@mystik : pff nee dan zou ik idd ook geen sex hebben... maar denk dat ik het wel zou missen! Ben best wel dol op onze intieme momentjes hihi *bloos*. Pff je hebt nog een druk avondje voor de boeg. Hahaha arme kater, z'n knikkers inleveren, heb nu al medelijden hihi . @Lucin : jemig toch al 15 kilo? Zou je echt niet zeggen! Waar heb je die baby gelaten haha. @charmed : arme vent van je! Joh die intimiteit komt heus wel weer hoor . @all : heb weer een nieuwe buikfoto gemaakt daarnet . Hij is groter dan ik verwacht had hihi. En ik ga zometeen samen met mijn mannetje voorzichtig in de auto naar Breda, heb gebeld n.a.v. een advertentie op MP voor een voedingskussen, met 2 extra hoezen. Hoop dat het er een beetje goed uit ziet en niet smerig is ofzo. Iemand nog tips waar ik op moet letten voor de vulling van zo'n ding? Heb er nl. geen verstand van hihi. edit : dan moet je wel de foto plaatsen hahaha. Komt ie, mijn buik met 32 + 1 : Bekijk bijlage 100279
Hier is sex ook al heel lang niets meer hoor, gelukkig is mijn vriend het daar ook mee eens. Met een tweeling in je buik groeit alles ook dubbel zo snel hé @shadowcat76: Mooi buikje meid! Oja zeker op letten dat het wasbaar is natuurlijk. Maar dat wist je denk ik wel al
Shadowcat mooi buikje! En de hoezen kun je wassen hoor . Seks, hier wel gewoon seks..... bij onze dochter ook gewoon gedaan tot ze dachten dat mijn vliezen waren gebroken (bleek mijn slijnprop te zijn) en toen wilde manlief niet meer hahahaha. Ik ga onze kleine peuter eens eten geven en dan in bad doen . Doei doei!
Dank dames . Yep wist ik van die hoezen, kussen zelf is niet wasbaar? Ik heb trouwens deze uitgekozen waar ik zometeen voor ga kijken: Marktplaats.nl > Voedingskussen met extra hoezen - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren
@shadowcat76: Ik heb een kussen die wel wasbaar is, had het gekregen bij mijn zwangerschap van Linn* dus ik weet echt niet waar ze het hebben gehaald. Ik vind het wel makkelijk als het wasbaar is. Sem had last van reflux en gaf regelmatig terug en dan is dar wasbare wel erg handig na een tijdje Ik heb daarstraks ook 2 keer een pijnlijke steek gekregen in mijn vagina... (vergeleken met een messteek ) kent iemand dit?
@Youngmom: heb ik de laatste tijd ook wel schijnt met indalen te maken te kunnen hebben ik ga het iig vragen morgen aan de vk.
Meissie, dat is indalingspijn. Ik heb er een paar weken terug ook heel erg last van gehad. Korte, maar hele felle steken. Inderdaad zoals een messteek. Verloskundige gevraagd en die zei dat het indalingspijn is. Het kindje komt wat lager te liggen en kan daardoor wat zenuwen en spieren afknellen wat dat pijnlijke gevoel geeft. Maar als je je zorgen maakt, moet je gewoon even bellen of de volgende keer vragen als je bij je vk bent.
Dank je wel voor de info. Eigenlijk vind ik het best raar dat ik dit nu pas krijg (is al mijn 3e zwangerschap) Zal wel mee te maken hebben met het feit dat ik al weeën heb gehad en dat het een tweeling is veronderstel ik. Ik zal het inderdaad vrijdag wel melden als ik weer voor mijn CTG moet gaan.
Shadow, eehh 10 kilo aangekomen?? Youngmom, ik denk ook dat het indalingspijn is. Heb t zelf ook af en toe.
he damess hoe is het hier @ sex : doen we nog wel kreeg nou net meer zin de afgelopen tijd @ indalingspijn ?. ooooo ik had dat ook alleen in probleem die kleine ligt in een stuit ! @shadow mooi buiikje
@ lucin: Mooie buik!!! En wat een kleintje zeg in vergelijking met de mijne. @ youngmon: Leuk, een babytje, en wat een leuke naam! @ harde buiken: Ik heb er nog geen gehad, of in ieder geval geen idee wat ermee bedoeld wordt. Wat ik wel heel vaak heb is dat ik de billen van de beeb heel hard aan de buitenkant voel, maar dat is echt plaatselijk en de rest dus gewoon nog zacht. @ mystik: Wat een mooie echo-foto! @ shadow: jeetje zeg, lekker van het kastje naar de muur gestuurd zeg. Gelukkig heb je het met je vk kunnen regelen. @ felle steken: Hier ook, maar dan vooral in mijn liezen. Is dat ook indalingspijn?? Ik dacht dat de baby daar dan heel hard tegenaan stompt ofzo, maar eigenlijk voel ik daarvoor geen beweging, maar ineens zon steek. Heb mezelf ook maar wat wijsgemaakt.
zijn idd indalingsweeen,heb daar ook al weken last van klientje druk tegen je schaambot,en dat is ,net of ze steken met een schaar los door echt pijnlijk ik heb dat bij mijn andere zwangerschappen ook niet gehad toch niet dat ik mij kan herinderen maar elke zwangerschap is anders zeggen ze dus gaan we daar maar op verder liefst
@youngmom : ik geloof niet dat dit kussen wasbaar is, er zitten van die bolletjes in zeg maar. De hoezen zijn natuurlijk wel wasbaar da's wel prettig. Kan 't wel proberen dat ding te wassen maar die krijg ik nooit meer droog haha. En ik heb echt geen idee wat die steken kunnen betekenen, sorry . Oh ik lees al dat het indalingspijn kan zijn? (onervaren mama hier!), gewoon even aangeven idd met je CTG vrijdag! @Patroes : mis gegokt!! Nee, als je de kilo's die ik in 't begin ben afgevallen niet meetelt is 't maar een halve kilo . Als je ze wel meetelt maar 5,5 dus niet veel . @lovepeet : dankjewel! @Juf : pfoeeeiii wees blij dat je niet weet wat harde buiken zijn die kunnen aardig zeer doen!! En die billetjes da's alleen maar lief hihi . Yep zo gaat dat hier in 't z'huis als je belt... van het kastje naar de muur en weer terug :x! @weegschaaltje : hoe is het met jou meis? Je reageert op iedereen vaak maar ik ben wel nieuwsgierig hoe het met jou nu is! Red je het allemaal een beetje? Nog last van je ex en consorten? En als je niets vertelt omdat je niet wil klagen ofzo niet bang voor zijn! Dan proberen we je weer op te peppen . Knuffel! @hier : voedingskussen is binnen . Morgen de hoezen meegeven aan schoonma dan kan zij ze wassen, heb zelf niet genoeg was over voor een gevulde machine haha. En woensdag de doppler, ben benieuwd!
@shadowcat76: Dat is voor iedereen anders, welk kussen je wilt. Maar ik vind het echt wel handig als het kussen wasbaar is. Enkel uit ervaring dus. Normaal staat dat er wel op hoor. Indien het er niet opstaat zou ik het inderdaad ook niet proberen
hey, heb mijn ex over denk iets meer dan een week nog gehoord Ach weer ruzie's jij hij beloofd om dan langst te komen en komt dan gewoon niet opdagen , ben z'on spellekes beu... Buiten het feit dat vrij zwaar is met hier twee actieve kids sla ik mij er wel door Gisteren nog geregeld de geboortekaartjes dus daarin is ook alles klaar Nu hier in belgie heb je een ziekenkas waar je als je dokter bent geweest je ziekenbriefjes kan uitwisselen nu leuk toch normaal kregen we voor kinderkamer enkel kast moeste we betalen leuke is mijn ex wil niet tekenene dus ik krijg geen van de ziekenkas en moet nu zelf een gaan kopen..en wetend dat ik nu al alles zelf betaald heb ,meneer heeft nog geen 1x 1euro uitgegeven..zoiets maakt mij razend.tegen andere gaan zeggen dat die geweldige papa is jaja pfff nu ook was ik zo goed om altijd te zeggen kies jij maar een peter ....nu gisteren na 32 weken vroeg ik dat weer omdat ik natuurlijk kaartjes wou bestellen ,nu meneer reageerd nu leuk toch zo een vent...heb hem gezonden zal zelf wel een zoeken echt pfff vind zo jammer he , en ben zekers als de kleine eris dat die dan de heilige gaat uithangen ja sorry niet met mij hoor einde klaag uurtje
@ Weegschaaltje: Lijkt me ook lastig om een tekst voor op het geboortekaartje te zetten, of niet? @ hier: Moe opgestaan.. Beeuuhhh!! Zondag is een oom van mijn vriend overleden en ergens deze week is dus de crematie. Ik zie er zooooo tegenop! Ten eerste omdat ik nog nooit bij een crematie ben geweest en het lijkt mij heel kil. Ten tweede... Zit ik daar met mijn dikke toeter..... Ten derde ben ik bang dat alles weer terug komt van de begrafenis van mijn vader. En ik heb nu echt geen zin in die emotie's... Pffff, moeilijk! Maarja, helaas hoort ook dit bij het leven. Je kunt er niet omheen helaas. Is trouwens de 3e binnen een jaar die in onze familie is gestorven aan die klote kanker. Niet normaal...
gisteren dus de commode gehaald, hij is niet zo heel bijzonder, maar deze kunnen we wel kwijt!! in die kleine slaapkamer van ons Bekijk bijlage 100440 kater Houdini is naar de ballenbak, begin van de middag weer ophalen die arme jongen.