December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

Hopelijk blijft het kleintje nog even zitten tot 37 weekjes.
    Wel balen om zh te liggen pfff
    Maar voor kleintje is soms beste hé

Hopelijk blijven de weeen dragelijk,of zijn het voorweeen?denk eerder weeen want ze heeft al cm hé
    Wens haar alensins heel veel sterkte en succes

liefst

2. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Fijn lucindalice dat je ons weer op de hoogte brengt. hopelijk blijft de baby dan ook nog zitten tot 37 weken.
    Hoe gaat het verder met jou??

Jip, ik woon inderdaad in noord-brabant, maar waar Vlierden ligt.... ehhhh, geen idee, dus kan ook geen ziekenhuis aanbevelen. Wel lekker zeg, nog even een midweekje weg! Geniet ervan.

3. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

ik ga niet meer weg,mag ook niet meer dokter;
    Maar bij de twee andere had ik altijd in de auto nachtkleed,en een eerste rompje bij voor het geval.en mijn foto toestel stak altijd handttas en moederboekje.
    Nu hier in belgie waar ik woon moeten ze eerste onderhempje aan doen van zh..vandaar altijd alleen pyama in koffer.
    de rest vb tandenborstel kan erna nog gehaald worden toch?
    ik vond belangrijkste een nachtkleed waar ik me goed invoelde en fototoestel:D

liefst

4. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

Hier lag ook niets in het schoentje..denk dat baby er net niet in paste :D:D:D

5. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    He Juf en Jip,

Welke groepen hebben jullie?

Heb zelf groep 7 of zitten jullie niet beide in het BO?

Groetjes!

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hey dames,

heb wel grotendeels bijgelezen hoor maar er is niet zoveel blijven hangen sorry :).

Las wel dat Sam in 't zkh ligt nu met weeën, spannend hoor! Er komen steeds meer novembermama's bij...

Want hier nog eentje he! Aangezien ik 22 of 23 nov. ingeleid ga worden ga ik ook een novembermama zijn.

Gisteren ook intocht van de Sint gezien, jeugdsentiment heerlijk haha.

Ben zo blij dat ik thuis ben, gisteravond zijn we lekker uit eten geweest, vanochtend tot 11 uur uitgeslapen in ons eigen bedje oh wat was dat genieten! Lief is nu met 't bed bezig, er moest een stuk van de achterplaat af zodat de nieuwe cv goed zou passen. Vanavond moet ik helaas weer terug maar dat is pas om 22.00u. dus dat scheelt. Jammer dat ze niet gezegd hebben maandagochtend maar ja. Hoop dat komende week een beetje snel gaat...

7. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    Kelly, ik had voor de herfstvakantie 2 dagen groep 1/2 en 2 dagen groep 7/8 en de vijfde dag was ik bouwleider. Na de herfstvakantie is de vervangster voor groep 1/2 meteen begonnen, dus had toen alleen nog maar groep 7/8.

Lekker shadiw, dat je even thuis bent en daar zo van geniet!!

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @rammel: Het is hier in België echt niet zonder gevolgen gebleven.

@shadowcat76: Wat heerlijk dat je nog eens in je eigen bed hebt kunnen slapen. Geniet nu nog maar effe voor je terug naar het ziekenhuis moet! Geniet gewoon van alle momenten dat je thuis bent...

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier heeft Justin werkelijk genoten van de (sint)optocht (komt langs ons huis, ideaal).

Shadow, dan zal je heel waarschijnlijk eerder als mij bevallen ;) Hoewel mijn schoonouders denken dat ze met anderhalve week wel geboren zijn. Ik zelf denk rond de 37 weken.

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Met mij gaat alles prima hoor!! Nog even druk bezig om alles voor de babykamer klaar te krijgen en morgen wil ik starten met babywasjes draaien. Ik ben alleen aan het stuntelen met 'hoe maak ik een wieg op'....

Ik heb begrepen dat de baby van Sam in principe wel eerder mag komen, dus ze krijgt geen weeënremmers. Maar als het kindje er uit zichzelf op 37 weken nog niet is, dan wordt ze ingeleid.

11. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Wat een geanimeerd gesprek heb ik vandaag met mijn jongens gehad zeg. Ze hebben uiteindelijk gisteren ook hun sint-maarten van mijn schoonouders gehad. Een dokterssetje en een set speelgoed voor in het bad... en natuurlijk veel snoep en mandarijntjes! :D

12. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi,

even een buikfoto spammen hoor :D, ik lees en post morgen wel bij, sorry!

gisteren 36+6 :

Bekijk bijlage 108215

13. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    wat een mooie foto shadow! En wat heeeeerlijk dat je ff thuis mocht zijn!

Iemand vroeg welke groep ik heb...3-4 op een 2-stromenschool De ene heflt krijgt methodisch les de andere volgens OgO. IK mag het laatste doen helemaal leuk!!!

Nu ga ik slapen ben kapot vandaag verjaardag van mn moeder gevierd en niet gelegen en dat was dus niet zo handg....

doeg doeg

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oww, bijna nooit meer zwanger zijn.. vind dat zo'n deprimerende gedachte. Maar waar is de grens anders he hahahaha. ;)

Ga zo lotto weekend miljonairs kijken.

15. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Haha patroes....
    sorry moet om je lachen!
    Maar goed...kan het me voorstellen ik krijg het nu wel eens benauwd dat ik straks dat gehannes in mn buik moet missen en dat terwijl ik hoop ooit nog wel eens zo'n periode mee te maken
    dus nu nog even volop genieten voor jou meis!!!
    knuf

16. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi

Fiona is afgelopen vrijdag naar huis gegaan. het is erg spannend met haar thuis. Ze kan zich moeilijk warm houden zelf, maar met 2 kruiken, wollen kleding en een lamsvachtje lukt het aardig...We moeten gewoon heel erg oppassen dat ze niet in een neerwaartse spiraal komt, van koud zijn, weinig energie hebben en minder drinken. Ze is nog zo klein! Gister de neonatologie nog even gebeld. Gelukkig gaat het vandaga beter.
    De nachten zijn behoorlijk gebroken, om de 3 uur voeden en doordat ze zo klein is kreunt ze veel. Dat schijnt te horen bij te vroeg geboren kindjes. Ik voel me ook moe vd afgelopen weken.

Maar super nieuws dus dat ze thuis is nu!

Ik lees allemaal spannende verhalen zo tussen de voedingen door. Sterkte allemaal!!! Nog even zijn jullie zwanger, probeer te genieten voor zover dat lukt natuurlijk!

Liefs Selma

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och jeempie Selma, moet je dat hummeltje nu toch zien??! Wat een lekker kruimeltje! Hopelijk kan ze zich binnenkort zelf warm houden.

18. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    morgend lieverds,

Weer ééns amper 2 uurtjes geslapen pfffffffffffff

Kreeg enorme steken en drukkend gevoel onderaan, net of hij wou eruit.

nu lekker verkouden brrrrrrrrrrrrr.

De kleinste hier is sins gisteren al enorm lastig heb mij al meer boos moeten maken dan iets anders, brrrrrrrrrr

Van mij mag het allemaal gaan stoppen nu hoor ....

Iedereen die mij ziet zegt als éérste,jeetje jij ziet er uitgeput uit.

Slaap jij wel, eet jij wel, nou neen ik slaap amper 2 uurtjes per nacht ,en eten doe ik sins dinsdag al amper,

Mijn vriendin zegt nu 16 komt die eruit heb ik je toch altijd gezegt hehe, nu laat ze maar ééns gelijk hebben :D:D

Zelf heb ik het gevoel ook dat niet lang meer gaat duren begin meer en meer klachten te krijgen enz..maarja kleintje kan ook met mama's voetjes spelen;)

Ga zo kindjes school doen se,

Een vraagje hebben jullie ook een leuk smsje als jullie kleintje geboren is om iedereeen te verwittigen?

kus

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Mooie buik Shadow!!

Ow, wat een frummeltje Selma!!
    Ik ben blij dat ze het steeds beter doet en lekker bij jullie thuis is nu!!

Sterkte Weegschaaltje!!!

20. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Shadow: Wat moet jij een heerlijk weekend gehad hebben! Lekker uit eten en lekker in je eigen bedje slapen! Hopelijk heb je ervan genoten en weer genoeg energie opgebouwd voor de aller aller ALLER laatste loodjes! ;)
    Mooie foto!

@ Selma: Ochhhhh wat een klein hummeltje in die maxi cosi. Gefeliciteerd met de thuiskomst van Fiona. Wat een enorm vechtertje zeg!!!!

@ Weegschaaltje: Sterkte!!!!

@ Hier:
    Na die enorme bandenpijn van afgelopen zaterdag ben ik even weer goed op mijn plaats gezet. Ik MOET nu gewoon accepteren dat mijn lichaam niet meer zoveel kan.
    Ik heb gisteren ook lekker veel in bed gelegen en de hele dag mijn pyjama aangehouden. HEERLIJK! Ik heb nu ook gewoon een lekker huispak aan. Want zelfs mijn zwangerschapskleren zitten niet meer lekker. Veel te strak! :$
    Nog 2 weekjes en dan ben ik 37 weken. Laat de baby dan maar komen. Ik zei gisteren ook al tegen mijn vriend: Ik hoop dat een eventuele volgende zwangerschap beter gaat verlopen, want ik heb door al die klachten niet echt het gevoel dat ik aan het genieten ben. :(

Een knuffel voor iedereen die hem even nodig heeft. Nog heeeeeel even volhouden!! 8)

Deel Deze Pagina