December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    @ Shadow: Wat fijn dat je thuis bent en dat de doppler goed was!!

@ Patroes: Hahaha, zoiets noemen ze nesteldrang geloof ik :D :D

Hier staat nu een shoarmataart in de oven. Het is meer taart dan shoarma, maargoed :p Beetje verkeerd ingeschat.. :D

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ook kwijlll.. heb veel trek maar geen honger, ken je dat. Net als veel dorst hebben maar je buik vol hebben van t vocht..

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Zoooo herkenbaar! :D

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hmmmm al die lekkere dingen dat jullie eten. Oh wat kijk ik uit om weer lekker te kunnen koken enz... IK HAAT ZIEKENHUISETEN!

5. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

@youngmom : hopelijk helpt 't ;). Nog eventjes... dan kan jij ook weer lekker thuis gaan koken!

@patroes : aaah wortelstamppot!!! Met spekkies... yuummmmmmm!! Kan je ook niet wat voor mij maken :D. Lief lust dat helaas niet, die is volgens mij geen echte hollander hoor haha. Stamppotten, erwtensoep e.d. lust ie niet :).

@Rammel : shoarmataart? Dat lijkt me dan weer niet echt lekker haha.

6. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    hahaha, het gaat weer over eten... wij hebben vandaag lekker boerenkoolstamp gegeten. heerlijk!!!

youngmom, dat is idnerdaad wel balen dat je nu zelf niet lekker kunt kiezen wat je wilt eten. Hoe lang laten ze je nog liggen in het ziekenhuis? is dat al duidelijk?? Anders kun je al gaan aftellen tot wanneer je die lekkere dingen weer kunt eten.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Volgens mij mag je wel kiezen hoor. Tussen 3 verschillende dingen ofzo.. Toen ik vorig jaar in het ziekenhuis lag ivm blindedarmontsteking, rook ik t allemaal en iedereen mocht uit kiezen en ik moest nuchter blijven. Ik had vanaf 12 uur s nachts NIKS meer gegeten en pas de volgende dag rond half 5!!! s middags werd ik de OK in gereden. Ik had zo'n MEGA honger en mocht niet roken.. PFF. Dus toen ik uit de narcose kwam was het eerste wat ik vroeg mag ik wat eten haha. Nou kan je zeggen, als je écht honger hebt, smaakt werkelijk alles heerlijk! ;)

8. ik mocht vorige week ook kiezen wat ik wilde in het ziekenhuis
    had macaroni en was echt lekker
    ook met brood was het goed te doen
    maarja het is natuurlijk nooit zoals thuis.

xxxxxxxxxxxxxx

9. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    bij ons in het ziekenhuis kun je via de computer op je kamer je maaltijd kiezen via een soort a la carte systeem...is gewoon super ! :D

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Ja ik kan ook wel kiezen maar ik vind het toch maar niets hoor. Sommige dingen smaken me wel wat maar het is echt mijn ding niet. Ik eet toch zo veel mogelijk op omdat ik moet voor mijn ukkies.

@jufkyjo: Tot mijn bevalling blijf ik hier...

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    hallo
    er is weer heel wat bij gelezen zeg in een dag tijd. Fijn om te horen dat het goed gaat met iedereen. Hier zelf een erg beroerde nacht gehad, kan geen lekkere slaaphouding meer vinden, waarschijnlijk door de bekken instabiliteit.
    Verder ben ik vandaag al weer 35 weken, eerste week verlof zit er op, wat is dat snel gegaan zeg.

Ik ben gisteren op controle geweest bij de verloskundige en die vertelde dat kindje al helemaal ingedaald is en vast ligt met het hoofdje. Ik voel nu regelmatig een soort stompjes tegen mijn bekken bot, kan dit de baby zijn???

fijne avond allemaal
    groetjes Suzanne

12. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    @Youngmom,

ik herken wat je schrijft, ziekenhuis eten is wel oke, maar niet zoals je thuis gewend bent! Ik miste ook enorm mijn eigen eten van thuis. Ik liet man lief wel veel eten, thee enzo van huis meenemen.
    Moet je in het ziekenhuis blijven tot de bevalling? Sterkte hoor, je doet 't geweldig goed!!!

@ eten; haha ja, zwangerschapshonger, ik hebe r geen last meer van;) Ben super blij dat ik weer lekker mag snoepen nu mijn bloedsuikers weer mooi gedaald zijn! Ik geniet vd marsepein, broodjes Filet american....oke ik zal stoppen;)

Verder gaat het wel redelijk hier. Ik ben nog wel erg onstabiel en moet echt weer een balans zien te vinden. Ben lichamelijk en geestelijk best uitgeput. Verloskundige is nog geweest en ze gaf aan dat ik nog wel moet rekenen op een aantal weken tot ik hersteld ben.
    Fiona doet 't goed, maar kreunt erg veel! Ze huilt niet, maar heeft toch wel last van haar darmen.Arme schat. Ze wordt wel met de dag sterker en krachtiger. Poeh die nachten zijn wel zwaar hoor, kleine meid slaapt overdag beter dan in de nacht.

Succes allemaal met de laatste loodjes!!!! Ik denk aan jullie en lees mee.

Liefs Selma

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @selma: Ah mijn schoonmoeder is kokkin en die brengt af en toe iets mee voor mij om hier op te warmen. En inderdaad hier tot de bevalling.

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ga lekker douchen zo denk ik, doe dit maar niet meer s morgens want dan is er niemand die mijn sokken daarna aan kan doen haha.

Voor de rest niks te melden, ja dat ik Justin morgen niet naar opa en oma breng maar dat ik nu alleen nog maar fiets als t echt nodig is. Begin behoorlijk af te taaien zeg maar haha.

15. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

Zoiets heeft idd een hele inpact gehad op jullie leven hé

Probeer beetje tussen door te rusten, en je baterijen op te laden .

Heel leuk te horen dat ze elke dag beetje sterker wordt!!!

Hopelijk valt alles snel in zijn plooi

veel succes en sterkte meid!!! knuff

16. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

17. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

Wat goed dat babytje al ingedaald is en vast ligt!!!
    Hier ligt het niet vast maar dat zou niet kunnen bij een volgende dat ligt pas past tijdens persen hmmm.
    die stompjes herken ik best raar gevoel in begin hé:D:D:D

liefst

18. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Goeiemorgen..
    De enige tekst die door mijn hoofd spookt is die van Doe maar; 1 nacht alleen!
    Ik ben echt gesloopt:(
    Prinsessen kind was om half 6 al wakker..
    Ik heb zelf van half 11 tot half 2 geslapen en voor de rest wakker gelegen tot een uurtje of half 5..
    Ik trek het niet meer! Wil gewoon even 1 keer lekker een nacht slapen. Ik weet niet eens meer hoe dat is hihi.
    maar goed.. Over 2 nachtjes schop ik man-lief er lekker uit!
    Wat een vooruitzicht!
    En m'n ochtend misselijkheid is weer terug!?
    En inderdaad, een rondje winkels is een complete afmatting!

19. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    pff hier rotslecht,
    heb deze morgen moeten overgeven.bah :)
    zou dit ermee te maken hebben?

20. Jucade

Jucade VIP lid