KIPPENVEL!!! De 3e "decemberbaby" al!!!!! Anno 103: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter ISA!!!! Alweer een meisje!!
Hey meid! Mooie buik hoor! Lekker beschaafd. En jaaa! Je kunt duidelijk zien dat er een beebje in zit hoor! Volgens mij ben je met een inhaalrace bezig! Ben benieuwd hoe groot hij straks is als je moet bevallen!
@ Rammel, ja ben in korte tijd 'flink' rond geworden. Volgens de vk is mijn baarmoeder precies aan de termijn en hoef ik me geen zorgen te maken over het gewicht, hij / zij zal gewoon gemiddeld zijn volgens haar...bij je 1e beeb kan je buik blijkbaar kleiner blijven... Maandag hebben we een echo, dus dan zal ik wel te horen krijgen hoe groot / zwaar bibbie is...
@anno103: Proficiat met je dochter Isa! Prachtige naam trouwens Oja ik droomde vannacht dat ik pas beviel op 37w (net als bij de jongens) maar euh laten we hopen dat dromen geen bedrog zijn maar laten we vooral niet te naief gaan doen zeker
1978, Gefeliciteerd met jullie dochter EVA!!! Anno, Gefeliciteerd met jullie dochter ISA!!! Mooie namen hoor meiden!! @Hier, gaat niet zo lekker hier, vandaag vol goede moed naar de VK waar we het hartje gingen luisteren, deze ging steeds onder de 100 dus doorgestuurd naar de gyn.. half uurtje aan de CTG gelegen en toen was alles gewoon 'oke' wat wil zeggen dat 102 het laagst was.. toen nog een echo gehad, gewoon omdat ze die standaard doen.. en toen bleek het buikje van de baby veelste dik dus er wordt gedacht aan zwangerschapssuiker.. heb vanmiddag de lunchtest gehad en morgen om 11 uur moet ik weer aan de CTG en krijg ik de uitslag van het bloed.. Gyn vond het wel ernstig omdat ik al zo ver ben en dan kunnen ze geen insuline ofzoiets meer geven.. spannende tijd dus en morgen hoor ik meer...
Ow springmuis....dat is wel minder inderdaad!!! Hopelijk heb je morgen toch goede uitslagen!!! Sterkte meid!!!
@ Springmuis: Pfff, dat is ook niet best nieuws zeg...!! Jeetje, hoop voor je dat het snel beter gaat en je morgen beter nieuws krijgt. Ik duim voor je! Zie in je handschrift dat je eergisteren getrouwd bent! Mooie dag gehad??
Anno, gefeliciteerd met de geboorte van Isa!! Springmuis, gelukkig ben je de 38 weken al voorbij, maar hoop toch dat ze nog even gaat blijven zitten en dat je geen suiker hebt! Oja, ook nog gefeliciteerd met je trouwen, hoe was de dag? Luncindalice: zo zeg, wat een minibuikje, mooi hoor! Foto's van mijn buik in album, en zoals de meesten in mijn omgeving zeggen 'je dijt al lekker uit zeg!' Kom net bij de vk vandaan. Alles goed, ukkepuk nog steeds al wat ingedaald, wensen rond de bevalling besproken. Afgesproken dat ik niet langer ga doorlopen dan tot 41 weken, dus met 40 weken al starten met strippen enzo. Was geen enkel probleem, dus erg blij mee! (zeg ik terwijl hier meiden zitten die al blij zijn als ze de 37 weken halen..., voelt toch gek)
springmuis nog gefeliciteerd mey jullie huwelijk!!!! milk waarom mag je niet langer lopen dan 41 weken? niet dat het erg is hoor! ik zou er juist blij om zijn!
Luvmyluver: omdat ik dat zelf niet wil daarom erg blij dat ze het geen probleem vond dat ik dat verzoek deed.
@ Milk, jij hebt ook een mooi buikje hoor!!! Fijn dat ze je niet langer laten lopen dan die 41 weken!! Hier zei de vk dat ze eigenlijk nooit tot 42 weken doorgaan, dus dan reken ik ook maar op 41 weken @ Springmuis, nog gefeliciteerd!!!