December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Senna, wat ontzettend naar. Heel veel sterkte meid!

2. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    He Senna wat vreselijk! Heeeeel veel sterkte meis!

3. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik heb al van vanochtend bloedverlies. Ik weet dat het een gesprongen vaatje kan zijn, heb namelijk al 2x eerder wat bloed verloren, maar nu verlies ik wel erg veel bloed, vraag me af of zoveel bloed ook van een gesprongen vaatje kan zijn. Ook heb ik buikkrampen, maar die zakken ook steeds weer om na een paar minuten weer terug te komen, weet dus niet wat ik ervan moet denken, maar ben er bang voor. Ik heb het ziekenhuis gebeld, maar ik krijg nog steeds geen echo. Bah wat een vervelend onmenselijk ziekenhuis. Als dit mis gaat ga ik nooit meer naar het Elkerliek want daar kunnen ze zich blijkbaar totaal niet inleven in hun patiënten, bah wat ben ik boos!

Sorry van mijn egobericht, het moest er effe uit.

4. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Och lieverd wat een ellende!
    Kan je niet een ander ziekenhuis bellen? Ik zou haast zeggen kom hier maar heen, want mijn arts is echt een topper!
    Probeer je nog niet te druk te maken. schrijf ook even op hoeveel bloed je verliest en wanneer. Heb je al een verloskundige gebeld? Misschien dat die je wel verder kan helpen.
    Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat het goedkomt!
    ik lag dik 2 weken terug ook in de echostoel met het idee dat het afgelopen is, gelukkig gaat het tot nu toe allemaal erg goed! Ik weet dat niet alle situaties hetzelfde zijn, maar probeer de moed er in te houden!
    Ik denk aan je
    Liefs

5. tijgerlelie

8 apr 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Senna, heel veel sterkte voor jullie, dit is je grootste angst toch..
    sterkte..

6. @senna o nee meis heel veel sterkte!!!

@toetje idd bel de vk ofzo even]bij mijn vk maken ze ook echo's dus misschien dat die iets kunnen doen.
    hopelijk is het idd gewoon een gesprongen vaatje
    knuffs

xxxxxxxxxxxxxxx

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    thx meiden voor jullie lieve berichtjes.

we waren zo blij dat het na ruim anderhalf jaar toch nog zelf gelukt was. en door de goede echo van 2 weken geleden met een hartslag waren we eigenlijk wel heel positief. tuurlijk houd je er ergens in je achterhoofd wel rekening mee dat het mis kan gaan. maar toch valt het echt zwaar op ons dak.
    hoop zo dat we niet weer anderhalf jaar bezig zijn voordat we weer eens aantellen.
    we hebben het ook net aan de personen verteld die het wisten, ouders , schoonouders en schoonzus. ik barstte elke keer in snikken uit, het is zo oneerlijk!

8. o meis vind het zo erg, weet hoe het is als je er zo veel moeite voor moet doen en dat het dan toch nog mis gaat vreselijk.
    dikke knuff meis

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

9. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    meid, ik vind het zooo klote voor je. hoelang was je zwanger als ik vragen mag?

sterkte deze rotperiode:(

10. kartvelibaia

kartvelibaia Actief lid

8 mrt 2010
    392
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry voor mijn ego bericht, maar ik heb maandag ook de 2e echo. de vorige keer ook een hartje gezien en volop symptonen... nu na dit klote bericht van senna zit ik mezelf op te vreten. ben bang dat het ook mis is (ook al heb ik daar geen aanleiding voor).
    maar je kunt mar zien dat je niks hoeft te voelen, te verliezen en toch mis kan gaan..

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve Senna, ik kan niet alles bijlezen maar zag aan de reacties dat er iets niet goed zat, meis!!!!! Kippevel op mijn armen, tranen in mijn ogen.
    Pfffff.........heel heftig. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Wat ze ook zeggen tegen je, jij of jullie bepalen hoe je dit verwerkt en hoe je dit voelt. Ik hoor zo vaak in mijn omgeving, ach dan was het vruchtje niet goed....BULLSHIT......natuurlijk misschien wel maar dat is nou niet het moment waar je op zit te wachten.
    Dus neem je tijd en we zijn er voor je.

Liefs

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook nog altijd onzeker hoor. Dat hoort er gewoon bij in het begin. Zat vanmiddag al weer met een pakje van k2v5 in mijn handen maar mag niet van manlief meer testen......hij zegt het zit gewoon goed.
    Hij moet iedere ochtend mijn buik voelen of deze nog warm is, want bij de miskraam in november werd deze al gauw niet meer warm. Dus dat is mijn enige houvast.....dinsdag hier echo.
    Heel begrijpelijk dat je schrikt. Duim voor je. En voor iedereen!

13. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senna, wat erg. Ik wens je heel veel sterkte en geef de moed niet op.

Toetje77, klinkt niet goed. Probeer het inderdaad bij een VK praktijk als je dat al niet gedaan hebt.

Mac en Jip, gefeliciteerd met jullie mooie echo's en Romy ook geloof ik. Ben het even helemaal kwijt.

Nieuwe meiden welkom.

Ben de eerste keer in het ziekenhuis bevallen met zo'n pijnpompje in het infuus. Zou wel graag thuis willen bevallen maar weet nog wel dat ik de weeen zeer heftig vond (volgden elkaar ook al direct met 1,5 min op) dus weet niet of ik het zie zitten zonder pijnstilling. Ik hoef gelukkig nu nog niet te beslissen.

Wil wel graag borstvoeding geven maar is bij de eerste ook niet gelukt. Ga nu ook zo'n cursus volgen. Maar als het niet lukt ga ik wel eerder stoppen. Heb het toen 2 maanden geprobeerd en al die tijd blijven kolven. Is slopend.

14. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Goofychick, heb je helemaal geen bloedverlies meer gehad?

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Senna; och wat schrik ik van jou berichtje, lieve meis dit had jullie niet nog eens mogen overkomen...gets...knuf

Toetje; wat een onzekerheid en best wel onbegrijpelijk dat het z'huis je niet laat komen, is er niet een ander z'huis in de buurt? Hoe is het nu?

16. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    @senna jezus meis wat erg voor jullie..ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
    heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij.

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Noop.......al met al samengevat, zaterdagavond voor NOD ietsje slijmerig roze achtig.....nacht niks en pas zondagmiddag toen echt bruin en rood bloed verlies, svaonds en snachts niks en maandagochtend toen ook niks, tegen de middag weer bloed, in de avond en nacht niks, en dinsdag nog wat bruinig.
    Nu snap ik waarom vrouwen soms niet weten dat ze zwanger zijn in het begin. Want zou een lichte menstr. kunnen zijn.
    Ja vind het heeeeel spannend, maandagnacht wordt ook niet slapen denk ik.
    We gaan het meemaken,

HcG waarde was van 752 naar 5900 gestegen afgelopen maandag....dussssss.....

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @miri mag ik trouwens vragen wat er mis ging met de borstvoeding, niet dat ik zo'n pro type ben hoor maar lees dat je het wel graag zou willen en ik zelf er eerst ook wat problemen mee heb gehad en dat meer hoor. Alles valt en staat met een goede kraamhulp.
    En zo'n cursus leer je het niet mee hoor, kan je beter een goede lactatiekundige in de arm nemen.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meis ik wil je niet bang maken en hoop dat het goed zit maar het klinkt niet goed en het lijken wel weeen, buikkrampen met bloedverlies brrr....kan je iid niet naar een ander ziekenhuis. Zeg je dat je ergens op bezoek was. Direct naar de eerste hulp.
    Vriendin van mij die mee was op vakantie van de week kreeg ook behoorlijk krampen (verleden met premature weeen)die moest meteen naar het zkh van de VK (van haarzelf) gewoon ergens anders heen gaan. Doen hoor!!!

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    ;)Hebben jullie mijn echo foto's wel gezien?

Deel Deze Pagina