December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

oefff!!! kan je nog even gerust genieten
    en hopelijk is met de kweektest alles ok.
    Hopelijk blijft het nog even zitten hé

liefst

2. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    morgend lieverds,

Pfff wat tiestig weertje hier in Belgie :(

door de vermoeidheid , ben ik zo hees als wat :x

Verkouden was ik al hehe, maar wil precies ook niet beteren .

Hier zijn er 2 dingen die elke dag de dag starten de sint en baby :D

Straks als het even lukt ééns kadotjes gaan kopen :D

Een heel gebroken nacht geweest, last van zijnkanten buik gehad

Worden jullie ook al moe van het vele smse van enne al bevallen???

Ik krijg er z'on 30 per dag, en dan zet dat ik op facebook ook hé

nog steeds geen wonder :D:D:D Ergens wel lief hoor dat ze bezorgd zijn, anderzijds zijn het vaak mensen die anders niets van zich laten horen :(

Zal ééns kids school gaan brengen ;) hopelijk zet dat wandelen beetje meer in gang :D:D:D

liefst

3. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    En weer een verschrikkelijke nacht! Harde buiken om de 10 minuten..
    Een kat die de speelgoed piano een muziekje laat maken om 3 uur 's nachts en die om 4 uur 's nachts MIJN overheerlijke croissantjes probeert te stelen!
    En dan om 7 uur hoor je heel lief; Maaammaaa!?

En ik moet pas volgende week donderdag naar de GYN.
    Zie er allemaal zo tegen op:(

4. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)
    meid, als jij zegt , jij en vriendlief, laat de rest dan gewoon zeggen en denken wat ze willen.sommige denken nu éénmaal dat ze nog iets te zeggen hebben of een invloed hebben op jou.
    laat duidelijk merken dat als zun er over beginnen je een standpunt hebt,

Oei jij ook al een gebroken nacht achter de rug.
    Ja ken dat van poezen hehe , had tot voor kort hier ook een poes , en s'nachts vond zei het ook super intresant om dan ééns levendig te gaan zijn, en owee als er iets lekkers ergens lag :D
    <

5. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ kelly: gelukkig is alles goed. Hopelijk de kweek ook!!

@ patroes: wow, alweer 35 weken... heerlijk!!!

@ tess; wat een gedoe zeg met je schoonmoeder. Dat zou ook net iets voor hier zijn...

Vannacht weer een minder goede nacht gehad. Ik ben redelijk vaak wakker geweest... minder, maar ja.
    Vandaag ga ik eindelijk maar eens wat poetsen in huis, maar zometeen eerst effe thee drinken met een collega.

6. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wat is dat toch met schoonmoeders?? Is het dan zó moeilijk om schoonmoeder te zijn? Worden wij ook zo??
    Hier namelijk ook zo 1 die het liefst bij ons in huis de boel wil regelen. We moeten haar ook bellen als de weeën zijn begonnen. Yeah right.

Patroes, gefeliciteerd met je 35 weken. Wat goed! Ben benieuwd hoelang het allemaal nog duurt.

7. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

hier geen last van een schoonmoeder :D:D (heb er geen)

Wel van een moeder die als ze zend onmiddelijk antw verwacht

zo niet (er is toch niets he of iets dat we niet mogen weten):x

acht nog even denk ik dan,heb haar al duidelijk gemaakt dat in het zh in de verlofkamer geen mama's bij mogen:D:D voorlopig geloofd ze dat

8. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen meiden! Hier weer een slechte nacht gehad en nu ook totaal geen fut om echt iets te doen dus wordt een rommeldagje hier!

Oh ja Ben 38 weken YEAH!!!

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Wooo 38 weken! Gefeliciteerd! :D :D

10. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Hallo....!!

Net pas wakker en heerlijk geslapen *sorry hihi* dat komt gewoon door die vermoeide ziekenhuislucht denk ik ;)
    Zelf vandaag ook lekker 35 weekjes...!
    Vind het wel rustig hier, veel dezelfde personen zou er hier en daar meer aan de hand zijn ;)

11. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ charmed: Wow, 38 weken alweer... nog maar maximaal 4... dat is lekker zeg.

@ kelly: sow, lang geslapen zeg. Heerlijk hoor.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kom hier ook net uit bed rollen hoor, maar ik slaap zooo slecht snachts, bah.

Schoonmoeder.. hier 1 van GOUD. Zij is ook onze kraamverzorgster, leuk hè? is 1 van de laatste keren dat ze dat doen gaat, want daarna worden mn schoonouders een Gastouderopvang voor de kleinkinderen per 1 februari! Staan áltijd voor je klaar..

En ik had mn moeder gevraagd voor de bevalling. In eerste instantie was het een JA.. maar na mn zusje uitgehoord te hebben, wil ze misschien toch liever niet (ze kan niet tegen pijn want dan valt ze flauw).. dus gisteren dat ook even recht getrokken dat t geen MUST is haha.

13. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Ik wil ook zo'n gouden schoonmoeder!!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je mag r niet.. ;p

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @patroeschka: Ik heb ook heel wat pijn in mijn bekken en mijn rug. Maar dat zijn de enige dingen die ik kan want op mijn buik liggen zou nogal een zicht zijn zeker :D
    Proficiat met je 35w! En nu word het inderdaad spannend... Ik ben zelf van mijn jongens bevallen op 37w dus ;)

@kellyskeezer: Gelukkig geen vruchtwater! Proficiat met je 35w!

@weegschaaltje: Ja hoor dat ken ik ook, die berichtjes. Hier vooral 'Zitten ze nog binnen?' 'Weet je al meer?' 'Hoe voel je je?' en ze bedoelen het inderdaad goed maar ja... :(

@tessnl: Oh ik zou die kat gewoon buiten gooien op dat moment, nuja zwangerschapshormonen zeker! :p

@rammel: Ik kan niet klagen over mijn schoonmoeder. Zonder haar zouden wij het helemaal niet redden. Dan zijn wij maar weer eens de uitzondering zeker. Gelukkig! ;)

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hoe ist met wgev (zie ik nu net online), mamavan1, mama van 1, mum2be2 etc??

Justin heeft trouwens helemaal geen last van zijn prikjes (tot nu toe).. Hij was zo blij met zijn 2 kadootjes.. piet piraat wasgel en haargel LOL

17. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@youngmom : je mag hier altijd je hart komen luchten!! Idd petje af hoor, je moet het toch maar vol weten te houden.

@Patroes : yay 35 weken! Nog eventjes volhouden hoor je mag niet voor mij bevallen :D.

@Kelly : fijn dat alles goed was. Nu nog even afwachten op de uitslag maar dat komt vast ook goed, toen ik een schimmelinfectie had, had ik ook erg veel afscheiding dus er is vast niets aan de hand. En feli met je 35 weken!!! :)

@weegschaaltje : pfff vervelend zeg die verkoudheid en zo'n gebroken nacht :(. Hier nog geen sms-jes hoor of ik al bevallen ben, ze weten dat ik nog eventjes moet ;). Ja vind dat altijd zo raar nooit iets van zich laten horen en dan nu ineens wel. Hier ook zo, straks na de bevalling zullen er wrs ook mensen willen komen die we anders nooit zien, nou weet niet of ik dat wel ga doen hoor...

@Tess : pff kom nou zij beslissen toch niet of ze er bij zijn! Dat beslissen je man en jij en als jullie ze er niet bij willen hebben dan niet!! Gewoon nee blijven zeggen en ik weet niet of je in 't zkh bevalt? Zo ja zou ik ook daar gewoon aangeven dat er niemand anders dan je lief bij mag zijn dan houden ze die mensen heus wel tegen hoor en hopelijk sturen ze ze dan ook weg. Wat een gedoe zeg :(. Succes!

@schoonmoeders : gelukkig hier geen last van dat ze er perse bij wil zijn ofzo. Ze is nu wel redelijk vaak hier omdat ik gewoon niets mag, maar ik vind het bijv. niets dat ze m'n was doet enzo dat wil ik zelf doen, ik vind bijv. ons ondergoed nogal privé en wil niet dat ze daar aan zit maar ja wie moet het dan opruimen he, lief werkt heel veel en is blij als hij 's avonds kan zitten. Ze vouwt ook de was anders op als ik dus ik erger me er altijd aan hoe 't in de kast ligt haha. Ik weet niet zo goed wat ik van d'r moet denken, aan de ene kant is 't een lief mens en doet ze gewoon heel erg veel voor ons wat superfijn is natuurlijk, maar aan de andere kant wordt het me gewoon teveel hoeveel ik haar zie enzo. Zie liever m'n eigen mams wat vaker.. 't is ook zo'n ontzettende kletskous en dat kan ik nou eenmaal niet altijd hebben :). Ze is d'r zo een die ook met de tv overal commentaar op moet leveren weet je wel.

@charmed : yay gefeli met je 38 weken!!! En gewoon lekker een rommeldagje houden waarin niets moet alles mag, is ook weleens lekker toch ;).

@hier : ik ben weer lekker thuis! De doppler was weer verbeterd yay. Weet nu nog niet wanneer ik ingeleid ga worden, ergens tussen de 38 en 40 weken, ze laten me zowieso niet voorbij de 40 weken gaan. De gyn van vanochtend zei dat ze het eerst met het team willen bespreken voor ze actie gaan ondernemen. Dit omdat de groei van ons kindje weer wat meer afwijkingen vertoonde, het is weer wat verder achter gebleven. Ze schatten het nu rond de 2200 gram. Dus ergens in de komende 2-3 weken zal het gaan gebeuren. Kleine domper maar wel fijn is dat ik zondag alweer 38 weken ben en volgende week woensdag pas weer op controle hoef :). En daar ben ik al erg blij mee!

18. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @shadowcat76: Wat fijn dat je weer thuis bent en dat de doppler weer verbeterd was! *spreekt ukkie van shadowcat76 toe* Groei maar lekker kleintje zodat je mama je snel na de bevalling mee naar huis kan nemen...

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gossiemijne wat een rust.. Hier de bank 'afgehaald' en gewassen, ruikt weer lekker fris. Oei ik ben echt verslaafd aan lekker ruikende dingen nu zoals wasverzachter etc.. kan ik de hele dag wel aan ruiken, zo zalig! Zo meteen lekkere wortel/ui stamppot maken met spek (zo'n lekker goed doorbakken voor mij) kwijl..

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Shadow, meid wat heerlijk, lekker thuis!!! Geniet er maar van!

Deel Deze Pagina