Zijn foto's van gisteravond trouwens. We maken nu iedere week maar een foto want je weet t nooit he? ;p
Pfff Patroes ik word al moe als ik ernaar kijken. Kan me zoooo voorstellen dat het voor jou nog veel zwaarder moet zijn pffffff Iemand hier trouwens wat van springmuis gehoord. Op het andere forum werd gezegd dat op dr hyves stond dat ze al 3 cm ontsluiting had??????
@ youngmom: ja, dat had ik al wel begrepen dat je tot je bevalling moest blijven. Maar ik bedoelde eigenlijk meer of je al weet wanneer dat die ongeveer gaat zijn? Met een tweeling is dat toch eigenlijk altijd eerder, dat dacht ik in ieder geval @ supernurse: die stompjes, zoals jij ze noemt, voel ik hier ook, alleen zou ik ze eerder omschrijven als stompen . J @ Selma: owwww, wat aardig van je om ons te vertellen wat wij straks ook weer allemaal mogen eten J. Jammer dat Fiona s nachts nog veel wakker is hopelijk draait ze haar ritme snel om! @ weegschaaltje en patroes: Hier is fietsen en lopen ook erg vermoeiend.. ik vraag me soms wel eens af of mijn conditie wel weer terugkomt @ tess: jakkes van je nachten zeg fijn dat je man het het weekend over kan nemen. @ patroes: wow, je buik ziet er erg zwaar uit. Sterkte meid! Vanmorgen ga ik lekker thuis rustig aan doen. Vanmiddag ga ik met mijn moeder kerstinkopen doen. Wij kopen altijd de cadeaus voor iedereen. Erg gezellig hopelijk hou ik het allemaal nog een beetje vol!
We schelen echt niet veel hoor! Je hebt me nu wel een stukkie ingehaald volgens mij, maar jouw buik hangt veeeeeel lager dan die van mij. Ziet er erg zwaar uit. Dit is die van mij: Bekijk bijlage 109007 En wat een strepen meid... Jeetje! Hier gelukkig nog steeds geen streep te bekennen. *AFKLOPPEN*
Heeej, Ik hou het even kort, want ben doodop.. Maar dinsdag om half 6 begon ik wat rugpijn te krijgen.. ik dacht dat ik misschien verkeerd had gelegen dus ik had een paracetamolletje genomen en wilde weer gaan slapen... maar kort daarna kreeg ik ook buikpijn en die rugpijn waren dus rugweeen(wat zijn die gemeen zeg!!) toch maar de verloskundige gebeld.. die is gekomen en ik had een verweekte baarmoedermond en werd doorgestuurd naar het z;huis omdat ik nog geen 37 weken was.. daar aangekomen had ik 1 a 2cm.. savonds had ik 2 a 3cm en gister waren de weeen gestopt en was ik blijven hangen op 3cm.. nu dus afwachten wanneer het verder doorzet... Zo en nu ga ik weer plat.. en jullie horen het wel weer!
@ Springmuis: Oeehh, spannend meid! Ik zie dat je nu inmiddels wel 37 weken bent! Wil je graag thuis bevallen? Sterkte!!
@ Springmuis, heel veel succes!!! @ Patroes, wow, dat ziet er zwaar uit!! Maar wel mooi met 2 baby's erin!! @ Rammel, die van jou is ook flink!! Ik zal manlief weer eens vragen om een foto van mijn bolletje, hij is wel gegroeid, maar nog wel een mini-buikie, terwijl de echo zegt dat het kindje zo'n 2772 gram weegt en in een enorme plens vruchtwater ligt...
@Springmuis: Pfff kan me voorstellen dat je kapot bent zeg! Nu is het echt afwachten wanneer het weer verder gaat, maar iig ben je nu voorbij de 37 weken! DIkke knuf!
Hey meid, Hier zelfde schuitje erg hé pffffffff Ja ik heb buik-rug en been weeen gezellig loop nu al 4 weken mee Ook verweekte baarmoedermond en 2 cm opening . Nu de weeen zorgen wel voor opening, maar alleen als ze aanhouden of ze sterker worden , hier blijkt dus dat ze komen maar plots weer erg afdalen geweldig je geraakt er helemaal uitgeput van verzorg je maar goed meid, en hopelijk blijft het dragelijk voor jou ,of zet het anders gewoon door, je bent toch inmiddels 37 weken liefst
Een heel mooi buikje zeg en idd geen striempje te zien Maar wil niet vervelend zijn,mijn vriendin is vorige week ook bevallen en ze had geen striem ervoor tot ze bevallen was blijkbaar tijdens persen dan, maar kan ook geen zijn hé ik heb bij de eerste enkel zo waar mijn navelpiercings zat en verder geen en heb twee kids en derde ook bijna dus kan nog al de kanten op maar ik smeer nooit in, raar maar ja ik douche elke dag en daardoor blijf je huid toch ook lekker rekbaar
bij ons zeggen ze als je van de duivel spreekt ze heeft net achter jou idd komen melden dat ze al 3 cm heeft oh wordt allemaal spannend hé Volgens mij worden we nov mama's
was zo aan het kijken..is toch echt ongeloof waardig dat daar twee ukkie's in zitten hé vind die trouwens echt mooi je buikje en de striemen pfff niets van aan trekken jij hebt daar wel twee wondertjes in zitten. sommige die één kindje hebben , die hebben er zelf nog meer, en denk niet dat er veel mensen zijn die tweeling verwachten kunnen zeggen ben striem vrij.. je buik is nu van je wondertjes en die gaan daar heel snel op komen te liggen , dus geniet maar lekker van je mooi buikje hoor
het braken en misselijkheid is bij mij ook denk ik nu weekje geleden begonnen, ik ben zelf zh ervoor gegaan dat ik niets binnen krijg ,maar weer huis toen gestuurd, zou allemaal bij de laatste loodjes zijn. Nu sommige denken als kleintje ingedaalt is je toch minder het zuur, misselijkheid, en braken zou moeten hebben, nou dacht ik ook nopes dus :x Heb mij er al bij neer gelegt dat zo is en ik kan nog 10x zh gaan en gynecoloog gaan klagen,haald precies toch niets uit. Morgen avond moet ik weer gynecoloog zijn , dan ben ik ook bijna 38 weken , en denk niet dat die vb zal inleiden of eender wat, hier in mijn gemeente houden ze nogal graag op de natuur zijn wijze, ja ok,maar de bevalling uitgeput starten , hmmm ach nog even zekers
kindje is dus niet heel erg groot, maar dat vruchtwater... haha, misschien zit ze wel in je rug in plaats van in je buik nog geen rare bulten ontdekt achter??