Oja 1 voordeel is is dat Justin 3 dagen naar het kdv is nu (sinds ik b.i. heb) en 1 dag naar opa en oma. Dus heb net wel bijgeslapen hoor. Vannacht sinds tijden geen rusteloze benen gehad.
Vannacht een heel slechte nacht gehad en mijn buik ging alle kanten op. Ik heb het gevoel dat ukkie 2 gedraait is en de verpleegster ook. Want ze moest voor de hartslag tijdens de CTG vanochtend toch iets lager zoeken. Vandaag ook wel een rare dag. Ik ben blij dat ik de 31w gehaald heb maar aan de andere kant ben ik op 31w van Linn* bevallen en dat doet toch raar hoor... @supernurse: Welkom hier! @weegschaaltje: Ik hoop voor jou dat je ukkie snel komt of dat ze beslissen om je toch nog in te leiden. Hopelijk kun je toch wat slapen meid...
@ Patroes: Ja, ik vond het ook heerlijk! Ik heb normaal ook van die nachten die jij beschrijft. Ik was dan ook zo verbaasd toen ik opstond. Ik dacht echt: HUH?? Licht buiten??? Hahahaha! @ Youngmom: Hoe gedraait? Liggen ze wel goed nu dan?
Oja, ben lekker wentelteefjes aan het maken. Mmmmmmh! Ben er alleen al een uur mee bezig. Wat een rotwerk zeg! Nou ja, nog 1tje en dan lekker smullen
Eerst ; thanks voor fotocomplimentjes . @Selma : wat fijn dat Fiona lekker thuis is nu! Wat is het toch ook een lief klein poppetje he... Hopelijk gaat 't warmhouden binnenkort goed! @Rammel : heerlijk hele zaterdag in je pyama gelopen lees ik wel, fijn is dat soms he, gewoon lekker comfortabele kleding aan doen hoor! Ik heb echt zo genoten van 't weekend, was heerlijk, lekker uit eten en hele zondag thuis. Gaat alleen zo snel he . @youngmom : fijn dat je infuus eraf is! En vandaag 31 weken gehaald! Maar pff je zult 't nu wel ftjes moeilijk hebben zeg.. omdat je je andere kleintje met deze termijn verloren bent . Heel veel sterkte vandaag gewenst, dikke knuff! @patroes : vervelend zeg zo'n schimmelinfectie . Hopelijk is 't snel over! @supernurse : welkom terug. Geniet van je verlof! @weegschaaltje : och weer in 't zkh geweest meis... fijn dat je nu wel weer thuis bent hoor! Doe rustig aan en probeer wat bij te slapen. Raar hoor dat ze je nog niet in gaan leiden... met alles wat je afziet . Sterkte!! @Tess : pff balen zeg slechte nacht @Rammel : yay voor een goeie nacht @hier : ik mocht gisteren onverwacht naar huis!!! Gister ctg gehad en die was zoals gewoonlijk weer super, dus ik lag te wachten op 't rondje van de gyn. Komt ie langs, vraagt hoe ik me voel en of ik baby goed voel, bij beide was antwoord "goed!" en toen zei hij dat ze hadden besloten dat ik weer lekker in de thuismonitoring mocht! Ik ben zo blij nu he, nog even saampjes thuis voordat baby er is! Heb geen doppler gehoeven gisteren, omdat de baby zo levendig is denk ik en de ctg's altijd perfect zijn. Morgen wel weer doppler, hopelijk mag ik de rest v.d. week ook naar huis... maar ja da's even afwachten natuurlijk. Heb expres koffer nog niet uitgepakt .
Ohhw Shadow, dat is goed nieuws!! Geniet ervan! Wat heerlijk dat het nu wat beter gaat! Houden zo!!!!!!! @ Patroes: Hahaha voor een heel leger? Nee, alleen voor mij en mijn vriend. Maar het duurt altijd zo vreselijk lang. Net als pannenkoeken bakken. Ook zo'n rotwerk, sta ik ook altijd zo een uur in de keuken te kl*ten. @ Jip: Hahaha, sorry!
Bij twijfel niet doen zegt men HAHA. Anders kan je vanaaf zo slecht slapen. Maar als je oververmoeid bent ook.. sja.. Zo Justin ophalen van het KDV, heb de auto van schoonouders kunnen lenen. Arme knul moet de dktp prik halen..
@rammel: Normaal gezien zouden ze nu beiden met hun hoofdje naar beneden moeten liggen. Maar dat zullen we pas vrijdag bij de echo zien. @shadowcat76: Dank je wel meid! Wat fijn dat jij wel weer thuis bent zeg! Hopelijk zo tot de bevalling zodat jullie lekker thuis kunnen afwachten tot jullie ukkie komt.
Youngmom, ze hebben nog even de tijd om te draaien hoor. Bij mij werd dit met 32 weken zelfs nog gezegd.. En rammel, ga je ff tukken?
hallo dames, zojuist vrij natte 'dijen' / binnenkant bovenbenen na het zitten en daarna naar het toilet gegaan en met afvegen klein beetje helder roze bloed. Heb de VK gebeld maar die hebben pas om 16.30 spreekuur. Wat zeggen jullie? Groetjes!
@patroeschka: Ah ik hoop dat als ze nu beiden met de hoofdjes naar beneden liggen ze blijven liggen hoor... @kellyskeezer: Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt de vk te verwittigen...
Update Sam Sam heeft een echo gehad en het kindje weeg 3250 gram en haar dopler was goed!!! Verder is ze zo'n 2kg in 24u aangekomen, dat is dus wel veel...en haar melkklieren beginnen ook te werken. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel goed!!
2 Kilo in 24 uur... Hoop dat dat eenmalig was Ben vandaag met m'n stomme kop naar buiten geweest.. Kan nu echt niks meer... Kindje lief is heel braaf op d'r kamertje aan het spelen.. Het leukste spelletje is de deur dicht doen zodat mamma hem weer open moet doen En ff ene tegenvallertje met het kaartje. Op het voorbeeld kaartje (op internet) staat er een foto op. Blijkt dit niet te kunnen! Dusss.. Na de geboorte moeten we zelf ff 70 foto's afdrukken, uitknippen en op het kaartje plakken..
ja ik ga om half 5 bellen dan zijn ze tel. bereikbaar. ben benieuwd wat ze zeggen, want achteraf ben ik al drie dagen wat vocht verloren dus ik wil eigenlijk wel graag uitgesloten hebben of het wel of geen vruchtwater is...
KellysKeezer, klinkt als de slijmprop en begin van een bevalling, maar weet ook niet hoor. Ik had ook gebeld, laat je het ons weten??
@Rammel : haha ik zat ook net te twijfelen, dutje doen of niet, en toen in ene keer werd ik een uur later wakker dus m'n lichaam heeft 't heft in eigen handen genomen . En, heb jij nog een dutje gedaan? @Patroes : hoe is 't gegaan met de prik met Justin? @youngmom : ik hoop 't ook dat ik thuis ben tot aan de bevalling! Hoe gaat ie verder met je? @Kelly : klinkt idd als iets van slijmprop / vruchtwater verlies? Succes bij de vk, en laat je het ons even weten? @Lucin : pfoei 2 kilo in 24 uur?? Amai... gelukkig dat de doppler goed was en ze 's nachts goed kan slapen. Ben benieuwd! @Tess : haha ja leuk he zulke spelletjes . Gewoon lekker rustig aan doen nu. Pff balen zeg dat je straks die foto's alsnog zelf moet gaan plakken, da's nogal wat 70 stuks ! @hier : pff zo lekker weer als 't daarstraks was, heldere lucht, wel fris maar toch, 't was lekker buiten, zo mistig is 't nu! Kan de overkant van de straat nog wel zien maar veel verder niet ... Ben benieuwd hoe dicht 't nog gaat worden vanavond.. Gelukkig hoef ik niet naar buiten maar m'n ventje moet ook nog naar huis komen. Gelukkig met mist rijdt hij voorzichtig! Zal blij zijn als hij weer thuis is.