December 2010 mama's deel III - Na de crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Springmuis, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    @ Patroeschka; DAMN:$
    Nog maar een foto van mijn buikje dan..(net gemaakt!)
    Bekijk bijlage 109035
    Het is maar goed dat ik geen tweeling krijg geloof ik, dan had ik nu in een extra grote rolstoel gezeten met m'n gare heup!

Beebje ligt weer met het bolletje naar beneden! *duwduw*
    En die dondersteen eet tegenwoordig krijtjes? Bah?!:)

2. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Tess...jij hebt ook een mooi bescheiden buikie!!!

@ wgev, het kindje was voor de termijn prima gemiddeld op gewicht :). Wordt verwacht dat het rond de geboorte 3500gram zou zijn. De echoscopiste en vk vinden het juist wel een groot kind voor m'n gestel ;), ze spraken over Hollandse Welvaart met bolle wangen, hihi...
    Maarre, geen bulten op m'n rug...ik krijg denk ik een lange afgeplatte baby ;) Grapje....het was juist net een mollig bolletje, hihi...

3. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @meiden die zich beroerd voelen: Veel sterkte en beterschap!

@patroeschka: Oh waar is de tijd dat ik zo'n buik had bij de jongens. En heel misschien word hij weer zo groot deze keer. Smeer jij jezelf vaak in tegen de straie?

@jufkyjo: Ahzo, dat weten we niet wanneer ze komen. Een tweeling komt inderdaad meestal vroeger. De jongens zijn geboren op 37w, zou echt fantastisch zijn moest ik dat kunnen halen hé...

@springmuis: Veel succes meid!

4. weegschaaltje

weegschaaltje Fanatiek lid

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    verzoring voetrefexologie
    belgie(kempen)

Dat buikje gaat de goede kant op seg!!!

super mooie foto

liefst

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Miri75 ook alles goed bij jou?

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had een zwitsal mama pakketje gekregen met mn verjaardag, scrub en bodylotion.. maar t maakt niks uit.. dat zie je dus maar weer. En sommige dagen JEUKT mn buik zoals nu.. dan maken ze weer even een groeispurtje denk ik..

Heb trouwens al ruim een dag maar 1 hikje gevoeld van 1 baby. Word daar zo ongedurig van hè? Maar heb vorige week nog gezien dat ze het beiden heel goed hadden daar in mn buik. Mocht bij twijfel wel bellen hoor, maar toch..

7. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Heb wel bijgelezen maar weet niet alles meer sorry :).

@Patroes : wow wat een buik! Zal flink zwaar zijn pffff... wel mooi hoor :).

@Springmuis : hmm 3 cm... spannend!!

@Tess : mooie buik ook hoor :)

@Rammel : en jij ook ^^

@de rest weet ik niet meer sorry :)

Voel me een beetje sjage... weet niet. Alles irriteert me een beetje, 1 van onze cavia's bijv. als die drinkt daar word ik niet goed van, die maakt altijd 2x zoveel herrie als die andere 2 en nou zit ze continue aan die fles te lebberen :x. Dat beest drinkt ook achterlijk veel. Als baby er is ga ik met haar naar de DA om d'r suiker te laten checken want dit kan niet goed zijn. Die andere 2 hoor je maar amper als ze drinken. Word echt niet goed van de herrie hele tijd :x.
    En ik ben met m'n kaarten bezig en natuurlijk continue breekt de borduurdraad of hij schiet uit de naald of dat stomme nieuwe rolletje laat het begin v.d. draad niet vinden waardoor ik er pissig op word en dat hele ding maar weggesmeten heb :x.
    Zucht.

Voel me nou echt gewoon opgefokt weet je dat, weet ook niet waardoor 't komt maar 't zit f niet mee. Bah.

Sorry hoor voor de klaagzang maar ik moest 't f kwijt :).

8. shadowcat76

Oh ja, nog iets wat me niet lekker viel vandaag ; m'n zwager had eerst gezegd dat ik de 18e (dus vandaag) zou bevallen. Hij had zei m'n schoonma nog wat datums genoemd zonder erbij te zeggen / weten waar die voor waren. Dus ik heb gezegd dat ik geen random datums meer wil horen. Nou blijkt hij gezegd te hebben al een tijd geleden dat ik de 27e nou ga bevallen om iets over half 5 's middags. Hier kwam ik achter omdat ik zei nou hij krijgt geen gelijk vandaag hoor. Toen zei ze dat dus. Dus ik zeg van ja waarom heb je dat niet gezegd dan. Zegt ze je wou toch geen datums meer horen? Dus ik zei ja, datums waarvan ik niet weet hoe en wat ja maar als 't om m'n baby gaat wil ik dit wel weten :x. Sorry hoor maar lijkt me logisch. Niet dat ik ook denk dat 't ook op die datum gaat gebeuren maar voelde me wel even erbuiten gezet. Klinkt misschien stom hoor maar 't gaat wel om m'n baby. Ik vind m'n schoonma een lief mens hoor maar soms wel erg bemoeierig sorry dat ik 't zeg :x. Ik zie haar nu toch al vaker dan ik er zin in heb... En dat gejep als ze net binnen is kan ik ook niet tegen, zucht...

nogmaals sorry voor m'n klaagzang maar ik moet het gewoon f kwijt :(.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha Shadow, moest om je 2e postje wel even lachen.. zit je er ff doorheen meid? ;) Lekker he om t hier te kunnen opschrijven dan!

Justin word zo thuis gebracht. Het word n latertje voor mn man vanaaf. Hij belde net.

10. shadowcat76

Je mag lachen... ik zat er idd even doorheen :D. Heerlijk idd om f van me af te schrijven hier pfffrt.

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Shadow dikke knuf voor jou hoor! Schrijf het maar ff lekker van je af! Het valt ook allemaal niet mee!

12. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jahoor Patroes, alles goed. Alleen erg moe door nachtelijk wakker zijn. En erg druk met voorbereidingen verjaardag oudste komend weekend. Zag dat je een flinke buik hebt maar dat kan ook niet anders met 2 pukkies erin en tweede zwangerschap. Buik hier ook wel flink groter dan eerste zwangerschap.

13. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Pfff ik zit dus ook op een ander forum en daarnet kreeg ik de vraag van één van de moderators of ik ene Maeyken ken. Ik weet dat er op een ander forums ook een Maeyken zit maar die ken ik enkel van op de forums door haar berichtjes te lezen. En opeens word ik van dat forum af gegooid. En nu zegt een melding dat ik met deze server niet meer op het forum raak :x

@shadowcat76: Laat je maar eens goed gaan meid! Kan geweldig opluchten om zo even alles er eens uit te gooien. Zo te horen heb je ook gewoon een enorme rotdag vandaag. Hopelijk gaat het morgen veel beter met je!

14. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Wauw, dat ziet er zwaar ui!!! Succes met de laatste loodjes!

Liefs,

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, kom net van een avondje weg, thuis.. Ben even naar het darten (mijn team) wezen kijken. Gewoon eventjes t huis uit. Heerlijk! Stink nu alleen giga naar rook, pff.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En goh.. verrassend. Kan weer eens de slaap niet vatten. Bllg\

Hoe doen jullie het straks met de combi werken en kind(eren). Hier gaan ze dus naar opa en oma, de gastouders voor de dagen dat ik ga werken. Heb nog geen werk, dus dat zal ik nog moeten zoeken..

17. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Manipulatie-tijdperk aangebroken?
    Kom om half 6 de kamer van m'n boeffie in om drinken te brengen omdat ze wakker was..
    "Mammaa Ik hou van jouuu!"
    Haha echt bizar! Helaas vond ze het ook niet meer nodig om nog te slapen..

18. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

ohh zo cute van je boeffie seg:p

Ja totaal onverwachts laat vaak sporen na hé

liefst

19. weegschaaltje

25 okt 2008
    1.118
    0
    0
    belgie(kempen)

Hier gaan de kids in de dag school en kunnen opvang tot 18 uur,

Voor kleintje heb ik begin zwangerschap al ingeschreven en sta je wachtlijst..dus normaal kan die tegen ik moet werken ook naar een onthaalouder gaan.

Mijn ouders wonen iets te ver om elke dag kids bij te houden.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als het financieel haalbaar was, zou ik ook thuis willen blijven (sowieso de eerste 4 jaar).. maar helaas..

Deel Deze Pagina