@miss t : ik ben gewoon bang dak niet zwanger ben omdat die digi niet zwanger aan gaf maar kv vanmorgen wel (licht) zie foto,s @niena3 geen idee ik weet niet waneer ik ongi moest worden ,mn pos ovu was op 19 maart en mn eisprong dan op 20of 21 maart! ik denk een cycl rond de 38-45 ! geen idee
Even een berichtje van een december mama 2009: Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan voordat je het weet is het zo ver!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat gezellig al! OOK ik ben onzeker hoor. Het is nog zo pril.. Gekke vraag maar hoe denken jullie nu over 'intimiteit''? Maar dan klussen zonder doel zeg maar. Ik ben zo bang dat ik dan wat kan beschadigen ofzo.. Succes allemaal! Liefs
Alle meiden gefeliciteerd!! Ik heb gisteren 3x knalpositief getest!! Ben zo blij!!!!!! Ben als het goed is 8 december uitgerekend!
@Niena...Mijn cyclus is/was gestimuleerd. Ik heb van mezelf geen eisprong (heb PCOS), dus moest hormonen spuiten. Mijn cyclus is nu ongeveer 42 dagen? (staat wel in mijn banner). @Onelove...Ik ben ook bang voor beschadigingen, omdat het allemaal nog zo pril is. Denk dat het dan los kan komen,...het zal wel niet zo zijn, maar dat is meer mijn gevoel. @Music4life...de testen van kv zijn het beste getest bij Kassa. Dus ik zou, als de kv test posi is, daar ook van uit gaan. Ik heb zelf ook wel clearblue, maar test altijd eerst met kv! Gewoon nog een paar keer testen. Heel veel succes! en hopelijk ben je zwanger. Duim, duim! @Hier...gisteren rood bloed gespot bij het afvegen. Daarna niet meer. Heb nog wel steeds last van bruinverlies. Dit is de 4e dag. Ik schrok gisteren enorm en was bang om ongi te worden. Maar de test was vanmorgen nog duidelijker geworden. Dus het zal wel goed zitten? Laten we het hopen! Mss toch nog een innestelingsbloeding? Onzeker word je er van,...Pfff!
Namens mij ook iedereen een vrolijk pasen! jois welkom en gefeliciteerd! Hier afgelopen nacht eindelijk een hele nacht doorgeslapen. Lag er om 23.00 in en werd pas om 10 uur wakker... Wel weer misselijk, maar dan nemen we even voor lief. Vanmiddag ook op de bank weer in slaap gevallen. Moet blijkbaar toch nog even wat slaap inhalen van de afgelopen dagen.
Hey meiden beetje aan t genieten van de 1e paasdag? Het lijkt hier wel of mijn lichaam weet dat t vandaag niets hoeft...mijn hemel wist niet dat je zo moe kon zijn...pfff.....morgen paasbrunch bij mijn schoonouders hopelijk voel ik me dan beter! Gaan het daar trouwens aan mijn zwagers en schoonzussen vertellen heb er nu al zin in!
hallo meiden, Ik wil me ook graag aanmelden bij dit clubje Ik heb afgelopen zaterdag positief getest na 17 dagen overtijd te zijn geweest. Ik heb geen idee hoeveel weken ik nu precies zwanger ben of wanneer ik uitgeteld ben maar ik vermoed December.
welkom nieuwe meiden!! hier heeft het verkoudheidsvirus toegeslagen.. pff ben vanaf vrijdagavond kei verkouden.. voel me niet echt lekker.. verder loop ik wel 1000 keer op een dag naar het toilet.. zo wi zo omdat ik vaker moet plassen maar ook omdat ik af en toe hele lichte buikpijn heb, dan moet ik gewoon ff kijken als ik geen bloed verlies.. bang dat het weer mis gaat.... @summergirl.. ik weet ook niet wanneer ik uitgeteld ben.. ben na de MK van 22 februari niet meer ongesteld geweest, ik had op 1 april een positieve test in handen 10 dagen ervoor was hij nog negatief.. ik krijg de 21e een echo met termijn bepaling.
Ik wil me hier al een beetje komen melden... Zoals in mijn onderschrift te zien hebben we er een tijd over gedaan voordat het gelukt is, maar vandaag dan eindelijk een lichte positieve test. Hopelijk is ie over een paar dagen veeeeel duidelijker! (stiekem heb ik al een paar dagen met jullie meegelezen, en dat was al erg gezellig!)
@ alle nieuwe meiden, welkom!! Leuk dat jullie mee komen lezen en schrijven maar bovenal GEFELICITEERD!! @ muizz dat is normaal hoor dat je lichte krampjes of steekjes hebt....... Maar snap je wel ik kijk ook altijd even hihi. @summer heb je al een afspraak voor echo om te kijken hoever je bent?? Spannend hoor!! @charmed, leuk morgen dus weer een spannende en onwijs leuke dag . Veel plezier! @all: iedereen hele fijne paasdagen!! Ik heb vandaag gewerkt maar morgen lekker vrij en gaan we naar mijn schoonouders. Niet alle familie (zwagers/ schoonzussen) weten het nog dus dat zal morgen ook wel gebeuren hahaha. En verder ga ik lekker niksen want ben gesloopt! Manlief had last van een voorjaarsopruiming/schoonmaak dus die was al flink bezig geweest toen ik thuis kwam zijn we nog even verder gegaan.... Maarja dan nog een dreumes rond te hebben lopen dat sloopt wel hihi. Afgezien van krampjes en vermoeidheid heb ik nergens last van....ohja pukkeltjes op mijn gezicht! En die heb ik nooooooit! Had ze trouwens ook bij onze dochter haha. Enne super vergeetachtig want wou nog wat schrijven maar weet het niet meer hahaha. Fijne avond!!
Ik wil effe iedereen feliciteren! Heb op mijn gemakje heel de topic zitten lezen vanmiddag en werd er helemaal vrolijk van Zelf hoop ik me snel bij jullie te kunnen voegen, 6 april mijn nod... maar tot die tijd zal ik op de achtergrond blijven meelezen uit belangstelling...
Alle nieuwe meiden weer van harte gefeliciteerd!!!! Ik heb weer een drukke vernoeide dag gehad met flinke misselijkheid Maar hier toch nog even het lijstje!
DECEMBER2010MAMA'S 29 oktober 2010 Anna83 -26 jaar 2de kindje Noord Brabant 1 december 2010 Marb - 26 jaar- 2de kindje - Den Haag Bonkie Charmedknorrie-28 jaar - 1e kindje Almere Bo87 23 jaar- 1ste kindje Zuid- Holland 2 december 2010 romytamara-23 jaar- 2de kindje - Noord-Holland Daan04 -1ste kindje 3 december 2010 Nanny- 33 jaar -3de kindje Mama van 1 - 27 jaar- 2e kindje 4 december 2010 Triessie- 30 jaar 2de kindje 5 december 2010 macmazsy- 24 jaar eerste kindje Zuid- Holland 9 december 2010 Princess81- 28 jaar -2de kindje - US 14 december 2010 Jufkyjo- 28 jaar -1ste kindje Noord Brabant Agenda 8 April - Princess81, 2.45u (21.45u NL tijd) intake Gyn 9 April - Anna83, eerste echo 14 April Bo87 eerste echo bij gyn 15 April - Anna83, Intake vk 16 April - Charmedknorrie, eerste echo 19 April - Daan04afspraak Gyn 21 April - Mama van 1, intake vk 22 April - marb, intake vk 24 April - Mama van 1, eerste echo 27 April - Triessie, eerste echo 28 April - romytamara, Intake vk 6 mei - marb, termijnecho 11 mei - Triessie, intake vk Wijzigingen en toevoegingen melden aan romytamara!
Hallo dames, ik ben hier via een vriendin getipt en wil graag komen meekletsen. Ik heb 25 maart positief getest en ben nu dus 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik ben 2 december uitgerekend. 3 mei heb ik de eerste echo. Spannend allemaal!! Ik ben 22 jaar en het is mijn allereerste zwangerschap en dus ook mijn eerste kindje. De aanstaande opa's en oma's zijn al ingelicht, want we konden het niet langer voor ons houden. Het is voor allemaal het eerste kleinkind en voor alle oma's ook het eerste achterkleinkind. Dus het voelt wel heel speciaal! Nou ik lees hier graag mee en hoop dat het bij iedereen goed mag gaan!! Groetjes Sahi
Romytamara: balen van je misselijkheid. sahi: PROFICIAT. Leuk dat je het al aan iedereen verteld hebt!! En inderdaad erg speciaal het eerste (achter-)kleinkind. Heb je hetop een speciale manier verteld of gewoon met de deur in huis gevallen??
welkom nieuwe dames!! en natuurlijk gefeliciteerd!! hier echt ziek nu... pfff buikkrampjes heb ik gelukkig niet meer.. maar ik hoest echt heel erg en alles verstopt zitten en misselijk.. pfff heb al in mijn medicijnkastje gekeken maar ik mag nu niets nemen volgens alle bijsluiters... denk dat ik morgen de huisarts maar eens even bel.. de hele nacht amper geslapen.. sliep ik net kwam manlief thuis van het werk.. duurde weer lang voordat ik eindelijk sliep, stond onze dochter op onze kamer (om 6 uur al!). hier dus een dagje niets doen denk ik... gelukkig vermaakt onze dochter zich goed alleen.. groetjes muizz