@springmuis: Gefeliciteerd met Isabella!!! @Triessie: Gefeliciteerd met Meike!!! @sam: Gefeliciteerd met Luna!!! hier: isa is in 1 week ruim 200 gram gegroeid dus die doet het goed vanmiddag intake cb verder alles prima xxxxxxxxxxxxxxx
Youngmom: Fijn zeg dat de ukkies het zo goed doen!!! Patroes: ook al verveeld... wat voor soort games speel je?? Pfff, ik moet nog met de hond gaan wandelen, maar heb er echt geen zin in... En die vluchttas, die komt echt niet gevuld hier...
@ Jufkyo, hier precies hetzelfde probleem....kan me niet tot het honden wandelen zetten en die vluchttas....tja bijna alle inhoud ligt inmiddels op de commode, maar in de tas doen is teveel werk ofzo . Ach ja, ik zal hem vandaag of morgen toch echt eens in moeten pakken....
Hebben jullie trouwens ervaring met een hond die merkt dat de bevalling eraan komt?? Wat voor signalen kan de hond dan afgeven??
lucin: dat zou ik precies geschreven kunnen hebben... hier ligt ook het meeste wel klaar, maar in een tas gooien...
Hahaha en het afstreeplijstje ligt hier nog naast de spulletjes, zodat ik nog even check-check-dubbel-check kan doen als we opeens haast moeten gaan maken...hihi... Geen ervaring met bevallen en honden...maar ik denk dat ze het 'onbewust' aan je merken als je ongerust bent ofzo of als je iets anders reageert dan normaal....
Ik speel voornamelijk (ok iedere dag) Call Of Duty (shoot spel). en heel soms de sims, maar dat vind ik nu teveel werk haha. Ben gaar als een klontje maar wil niet liggen. Boefie komt vandaag op tijd uit t kdv. Kan ie eindelijk s thuis even aclimatiseren.
@ Springmuis: GEFELICITEERD met jullie dochtertje Isabella!!! @ triessie:GEFELICITEERD met jullie dochtertje Meike!!!! @ sam: GEFELICITEERD met jullie dochtertje Luna!!! Wauw wat een babynieuws zeg!!! Geweldig 3 in één nacht, het hangt in de lucht... Liefs veel geluk voor jullie, ik wens jullie een mooie kraamweek!!!
Sem is vorige nacht pas om 21u in slaap geraakt. Hij miste zijn broertje en vroeg de heel tijd om Casje. Die op zijn beurt toch 4 uurtjes aan een stuk heeft geslapen. Hij word toch wat verwend door onze buurvrouw heb ik zo het voorgevoel @weegschaaltje: Ja maar een tweeling is meestal wel wat lichter dus ja. @jufkyjo: Hier was / is onze hond enorm aanhankelijk en verschuift hij zijn mand naar de box zo dat hij daat kan waken. Ik ken wel mensen van wei hun hond is weggelopen omdat die voelde dat het kindje kwam en hij aandacht zou moeten delen. @charmedknorrie: Wat een wolk van een dochter heb je zeg!