hond die gezellig met me mee gaat lopen en z'n complete levensverhalen ging vertellen. (HELPHELPHELP!) M'n heup werkt op dit moment aardig mee, alleen die verkrampte benen komen m'n strot uit! Ik heb heel lief wel 3 verschillende Bumba dvd's gekocht voor mevrouw Nee! Nou hopen dat ze morgen ochtend een uurtje alleen Bumba wil kijken! @1978; Wat spannend allemaal! We denken aan je! @ Selma, Nu zie je pas hoe klein ze is! Mooie foto
Hier een waardeloze nacht gehad. Van 2 tot kwart voor 5 geslapen en met tussenpozen er uit om te plassen. Maar MEN wat wordt t zwaar nu (lichamelijk). O daar komt zusje, helpen schoonmaken, lief he!
@Charmed : pfff lastig zeg hoor dat je zo moeilijk slaapt met die krampen . Hoop echt voor je dat je thuis kunt gaan bevallen meis, ik duim voor je hoor!! Dikke knuff voor je terug. Ben benieuwd hoe 't bij de vk was! @1978 : spannendddd!!!! Lief dat je mama dat pak kindervoeding heeft meegesmokkeld hoor! Logisch dat je niet aan de Indiase kindervoeding wil . Blij dat je even bij hebt kunnen slapen zeg. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar je ukkie! Ik denk aan je morgenochtend 10 uur! Nog eventjes meis dan heb je je kleintje in je armen . @Selma : lieve schat wat een heerlijke foto van jou met Fiona! Echt genieten je kijkt zo trots . Mag ook want je hebt een mooie dochter hoor! Ben zo blij voor je dat ze het zo goed doet! Heerlijk zeg dat ze zo goed drinkt en alles. Spannend dat gesprek met de kinderarts donderdag. Hopelijk mag ze snel naar huis! @Bizzie : haha ja dat gestrande walrus gevoel ken ik . Gelukkig als ik nog zou mogen fietsen zou ik bij mijn fiets niet 't gevoel hebben dat ie breekt heb heerlijk een stevige mamafiets gekocht een tijdje geleden en aangezien dat de vrachtwagens onder de fietsen zijn kan ie gestrande walrussen enzo wel hebben . Fijn dat je bloeddruk zo stabiel is! @Tess : pff vermoeiende nacht dus! Hopelijk kan ze zich bezig houden met die dvd's . Haha die man, sorry hoor moest wel even lachen, ga je eindelijk weer even lekker naar buiten kom je zoiets tegen . @Patroes : veel plezier met schoonmaken . @hier : Binnen 3 weken ben ik mama ! Omdat ik zw-suiker heb gaan ze me met 38 weken inleiden ! Volgende week zondag ben ik 38 weken, en dan de maandag daarna gaan ze bespreken wanneer ik word ingeleid als 't goed is. 't Komt nu wel heel erg dichtbij ! Gewoon binnen 3 weken zijn we papa en mama... Normaal gezien wachten ze tot de weeën spontaan op gang komen maar als ik volgende week zondag nog niet ben bevallen dan gaan ze het zo doen. Ze laten me iig niet doorlopen tot 40 weken. 't Komt nu wel heel erg dichtbij hoor ! Ben zo blij dat er normaal gezien een einde in zicht is v.d. ziekenhuisbezoeken... Ik ben nog half in shock haha en kan me niet anders voelen dan .
@Shadow: jeeh, dan wordt het ineens wel heel concreet... Ik vind de tijd nu zowiezo al heel snel gaan. Nu ik verlof heb merk ik dat ik ineens meer met de bevalling bezig ben. Maar als je straks ook echt een datum weet waarop je wordt ingeleid is het wel heel erg precies!!!
Jeetje, ik sluit me ook even aan bij de club die slecht geslapen heeft vannacht. Had zóó erg last van maagzuur. Moest er bijna van overgeven en werkelijk niks hielp. Alsof je hele slokdarm wegbrandt. Wat doet dat zeer zeg! Vanochtend weer op controle geweest. Ze heeft gevoeld en haar conclusie was: "Nou, je krijgt geen klein kind..." Hmmmm.... Tsja, als je mijn buik ziet kan dat ook niet anders. Jemig, dat ding blijft maar groeien! Kindje doet het verder prima en is langzaam aan het indalen. Over 2 weken krijgen we de liggingsecho en het bevallingspraatje... Oeioei! Wat spannend zeg, de bevallingen van de decembermama's komen nu op gang. Leukleuk! Ben zo benieuwd naar alle kindjes en verhalen! Selma, wat een prachtige foto. Krijg er tranen van in mijn ogen. Wat fijn dat Fiona het zo goed doet! En jij natuurlijk ok met je bv! 1978: Gelukkig nog even een berichtje! Succes meid! Ik denk aan je!
Zullen we een lijst maken met alle klachten en kwaaltjes die we hebben? Gewoon even lekker zeuren, even lekker onze gal spuwen? Lucht vast wel op Oke, komtie, dit is mijn lijst: Maagzuur Harde buiken Vaak plassen Obstipatie Benauwd Bandenpijn Moe Slecht slapen Niet meer lekker kunnen zitten Bekkenpijn Wie vult mij aan?
1978: succes spannend!!! selma: wat een mooi meisje, nog even en dan mag ze vast mee naar huis!!! vocht: beetje in mijn benen maar das minimaal slapen gaat hier echt niet meer lekker wordt vaak tussen 3 en 4 wakker en lig dan 2 uur te draaien gelukkig slaapt julia tot half 9 dus kan ik het wel een beetje inhalen xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Waarom krijgt iedereen een liggings-echo? Die heb ik bij de eerste ook nooit gehad.. De beeb ligt nu schuin! Zal ik er 1tje eisen? (Maar iedereen op het zwangerschaps forum krijgt er 1!)8) Bumba slaat lekker aan hoor! Ze snapt nu gelukkig dat er telkens weer een nieuwe aflevering komt.. De eerste 3 keer lag ze krijsend op de grond! En mevrouw heeft zelf een klein uurtje geslapen! Uit protest niet in d'r bed, maar voor de deur haha. Ooww ben zo zenuwachtig voor morgen.. Ben benieuwd wat er gezegd gaat worden.. En ik heb trek.. Maar waarin dit keer Maagzuur CHECK Harde buiken CHECK Vaak plassen CHECK Obstipatie CHECK (colon clean werkt goed! Natuurwinkel!) Benauwd CHECK Bandenpijn CHECK Moe CHECK Slecht slapen CHECK Niet meer lekker kunnen zitten CHECK Bekkenpijn CHECK vaginale steken CHECK hartkloppingen CHECK drukkend gevoel onderaan CHECK benen weeen voorweeen of weeen CHECK pijnlijke borsten CHECK rugpijnen CHECK steken in lies CHECK erg lekkende borsten CHECK Droge Ogen Striae (alleen m'n navel gelukkig) Constant koud Heup kapot Verkrampte benen Constant dorst hebben ZWANGERSCHAPDEMENTIE! Hihi, Wie nog meer?
He! Kan constante dorst ook bij de zwangerschapskwaaltjes? Heb dr namelijk ook last van! Wordt een lekkere lijst zo te zien! Hahaha! @Tess: Wat heb jij een klein monstertje in huis zeg! Hahaha! Lijkt me erg frustrerend. Kom je wel toe aan je rust? Wie gaat er zaterdag nog wat leuks doen met de intocht van Sinterklaas? Ik ga sowieso op tv kijken, en als ik me goed voel, ook even hier in de stad. Vind het een heerlijke tijd!
30 weken gehaald Ben wel ziek maar het gaat al beter dan gisterebn. Houd wel nog steeds niets binnen en als het vanavond nog zo is krijg ik normaal gezien infuus. @tessnl: Mooie bolle buik heb jij zeg! Met die peuterpubertijd hebben wij ook last gehad. Negeerden wij gewoon of zetten ze gewoon buiten (met jas en muts wel). @shadowcat76: Kan goed inkomen dat het fantastisch was om effe een paar uurtjes naar huis te mogen. Lekker effe genieten. Je hoeft je niet te excuseren meid. Ik weet dat je het moeilijk hebt en je mag dit ook gerust laten weten hé. Ik hoop voor jou dat je snel goed nieuws krijgt en naar huis toe mag. *knuffel* Ergens is het wel leuk om te weten waar voor je staat en wat de plannen zijn. En kun je ook aftellen naar hoe lang je maximum nog in het ziekenhuis moet blijven. @mamavan1: 's Nachts lagen de jongens gewoon in hun bedje maar tijdens de dag sliepen ze gewoon in hun box. Indien er in de leefruimte te veel lawaai was en ze er last van hadden (gebeurde niet zo veel) gingen ze toch overdag gewoon in hun bedje. @selma: Ik kan goed geloven dat je het moeilijk hebt om Fiona in het ziekenhuis achter te laten maar ze zorgen daar goed voor haar hé. Wel mooi dat je zo genoten hebt om haar in bad te stoppen, gelukkig heb je die momenten op te koesteren in afwachting tot ze thuis komt. En wat een gelukkige mama zie jij er uit zeg! @patroeschka: Wat bedoel je precies met vocht vasthouden? Ik heb vooral veel last van vocht in mijn voeten. Mijn tatoos op mijn voeten zetten dan ook wel echt uit... @1978: Fijn iets van je te horen meid. Hopelijk gaat alles goed bij de bevalling enzo. Gelukkig is je moeder nu bij je om alles met je dochtertje te gaan doen. @rammel: Hier (pijnlijke) harde buiken, vaak plassen, bandenpijn, moe, slecht slapen, vaginale steken, hartkloppingen, (2x) weeën, pijnlijke borsten, rugpijn, zwangerschapsdementie uit jullie lijstjes en nu aanvullen met: heuppijn, nooit lekker liggen, zoontjesgemis, eenzaamheid, onzekerheid, snelle koud-warm afwisseling en er zullen nog wel enkele dingen zijn maar die zijn effe weg door de zwangerschapsdementie geloof ik.
Youngmom, weer een mijlpaal bereikt met 30 weken, had je het gelezen van mm7? En met vocht vasthouden, als je je sokken uitdoet haha is t geen gezicht, t hangt er nét niet overheen ;p Rammel, dat zeiden ze bij mij ook bij Justin en die was toch echt gewoon maar 3200 gr bij de geboorte hoor. Maar idd je buik is denk ik net zo groot als die van mij. Kan ff niet meer terugdenken, ben net wakker..
lijstje wordt lekker lang haha Oh heb z'on steken en drukkend gevoel onderaan pff denk dan zou ik de gyne bellen of niet?? wil me niet echt aan stellen
@slecht slapende dames : pfff schiet ook niet echt op he! Misschien overdag een tukje doen als het kan? @Patroes : haha ja zeg dat wel dat hij in de buurt komt! Straks komt op die datum de bevalling nog op gang ook . Jemig... Sterkte met je bekken! @Bizzie : idd het wordt nu wel heel erg concreet haha. Pfoei... De tijd gaat hier helaas nog niet zo snel maar ja ik heb dan ook niet veel te doen overdag . @Rammel : ben benieuwd hoor hoe groot je beebje wordt . Balen zeg dat je slecht geslapen hebt, en dat niets hielp tegen 't maagzuur . Ik kan deze klachten van mij op 't lijstje zetten : pijnlijke banden harde buik krijgen bij lopen lastig normaal zitten want dan drukt beeb tegen m'n ribben slecht slapen snurken (maar da's vooral vervelend voor anderen ) verder valt 't wel mee eigenlijk . @Tess : pffff peuterpubers he haha. @Youngmom : yay 30 weken!!! Fijn dat je dat iig gehaald hebt . Balen alleen dat je niets binnen houdt maar daar hebben ze vast wel wat voor, dat infuus gaat vast helpen . Knuffel voor jou terug hoor! Net wat Goofy zei eigenlijk zouden we naast elkaar moeten liggen konden we elkaar oppeppen . Ben echt zo blij dat 't einde in zicht is, die boodschap van vanochtend deed me zoveel goed! @weegschaaltje : je stelt je niet aan!! Als je last hebt echt bellen hoor! Wat is dat met vrouwen die denken dat ze zich aanstellen of klagen als ze de vk bellen als ze ergens last van hebben . Ik dacht dat ook maar ben daar echt overheen hoor. Sinds ze me zo vaak op 't hart hebben gedrukt te bellen als er iets is doe ik dat ook gewoon en voel ik me niet meer schuldig . Dus : bellen meis!! @hier : ik ruik erwtensoep of iets !!! Vast 1 van de verpleegkundigen die 't heeft ofzo pff geef!! Krijg daar nu ineens spontaan zin in haha. Oh wat erg. Ik ga gelijk m'n ma bellen wanneer ze weer eens maakt hihi.
Nu ondertussen toch al infuus gehad. En ik ben ik tegen beter weten in op internet gaan zoeken naar griep bij zwangere vrouwen. Ik weet dat ik dit eigenlijk niet mag doen maar heb zo veel tijd en hier hebben ze veel te weinig tijd om veel uitleg te geven. Gelezen dat dit later in de zwangerschap kan leiden tot vroeggeboorte. Ben nu zo bang!