December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Van de week herkende ik me al zo in je verhaal, maar mijn kleine man krijgt in 1x 4 (!) kiezen (alle 4 al door) en is ook zo nu en dan onuitstaanbaar. Ook ik had vandaag pas in de gaten dat het door de kiezen kwam doordat hij ineen keer verschrikkelijk moest huilen toen hij op een hard korstje beet:(
    Rotkiezen he! Voor hen heeeeel zielig, maar voor ons ook lastig...
    Arme kindjes!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ze zijn bijna net zo erg als ons :p

3. Pringel

Pringel Niet meer actief

Hahaha daar hebben wij afspraken over :p over de Xbox hahah :p

Oh my god je kan me wegvegen hier, gister middag is het zoontje van mn vriend gebracht voor het weekend, en hij is in zn 'heb jij een pielemuis'' fase hahaha, komt tie net naar me toe, heeft mijn papa een pielemuis *ik vette grijns, moet je even aan papa vragen* dus vriendlief klaar op wc, hij rent er naar toe, papaaaa heb jij ook een pielemuis, hahahah heerlijk dit :p

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Heerlijk die kleintjes! Hoe oud is ie?

5. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

grrrrr hele lap tekst en reacties geschreven alles weg!! Poging 2:

@ romytamara, jij hebt dus ook alles al geprobeerd?? Ik ga dat nu ook echt niet meer doen en ga er gewoon vanuit dat ik weer over ga lopen. Al zou 38 +5 wel een mooie aantal weken zijn hihi. Enne ik vind dat kelvin eruit moet. Vind hem niet zo super. Vind de badboyz ook vocaal niet zo goed maar die zetten wel een mooie act elke keer neer. Dus die mogen van mij wel blijven. Heerlijk om naar te kijken. En je zit bijna op de 12 weken meis! Super!!

Idd een belangrijke vraag vet gedrukt vind ik wel een goed idee. Daar lees je ook minder snel omheen.

@ dawo hahahahaha geweldig!! Heerlijk dat soort fases hahaha. Oe moet je helemaal regels voor de xbox hebben???
    Gelukkig is mijn man geen spelcomputer of voetbal fan hihi.

@ all, JIPPIE vandaag 11 weken zwanger!!
    Mijn mannetje heeft me heel lief laten liggen maar daar was onze dochter het niet zo mee eens die hoorde ik in dr kamer "mama, waar ben je?" roepen en papa gelijk "ssssst mama slaapt nog". Zo lief *smelt*. Maar ben toch klaar wakker dus ga er zo lekker uit. Nog genoeg te doen.

Fijn weekend allemaal!

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dames
    wat kletsen jullie veel !! ik kan het niet meer bijhouden !!..

@ charmed welkom terug meid!
    @slapen op je werk
    haha nou doe maar niet dan heb ik een groot probleem
    ik heb een grote verantwoordelijkheid op mijn werk
    ik werk in de beveiliging, en ben de enige die het pand bewaakt
    als ik ga slapen dan kan iedereen zo naar binnen
    en dan ligt de telefoon en internet van amerika plat !.
    dus niet zo slim ideee

@ hier..
    nog heel even dan heb ik mijn echo!!

vandaag ga ik zo even met heel de familie
    naar het strand
    en daar gaan we een foto maken met zijn alle
    in het wit
    mijn oma is er niet bij
    die foto is haar verjaardags kado!!
    dus word leuk dalijk

7. LadyDii

LadyDii Actief lid

3 nov 2008
    202
    0
    0
    Leiding gevende in een familie vermaak centrum.
    Den Helder
    Lieve Allemaal, Jammer genoeg is het voor mij niet echt mogelijk om regelmatig te schrijven, maar vind het wel erg leuk om af en toe voorbij te komen en te kijken hoe het iedereen vergaat!
    liefs Diana

8. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden zo lekker even bijgeslapen! Heerlijk!!! Vandaag meteen weer een drukke dag! Eerst zo me katje halen die heeft in t pension gelogeerd tijdens de vakantie. Daarna verjaardag van dochtertje van me vriendin die wordt een! En vanaaf paps en mams op de koffie. Tussendoor nog ff boodschappen doen en wat wasjes draaien. Druk druk druk dus!

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Charmed, welkom terug meid!!

10. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    goeiesmorgens meiden

eindelijk weekend, zo eens het balkon schoonblazen, alle kattenartikelen cleanen daar, bakken doen, en dan maar eens de slaapkamer aanpakken

11. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hier ook lekker uitgeslapen, kleine meid was een nachtje bij opa en oma aan het logeren :)
    Hubbie en ik hebben gisteravond lekker gegeten bij de Griek en konden we saampies lekker fantaseren over de naam van de kleine uk en hoe we de kamertjes gaan inrichten ed.

Ik stond gisteravond trouwens ook nog even in de Hema, werd alweer helemaal blij van alle new born kleertjes hahaha....maar eerst voor mezelf deze week op pad voor zw-kleding, heb nog maar 1 broek over van de vorige keer dus heb dringend nieuwe nodig. Gewone broeken gaan nu toch zeer doen :(

Lastig he als die kleintjes kiezen/tanden krijgen...hier ook altijd drama, vooral in de nachten. Gelukkig is ze bijna klaar!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mystiklady, niet zelf de kattenbakken doen he? ;)

13. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @springmuis: kattenbakken doe ik gewoon zelf hoor met mijn 15 katten(!) Toxoplasmose is een virus wat veroorzaakt word door de ziekte "kattenziekte", deze komt al bijna niet meer voor in Nederland, al mijn katten worden hier elke 2 jaar voor ingeënt, dit betekend uiteraard neit dat ze het niet "kunnen" krijgen door ze te enten, maar ze gaan er niet dood aan, mijn katten komen niet in aanraking met buiten lopende katten, welke wel (makkelijker) in aanraking kunnen komen met een besmette kat.

Dus in een tuin werken (heb ik niet) zou het absoluut verstandig zijn nog om handschoenen te gebruiken omdat daar behalve gewoon buiten komende katten, tevens zwerfkatten schijten, en sja die zouden best kattenziekte kunnen vervoeren.

... dus ik maak me daar neit zo druk om met 7 kattenbakken :)

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oooh, nou heb iniedergeval wel het idee dat je een kattenliefhebster bent ;)

15. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    @springmuis hahah dat heb je goed, heb er niet voor niets 15, maar ach daar zitten nog 4 kittens bij die te koop staan en 1 pubertje die nog weg moet, dus het valt reuze mee

16. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

jeetje 15 katten pfffff wat veel zeg! Wordt een hoop geknuffeld dus ;). Succes met de bakken hahaha.

triessie hier ook nodig nieuwe broeken nodig. Heb er nog 2 van de vorige zwangerschap en 2 3-kwart broeken dus wil wel wat nieuws. Net als shirtjes, ik had hele leuke shirtjes met teksten maar toen verkocht maar wil ze wel weer graag hebben haha.

Zo wij zijn lekker bezig geweest. Het huis is weer helemaal schoon en de laatste was zit in de droger! Lekker wezen wandelen met de hond en onze dochter in het park en toen nog even lekker met z'n 3-en gefietst. Weer heerlijke fruitmix gemaakt en gegeten en zo aan de groentensoep en groetenschoten...... Zooooo lekker nou dan zijn we toch weer erg gezond bezig geweest maar dan kan ik morgen op de verjaardag een lekker stukje taart nemen haha.

Hoeveel zijn jullie aangekomen Of afgevallen??
    Tot nu toe ben ik 3 kilo afgevallen.... Terwijl ik bij mijn dochter met 11 weken al dik 5 kilo was aangekomen.

17. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Hé meiden, wauw 15 katten....dacht dat ik het al druk had met mijn 2 paarden en de doggie, en de kleine uiteraard. Vandaag lekker gaan uit rijden met mijn paardje, en mijn husband erbij met de fiets. Heerlijk ontspannen in het zonnetje...eindelijk!
    Fijne dag allemaal

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mystiklady, 15 katten, wel gezellig! hoeveel katers en hoeveel poezen heb je? en raskatten?
    hier 3 huis tuin en keuken poezen, heerlijke beestjes! zeker nu ik zwanger ben, liggen ze heerlijk als een kruik op mn buik haha :D

Mamavan1, hier nog niet gewogen :D

19. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    nou met de was ben ik ook bezig , 2 verfwassen gedraaid, kost een hoop tijd zeg, ik moest dit in 2 draaien doen dan, eerst in 1 draai gewoon wassen, dan in 2 keer verfwassen, beide draaien na de verf gewoon wassen, en nu de machine leegdraaien met wat chloor... zucht zal ik niet snel nog een keer doen :D

maar affijn de hoezen van de kussens van de caravan hebben een nieuw kleurtje! nou de gewone was nog zucht..

20. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    oeps berichten over het hoofd gezien :D

Paarden... zou ik zo graag willen. maar heb daar echt geen geld voor helaas.

Euh, ik heb raskatten, Maine coons (met stamboom dus)
    en 1 htk kat van me vriend hahah

eens tellen...

3 open katers (waarvan 2 nog pubers maar afijn ze hebben nog ballen)
    2 kastraat knullen (htk en maine coon)
    2 kastraat meiden
    3 open poezen waarvan ook 1 puber

4 baby poesjes van 10 weken oud
    en 1 baby poesje van 14 dagen oud

zo dat was hem wel ff geloof ik haha

Deel Deze Pagina