Anno103, gefeliciteerd meid!!!!!! Jeeeee, meiden het is nog maar november, geen december......whahahahaha............
@ Anno; Gefeliciteerd! Komen er ook nog jongens? in m'n omgeving zijner dit jaar 2 jongetjes geboren en 14 meiden!! Hihi
In onze vriendengroep zijn 7 jongens achtereen geboren en vorig jaar het eerste meisje! Alleen de buurmeisjes zijn nog langsgeweest met sintemaarten, t zal geen 'storm' lopen denk ik (wat een woordspeling)
Anno, gefeliciteerd met jullie dochtertje Isa!!! Verder wel alles bijgelezen, maar geen puf om te reageren... nog 1 dagje werken en dan gaat mijn verlof in en kom ik weer op iedereen reageren!
snif... krijg helemaal een emo bui. Ik hoor mn zoontje 11 november helemaal alleen zingen bij de buren en nu hier voor. Hij word al zo groot..
He youngmom hoe gaat het met je?????? Ehhh schrik een beetje van het onderschrift, is er wat aan de hand dan?? Hoezo staat je leven op je kop?
@patroeschka: Ze worden zo snel groot hé... @goofychick: Ah ja het word me de laatste tijd gewoon wat te veel. Ik mis mijn jongens zo enorm, het blijven liggen is zwaar (morgen al 4w zonder opzitten), de onzekerheid ivm de zwangerschap en geboorte, het huizen-probleem, de zaak ivm mijn stiefdochtertje en nu nog eens het feit dat ik griep heb...
Lieve youngmom ontzettend dikke knuf voor jou Juf morgen ook jouw laatste dag dus! Deze juf is vandaag voor t laatst geweest, wel ff slikken aangezien ik eigenlijk nog een week door zou...doet wel een beetje pijn ze zo achter te laten, maar het komt vast goed!! Morgen begrafenis van de papa van mn dinnie...daarna op kraambezoek bij mn dinnie, liggen weer in t ziekenhuis dus ook niet echt joepie! Hopelijk komt dat snel weer goed! Dan nog ff langs mn mams, want mn mams is vandaag 60 geworden, mn schoonzusje was ook jarig dus daar vanavond ff kort geweest en dan morgen naar mn mams en t daar zondag uitgebreid vieren. Dit weekend lekker op iedereen hier reageren. Dikke knuf voor jullie!!!
niets geslapen vandaag Heb precies een griepig gevoel vandaag , sins gisteren plots opgekomen. ook bij het afvegen bij het plassen precies slijm 'nu slijmprop zou toch niet stukken komen?) pffffff voel me zo beroerd man man....
@ Weegschaaltje, he wat naar, niet slapen....en dan ook nog slijmprop...komt de kleine er toch al aan meid?
@ Weegschaaltje; Sorry, ik dacht dat ik op deze manier niemand kon aansteken *snottersnotter* Het zou een stukkie slijmprop kunnen zijn.. Maar dat zegt helaas niks over wanneer de beeb komt.. Ik ben hem alweer 6 weken kwijt! @youngmom; Pfff meid wat een geode allemaal zeg Ik denk aan je! Voel me nog belabberder dan gister! Kleine puber smurf is gelukkig wel wat meer opgeknapt!
@ Lucindalice; Bij de eerste was ik hem met 24 weken al kwijt! Ze zeiden dat het niks zei over wanneer het kindje geboren zou worden.. En daar hadden ze wel gelijk in want ik heb toen mooi 41 weken en 1 dag gelopen!