December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Tess....wow, al op 24 weken!!!!! haha, ik sta echt paf hier!!!

2. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@Rammel : pfff balen zeg dat helemaal niks helpt! Ja is helemaal niet leuk joh dat de ene na de andere hier wordt ingeleid of met weeën binnen komt en snel weer weg is met baby... ik wil ooook!!! Gaat op zich wel hoor ik kom redelijk aan m'n nachtrust ook al liggen hier puffende vrouwen, als ik eenmaal slaap kan je een kanon naast m'n bed afschieten :).
    En idd ik kijk er nu al naar uit dat ik morgen naar huis mag! Mag lekker morgenavond en zondagavond thuis eten en zondag rond 22.00u hoef ik pas weer terug te zijn. Heerlijk!

@Lucin : mooie buik hoor! Zeker kun je zien dat er een beeb in zit :).

@Bizzie : jij ook al maagzuur... vervelend! Maar gelukkig begint het nu beter te worden.

@youngmom : hmm zou idd gek zijn als je met meer op de kamer lag terwijl je zoontjes niet langs mogen komen. Had ik even niet bij stilgestaan, sorry!!! En ik help je hopen dat dromen geen bedrog zijn en dat je met 37 weken pas mag bevallen hoor. En alles zit je ook wel tegen he :(. Heel veel sterkte meis, dikke knuff.

@Anno : VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER!!!!!! Mooie naam :). Geniet er van!

@Springmuis : brrr spannend hoor, hopelijk heb je geen zw-suiker! Succes met de CTG straks over een uurtje, en met de uitslag. Ik duim voor je! En nog gefeliciteerd met je trouwdag he :). Hoop dat je een mooie dag hebt gehad!

@Milk : fijn dat ze je niet laten doorlopen tot 42 weken en je met 40 al gaan helpen!

@Jip : gecondoleerd met de papa van je din :(. Hopelijk komt 't idd snel goed met je din in 't zkh! En hoe dubbel ook, gefeliciteerd met je mams en schoonzus!

@weegschaaltje : och meis toch beterschap! Misschien is het wel je slijmprop... spannend!

@Tess : ook jij beterschap hoor! Ik wist dat ook niet hoor dat je al zo vroeg je slijmprop kon verliezen. Hier zit ie er nog steeds in, als die er ooit uit komt want schijnbaar ziet niet iedereen 'm. Dus misschien ben ik 'm al wel verloren :).

@hier : ik heb vannacht echt geen oog dicht gedaan :(. Die hier gisteren kwam is ook vannacht weggereden dus daar werd ik wakker van, en daarna ieder half uur zo'n beetje wakker... dus ik ben gebroken. En vervolgens was 't hier om 8 uur een drukte van jewelste, hele kamer vol! 2 Daarvan zijn er weer naar huis, eentje is er nog en er is weer iemand bij gekomen.

En morgen mag ik thuis gaan eten ! Om 15.00 u krijg ik ctg en daarna mag ik naar huis en zondagavond hoef ik pas rond 22.00u. weer terug te zijn. Heerlijk even genieten thuis!

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wat is dit toch een apart topic. Decembermama's, terwijl er al 3 kindjes geboren zijn, veel meiden met ongelofelijk veel klachten en sommige zelfs die al (TE) lang in het ziekenhuis liggen.. Steken we elkaar aan, of wat is het??

@ Slijmprop: Je kunt hem ineens verliezen, maar ook in delen. Ik geloof dat ik nu al 2 weken bezig ben met dat ding te verliezen. Smerige slijm! Bah! En het zegt inderdaad niks over wanneer je bevalling begint.

@ Youngmom: Ik heb zo onwijs met je te doen meid! Ik vind het allemaal zo sneu voor je! Ondanks alle ellende klinkt er altijd zóveel kracht uit je berichtjes. Vind dat zooo knap!!

@ Maagzuur: HOERAAAAAA!!! Vannacht geen last gehad!! *Klopt nu heel erg hard af!*

OJA! Nog even een vraagje: Wie heeft er allemaal al klossen onder het bed staan? Wij gaan ze vanavond ophalen en morgen onder het bed zetten. Oei oei oei!

4. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Shadow: Geniet ervan! Even heerlijk thuis zijn! Hopelijk kom je dan weer opgeladen weer naar het ziekenhuis en kun je er weer even tegenaan. Nog 2 daagjes, dan ben je alweer 37 weken!!!

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jaa Rammel. Nu je het zegt.. moet er nog even achter aan! (klossen).

Hier update; Beebjes hebben t nog prima in mn buik, baby 1 is ingedaald. Hartjes goed, navelstrengtoevoer prima, placenta top en ukkies waren nu zo'n 2050 en 2150 gram!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja heb zelf helaas een schimmelinfectie (heb er al 1000 gehad hoor dus wist t al wel).. maar t valt me mee, is de eerste in deze zwangerschap! Enneh bloeddruk was 135-85 ook (nog)binnen de perken.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ze zeiden zelfs dat de ukkies t zo goed hadden, dat ze er voorlopig nog niet uit komen!

8. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    @ Klossen; M'n bierkratten zijn er nooit onderuit geweest hihi!
    Vind het wel relaxt zo'n hoog bed! Er is inmiddels alleen 1 krat kapot.. Maar we drinken niet! Dus ff kijken of we kunnen ruilen in de supermarkt hihi

@ Eten; Vanavond EINDELIJK CHINEES HALEN! Heb er echt al 2 weken trek in hihi

9. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Ohhh jaa schimmelinfectie hier ook....
    Heb een (vagin.) tablet gehad en toen was het weg...:D

10. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe

Zoooo! Dat is netjes zeg!! :D

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Patroes, gaat goed dus zo te horen :), laat ze nog maar even lekker zitten dan ;). Wel balen van je infectie :(

@ Rammel, top even geen last van maagzuur!

@ Tess, ik vind dat hoge bed ook echt heerlijk!!!!!

@ Shadow, lijkt me toch wel lastig elke keer die hectiek op je kamer.....

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Decemberbaby’s die geboren zijn:

FIONA

Dochter van Selma, geboren op 4 november 2010

EVA MARIA

Dochter van 1978, geboren op 10 november 2010

ISA

Dochter van Anno103, geboren op 11 november 2010

Aantal meisjes: 3
    Aantal jongens:
    Totaal: 3

Uitgerekende datums:

Charmedknorrie: 1 december
    Mama van 1: 3 december
    Weegschaaltje: 4 december
    Shadowcat76: 5 december

Springmuis: 8 december
    Jufkyjo: 10 december
    Mamavan1: 11 december
    Lucindalice: 15 december
    Lovepeet:17 december
    Jip27: 19 december
    Rammel: 19 december
    Patroeschka: 22 december
    Kellyskeezer: 22 december

TessNL: 25 december
    Mystiklady: 26 december
    Esthern77: 28 december

MilkHd: 28 december

Afsprakenlijst:

Lovepeet :16 november – Intake kraamzorg

Rammel: 23 november – Controle VK + Bevallingspraatje + Liggingsecho
    TessNL: 25 november – Controle GYN + Groeiecho

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Zijn er nog wat mensen met nieuwe afspraken voor op de lijst?

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden,

Ik heb alles wel gelezen maar niet alles blijven hangen. Zal zo goed mogelijk proberen....

@Rammel: Hier staan de klossen eronder ik vind het heerlijk zo'n hoog bed en wat fijn dat je maagzuur even weg is gebleven vannacht.

@Patroes: Fijn dat de kleintjes het nog zo goed bij je hebben!

@Springmuis: Das even schrkken zeg! Hopelijk vandaag goede ctg. En nog gefeliciteerd met je trouwdag!!!!!

@Youngmam: dikke knuf voor jou....lijkt me allemaal niet meevallen.

@Shadow: Yeeehhhh morgen lekker even naar huis!!!!!

@Hier: Alles is druk aan het rommelen maar niks zet door....slijmprop hier ook al kwijt. Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren!

15. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Spannend man! Ben heeel benieuwd wie de volgende is!!

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Dank je wel meiden! Gyn-bezoek was voor het eerst een beetje hoopgevend. Mijn baarmoederhals is nog steeds 0,5cm dus dat is onveranderd en de ukkies zijn een beetje aangekomen volgens de schattingen.
    Mijn vriend heeft vandaag te horen gekregen dat de zaak ivm zijn dochtertje voorkomt op donderdag 02/12, hoop dat dat goed afloopt...

@jip27: Word zo te zien wel een druk weekend. En ook van het ene in het andere uiterste.

@weegschaaltje: Ik hoop dat de griep bij jou niet doorbreekt zoals hier want het is echt niet fijn. Alvast beterschap! En hopelijk slaap je een beetje vandaag...

@shadowcat76: Niet erg hoor, je hoeft geen sorry te zeggen.
    Klinkt echt heel irritant als je zo heel de tijd wakker word door de drukte in je kamer. Met hoeveel lig je dan op een kamer?

17. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    euh ja ik heb nog een nieuwe afspraak, mag nou elke 2 weken :)
    25 nov weer naar de vk

18. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Rammel, aankomende maandag heb ik de liggingsecho :)

@ Youngmom...spannend dus 2/12, hoop dat er iets goeds voor jullie uitkomt!!
    En fijn dat je ontsluiting niet is gevorderd en de Ukkies toch wat willen groeien :)

19. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Oke Mystik en Lucin, ik zal jullie erbij zetten :)

@ Youngmom: Klinkt goed!! Hoop dat het zo blijft doorgaan. Je ukkies moeten goed groeien!!
    Wat betreft die zaak van je stiefdochtertje... Ik weet niet wat er aan de hand is, maar het klinkt behoorlijk heftig! Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed afloopt! KNUF!!

@ Jip: Vergeet je ook niet wat rust in te plannen??
    Gecondoleerd met de vader van je vriendin. Is dat die man die toen zo ziek was? Dan heeft hij nog best lang geleefd, of niet? Jullie dachten toen dat hij het weekend niet zou doorkomen.
    Sterkte!!

20. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)
    Nu heb ik toch maar gynicoloog gebeld en mag om kwart voor 4 komen.

Verga van de buikpijn, kan amper benen staan :(

kan geen eten binnen houden ,diaree, hoofdpijn pfffff

Voel de kleine ook zo drukken pffffffffffffffffffffffffffff

liefst

Deel Deze Pagina