December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @patroeschka: Wat bedoelde je ivm mm7?

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Och jemig meis toch, nu ook nog griep? Het zit je echt niet mee hè :(. Balen dat ze zo weinig uitleg kunnen geven, maar snap dat je er erg bang van wordt op deze manier. Misschien toch proberen aan te dringen op meer uitleg, is ook niet goed he meis om bang te zijn! Hoop dat ze je meer duidelijkheid kunnen geven hoor. Sterkte en een dikke knuffel voor je!

3. dikke knuff voor youngmom!!!

en voor iedereen die er een wil ;)

xxxxxxxxxxxxxxx

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zij is ook actief bij het tweelingforum (zwanger) maar heeft nu ook longrijping gekregen etc en zij is 24 weken nu..

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oeeh lekker Shadow, erwtensoep.. Nu moeten ze nog uitvinden om dat door de telefoon te krijgen haha.. *kwijl*

6. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    *mystik grijpt de knuffel van Anno aan

7. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hai meiden
    ben 10 blz aan het terug lezen dus zal een heel verhaal worden haha

selma ben blij om te lezen dat fiona het zo goed doet!
    en ik hoop dat ze snel met jullie mee naar huis mag, zodat jullie echt kunne rusten en er heerlijk van kunne gaan genieten met zijn 4tjes!

shadow dikke knuf voor jou hoor!
    en ik denk dat de andere mamma's het heus niet erg vinden dat je ook ff lekker je gal spuugt!
    wel fijn dat je af en toe naar huis mag! breekt het ook allemaal een beetje denk.

patroes gefeli met je stiefzusje! en ik wilde onder de 90 blijven mar weet ook niet helemaal zeker of dat lukt ben de laatste paar weken flink aangekomen begon op 75 en weeg nu 88! en dat terwijl ik in het begin elke keer netjes tussen de 5 en 7 kilo bleef steken! en ik heb soms last van vocht maar dan alleen in mijn vingers..maar omdat me bloeddruk zo laag is zit me moeder me alsmaar zoute drop te voere. en idd je mooeder heeft gelijk zoutloos eten hihihi
    o lees net dat charmed zegt dat het niet hoeft! dus lekker je popcorn opeten hahaha

1978 hahha met de kreukels in je gezicht lol!
    fijn dat je moeder er is en bezig is met je meisje!
    en dat ze gezonde hollandse flesvoeding heeft meegenomen;)
    maar moest je vandaag al dan?
    ik dacht dat je vrijdag pas hoefde??

selma wat een super mooie foto!

shadow spannend!! ik zal voor je duimen hoor!
    de de mamma's volgen nu wel heel snel he!

eerst selma, 1978 nu shadow mamavan1 hopelijk snel.....gaat toch wel heel dichtbij komen nu!!!!

rammel jij had het toch net over een kwaaltje die je had over geslagen (het vocht vast houden) maar volgens mij heb je wel een aardige lijst hahaha

tess hier ook geen liggings echo bij mijn 2 meiden ook niet gehad...en een mooie buik hoor!

youngmom woehoe gefeli met je 30 weken! op naar nog minimaal 7:D wel vervelend dat je ziek ben! beterschap! ennuh foei niet meer lezen op het internet!!! behalve dan hier hahaha

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @shadowcat76: Dan krijg ik zo te horen "We komen straks wel effe uitleg geven het is nu heel erg druk." Maar als ze dan 2 uur later komen controleren hoe rhet gaat krijg ik opnieuw hetzelfde te horen. Heb hier nu op het forum de vraag gesteld aan de VK en zij heeft me nu toch wat kunnen geruststellen...

@patroeschka: Ah inderdaad dat heb ik gelezen vandaag. Ze is bijna even ver als ik toen ik voor het eerst weeën kreeg.

@luvmyluver: Normaal ben ik ook overtuigd dat je niet op internet mag gaan zoeken. Maar hier in het ziekenhuis lig ik me erg zorgen te maken en te denken en krijg ik geen verdere uitleg dus was dat eigenlijk mijn enige optie op dat moment.

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @Shadowcat: Hahaha! Vrijdag erwtensoep! Ieeuuw, jij liever dan ik :p

@Youngmom: Ik zit met verbazing je berichtjes te lezen.... Ze hebben geen tijd om je vragen te beantwoorden?? Om even je zorgen weg te nemen?? Mijn hemel zeg! Het is toch te gek voor woorden dat je hier op t forum je vraag aan de vk moet stellen, omdat ze er in het ziekenhuis geen tijd voor hebben...! Pffff, sjongejonge!
    Gefeliciteerd met je 30 weken! Wat een mijlpaal he! Vond het toen ook heerlijk. Zal voor jou nog veel meer betekenen denk ik!
    Beterschap meid!

@ Klachtenlijst: Ik was mijn aambeien vergeten! :D

Ik ga nu proberen te slapen. Ik hoop dat deze nacht beter wordt dan de vorige. Voel de maagzuur alweer wat opborrelen, dus ben er bang voor! :( Ik lig al zowat rechtop, heb het bed op de hoogste stand, maar t helpt allemaal niet... :( Wordt tijd dat het december wordt, wat jullie?

Weltrusten allemaal!

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Dikke knuf voor al jullie klachtjes! Het blijft gek hoor, dat jullie al zover zijn en ik gewoon nog 3 weken moet werken!
    Gelukkig gaat het hier vrij soepel, alleen door ingedaalde ukkepukje kan ik niet meer te snel lopen, want dan moet ik languit op de bank.

1978: alvast heel erg veel succes!
    youngmom: beterschap, geen zorgen maken hoor!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh ik ga vlak want my back hurts.. auwie, teveel gedaan he. Eigen schuld..

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En voor de verandering. . . rusteloze benen en niet kunnen slapen door oa ook de pijn. Zucht..

Vandaag 34 weken!

13. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    1978 @ veel succes vandaag meid!!!!!!!!!!!!!!

hier @ oh ik heb gedroomd dat ik bevallen was om 6u 17 :D

en was net realiteit raar hé

Gisteren nog naar dokter willen bellen ,maar die nam niet

op dus maar niet zh gebeld en afgewacht, ik heb echt wel

meer weeen of harde buiken dan anders, en mij gevoel

zegt dat het niet lang meer gaat duren.

Nu of mijn gevoel klopt geen idee :D:D

In mijn dromen ohhhh wat een schoon kindje kreeg ik :p

Was er op slag verliefd opn heb mss 1 uurtje geslapen

Maar deze droom was echt geweldig ;)

Patroeschka @ gefeliciteerd met je 34 weekjes al ;):)

liefst

14. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    #1054 Siri, 10 nov 2010
    Laatst bewerkt: 10 nov 2010
    Hallo dames, ik breek even in....

1978 is bevallen van een dochter. Ze heet Eva Maria en weegt 2820 gram!

Veel succes jullie allemaal met de laatste loodjes.....:D

Siri

15. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

wauw!!! ik dacht pas 10 uur

super nieuws en practige naam

wenst haar een dikke proficiat

knuff

16. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen
    Oh, ik twijfel ineens of het wel goed is afgelopen voor haar... Er staat 'silent beauty' in het geboortebericht!

17. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    @ 1978; Alsnog gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! Ik hoop dat alles goed is gegaan! MEER INFO!!!!!!

@ Terreur boeffie; Bumba werkte wel vanochtend.. was zelf alleen de gene die na 10 minuten heerlijk in een warm bed naar de wc moest "rennen".
    Boeffie heeft nu al 3 dagen een ontiegelijke snotneus.. En begin zelf nu ook met keelpijn en dichte neus.
    Raar is het ook niet, het was vanochtend 12 graden in de huiskamer.. (terwijl de kachel heel de nacht vol heeft aangestaan!) En dan vinden ze de huizen hier nog steeds goed genoeg:(

@ Weegschaaltje; ik ben benieuwd, zou wel leuk zijn!
    @ Rammel; Rust, wat is dat;)
    @Youngmom; dat even buiten zetten lijk me wel wat hihi, dan hoor je d'r in elk geval niet krijsen:$ Maar ik hou het gewoon bij negeren. Ook wel grappig want dan gaat ze echt voor me staat, keihard "huilen" met krokodillen tranen en als ik dan zeg kijk een vogel! dan is het klaar haha

Straks naar de gynaecoloog.. Ik ben zo bang dat ze het toch niet eerder gaan halen (alles heeft voor en na delen.. maar ik kan nu al bijna niet meer staan:()

18. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

????????????????,weet je al iets meer??

hoever was zei eigenlijk???

liefst

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    gefeliciteerd 1978 met dde geboorte van jullie dochter

20. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    1978 gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! is alles goed gegaan??????????????????

Deel Deze Pagina