ik kijk hoever ik kom maar als het te erg pijn doet pak ik een prik.. Zal ik echt geen schuldgevoel bij hebben....
Mijn mannen maar 10 minuutjes gezien via skype. Sem was de hele avond al lastig omdat hij moe was en Casje had pijn dus vonden we het beter om het niet te lang te trekken. Zodat Sem naar bed toe kon en Cas ook maar dan in ons bed. Afwachten hoe deze nacht zal gaan.
@Patroes : ja ik vind ze ook duur! Daarom zou ik ze niet gauw zomaar kopen, maar als mensen nou geld bij elkaar leggen voor m'n verjaardag dan wel . Ik heb geen idee hoe dat gaat in België, weet wel dat daar thuisbevallingen niet aan de orde zijn geloof ik en dat je na de bevalling zowieso altijd een tijdje in 't zkh moet blijven. @youngmom : die zwarte vind ik ook leuk, maar die bruine vind ik toch mooier . @Tess : pff is ook niet makkelijk he En ja weet ik Allstars! Maar deze zijn van suède en bont gevoerd . Fijn dat je morgen hulp krijgt joh. Spannend die groei-echo, en daarna de gyn. En voor je heup. Idd druk! Hou je ons wel op de hoogte hoe 't gaat?
Denk dat dat ook per gemeente of gynecoloog schilt Mijn nicht is op 38 weken bevallen van een tweeling en mijn vriendin op 39 weken vorig jaar hier in mijn gemeente liefst
@patroeschka: Ik denk het niet hoor. Want mijn jongens kwamen op 37w en enkel omdat Semmie zijn hartslag zo laag lag.
En Rammel hoe was je gesprekje enzo? Hier gaat mn zusje morgen met me mee. Zit in twijfel of ik evt mn vluchttas mee zal nemen. Ja beter mee verlegen als om verlegen denk ik dan. Stel.. dat ik weinig vruchtwater heb of stel dat ik een te hoge bloeddruk heb of wat dan ook en ik moet wél blijven, heb ik iig de tas al.. of is dat raar? laat m wel in de auto dan hoor.
Patroes da's niet raar! Gewoon meenemen die tas, idd beter mee dan om verlegen toch. Ik heb ook iedere keer als ik voor opname hierheen moest de babytas meegenomen, precies met dezelfde gedachtegang. Gewoon doen als je je daar beter bij voelt . Succes morgen!!
Goedemorgen meiden! Bedankt voor jullie felicitaties! Het is echt geweldig om je hummeltje in je armen te kunnen houden! Helaas ligt ze nu wel in t ziekenhuis ze lag gister nl de hele dag te kreunen en om uit te sluiten dat ze een infectie heeft wordt ze een nachtje geobserveerd. Hopelijk heeft ze gewoon wat last van t vruchtwater en de snelle bevalling was nl in ruim zes uur gepiept. Gelukkig mag ik wel op de kraamafdeling liggen dus kan 24 u per dag naar haar toe!
Hopelijk is het niet erg,en kan je sewens lekker genieten. Nu heb jij mss ook een nachtje kunnen slapen mss Ja zo een hummeltje is zalig he, ineens heb je dan armen liggen,waar je eerst niet wist hoe gaat die eruit zien,enz Wat super een votte bevalling geniet er maar lekker van xxx
Is zekers niet raar hoor, dat is uit voorzorg. je kan ze beter moest het zijn koffer halen dan nog ééns op en af naar huis te rijden.en denk als ze koffer zit je ook geruster gaat voelen Dus zet die tas maar koffer liefst
CharmedKnorrie foto's?? Hier wat keelpijn.. grr. Zusje komt over een uurtje dus ga zo lekker douchen en proberen te scheren overal ;p
Goedemorgen allemaal! @ Patroes: Volgens mij had ik al geschreven hoe het bij de VK was, of ben ik nou gek?? Nouja, alles was in ieder geval hartstikke in orde. Kindje ligt al helemaal ingedaald en vast in mijn bekken, dus klaar voor de lancering! Hahaha! Het bevallingspraatje stelde niet zoveel voor. Het meeste wisten wij al van de cursus. @ Charmed: Leuk om wat van je te horen!! Ik hoop voor je dat de kleine snel met jullie mee naar huis mag. Pfff, ik word nu echt wel moe van die telefoontjes en smsjes met: "Is het al begonnen?" Heel lief dat iedereen zo meeleeft hoor, maar sjongejonge. Ik slaap heel slecht 's nachts (wie niet hier ), dus ik probeer overdag vaak ook nog wat te slapen/rusten. Dan trek ik lekker de stekker uit de telefoon en laat ik de boel de boel. Maarja... Als mensen dan bellen, horen zij niet dat ik de stekker eruit heb. Onze telefoon gaat dan nog wel gewoon "over" zeg maar. Dus dan zijn ze helemaal in paniek omdat ik niet opneem. Gisteren mijn schoonmoeder. (Is sowieso al een ZUCHT waard ) Die had mijn vriend op zijn mobiel gebeld, omdat ik niet opnam. Helemaal gek en opgewonden, omdat ze toch echt dacht dat ik weeën had. Mijn vriend had toen heel droog gezegd: "Alsof ze jou dan gaat bellen.." WHAhahahahaha! Nou precies! Vond ze dus niet zo leuk, maar kom op zeg! Hahahahahaha! Maargoed, vanochtend ook al een bezorgde zus aan de telefoon gehad en een smsje van mijn moeder. Pffff.... En dan te bedenken dat het straks waarschijnlijk alleen maar erger gaat worden. Ben nog niet eens 37 weken! OJA, zijn er nog nieuwe afspraken/datums voor op het lijstje? Dan kan ik die aanpassen en vanavond weer even hier neer zetten. Groetjessss
spannende bedoening hier! ben benieuwd wie de laatste zal zijn als ik zie hoeveel tijd ik zelf momenteel heb om regelmatig bij te lezen (laat staan te reageren) heb ik wel te doen met de aller allerlaatste.. *gaat weer borstvoeden*
BUddybericht van Springmuis,Krijg net een smsje, dat hun al in het ziekenhuis zijn, Muis gaat zo aan de weeenopwekkers en haar vliezen zijn net gebroken! Vandaag gaat het gebeuuuuureeeeeeeeeen! Liefs Sas
goeiemorgen dames, @Charmed : wat heerlijk he om je kleintje vast te kunnen houden . Hopelijk heeft ze geen infectie oid en mag je haar snel mee naar huis nemen. Wat een vlotte bevalling zeg, 6 uurtjes! Heerlijk, geniet er van @Patroes : hopelijk blijft 't bij keelpijn! Proberen te scheren, hihi. Ik heb vorige week een poging gewaagd met de trimmer maar dat werd helemaal niks haha. Dus heb 't maar opgegeven dan maar ongetrimd bevallen . @Rammel : pfffff jemig zeg, je bent 36 + 4 en dan nu al zoveel vragen of het al begonnen is haha. Oh wat erg. Wat moet dat dan straks wel niet worden tegen het einde ! Ik heb geen afspraken die op de lijst kunnen . @1978 : leuk even wat van je te horen . Veel plezier met bv geven . @hier : heb net een ballonkatether gehad, dit is gewoon een blaaskatether die ze in je bmm aanbrengen, en vervolgens met water opblazen. Deze zou er voor moeten zorgen dat m'n bmm gaat verstrijken / open gaat staan zodat ik ontsluiting ga krijgen. Bij 2-3 cm valt dat ding d'r uit. Hij blijft 24 uur zitten en morgenochtend gaan ze kijken of 't wat gedaan heeft. Zo niet kunnen ze 'm nog eens 24 uur laten zitten. Ik hoop natuurlijk dat ie vandaag wel gaat werken!!
Ohhhhh Springmuis spannend!!! *is nu lichtelijk jaloers* Veel succes gewenst hopelijk gaat 't vlotjes !