Oh my god, als ik in de ochtend als ik op sta geplast heb (mega plas) en ik drink twee kopjes thee moet ik binnen het half uur weer hahahaha suc6 ermee hihi als je zo lang niet mag plassen
@mama van 1 met hubbie gaat het wel. Hij vindt het vooral vervelend voor mij. Mannen zijn daar toch anders in haha. Maar hij wilt ook gelijk weer voor gaan 8) De box opgeruimd.. ja dan ishet weer wennen kwa ruimte! Hier is de box sinds dec (verhuizing) opgeruimd @goofychick er zijn ook voordelen aan achter lopen dan lees je alles wat de anderen mee maken en heb je zelf minder vragen en ook als het om de 1e gaat, kun je door de andere vrouwen op voorbereiden wat je straks te verwachten staat Ik was met de Sept mama's ook aan het eind (24 sept) en ik zou deze keer vooraan zitten. Vond ik nu wel leuk @mac mooie buik al! Ik ging ook hard bij de eerste! En toen ik deze keer zwanger was had ik de 16weken buik al met 7 weken
@parr hele dikke knuff meis ik zou willen dat ik het makkelijker voor je kon maken!!! voor de rest zwaai zwaai druk weekend gehad en moederdag is zonder moeder best zwaar dus kruip lekker de bank op xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@anno hey lieffie komt goed Jij moet nu maar lekker genieten van die mooie bolle buik van je! Heb je lang genoeg op gewacht 8) *knuffs*
Poging 4, mijn berichtje valt steeds weg. Ik maak me na jullie buikfoto's een beetje zorgen. Ik ben nu 9 weken zwanger van de tweede, maar merk niet zo veel aan mijn buik. Nu ben ik wat voller, dus misschien ligt het daar aan? Iemand ervaring of ideeën?
L78; nee joh niet zorgen maken, iedere vrouw zal op haar eigen manier gaan 'groeien' , ik ben in m'n buik ook wat voller en je denkt bij mij nu dat ik van lekker eten hou Ik ben echt mega mega sjaggie... niets is goed en heb ook nergens zin in, arme hubbie die is gevlucht (is gaan vissen) ik ben dan echt een hormoonmonster
@dawo; ik ben van mezelf ook niet echt mager hoor! Had al een klein buikje, maar dit had ik absoluut niet. Of het enkel nog mn darmen zijn weet ik niet, ze zeggen dat al het buik dat je hebt tot 12 weken alleen darmen zijn, maar ik zie zo goed als geen verschil meer tussen ochtend en avond kwa buik. en over die lidido. Het begint nu een beetje te komen. In het begin moest ik er niet aan denken, maar nu ik een goede echo heb gehad en de misselijkheid veel beter te hanteren is, komt het nu wel vaker voor @rammel; idd een mooi moederdag kado heb je gegeven! @pba; wat vervelend van die krampen! @moederdag; wij gaan elk jaar met moederdag naar mn oma, mn oom en ouders komen dan ook en zitten met 3 generaties heerlijk te kletsen enz. Nu was het wat specialer omdat we het mn oom nog moesten vertellen en we volgend jaar met 4 generaties op de bank zullen zitten. We kregen van mn ouders en zusje een grote mand die vol met kadootjes was! Er zat een brief bij. Daar stond in dat er voor elke maand een kado was en we die elke 1e van die maand mogen openen. Per maand stond er ook een hint over het kado. Maand mei mochten we al openmaken, dit waren 3 paar sokjes (zo schattig!) en een boekje met info over de zwangerschap. @buiken; ik heb nu dan wel al een redelijk buikje, maar je hoort dat het ook heel lang stil kan staan en je opeens een groeispurt krijgt.
@ rammel: Wat een gave reacties zeg!! Heerlijk dat iedereen zo blij voor je is. Hier weet iedereen het al, maar ja dat moet ook wel als ze van de MMM weten. @ goofychick: Ik heb een paar weken terug ook nog een keer een extra test gedaan. Geeft een lekker gevoel he! @ triessie: wel slim van je hubbie dan om te vluchten en ach, het gaat wel weer over toch! Vandaag bij de moeders van mij en hubbie geweest. En nu ben ik helemaal gaar, dus ga lekker op de bank hangen!
@ Parr, fijn dat je mannetje er ook gelijk weer voor wil gaan!!! @ L78 ik zou me ook geen zorgen maken hoor, iedere buik is anders...... en elke zwangerschap ook zeggen ze . @ Buiken, hier ook al een buik alsof ik een week of 16 of verder ben..... was al snel zichtbaar bij ons. (bij de 1e ook al trouwens). Heb een foto op hyves gezet van 9 weken @ Triessie, ken dat hahahaha ik was de eerste 4 weken niet te genieten alles wat manlief deed was natuurlijk fout! Nu gaat het gelukkig weer goed, maar hij was van plan om behang te halen met superlijm hahahahahaha. Heerlijk die hormonen he @ MAc wow wat leuk zo een cadeau!!!! En kun je je inhouden om elke maand er 1 open te maken??
Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! DECEMBER 2010 MAMA'S 29 oktober Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december Daan04 -1ste kindje 3 december Nanny- 33 jaar -3de kindje Anno103 -25 jaar 2de kindje- Noord- Brabant 4 december Triessie- 30 jaar 2de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 5 december macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje kartvelibaia 22 jaar 1ste kindje - Gelderland 6 december muizz 7 december Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 27 jaar -2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje Roosendaal Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 9 december Princess81- 28 jaar -2de kindje US 10 december Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december Femke32- 2de kindje Mamavan1- 2de kindje luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland 12 december LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december PBA- 27 jaar- Flevoland Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland
14 december Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december Miri75- 2de kindje wgev- 22 jaar 1ste kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente TessaNL -20 jaar- 2de kindje Rotterdam lob- 31 jaar- 2de kindje Noord- Brabant 18 december Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december Westerlo Sstephanie1- 22 jaar 1ste kindje 20 december Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land proberen -33 jaar 1ste kindje- noord brabant 21 december Tessa8 Minkie86- Noord Holland 23 december supernurse- 26 jaar- 1ste kindje mamavandaan639- 2de kindje 24 december mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 25 december Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA 26 december Toetje77- 32 jaar 1ste kindje- Noord Brabant 27 december MilkHd- 31 jaar 1ste kindje Gizje- 27 jaar 1ste kindje- Bergen op Zoom 28 december Esthern77- 33 jaar 2de kindje 29 december Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje
Agenda 10 mei- Lynnami, echo 10 mei- Annepietje, eerste echo 10 mei kartvelibaia, tweede echo 10 mei luvmyluver, intake vk 10 mei yootje, eerste echo gyn 10 mei proberen, echo 11 mei - Triessie, intake vk 11 mei - DaWo, intake vk + eerste echo 11 mei - Goofychick, eerste echo 11 mei - Jufyjo, tweede echo fertiliteitstarts 11 mei jip27, 11.20 afspraak vk 12 mei Jollie78, intake vk + echo 12 mei mamavandaan693, 10u intake vk 14 mei Henrietta76, intake vk + eerste echo 17 mei Macmazsy, afspraak vk + (misschien) echo 17 mei L78, echo bij de vk 17 mei Charmesknorrie, 12 weken echo 17 mei Miri75, tweede echo gyn 17 mei Lucindalice, eerste echo + bloedprikken 18 mei Charmedknorrie, tweede afspraak vk 18 mei Zaira, intake vk + echo 18 mei Toetje77, eerste echo 19 mei Westerlo, intake vk + echo 19 mei muizz, intake vk + echo 19 mei wgev, 14.00u afspraak vk 19 mei springmuis, 11 weken echo 20 mei romytamara, prenatale screening 20 mei L78, intake vk 20 mei gizje, intake vk 20 mei mystiklady, 12.40u eerste echo 21 mei - Rammel, eerste echo 21 mei Tessa8, gyn 25 mei - Siri, afspraak gyn, 2de echo en nekplooimeting 25 mei mama van 1, echo en nekplooimeting + vk 25 mei Tessa8, intake gyn 27 mei - lovepeet, vk eerste echo 27 mei mamavandaan639, 15.40 eerste echo 27 mei esthern77, echo 28 mei jip27, echo 2 juni- wgev, 10.40u eerste echo 7 juni- yootje, tweede afspraak gyn 9 juni- proberen, vk
Lynnami, Annepietje, kartvelibaia, yootje en proberen, heel erg veel plezier en succes bij jullie echo!! Luvmyluver, succes bij de intake!
@ Goofy ik loop rustig met je mee hoor, zo achteraan in de rij... Bij mijn eerste was ik 30 juni uit gerekend en beviel op 4 juni.. Dus wat nu achteraan is, kan straks de eerste zijn.. hihi Hier begint mijn buikje ook wat voller te worden. Was juist zo blij dat ik na het spuiten weer wat platter werd.. Maar dit buikje mag van mij gauw groter worden hoor.. Vandaag voordat we naar beide moeders zijn gegaan eerst zelf van moederdag genoten. Lekker rustig aan doen, geen haast. Zoon heeft op het kdv een leuk bakje gemaakt waar zijn handafdruk op stond. En hij vind die verf aan de vingers helemaal niet leuk.. haha... Ik ga lekker slapen..
Thanks Romy! Hier even moederdag foto spam! Ryker en ik zijn met een vriendin en haar man en de kids eerst gaan lunchen en daarna even lekker naar het strand geweest. Hier een foto van moeder en zoon op Moederdag 2010 Bekijk bijlage 70899
Hey meiden ik las net weer verschrikkelijk nieuws... Yootje heeft ook een mk nu. Ze zal het misschien zelf nog komen vertellen als ze wil. Dat maakt me zo ontzettend bang he. Ik heb ook 8 miskramen achter de rug allemaal tussen de 5.2 en 9 weken en ben als de dood dat ik morgen ook weer een slechte echo krijg. Hoewel daar toch echt geen aanleiding toe is momenteel, maar ik ben zooo nerveus! Mijn vriendin die ook zwanger WAS gaat met me mee. Die schat heeft afgelopen dinsdag een echo gehad toen ze 8 weken zou moeten zijn en heeft toen te horen gekregen dat ze een leeg vruchtzakje heeft dat groeit, maar geen baby. Ik vind het zo moedig van haar dat ze mee wil komen! Pfff ik moet de vuilnis nog buiten zetten voor ik naar bed ga. Echt geen zin om naar buiten te gaan nu. Waar is nou die man die altijd het vuil buiten zet als je hem nodig hebt??? Oh ja... Afghanistan Hij heeft vandaag trouwens wel gebeld! Maar ik (domme muts) was vergeten om de telefoon door te schakelen naar mijn cell. Lekker dan, kom je thuis en zie je een bericht op de voicemail en ja hoor! Heeft hij net 10 minuten voor ik thuiskwam gebeld... We heben de afgelopen dagen trouwens Skype gebruikt om te bellen en daarbij de cam ook gebruikt. Ryker vond het de eerste keer heel erg eng en was overstuur, maar de keren erna ging het perfect en was hij steeds naar het scherm aan het wijzen en zei steeds daddy met een grote smile op zijn lieve gezichtje Ok ik ga dan maar eens de vuilnis aan de straat zetten. Goede morgen voor de vroege vogels en welterusten voor de nachtuilen Ik ga mijn bedje opzoeken want het is "al" 21:19.
goeiemorgen dames getver al die miskramen, lijkt me verschrikkelijk, maar ik schrik ook telkens als ik het lees, sta dan als'n debiel mijn buik beet te houden (alsof dat helpt..duh) Hier niet veel spannend nieuws. Lekker weekend gehad, wezen zwemmen bij vrienden, lekker gegeten en een heleboel nanny's geinterviewd. Onze au-pair is vertrokken en de maid spreekt echt te slecht engels. Hopelijk lukt het ons om die schat van een meid te strikken die zowaar eens 2 jaar in Nederland heeft gewoon met een Indiase familie! 10 weken en 2 dagen zwanger vandaag -dan zou je toch uit de risico-zone moeten zijn, niet?
Oww Lyn dat is wel een super foto met een super weertje!!!! Vannacht weer zo onrustig geslapen, vanmorgen vroeg gewekt door de haan van de buren (05uur...weet iemand waar die batterijen zitten?) en nu er dus maar uit: werkdag! Degeen met echo's... ik hoop dat jullie ervan gaan genieten!! Mijn sjaggie humeur triggert met nog, dussss.... ik ga m'n meisje maar eens flink knuffelen, die is mama aan het roepen