December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    ben toch wel benieuwd wanneer er weer nieuws van Sam komt...

2. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    wanneer is sam uitgerekend zie haar niet in het lijstje met datums erbij staan?

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ooooh jeee! Dat wordt dan de 4e al!!!
    Ik weet niet wanneer ze uitgerekend is. Als ze niet op de lijst staat, heeft ze het niet doorgegeven. Ben benieuwd! Hopelijk gaat alles goed, en heeft ze snel een gezond kindje in haar armen!

Oh en meiden... Wat een PIJN vandaag! Mijn zus was op bezoek en we hebben een stukje gewandeld. Toen ze weer naar huis gingen, zijn wij (mijn vriend en ik) nog even naar de intocht wezen kijken en daarna nog even naar de markt. En zo ineens, bij de groentekraam kwam het: PIJN!! Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. We moesten nog ong 800 meter lopen om thuis te komen, maar we hebben op elk bankje of plantenbak of verhoging die we tegen kwamen moeten zitten. Ik had een constante harde buik en de hele linkerkant deed pijn. Ik denk dat het bandenpijn was. Ik weet niet meer hoe we thuis gekomen zijn.. Wat een pijn!
    Thuis gelijk in een warm bad gaan liggen en gelukkig werd de pijn al snel wat draagelijker. Maar toen ik weer uit bad stapte, kwam het ook gelijk weer terug.
    Ik ben maar op de bank gaan liggen met een kruik, terwijl mijn vriend het bed op klossen aan het zetten was. En nu lig ik dus in een allemachtig hoog bed, met een heerlijk warme kruik. Gelukkig is de pijn afgezakt. Kan alleen nog niet lachen (hahahahahahaha) en hoesten.
    Zucht. Weer een stap terug moeten doen... Was dus de laatste keer naar de markt! Pfffff!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bah Rammel.. zo merk je echt dat je lijf weinig hebben kan he.

Hier ook hoor, hijgen als een malloot als ik 10 meter gelopen heb, benauwd en overal hulp bij willen.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Sam, wat spannnneeenddd!!!

@Hier, kwam nog even doorgeven dat ik gelukkig geen zwschapssuiker heb! baby is gewoon een dikkertje :D
    alhoewel dikkertje.. ze is nu ong. 6 pond en tot aan de bevalling moeten we er ong. nog een pond bijrekenen dus wordt +- 3,5 kilo valt dus reuze mee! (zover het klopt dan he ;) )
    Ctg was wederom goed, maar ik twijfelde of ze wel het juiste hartje hadden (ik voelde mijn hartkloppingen tegelijk met ctg geluid) en ziekenhuis wuifde het een beetje weg dus gistermiddag is de VK nog thuis langs geweest en wat blijkt.. we hebben gewoon alle twee een gemiddelde hartslag van 120 ;) (ik wist al dat ik snelle hartslag had)
    anyway alles is goed! zo en nu ga ik nog ff plat, heb zo een verjaardag!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oh en iedereen natuurlijk bedankt voor de felicitaties!
    hebben een fantastische trouwdag gehad :D :D :D

7. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    sam86 is officieel uitgerekend op 13 december

8. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Jip, ik heb een heerlijke laatste dag gehad op school. De kids hadden me echt verrast, met een toneelstuk en een cadeau. We hebben het spel 'ik hou van baby's' (i.p.v. ik hou van holland) gespeeld. Ze waren superenthousiast. Erg leuk allemaal dus.

Rammel (dacht ik), balen van de pijn meid.

Springmuis, gelukkig geen zwangerschapssuiker, liever een dikkerdje (en ik vind het nogal meevallen hoor, 7 pond uiteindelijk...)

vanmorgen was de beeb hier erg rustig, maar dat kan ik nu niet echt zeggen... het lijkt wel of ie probeert om naast mijn navel eruit te komen.... pfff, pijnlijk.

9. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    oeh rammel, hier al het zelfde verhaal, sjokte door de lidl kon al door de grond zakken, terug in de auto leek het even te zakken, van huis gelijk ff (200 meter) naar de kruidvat gewandeld en terug... kon de trap haast niet meer op, pas na een uur op de bank werd het minder

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Ik heb vandaag mijn jongens enkel via telefoon gehoord omdat ze nu nog steeds niet thuis zijn. Ze waren allemaal doorregent en waren allemaal enorm blij om terug in de auto te zitten. Er zijn wegen afgezet door de water overlast... Maar ze vonden het wel fijn. Sem: "Zwarte piet was wel heeeeeel zwart hoor" :D

@sam86: Hopenlijk gaat alles nog steeds goed daar...

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    agossie, lieff Youngmom maar snap dat je er zelf ook bij wilde zijn!

Sam.. vertel vertel.. wij zijn errug schieuwnierig haha.

Die dec mama's zijn toch wel een span zo hoor, sjongejonge is toch niet normaal? Straks ben ik de laatste die bevalt.. ^^

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Springmuis top dat je geen suiker hebt trouwens!

En Jip, nu lekker genieten van je verlof meid!

Jufkyjo ook al aan t genieten??

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Springmuis: fijn nieuws, geen suiker! Dachten ze hier eerst oolk, maar is ook gewoon een dikkertje (schatting 3800gr bij geboorte)

Rammel: klinkt als goede bandenpijn, beebje misschien ingedaald nu?

Ik ben zo trots op mezelf. Vanavond weer eens naar dansavond van de dansschool geweest en hebben nog best veel gedanst! Nu even afwachten of ik het morgen moet bezuren...

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    goedemorgen dames

15. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Goeiemorgen!!

EN??? Wat hebben we allemaal in ons schoentje gekregen??

Ik hoopte dat er nieuws van sam zou zijn, maar nog niet dus!

1978, hoe is het met jou en de kleine?? VERTELL!! + foto uiteraard! :D

Selma, en met jou en de kleine? Mag ze al snel mee naar huis?

En natuurlijk anno, ben erg benieuwd hoe het met jullie is!!

@Youngmom: Ja, ik zag het op het nieuws van de regen. Wij zaten gisteren de hele dag tegen elkaar te zeggen: "goh, jeetje, wat een geluk met het weer he! Ze hadden toch regen voorspeld??"
    's Avonds op het nieuws zagen we pas wat een chaos het in het zuiden en belgië was! Oeps....

Hier gaat het wat beter dan gisteren. Maar de bandenpijn is nog niet weg.
    @MilkHD: kan die bandenpijn met indalen te maken hebben dan? Helemaal niet bij stil gestaan. Zou best kunnen, nu ik er zo overna denk... Ik heb wat meer lucht en alweer 2 dagen geen maagzuur gehad! Ook voel ik het goed drukken van onderen.... Wie weet!

En jeeeeee, 35 weken vandaag. Ik begin het nu toch echt n beetje eng te vinden... Toen ik gisteren aan mijn vriend vertelde dat nr 4 van dit topic aan het bevallen was, zei hij: "jeetje, dat is wel heel vroeg!!"
    Toen ik vertelde dat wij met 2 weken ook ieder moment aan de beurt konden zijn, werd ie toch best wel stil... En ik ook! Hahaha!

Fijne dag allemaal!

16. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Ik heb niks in m'n schoentje gekregen (stonden toch echt bij de kachel, dit was omdat dochterlief ze in d'r badje had gegooid!)
    *Wacht verder af op baby nieuws :D*

17. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Jeeeeeee Rammel!! We zijn 35 weken! Hier precies dezelfde reactie net van vrindlief hahahahahahaha
    We hebben ook maar even doorgesproken hoe we t gaan doen als ik begin, wanneer hij van zn werk moet komen enzo
    en hoe we t doen als de kids hier zijn en ik begin. Wel weer een fijn idee dat we van elkaar weten hoe we dat graag willen!

Ik ga snel douchen zo bij mams op verjaardag.
    Tot later en hopelijk dan nieuws van Sam!

18. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Goedemorgen dames.

Ik was ook erg benieuwd of er alweer meer babaynieuws was...

Hier voelt het nog als een 'gewoon' weekend. Ik denk dat het gevoel van verlof morgen pas komt...

En dat wateroverlast.... pfff, hier wel hoor. Wij zijn gisteren naar mijn schoonvader in limburg geweest... we dreven gewoon een heel stuk over de weg, was best eng.
    Ik dacht ineens toen we weg gingen, moet ik nu iets meenemen?? Wat doen jullie daarmee?? Nemen jullie iets mee als je wat verder van huis gaat??

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Goedemorgen dames,

Ik kom even een update over Sam brengen.
    Sam is nog steeds niet bevallen, ze heeft nog steeds om de 3 minuten weeën en inmiddels 3 cm ontsluiting en ze is gestript. Er blijken eiwitten in haar urine te zitten en ze houdt veel vocht vast waardoor het ademen wat moeilijk gaat. Mogelijk heeft ze een zwangerschapsvergiftiging, op verdere uitslagen wordt gewacht. De weeën voelen op zich nog niet heel erg pijnlijk aan. Vanochtend heeft ze wel mogen douchen en een stukje mogen lopen, maar daarna werden de weeën toch wel pijnlijker.
    Het plan voor de komende tijd is dat ze nog even in het ziekenhuis blijft en dat het kindje door kan groeien totdat ze 37 weken is. Op 37 weken wordt ze ingeleid.

Hopelijk zijn julie nu weer een beetje op de hoogte.

Groetjes Alice

20. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Hey juf

hier ook pas morgen het besef denk ik...of pas dinsdagmiddag, want dan heb ik nog even overdracht en een 10-minutengesprek.

Ik neem niets mee tot nu, maar ben ook nog maar 35 weken. Volgende week gaan we een midweekje weg en dan neem ik wel alles mee voor mezelf en de beeb voor t geval t daar begint.
    Woon jij in brabant? Ik zoek nog een goed ziekenhuis in de buurt van Vlierden voor t geval dat hihi

Misschien anders een andere brabander die een goed ziekenhuis weet in die buurt????

ik ga bij mn mams op verjaardag

dag dag

Deel Deze Pagina