BJ- Nee he! Wat erg dat je een mk hebt gehad en ook nogeens opgenomen moest worden. Heel veel sterkte met je verlies.
@BJLover heel veel sterkte lieverd! Om dit ineens plots zo mee te maken is heel heftig!! dikke knuffels!!
@wgev een blaar op je gehemelte is meestal vitamine tekort.... maar het kan geen kwaad. het is gewoon super irri maar het gaat vanzelf weer weg. en met de angelsound idd probeer het gewoon.... en wanneer heb je dan je echo? ik heb ook heel vaak dat er niet op me gereageerd word en dan stelt iemand anders dezelfde vraag en daar word dan wel op gereageerd maar ja...ik reageer gewoon op het gene waar ik een antwoord op kan geven en voor de rest laat ik het maar langs me heen gaan... @hier jaaaaaaaaaaaa 9 weken heb ik nog niet kunne zeggen.... maar ja dat heb je he als je 2 keer 8 weken ben... maandag de vk ben benieuwd heb bij (straks) al mijn kiddies een andere praktijk (wel 2x dezelfde bia tch bij mijn meiden) ze was over gestapt grrrrrr:x:x:x dus nu bij deze eerst gevraagd of ze haar niet in dienst hadden. dus misschien dit keer dan toch een thuis bevalling gewoon rustig op mijn gemak zonder dat mijn weeen weer afzakken enzo... morgen mammadag ben zo benieuwd wat ze voor me gemaakt hebben.dat is altijd het leukste wat je kan krijgen
BJlover, wat erg meid. En alsof het nog niet erg genoeg is ook nog alle ellende van de opname eromheem. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kunt geven. Heel veel sterkte voor jou en je man! WGEV, trek het je niet te persoonlijk aan als er niet op je gereageerd wordt meid. Ik zie het ook vaker gebeuren en voel me ook wel eens onzeker als er niet op me gereageerd wordt, maar het is niet de bedoeling van mensen om je te negeren. Er word gewoon erg veel in korte tijd geschreven waardoor je de draad kwijtraakt. Ik hoop dat je nu niet het gevoel hebt dat het mensen niet interesseert want ik kan je wel zeggen dat sommige mensen bij me blijven hangen en daar ben jij er een van, juist omdat jij ook altijd de moeite neemt om op iedereen te reageren en dat waardeer ik en waarschijnlijk een hoop andere meiden ook. Dus geen zorgen maken hoor! Op je vraag weet ik geen antwoord, vraag het mezelf namelijk ook af wanneer je nou iets kunt horen met angelsound of zien met een uitwendige echo. Mijn man is namelijk dierenarts en heeft op zijn werk een echo-apparaat staan voor uitwendige echo's en wij zouden dus zo vaak als we willen zelf een echo kunnen maken, maar wanneer dat kan??? Nu in ieder geval nog niet bij mij helaas, anders had ik die onzekerheid meteen om zeep kunnen helpen Romytamara, je buik intrekken om het hartje beter te horen? Maar het vetlaagje op je buik blijft toch nog altijd ervoor zitten? Of verplaatst de baarmoeder zich dan omhoog ofzo? Lynnami, ik begrijp je onzekerheid volkomen. Ik hoop dat de echo maandag je onzekerheid een beetje weg kan nemen. Best moeilijk trouwens om alleen te zijn de komende 6 maanden, knap hoor. Haha, al wezen shoppen. Ik kan ook niet wachten totdat het zover is, ik durf nu alleen nog niet zo goed. Luvmyluver, oh wat lastig als je steeds bij iemand komt die je niet wilt. Hopelijk valt deze verloskundige een beetje mee. Ook al roep ik dat ik dat hele moederdaggebeuren allemaal niks vind en veel te commercieel vind, maar als die kindjes nog zo jong zijn lijkt het me wel heel erg leuk. Ik zou alleen als ze wat ouder zijn nooit van ze verlangen dat ze iets voor me gaan kopen en zich niet ieder jaar verplicht voelen om te komen. Maar als ze zo jong zijn is het gewoon anders, dan lijkt het me echt heel leuk Meiden bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik heb vanochtend nog geen bloed verloren, dus ik hoop dat het dan inderdaad een gesprongen vaatje is geweest. Zoals ik al zei weet ik dat dat kan, maar ik was gewoon ontzettend bang omdat het zoveel bloed was en omdat ik krampen had. Die krampen zijn nog niet helemaal weg, maar wel al een stuk minder dan gisteren. Ik ben nog steeds bang, maar begin weer wat meer hoop te krijgen dan gisteren want toen had ik echt het gevoel dat het afgelopen was. Ik schaam me dat ik me hier gisteren zo geuit heb, wil geen stresskip zijn, maar ik was echt heel erg bang Ik hoop dat mijn angst ongegrond blijkt te zijn. Nog 10 dagen tot de echo, hopelijk vliegt de tijd.
He meiden, ga nog ff bakkie doen en dan naar huis, dus ben weer wat meer online. Doegie PS Wgev, angelsound hoorde ik rond de 12 wkeen, maar er zijn ook die het met 9 wkn horen alleen het gevaar is dat als je niks hoort je er zo onzeker van kan worden. Daar waarschuwen ze altijd voor. Hier ook een blaar gehad, had ik met mijn twee vorige zwangerschappen ook, kan ook iets hormonaals zijn, bij mij wel iig. Tot later op de dag!!! Toetje ik denk aan je, hoop dat het gestopt is het bloeden.
@ BJlover: Wat erg meid. Heel veel sterkte. @ WGEV: Ik merk ook dat niet op alle vragen gereageerd wordt, maar doe dat zelf ook niet. Het gaat hier af en toe heel erg snel en er worden veel vragen geplaatst. Op de vragen waar ik iets van weet, antwoord ik, maar als ik niks weet (vaak, want het is de eerste) dan zet ik er ook niks over op. Toch kan ik me wel voorstellen dat je het vervelend vindt, dat heb ik namelijk zelf ook... @ toetje: Fijn dat het bloeden nu weg is. Ik hoop dat het ook wegblijft en de komende 10 dagen als een speer voorbij gaan! *duim,duim,duim* Hier gisteravond een emo-bui. Ik zou eten koken (doe ik bijna nooit, vind ik verschrikkelijk). Uiteindelijk waren de aardappeltjes aangebrand... vreselijk, kon er wel om huilen. Mijn mannetje moest er maar om lachen... en ik nu ook wel, maar gisteren echt niet. Gisteravond toen mijn mannetje thuiskwam, hebben we de frietpan nog even aangezet en lekker wat snacks gegeten... hmmmm
Vanaf hier even een snel antwoord, ben net wakker, dus nog behoorlijk misselijk en dan is rechtop achter de pc zitten niet zo fijn hihi. Later dus meer. maar ik heb net ff bijgelezen en ik dacht...kunnen we niet een apart vragentopic maken voor de decembermama's? Ik heb nu namelijk al een paar gelezen die het lastig vinden als er niet gereageerd wordt. Ik heb dat zelf nog niet gehad, maar ik snap het wel! Ik zou daar ook van balen, je stelt een vraag vanuit een zorg die je meestal hebt en dan wil je graag zo snel mogelijk antwoord! Er wordt hier zoveel gekletst dat ik soms ook even door de bomen het bos (de vragen dus) meer zie. Ik hoor wel of t wat is. blijven we hier lekker kletsen, stellen we daar de belangrijke vragen. @BJlover...wat vreselijk meis! Ik denk aan je! @Toetje! Wat fijn dat het bloeden gestopt is! Knap dat je het nu 10 dagen vol gaat houden weet niet of ik dat gekund had @ angelsound, ik heb dat hier ook liggen, maar ik heb gehoord dat het pas vanaf 12 weken kan. Was vorige week bij een vriendin die al 27 weken is en daar duurde het ook een eeuwigheid voor ik t kon horen. Ze luisteren bij de vk ook pas met ong. 14 weken. Dus ik weet t niet...ben heeeel benieuwd, hou je ons op de hoogte?? Dat was het voor eerst, sorry, ik ga eerst ff crackertje eten en douchen, hopelijk ben ik dan beter aanspreekbaar. Ze zijn mn tuin aan het bestraten en wil zooo graag kijken maar ja kan moeilijk in mn hempje en onderbroek voor t raam he haha dus ik ga ff wat proberen te doen liefs
Goofychick, dus een blaar op je gehemelte is ook een zwangerschapskwaal? Lijkt me echt niet fijn WGEV, hopelijk ben jij er ook snel van af! Jufkyo, frietjes zijn ook heerlijk, dus geen probleem als je af en toe de aardappeltjes laat aanbranden he Hopelijk voel je je vandaag beter. Jip27, best wel een goed idee, dat vragentopic. Er zijn natuurlijk veel topics geopend met vragen, maar als je daar gaat zoeken kom je vaak bij oudere topics uit waar niet meer op gereageerd wordt. Zijn jullie de hele tuin opnieuw aan het aanleggen of alleen bestraten? Ik kan me voorstellen dat je wilt kijken, ga maar gauw! Over angelsound: ik heb altijd geroepen dat ik als ik een keer zwanger raak ik zo'n ding niet wil omdat ik wist dat ik in de stress zou schieten als ik het hartje niet kan horen. Maar als ik nu zie hoe ik in de stress schiet bij bloedverlies... zou ik toch willen dat ik ver genoeg was om zo'n ding te gebruiken. Daarnaast heb ik de luxe dat wanneer ik in de toekomst met de angelsound niks zou horen ik gemakkelijk een echo kan maken op mijn man zijn werk, is 10 minuutjes rijden. Dus bij nader inzien wil ik toch wel zo'n ding als ik eindelijk zo ver ben
We wonen hier nu een jaar en de voortuin moest nog steeds Mijn lief heeft allemaal houten bakken al gemaakt na mijn ontwerp en nu wordt het pad met het terras er in gelegd. Dus ik ben heeel benieuwd. eigenlijk moet echter ook opnieuw bestraat, maar t kost allemaal zoveel geld. Nou ja, dat kan later ook nog wel eens. Aan de andere kant denk ik. Hij heeft nu nog de hele dag. Is al bijna klaar voor dus laat m maar doorgaan. Ik denk er nog ff over! Wel luxe hoor die echo op t werk van je man, waar woon je? Dan kom ik ff langs hihihihi Nu echt douchen, lief moppert al dat ik nog in bed lig hihi
Haha, ik zie je al staan voor het raam... geweldig. Wij zijn ook in de tuin bezig en moeten nog op pad voor bestrating. Wat hebben jullie gekozen?? Over die angelsound... ik denk niet dat dat iets voor mij is, zou meteen in de stress zitten als ik het hartje niet kon vinden. Een apart topic is wel weer extra bijhouden. Is het een idee om de vragen vet te maken?
Das ook een goeie optie! Wij hadden heeeeel veel geluk! Mijn schoonouders hebben het hele huis en de tuin gerenoveerd. Die hadden dus allemaal stenen over. Konden we zo ophalen. Onze tuinen hebben ons alleen wat hout gekost. Houtsnippers en zand halen we hier voor 5euro per hele aanhanger dus ik ben helemaal happy hihi. Als ze straks klaar zijn zal ik een foto plaatsen ok?
Jip, oh dus je mag de tuin helemaal zelf inrichten, leuk! Het kost inderdaad allemaal erg veel geld. Daarom doen wij ieder jaar iets, zodat we de kosten een beetje spreiden, vorig jaar hebben we de badkamer gedaan, dit jaar hoop ik de vloer beneden te vervangen, al weet ik niet of dat gaan lukken want ik wil natuurlijk ook een mooi babykamertje Oh ja, zet maar een foto neer, vind ik geweldig, hou heel erg van tuinieren Ja, die echo is echt luxe. Helaas kan ik er nog geen gebruik van maken. Ik woon in het zuiden van het land, dus is een beetje ver voor jou, haha. Jufkyo, daar heb je ook weer gelijk in, dan kijken mensen er misschien niet in en krijg je nog geen antwoord op vragen. Misschien inderdaad handig om vragen vet te drukken, dan vallen ze meteen op.
@toetje doe niet zo raar!!!!!! je hoeft je eigen helemaal nergens voor te schamen!!!!!!!!!!!! het is juist logisch dat je eigen zorgen maakt zou ik ook doen. wij allemaal denk wel! maar ik ben blij dat het nu weer wat beter gaat! houden zo ik hoop dat die 10 dagen omvliegen.....je kan altijd nog die 10 dagen gaan slapen
Oeh, 10 dagen slapen, dat klinkt aantrekkelijk Nou, de reden waarom ik me schaam is dat je zoveel berichten ziet over bloedverlies en ik heb zelfs al eens gereageerd op een bericht over bloedverlies met het antwoord dat het niks hoeft te beteken. Maar nu heb ik het zelf en schiet ik volledig in de stress, dus ik probeer mensen gerust te stellen terwijl ik mezelf net zo druk maak
he dames hoe is het hier is er nog nieuws ? hier gaat hetw el klote geslapen heel de nacht liggen draaien ik zou ook die 10 dagen wel willen slapen
jaa leuk, Jip, een foto van je tuin!! En toetje, dat doen wij ook. Ieder jaar iets. We willen eigenlijk dit jaar de keuken gaan doen. We hebben al wel nieuwe kozijnen besteld, maar nu moeten we nog maar even kijken of we de nieuwe keuken nu al gaan bestellen of toch pas in 2011... tja, prioriteiten he.... Het is toch prima dat je anderen probeert op te beuren met positieve woorden. En ik vind het ook logisch dat als het jezelf overkomt dat je daar dan van schrikt. Je hoeft je niet te schamen hoor. Balen van het slapen Lovepeet. Hopelijk kun je vandaag nog een beetje rusten. Ik heb net wat boven gepoetst, en vind dat ik nu wel even mag gaan lezen. Ik ben zo'n spannend boek aan het lezen....
Ja, ze zouden ook een prille zwangerschapsverlof moeten invoeren he, dat je gewoon maar de helft van de tijd hoeft te werken, dat zou wat zijn Jufkyo, jij bent al goed bezig geweest. Ik doe het andersom, niet echt handig. Ik zit met de laptop op schoot het poetsen voor me uit te schuiven, maar eerlijk gezegd durf ik ook niet veel na dat bloedverlies van gisteren Maar ik moet nu toch eens stoppen, zit nog in pyama Fijne dag nog allemaal!
dat is geen slecht idee ik denk alleen niet dat iedereen daar mee accoord gaat !! ik durf ook niet veel te doen hoor ! terwijl ik niets heb gehad ja alleen bruinverlies in het begin !
Heb even snel alles doorgelezen. Heb onwijze hoofdpijn en de misselijkheid is ook weer goed aanwezig. Ik sliep de laatste weken eindelijk weer goed, maar dat komt 'ben ik bang' weer verandering in. Ik kan nu echt niet meer op mn buik liggen. Er komt dan gewoon een te grote druk op te staan. Wordt dan wakker van de pijn. Ik heb niet door dat ik als ik slaap weer terug op mn buik draai. Vanavond een verjaardag, gaan we het die kant van de familie vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageren! Straks denk ik maar even liggen, dan dan maar hopen dat de avond soepeltjes verloopt.