@shadowcat76: Zou een beetje gek zijn hier dat mijn jongens niet op bezoek mogen om mij rust te geven en ik dan wel een kamergenoot zou hebben Wat fijn dat je naar huis mag voor een nachtje dit weekend. @weegschaaltje: Wat een rotgyn zeg! :x Moest je toch voor vrijdag bevallen gewoon zeggen dat je die gyn zeker niet wilt. Normaal moeten ze daar rekening mee houden hoor. Als het natuurlijk een spoedbevalling is en het kan niet anders oké. Maar als je nog tijd hebt kunnen ze nog altijd een andere gyn regelen. @1978: Veel beterschap bij de herstelling van je keizersnede. Ik had ook dat gevoel na mijn keizersnede bij de jongens. Maar alles is perfect goed gekomen hoor... @rammel: Ik heb echt met je te doen. Jammer dat niets helpt tegen dat brandende maagzuur van je. @lucindalice: Mooi buikje hoor meid! Is inderdaad niet super groot maar je ziet inderdaad wel dat je zwanger bent natuurlijk.
O, dan heb ik denk ik wel een vermoeden wie het is ....maar ik dacht dat ze gister nog zei dat het nog even op zich zou laten wachten??
Jullie werken toch niet met buddy's hè? Want ik wil natuurlijk niet iets verraden wat de buddy hoort te vertellen
@ Ingeltje, ik weet niet of zij een buddy heeft, sommigen wel en andere niet....maar het is misschien inderdaad leuker om een buddy het nieuws te laten vertellen of wellicht dat ze zelf het nieuws kan vertellen....
Dank je wel Aangezien het dan toch bekend is ga ik het maar zeggen * verstopt zich voor haar buddy *. Anno is idd bevallen van een dochter. Ze heet Isa. Ze liggen nog in het ziekenhuis maar als het goed is mogen ze morgen naar huis. Meer weten wij ook nog niet