Wijzigingen en toevoegingen melden per pb aan romytamara! DECEMBER 2010 MAMA'S 29 november Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 1978 2de kindje Azië 2 december Daan04 -1ste kindje 3 december Nanny- 33 jaar -3de kindje Anno103 -25 jaar 2de kindje- Noord- Brabant 4 december Triessie- 30 jaar 2de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 5 december macmazsy- 24 jaar 1ste kindje Zuid- Holland Siri - 38 jaar- 2de kindje kartvelibaia 22 jaar 1ste kindje - Gelderland 6 december muizz 7 december Annepietje- 29 jaar 1ste kindje Amsterdam 8 december Pat1971- 38jaar- 2de kindje - Zuid-Holland Selma 27 jaar -2de kindje Overijssel Shadowcat76- 34 jaar -1ste kindje Roosendaal Springmuis- 22 jaar 1ste kindje- Lelystad 9 december Princess81- 28 jaar -2de kindje US 10 december Maesther- 27 jaar 1ste kindje Zevenaar Tijgerlelie- 33 jaar 3de kindje Noord-Holland 11 december Femke32- 2de kindje Mamavan1- 2de kindje luvmyluver- 24 jaar 3de kindje Zuid- Holland 12 december LadyDii- 2de kindje Noord-Holland 13 december PBA- 27 jaar- Flevoland Vlinderr -24 jaar -1ste kindje Henriette76 -33 jaar Zuid- Holland L78- 32 jaar- 2de kindje- Noord- Holland
14 december Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Jalou- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant DaWo 15 december Miri75- 2de kindje wgev- 22 jaar 1ste kindje Lindajelsma- 2de kindje 16 december Zonnestraal- 26 jaar -2de kindje Gelderland 17 december Rammel- 21 jaar - 1ste kindje Drenthe Lovepeet - 20 jaar 1ste kindje - Rotterdam Zaira - 1ste kindje - Twente TessaNL -20 jaar- 2de kindje Rotterdam lob- 31 jaar- 2de kindje Noord- Brabant 18 december Lucindalice- 28jaar - 1ste kindje Noord- Brabant 19 december Westerlo Sstephanie1- 22 jaar 1ste kindje 20 december Jollie78- 31 jaar 2de kindje Limburg Jip27 -27 jaar 1ste kindje- noorden van het land proberen -33 jaar 1ste kindje- noord brabant 21 december Tessa8 Minkie86- Noord Holland 23 december supernurse- 26 jaar- 1ste kindje mamavandaan639- 2de kindje 24 december mystiklady- 2de kindje- Bergambacht 25 december Lynami- 34 jaar 2de kindje- USA 26 december Toetje77- 32 jaar 1ste kindje- Noord Brabant 27 december MilkHd- 31 jaar 1ste kindje Gizje- 27 jaar 1ste kindje- Bergen op Zoom Starlady - 28 jaar 2de kindje Gelderland-Zuid 28 december Esthern77- 33 jaar 2de kindje 29 december Goofychick- bijna 36 jaar 2de kindje
Agenda 12 mei Jollie78, intake vk + echo 12 mei mamavandaan693, 10u intake vk 14 mei Henrietta76, intake vk + eerste echo 17 mei Macmazsy, afspraak vk + (misschien) echo 17 mei L78, echo bij de vk 17 mei Charmesknorrie, 12 weken echo 17 mei Miri75, tweede echo gyn 17 mei Lucindalice, eerste echo + bloedprikken 17 mei DaWo, eerste echo 18 mei Charmedknorrie, tweede afspraak vk 18 mei Zaira, intake vk + echo 18 mei Toetje77, eerste echo 19 mei Westerlo, intake vk + echo 19 mei muizz, intake vk + echo 19 mei wgev, 14.00u afspraak vk 19 mei springmuis, 11 weken echo 19 mei Starlady, tweede echo vk 20 mei romytamara, prenatale screening 20 mei L78, intake vk 20 mei gizje, intake vk 20 mei mystiklady, 12.40u eerste echo 21 mei - Rammel, eerste echo 21 mei Tessa8, gyn 21 mei - luvmyluver, echo o.v.b. 25 mei - Lynnami, 14u NL tijd gyn 25 mei - Siri, afspraak gyn, 2de echo en nekplooimeting 25 mei mama van 1, echo en nekplooimeting + vk 25 mei Tessa8, intake gyn 27 mei - lovepeet, vk eerste echo 27 mei mamavandaan639, 15.40 eerste echo 27 mei esthern77, echo 27 mei - luvmyluver, echo 28 mei jip27, echo 2 juni- wgev, 10.40u eerste echo 7 juni- yootje, tweede afspraak gyn 9 juni- proberen, vk 10 juni- luvmyluver, vk
@parr jeetje wat een kl*te nieuws ik hoop voor je dat het er als nog vanzelf helemaal uitkomt!! heel veel sterkte!!!
@ nanny voel je het nu al bewegen?? ik voel namelijk iets waarvan ik zeker weet dat het niet mijn darmen zijn....)ik weet hoe mijn darmen voelen ik heb daar altijd al last van gehad) niet heel veel hoor maar echt heel af en toe en ook heel zachtjes. lol mijn oudste is ook 6 en onze jongste word volgende maand 3 de oudste zit ook in groep 3! kan ook idd lezen en schrijven...moet dus nu alles weg leggen ,zeker over deze zs! hebben jullie al verteld dat je zwanger ben? hier w8e we nog tot ik het echt niet meer verborgen kan houden, bij de jongste hebben we het heel snel verteld maar dat duurde zo lang voor haar dat we nu zo lang mogelijk w8e @GOOF JOEHOE NEEM LEKKER EEN GROOT STUK SLAGROOMTAART OM HET TE VIEREN!!!! of iets anders.... maar ik heb zo trek in appeltaart @arije welkom en gefeliciteerd meiden me6t andere goede echo's hetzelfde voor jullie als voor goof @hier kan ik gelukkig weer lopen, toch maar een ochtendje gewerkt..... verder gelukkig weinig klachten en de voorkeur van manlief aan de ene kant een jongen..maar aan de andere kant een meisje omdat hij dat gewend is en voor mij een meisje.... wij waren thuis met allemaal meiden en nu heb ik zelf 2 meiden. maar een jongetje is toch ook wel leuk....nou ja dan maar cliche maar...als het maar gezond is
He voor de liefhebbers, (want ook hier lees ik slecht nieuws van Parr, meis sterkte!!!) Je kan kennismaken met frummeltje in mijn album !
@Jip27 : 1 buisje bloed maar? bij mij hebben ze er 6 uitgehaald hahaha stelletje vampieren!! Gelukkig geen naaldenangst. Verder tas vol tidschriften/folder/ proefmonstertjes en n knuffeltje meegekregen.
hallo dames ik heb even nog niet terug gelezen maar heeft er iemand een tip. ik kan zo heeeeel moeilijk naar de wc voor een grote boodschap het voeld gewoon niet lekker meer
Had / heb er ook last van sinds gisteren en vandaag veel gedronken (water) en merk nu al duidelijk verschil!
Nou dames hier al iemand die al 6 dagen niet geweest is! En toen een heeeel klein beetje (dat was zondag) en sindsdien NIETS grrrrrr heb er echt last van Ik was altijd al aan de lactulosesiroop want ik kan altijd al moeilijk, maar dit loopt echt uit de hand (ik wou zeggen de spuigaten uit, maar helaas hihi) Ben inmiddels 4 kilo zwaarder en mn buik ziet er niet uit. Voelt niet fijn dus. Niets helpt, elke dag 2 bakken yoghurt met muesli, donkerbruin brood mega veel water en de siroop, resultaat NIKS Ben dr wel een beetje zat van eigenlijk. Maar goed t hoort erbij geloof ik zo was even een lekker ego berichtje he
@ Parr hoop dat het snel weer goed gaat.. @ voorkeur bij mij gaat toch licht de voorkeur uit naar een meisje, omdat ik al een zoontje heb en ik dat ideaal zou vinden van beide een. Maar voor mijn zoontje is het misschien wel weer leuker om een broertje te krijgen... En dus maakt het ook weer niet uit. We zullen het zien als het er uit komt... spannend !! @ bedje Ik weet nog niet zo goed hoe we dat straks gaan doen. Zoontje is dan nog maar 1,5. Te jong (vind ik nu) voor een echt bedje. Hier last van mijn staartbotje, gewoon door het zitten op een bureaustoel. Anders nooit last van.. Vandaag echt een beetje een mindere dag gehad. Blij dat ik zo naar bed kan, hopelijk is het morgen allemaal weer anders.. @ Romytamara Ik heb mijn echo op de 28e.. Ik had je al wel een krabbel achter gelaten. Geeft verder niet, maar moet toch echt nog een dag langer wachten..
@romytama Thanks !! Ook ik kan er moeilijk van af komen.. hihi Had ik bij de eerste eigenlijk helemaal niet (of zou ik dat gewoon vergeten zijn). Ik wil ook weer niet te veel drukken.. Bang voor aambeien ! Morgen maar eens mega veel gaan drinken. Is ook weer goed voor Moeders voor Moeders.. hihi
Lijnzaad in je yoguhrt of olijolie. Ik dip lekker met een goede olijfolie en stukje stokbrood voor het eten, of neem zelfs laatst een theelepel olijfolie, ff slikken maar helpt goed. Of rauwkorst salade met olijfolie.
@ bedje: dochter is precies 2 als nieuwe smurf geboren wordt (ervanuitgaande dat smurf geen 40 weken blijft zitten). Hebben al tijdje IKEA bedje staan, nu met knuffels, maar gaan na vakantieperiode "oefenen" (als ze er maar niet uit valt met haar hoofd op al dat marmer hier...) @ reacties: ken van heel dichtbij beide kanten van het verhaal, maar oh-oh het leven zou zo veel aangenamer zijn als mensen blij konden reageren. En aan de andere kant..hoe gek het ook klinkt, mensen hoeven nu niet blij voor me te zijn, want IK ben het al genoeg voor 12 @ bloedprikken: as vrijdag, voor bij nekplooi-meting, vind ik toch best spannend...net als die 20 weken echo, ik vond het als een soort "examen" voelen: als ik het maar goed gedaan heb idioot natuurlijk @ verder...mijn misselijk schijnt echt voorbij. WOOOOHOOO!!!! loop nog steeds met de pilletjes in mijn binnenzak, maar ik denk het echt.fijn hoor @ nog verder: as vrijdag voor 2 weken op vakantie, ik vraag nu alvast excuses dat ik bij terugkomst echt niet die 35 nieuwe berichten per dag keer 14 dagen ga teruglezen