Hhahah en ik voelde mezelf al best leegezogen haha @ Stoelgang: Die is bij mij nooit vaste stip dagelijks geweest, heb er verder ook geen last van gelukkig. @misselijk : :s betrap mezelf erop steeds een beetje meer misselijk te worden, niet alleen in de ochtend maar de hele dag (zou het een inhaalslag worden mag toch hopen van niet :') )
Bah wat een vies weer ik reageer later hoor, lig nog even met dochter in bed en die wil ook op m'n Iphone
@ bloed prikken bij mij haalde ze 5 buisjes bloed. Wat gek dat het zo verschilt. @ kinderbedje, wij gaan aan het einde van de maand bij de ikea zo een kinderbedje halen en beginnen... Kijken hoe ze het vind. Als de kleine geboren wordt is ze net 2. @ grote boodschap, al 6 dagen niet geweest???!!! WOW! Idd lekker vet gaan eten met veel olie...... Geheid dat je dezelfde avond nog gaat. Raar he, sinds ik zwanger ben vliegt het eruit en ik hoef er niks voor te doen terwijl ik normaal of de dag a 2 dagen moest. Succes want het is geen pretje. @ weer, ik lig nog lekker in bed maar hoor idd dat het weer buiten geen zon bevat grrrr. @ zijn jullie ook zo verkouden.... Pfff wordt er gek van! Blijft mijn neus snuiten en heb alleen de neusspray van mijn dochter maar dat werkt niet. Manlief is ziek aan het worden dus schiet niet echt op hahaha. @ alle nieuwe welkom!! @ echo, zag nog wat foto's voorbij komen.... Mooi hoor!! iedereen die vandaag een echo krijgt, heel veel succes en plezier! @ triessie, bevalt de I-phone?? Ik heb hem ook gehad maar na 3 maanden verkocht het was echt niks voor mij. Wij hadden hem uit amerika laten komen, wel met NL-se software hoor haha dus was hem gelukkig ook zo kwijt omdat ze nog niet uit waren in nederland.touchescreen is niks voor mij ben ik al achter hahaha. Ik heb de Nokia E71en wil met de tijd nog een blackberry. @ vakantie, weet niet meer wie maar een hele fijne vakantie en nee hoor meis al die bladzijdes hoef je echt niet te lezen hahahahahahahaha. Genietse!! Pfff volgens mij heb ik alles zo wel gehad. Gisteravond lagen we om 10 uur al op bed en we sliepen gelijk. Ben net wakker en na een geweldige nacht vol rare dromen (hebben jullie dat ook?? Haha) en na het legen van mijn blaas lig ik weer lekker in bed. Is veel te lekker warm haha.
Haha, ik lig ook nog met iPhone in bed, maar ben dan ook al een paar dagen ziek. Weet nt wat ik heb, dus strax voor zekerheid maar ff langs de ha. Heb vannacht ook enorm liggen woelen, ben zo bang dat het alsnog mis gaat. Bah!
Zo, alles bij gelezen van jullie, is gezellig hier hoor.. We waren een midweek naar Hof van Saksen, heerlijk gezwommen met onze mannetjes.. Sterkte voor de meiden waarbij het niet goed is gegaan, ik leef met jullie mee... vanmiddag hebben we onze eerste afspraak! Degene die een super echo hebben gehad, gefeliciteerd! Ik ben wel zenuwachtig, op de een of andere manier zit het toch in je systeem, (heb in het verleden met bijna 13 weken een mk gehad) @geen stoelgang id lijnzaad helpt bij mij ook goed.. Wat denken jullie wat er maandag is gebeurt, kom uit mn werk, verteld vrienlief, er is iets wat je moet weten, degene vind het vreselijk, en voelt zich echt heel schuldig.. blijkt dat mijn schoonmoeder die moest onverwachts de jongens uit school halen, aan hun vroeg wat hebben jullie voor moederdag gemaakt? Dus zij naar boven, spullen gepakt, oma opent de doos, ziet daar een kaart die ik van mn mannetje had gehad, met als je zwanger bent mag je.. bla, bla, en toen wist ze het!!! Tot twee dagen voor onze echo hebben we het geheim kunnen houden!! Dit is toch niet te filmen.. ongeloofelijk, op dat moment zat ze alleen in ons huis, gelukkig was ze zo slim om het niet na te vragen aan de jongens.. oooh dat ik het hoorde .. was echt even perplex.. maar ze zou haar mond houden tot wij het komen vertellen.. ze voelde zich met name naar mijn moeder toe heel rot omdat ze vind dat eerst de mama van de mama het moet weten.. dus toen was het in ene niet meer ons geheim, voelde wel vreemd,
Tijgerlelie lekker he dat hof van Saksen, wij zijn er geweest toen ze net open waren en we vonden het een geweldig park! Heerlijk om even bij te komen..... Jammer dat het net voor de echo toch nog uit is gekomen.... maar neem aan dat ze dr mond wel houd toch?? Wat een rotweer he meiden. Ik wou lekker zo op de fiets naar de winkel gaan maar ik denk dat ik toch maar de auto pak pfff. Mijn meissie heeft dr broodje op dus gelijk maar doen dan hebben we het gehad.
Meiden, ik kom even snel goedemorgen zeggen... vandaag weer een drukke dag voor de boeg. Ik heb even snel bijgelezen, maar nu geen tijd om te reageren. Ik hoop vanavond weer.
@Parr, wat een rotnieuws. Hopen dat het vrijdag toch nog meevalt. Sterkte. @Goofychick, geweldig dat de echo goed was. Kan je er een beetje van gaan genieten. Weet even niet meer of er verder nog echo's waren geweest. @Stoelgang, hier ook veel last van. Gebruik ook lijnzaad maar helpt maar matig. Zal de olie met brood eens gaan proberen. Klinkt nog lekker ook. @Bedje, hier slaapt ze nu nog in een ledikantje (2,5jr). Maar dan is ze al ruim drie en de baby gaat eerst nog 4-6 maanden in een wieg. Dus tegen die tijd is ze zeker uit het ledikantje gegroeid. @Tijgerlelie, jammer dat ze er zo achter is gekomen maar goed dat ze niks tegen de jongens heeft gezegd. Hoe oud zijn je jongens? @mama van 1, die rare dromen heb ik ook. Zijn ook heel erg echt. Droomde een paar dagen geleden dat ik een miskraam had. Duurde echt even voor ik besefte dat ik het gedroomd had. @1978, wij gaan ook een nekplooimeting doen. Bij de eerste ook gedaan. Vind het ook wel weer erg spannend. Fijne vakantie. Vandaag erge hoofdpijn en moet straks nog gaan werken. Geen zin. Nu al ruim een week verder gekomen dan vorige zwangerschap. Dat geeft moed.
Hallooo dames, Ik ben er nog hoor! En alles gaat goed. Ben afgelopen week uit de running geweest door een voedselvergiftiging in Barcelona en de weken ervoor bijna alleen maar op reis geweest. Nog 3 weekjes met veel zakenreizen en dan kan ik eindelijk rustig aan doen. Ik trek het nog maar net, maar duik gelijk mijn bedje in als ik thuiskom, dus niet veel forumaktiviteiten bij mij. Van de week naar het ziekenhuis geweest voor een uitgebreide voorlichting over genetish onderzoek. Door mijn leeftijd krijg ik een risicoanalyse en op basis daarvan kan ik kiezen voor een vruchtwateronderzoek of niet. Tenminste ik heb gekozen voor eerst een risicoanalyse omdat er aan een punctie een klein risico voor spontaanabortus zit. Dus nu bloed afgenomen voor een bipchemisch onderzoek en 25 mei een echo met oa nekplooimeting en zoeken naar aanwezigheid van een neusbot.
hoi, ik heb er ook ernstig last van gehad, lijkt nu wat minder geworden, ik heb roosvice laxo en activa gebruikt, dat leek goed te helpen bij mij
Gisteravond laat mijn echo gehad, HARTJE KLOPTE!!! hiep hiep. Alles zag er goed uit, ik zou eigenlijk vandaag 8wkn zijn maar ben vooruitgezet naar afgelopen zondag, dus nu 8 wkn en 3 dgn.
goof, wat een mooie echo meid, wat zul je trots zijn... tijgerlelie, wat jammer dat je nieuws niet zelf kon vertellen en dat ze er zelf achter is gekomen, nu hopen dat ze zich nog even stil kan houden dromen, hier ook, niet normaal. ook vannacht weer een bizarre droom gehad. er werd ingebroken hier en was alleen thuis, dus een keer heel hard gegild en toen kwam de buurvrouw met een eet tafel aangelopen en heeft hiermee de 'boef' knock out geslagen..... hoe verzin je het, hhahaha, ja lach er nu om, maar wat kan een droom er levensecht uitzien zeg.... joehoe, vandaag 9 weekjes
iPhone; heb er best aan moeten wennen maar ik ben helemaal fan hoor, lekker Twitteren, forum spotten, laatste nieuws, geweldige apps. Moest en moet alleen erg wennen aan het telefoon gebruik! O ja ik was vergeten aan te geven dat ik niet gister maar morgen m'n intake en termijnecho heb... bijna yesss Ik kan ook niet wachten tot ik de baby voel bewegen, bij m'n dochter lag mijn placenta aan de voorkant dus ik voelde pas laat en weinig beweging. Leuk te lezen hoe jullie denken over wanneer je dreumes/peuter over gaat naar een groter bedje, daar zijn wij hier ook over aan het puzzelen.
*gaaaaapp* Goeiemorgen... Eehh, middag... Tjemig wat ben ik toch moe Ben benieuwd hoe mijn schildklier het momenteel doet. Ik hoop goed, want het is van levensbelang van de beeb. Maar ik voel me echt bellaberd! Stond vanmorgen op de weegschaal, ben dus al 5 kilo afgevallen! (niet dat dat kwaad kon want nog 2 kilo verder en ik zit op mijn streefgewicht van 60 kg haha8)) Zoontje naar het kdv en ik had hele plannen maar denk dat ik plat ga om de bank... Heb vannacht ook verkeerd gelegen denk ik, want mijn hele rechterkant zit vast, nek, schouder en arm. Voor ons is het nog maar 5 daagjes en dan ben ik 12 weken zwanger en mogen we het van de daken schreeuwen!! Donderdag gaan manlief en ik een foto maken van mijn zoontje in zijn "Jairo = stoer, ik word grote broer" shirt! Kan niet wachten! Hoop vanavond even wat inhouderlijker op jullie te reageren!