balen youngmom van je zoontje en dan wil je inderdaad het liefst gewoon zelf voor hem zorgen. Wel fijn dat je 32 weken gehaald hebt!! Ach rammel... met losse veters, jammer dan. ik heb vandaag op crocks de hond uitgelaten.... ook niet echt charmant, maar ja wel lekker makkelijk om aan te doen.
@ Evelien: Bedankt voor de tip, zal eens op de site gaan kijken. Ik heb inmiddels al heel wat reactie's gekregen op het topic. Ook op het werk van mijn vriend is een mail rond gegaan, waar ook behoorlijk belangstellend op is gereageerd. Hopelijk zit daar iemand bij die ook echt daadwerkelijk geïnteresseerd is! @ Patroes: Baaaaaaaah! Zit 1 van je beebjes tegen je maag aan te drukken ofzo?
Heb gelukkig voor Justin 2 weken geleden via mp al snowboots gekocht. Die van vorig jaar waren (uiteraard) al weer te klein. En ze vliegen de deur uit! Rammel, ja ik denk t. T voelt niet fijn iig. Ik at al niet zoveel meer, maar nu helemaal niet vrees ik. En als ik al aan klaarmaken denk..
He bah... Beterschap! Het is echt afzien nu he! Nog 1 nachtje en dan ben je alweer 36 weekjes. Goed hoor, met die 2 in je buik! Vannacht dus slecht geslapen, maar heel kwiek opgestaan. Helaas ben ik helemaal ingekakt en kan ik op het moment mijn ogen bijna niet open houden. Maar heb kipkarbonades opstaan die toch echt gaar moeten worden, dus kan ook niet even een tukkie doen... Gaaaaaaaaaaaap! Vanavond verloskundige. Ben benieuwd.
euhm doe es gek. maar die zijn nog wel goed te krijgen (kindermaten geen babymaten) hier maar voor volwassenen nou ja maatje 37 en hoger amper wat te krijgen
heb ik nu ook schommel altijd tussen 37 38 en 39 hihi... en met kleding maten net zo behalve nu joehoeeeeeeeeeeee we gaan dik worden keer wat anders dan een plankie of neit dan mystik
haha nog niet aan toe gekomen, was gedaan, wasjes gedraaid, keuken schoon gemaakt, kamer opgeruimd, afwas gedaan, cake aant bakken
haha nesteldrang, sja ik denk t, ook eindelijk had ik weer eens wat energie vandaag om het te doen zover het lukte met de harde buiken t ussen door
pfffffffffffffff maja kan nog wel ff zo doorlopen maar het kan ook elk mometn gebeuren spannend hé.... hier nog een halfjaartje gaat snel die tijd zeg. sneller dan zwanger raken hahaha