December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkyjo

jufkyjo Bekend lid

9 jan 2008
    609
    0
    0
    @ kart en yootje: Wat vreselijk zeg meid. Heel veel sterkte.

@ lynnami: wat heerlijk weer een goede echo. Lekker genieten meid.

@ buikjes: Hier nog geen buikje te bekennen, behalve ’s avonds. Ik kan mijn riem dan niet meer zo straks als eerst.

Hier over 2,5 uur weer een echo in het zkh… Na alle verhalen hier vind ik het steeds spannender worden…

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Jyfkyjo heeeeel veel succes en plezier straks!!!

Ik heb net in mijn foto-album de buiken van mijn zwangerschap van mijn dochter neergezet. Niet allemaal maar een paar ;)
    Ook een album voor brusje aangemaakt met daarin de foto's van 4 weken en 10 weken buiken........
    Net op de weegschaal gestaan en totaal 3 kilo afgevallen! Ik eet toch gewoon normaal.....

3. Pringel

Pringel Niet meer actief

Zo de intake gehad. Maandag de echo en dan ben ik er voorlopig weer vanaf...
    Straks maar es ff kijken voor dat bloedgeprik enzo, moet naar ander ziekenhuis dan waar ik voorheen naartoe moest (met normale dingen) en je mag 2 uurtjes niet gegeten hebben, dus straks maar ff op pad ofzo.

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @mama van 1, zo je hebt al een flinke buik die kan je niet mee verbergen ;). Mijn buik is ook al opgezet maar met een maatje meer nog heel goed te verbergen. hihi

5. mama van 1

Hahahaha nee mijn buik is niet meer te verbergen nee. Ik heb een normaal postuur dus het viel al snel op. Maar ben er wel trots op ;).
    Straks als we rond de 30 weken zitten, dan hebben we allemaal een lekkere dikke buik :D. Heb er nu al zin in hahahaha.

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ja ik ook kan niet wachtten tot ik weer de eerste kickjes voel heerlijk. We hebben volgende week woensdag een echo. Als die goed is klim ik op de roze wolk en kom er niet meer af.

7. mama van 1

Hahahaha je hebt gelijk!! Wij zweven nog steeds op die wolk van onze dochter en zweven gewoon lekker verder ;).
    Oh ja die eerste trapjes!!!! Wow wat is dat bijzonder he.....

8. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Heeeeeel bijzonder. Voelde bij mijn beide zw al heel vroeg. Bij mijn tweede zw was het echt kicken geblazen hihi Dan heb je aan het eind wel zo iets van. Nou mag je wel komen hoor! hihi Ik heb twee prinsessjes.

9. mama van 1

Oh leuk 2 meiden, dan is een hongen wel leuk voor de afwisseling maar een heel meidengezin is ook super!
    Bij ons maakt het geslacht eigenlijk niet zoveel uit dit keer. Zo gek...... Bij mijn dochter voelde ik het met een week of 18 a 19 (de echte trapjes, de plopjes voelde ik al veel eerder) en kan idd niet wachten tot het zover is. Mijn dochter gooide op het eind dr kontje steeds tegen mijn buik en zette af met dr voeten tegen mijn rug aaauuuuwwww dat deed zeer hahaha. Maar vond het wel bijzonder hihi. Oeeeeeeeeeeeeeee was het maar zover hihihi, ach voor we het weten verlangen we terug naar deze periode he ;)

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Nou geef mij de periode maar van de plopjes en trapjes, dan heb je wat meer zekerheid. Na 3 mk's vind ik deze periode een hel. hihi en dat is zach uitgdrukt ;).

Ik heb niet echt een voorkeur een jongen is leuk een meid ook. Als ons beebje maar gezond is heeeeeeel cliche maar het is toch echt zo!

Hoe oud is je dochtertje nu?

11. mama van 1

Ja dat is waar! Dat is ook onze eerste gedachte........ hahaha.
    Onze dochter is nu ruim 1,5. Een echt handenbindertje hahaha. Hebben van de week maar alle deurklinken omhoog gezet want voor je het wist stond ze in de voortuin met iedereen die langs liep te "kletsen". Hahahaha. Hoe oud zijn jou dochters??

12. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    De 6 en 3. Onze jongste is echt een monster hihi. Een hele grote deugniet. Onze oudste zit al in groep 3 die kan al lezen en schrijven. Dat gaat zoooo hard.

13. mama van 1

Oh ja kan me goed voorstellen dat het hard gaat, vind het nu al zo snel gaan hahaha. Dus ze zijn al trotse zussen :D. Leuk hoor!! Onze dochter gaat met dr 2e verjaardag 2 dagdelen naar een psz. Ben benieuwd hoe ze dat vind......

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hee Nan, nog ff een vraagje over de buikjes...omdat ik weet dat jij net als ik wat voller bent :) Kun jij het al goed merken? Bij de eerste duurde het bij mij ook lang, maar was ik ook voller. Ik had gehoord dat het bij een tweede of derde allemaal sneller uitzet, maar merk daar zelf niet zo veel van. Jij?

Ik heb stiekem wel een voorkeur hoor, maar puntje bij paaltje doet het er toch niet toe!

En ik kan ook niet wachten totdat ik deze uk ga voelen!

15. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    haha, grappig om te horen van de mama's die al zwanger zijn geweest hoe ze de eerste trapjes ervaren, en er nu alweer naar verlangen. Ben heel benieuwd, zou niet weten hoe het voelt, maar kan me voorstellen dat het een super goed gevoel geeft, al lijkt het me op het laatst wel pijnlijk hoor, zo'n grote baby die bijna geen ruimte heeft en dan nog volop springt en danst in mijn buik.....;)

16. wgev

wgev Fanatiek lid

15 feb 2009
    1.620
    0
    0
    @l78 stiekem heb ik ook wel mijn voorkeur hoor, maar als het een ander geslacht word ben ik net zo blij hoor.....(cliché,,,, als het maar gezond is idd)

17. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @mama van 1, Onze jongste dochter zit ook op de psz en die vind het geweldig. Ga ze wel eens halen en dan wil ze niet mee!!!

@ L78, Ik merk het nu met mijn broeken en als ik op mijn buik lig voel ik dat ik op een hobbeltje lig zeg maar! ( ga dan snel verliggen want dan denk ik aaaah dat kind hihihi kan geen kwaad ik weet het maar toch). Ik geloof dat het nu wel sneller gaat dan mijn tweede zw.

18. mama van 1

Wgev en L78 wat is jullie stieme voorkeur?? Bij onze dochter wilde wij heeeeeel graag een meisje. hihihi. Mijn man heeft zelfs een vreugdedansje gedaan haha. We wilde zo graag een meisje. En nu maakt het echt niet uit en idd de gezondheid is nummer 1!!

Wgev een trapje kun je een beetje vergelijken met: je hebt toch wel eens dat het lijkt alsof je een hartslag in je been voelt dat een spier beweegt zegt maar?? Nou zo voelt het...... Ze zeggen ook dat als je je hand tegen je wang houdt en je tong er tegenaan duwd dat het zo voelt...... hihihi maar blijft bijzonder :D

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vond het ook op plopjes lijken, luchtbellen of vlinders in je buik. Als je kindje groter wordt, wordt het wel wat harder :)

Wij hebben een voorkeur voor een meisje. Onze eerste is een jongen en dat zou echt mijn ideaalplaatje zijn: oudste jongen, tweede meisje...maar goed. Bij onze eerste hebben we na de bevalling niet eens gekeken naar het geslacht. Op een gegeven moment vroeg de vk "willen jullie niet weten wat het is".....hahaha! O ik kan niet wachten. Maandag weer echo!

Nanny, volgende week klim ik met je mee op die roze wolk om er niet meer af te komen!

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78, het verschilt ook heel erg per zw hoor. Bij mij is het nu ook echt de laatste week pas. Met daarbij dus inderdaad ook last van mijn darmen. Bij mijn tweede zw duurde het inderdaad ook langer bedenk ik me nu. want toen dacht ik nog dacht dat het bij een tweede zw je buik harder groeit maar dat was dus niet het geval.

Deel Deze Pagina