Yeah nog steeds onder de 100 kilo. 98,3, ben zooo benieuwd of ik onder de 100 blijf! Justin deed alles prima, ogen test, cirkel tekenen etc etc. Prikje moest ie heel even huilen maar na een mooie sticker was t verdriet weer over.
Wow Patroes, wat heb jij een stoer mannetje!! 8) Ja, ik heb dus even lekker 2 uurtjes geslapen. Was wel lekker en viel heel snel in slaap toen ik eenmaal op bed lag. Was dan ook best moe. Nog steeds eigenlijk hahaha! Kan hele dagen slapen als het moet, maarja, daar word je ook niet veel beter van geloof ik @ SAM: Wow, 2 kilo in 24u? Maar wat doet haar beebje het goed zeg! Mooi op gewicht! Spannend hoor! Wie zou de 4e decembermama worden? Of naja, de echte eerste decembermama moet nog komen @ Kelly: Oeh, dat klinkt niet zo goed. Het kan inderdaad de slijmprop zijn die je aan het verliezen bent, maar natuurlijk ook vruchtwater. Hou ons op de hoogte!! @ Shadow: Mist? Hier is het zo helder als maar kan!
Hallo dames, Zojuist is de VK langs geweest heeft naar het hartje geluisterd en inwendig gekeken. Ze kon er eigenlijk niks door uitsluiten en ik heb om 19.30 uur een afspraak in het ziekenhuis. Ik ga dan aan de CTG en ze gaan testjes doen om uit te sluiten of het wel of geen vruchtwater is. Eventueel ook even kijken met de eendenbek enzo. Dat is 99% betrouwbaar. Ik zal jullie op de hoogte houden. Ik ga er vanuit dat ik dat vanaf mijn thuiscomputer straks kan doen en mocht het zo zijn dan via de ziekenhuiscomputer... Vriendlief zou gaan sporten en ik ga met mijn moeder. Hij hoeft voor mij niet af te zeggen. Ook wel grappig: Mijn moeder zei dat het bij mij ook precies zo is begonnen en ook (3 weken) te vroeg. Groetjes!
Meestal is dat de slijmprop. Nu ik heb nu bij afvegen ook wat bruin bloedachtig en soort beetje slijm ,nu zou mss slijmprop kunnen zijn of mss van inwendig te voelen..ik durf niet meer te bellen of langst te gaan, wordt telkens toch naar huis gestuurd Laat maar iets weten als je meer weet ben zo benieuwd liefst
@ Patroes: Wat balen zeg dat je zo slecht slaapt. Dikke knuffel meid. @ youngmom: Weer een mijlpaal vandaag, maar wel 1 met een dubbele lading dus. Sterkte meid. @ shadow: Owww wat lekker zeg, weer naar huis, hopelijk blijft het weer even zo. @ Kelly: geen idee wat dat betekent, maar wel spannend zeg. @ sam: gelukkig heb je goed geslapen en was alles goed. @ tess: oww wat balen van je kaartje!
hoi meiden ik moest wel lachen om die sept mama's die het dan snel komen verraden haha Isa is donderdag geboren met een zwangerschap van 36 weken en 6 dagen dus een randprematuurtje. ze woog 2960 gram en deed het super vanaf het begin apgarscore van 9-10 sinds 2 dagen klooit ze met de bv en de temp blijft vanaf het begin een beetje laag nu moeten we haar veel huid op huid contact geven en dan blijft ze wel warm. lactatiekundige is geweest en ben nu aan het voeden met een tepelhoedje tot Isa het weer zonder kan. best vermoeiend allemaal maar wilde jullie even op hoogte houden Julia vind haar zusje super en blijft haar kusjes geven en wil haar steeds vasthouden xxxxxxxxxxxxxxxxx
wat leuk te horen seg!!! alles zal beetje zijn tijd nodig hebben,maar verder lees ik dat ze heel goed hersteld,dus kei leuk te horen. probeer zelf ook voldoende te rusten he meid. dikke kus
@tessnl: Wat raar! Als je kaartjes op internet bekijkt moeten die er toch opstaan zoals je ze kunt bestellen? En dat moet er dan toch ook bij staan @shadowcat76: Ik probeer me er door te halen. Deze week is wel zwaar wegens ik Linn* dus ben verloren na mijn bevalling op 31w. Maar ik ben ook wel blij dat ik de 31w gehaald heb. De rest is voor mij nog steeds hetzelfde. Ik zou ook nog wel eens buiten willen komen. @kellyskeezer: Je bent nu toch al een dik half uur binnen. Hopelijk mag je straks naar huis. @anno103: Wat goed dat Isa het zo goed doet, en wat lief van Julia! Zussenliefde
@patroes : goed hoor van Justin! Huilen mag natuurlijk he . Ben benieuwd hoor of je het gaat halen om onder de 100 te blijven. @Rammel : toch nog even lekker geslapen haha. Ja geen idee die mist hij hangt er nog steeds! @Kelly : spannend hoor! Zou jij de volgende worden die bevalt.. of toch misschien weegschaaltje? @weegschaaltje : je moet echt niet bang zijn om te bellen, kom! Nou en dat ze je steeds naar huis sturen straks is er wel wat en dan heb je niet durven bellen... als je je zorgen maakt gewoon doen hoor!! Knuff @Anno : fijn dat Isa het zo goed doet! Beetje jammer van de bv en het op temperatuur blijven maar ook dat komt wel goed hoor. Mooie apgarscore! Lief zeg zo'n zusje .
@youngmom : logisch toch dat je het moeilijk hebt meis.. het valt ook allemaal niet mee he, in het zkh moeten blijven met volledige rust, bijna niemand of niemand mogen zien, met deze termijn Linn* verloren zijn... meis toch! Hoop dat je je er toch een beetje doorheen kunt slaan allemaal, en dat je jochies nog even blijven zitten. Dikke knuffel voor jou ook!
Het is idd niet makkelijk voor jou he meid, komen hoop herinderen op,en ergens probeer je positief te zien,maar dat is niet altijd makkelijk hé ik hoop voor jou dat je twee lieverds hoofdje beneden liggen en dat je nog even kan volhouden..is allemaal niet makkelijk he meid maar als je eens nood hebt aan een babbel,weet dat je hier terecht kan hé liefst en dikke knuff
@shadowcat76 & weegschaaltje: Dank je wel meiden! Ik heb enorm veel aan het feit dat ik hier mijn hart kan komen luchten. Maar ook omdat ik hier het (weinige) goeie nieuws kan komen melden. En iedereen zo samenleeft met elkaar... Ik ben er ook voor jullie natuurlijk!
Ik zou echt gek worden, ook van de pijn in mn bekken door het aldoor moeten liggen.. Een hele nacht is al een opgave. Petje af hoor Youngmom! Iedereen in mn omgeving denkt dat ik vandaag of morgen ga bevallen haha. Ikzelf denk met 37 weken precies. Bijna, bíjna .... 35 weken!
Begint nu echt serieus te worden haha.. verdikkie 35 weken! ^^ WHAAH, Patroes krijgt t spontaan benauwd haha.
Hoi hoi! Alles was goed. Ben net thuis. half uur ctg gehad, echo, bloeddruk de hele zooi en daarna eendenbek en de vruchtwater test. Alles was oke. Het was geen vruchtwater, maar ze vond dat ik nog erg veel afscheiding had (van de schimmelinfectie wellicht) die heeft ze op kweek gezet en ik wordt hier volgende week over gebeld. Groetjes!
Toch nog een opluchting? Beebje kan beter nog éven blijven zitten en groeien he! Ik ga zo vlak, heb best veel pijn door het KDV en naar het CB..