Jippppieee! Jip is 9 weken!! Lovepeet, hier is het zwembad wel open, het is alleen een beetje ver voor jou haha
Haha ook hier t zwembad open. Heb nog een bikini gevonden die nog net kan dus ik ga zo even lekker badderen... Tja...ik ben heel erg van het spelletjes doen daar kan ik mijn dagen vaak wel mee vullen... Eeeeuhm een babysite maken? Heb ik laatst ook gedaan op een saaie verveeldag...leuk voor later, of je m nu opengooit voor de buitenwereld of niet... En anders...wandelen, kopje thee drinken ergens, eeeeeeeeuhm...hier in t hoge noorden is t ook wat doods op zondag. Ik zou wat dat betreft graag verhuizen naar het westen, lekker alles open in het weekend!!!
Fijn alle tips die voorbij komen . Ik weet niet wie het precies zei, maar vooral die vaseline-billen-tip lijkt me heel praktisch en verder denk ik ook wel dat ik hema-fan ga worden. Ik heb eigenlijk geen idee wat hydrofiele doeken zijn....haal je die gewoon bij de prenatal? Enne, alle tips zijn welkom hoor , zowel voor de kleintjes, als voor de mama's/papa's. Het wordt ons eerste kindje en we zijn ook de eerste in de vriendenkring...dus ik voel me echt nog zo'n groentje wat helemaal niets weet.... Ik hou ook nooit zo van zondagen...maar we zijn net al met de honden naar de bossen geweest, we hebben een ijsje gegeten en gaan zo naar de paarden en mijn oom en tante toe, dus de dag komt wel vol . Wel fijn, ik heb eindelijk eens een weekend zonder misselijkheid, dus ik geniet er even van O ja, mijn man heeft net een vakantie geboekt, we gaan naar Curacao
Goedemiddag allemaal!! Over het voedingskussen, ik heb er wel 1. Gratis toen gekregen bij een abonnement van Ouders van Nu. Erg leuk tijdschrift trouwens!! En ik heb hem wel eens gebruikt bij het voeden maar niet echt veel. Een kussen voldoet ook prima! Het is dat ik hem gratis heb gehad anders had ik hem nooit gekocht. Volgende week gaan mijn man en ik shoppen voor onze dochter en denk dan idd ook dat we maar even kleding gaan shoppen voor mama (en dochter waarschijnlijk want in die winkel ligt ook Noppies en daar zijn we erg verslaafd aan ). Heb er in ieder geval zin in, even wat nieuwe kleding erbij en dan vooral bovenkleding en nog een broek ofzo. Parr idd mooie banner!! Lekker aan het photoshoppen . Waar photoshop jij?? Jip misschien is het lekker om gewoon even uit eten te gaan. Naar een knus klein restaurantje..... En daarna misschien een filmpje en zorgen dat jij eerder boven bent (of zeggen dat je naar de wc moet ) dan hem...... wat waxinelichtjes aandoen in de slaapkamer en wat rozen incl rozenblaadjes rondstrooien. Wat alcoholvrije champagne erbij en de avond kan niet meer stuk!! hihihi. Hypo jeetje meis zal idd wel weer even moeilijk zijn om te beginnen met werken. Mag je gelijk beginnen als je ongi er is met de 3e icsi poging?? Milkhd die 11 weken komen vanzelf Al vind ik het wel snel gegaan hoor. Nog een week en dan zijn we uit de gevarenzone...... Over het afvallen, ik denk dat ik afval vanwege stress van mijn werk. Mijn werkgever is een opdracht verloren aan een ander bedrijf en die heeft sommige mensen wel overgenomen maar 5 niet omdat zij te duur zijn (waaronder ik). Vanaf 1 mei zit ik dus al thuis (wel betaald hoor ) maar er is geen werk verder zeggen ze en ze hebben een kort geding aangespannen om ons toch over te laten nemen. Maar mijn advocaat heeft er een hard hoofd in. Het bedrijf waar ik werk is nog steeds landelijk groeiende dus een ontslagprocedure gaan ze niet rond krijgen en ik ben zwanger dus extra beschermd en dat is wel fijn. Maar onbewust door de stress van ik toch af en als ik er te veel mee bezig ben krijg ik ook erg last van mijn buik...... dus voorlopig zit ik ook even in de ziektewet. Over Lief actie, ik had het ook gezien ja!! Super he. Alleen wachten wij met kleertjes kopen tot we het geslacht weten.... en als het een jongen is dan heb ik nog een hoop kleding van Noppies voor meisjes te koop dames . Wat een mooie dag he!! Al 16 graden..... tuurlijk een zonnetje erbij is nog beter maar dit is ook niet erg. Ik hoorde dat er een hittegolf voorspeld wordt!! Dus ben heel benieuwd! Vanmiddag nog op verjaardagsvisite van ons buurmeisje die 3 jaar wordt. Jullie nog plannen??
Dat was ik . Goede tip he, wij kregen hem ook van onze kraamverzorgster en we waren er reuze blij mee. Die rompers van de Hema zijn idd super!!! Maar koop ze wel met lange mouwen of zonder mouwen he . Die badstof rompers vond ik ook heerlijk!! De hydrofiele doeken kun je bij de hema of prenatal halen. Je hebt ze met allerlei printjes erop. Wij hebben ze van nijntje en van het draakje "er was eens". Nog wat tipjes..... * Koop extra kraamverband!!! Want er zitten 2 pakken geloof ik in het kraampakket maar de eerste dagen draag je er al 2 tegelijk!! Wij hebben toen nog een pak of 5 erbij gekocht. * Zorg dat je genoeg borstcompressers in huis hebt..... want lekkende borsten zorgen dat je veel moet verschonen en een man naar de winkel sturen die vervolgens om "tiet-pads" gaat vragen tja dat heeft even geduurd voor de verkoopster wist wat hij bedoelde hahahaha. We hebben er wel vreselijk om gelachen! * Koop idd genoeg hydrofiele doeken en washandjes!! Ideaal die kleine spuugdoekjes heb ik nooit gebruikt. * Als je in het ziekenhuis bevalt dan ligt er vast in zo een kamer wel van die net-onderbroekjes. Er zit er 1 in het kraampakket maar ze zijn ideaal!!!! Je knipt een stukje in de zijkant in en ze zitten perfect!! Wij hebben er toen heel wat meegenomen ihihihi. * Wij hadden een shantala ipv tummytub. Die is even groter en daardoor passen de kleintjes er wat langer in. Het badje gebruiken wij ook nog steeds trouwens. * Zo een stootkussen voor in het ledikant is echt onzin!! Wij hadden hem van woezel en pip en A star is born en nooit gebruikt!! Zo zonde. Zo dan zijn er wel weer een paar hahaha. Vele voor na de bevalling maarja je kan het maar beter weten he Enne WOW Curacao!!!!!! Wanneer gaan jullie??
Curacao Waaauw, daar wil ik ook heen!! Hier geen plannen, beetje het huis doen en wachten op mn ventje die is werken...
Hier ook geen plannen...hubbie is sjaggie en dan word ik het meestal ook want hij heeft dan nix te doen in zulke buien en ik "voel" me dan ook niet meer gezelli dus dan beginnen we met snauwen bleeech...hopelijk is het straks over want het is zonde van de dag natuurlijk Tummitub is idd erg leuk, ik had hem toen geleent maar die collega is nu weg. Toevallig kreeg ik gister mn inschrijving van mn zorgverzekeraar (IZZ) en bij mijn kraampakket krijg ik er nu eentje kado..zooo leuk vind ik dat Hahha ja het kraamverband, idd meer pakken kopen hoor...hubbie heeft wat staan tobben bij de DA...hahhaa....en ondertussen mij mob bellen...hahhaa.. Owww lekker Curacao das een lekkere vakantiebestemming, wanneer ga je? Wij gaan een weekje naar Frankrijk, hebben een particulier zomerhuisje gehuurd, vrijstaand huisje vlak bij een recreatie meertje....ben erg benieuwd!
djw voor de complimenten! @mamavan1 Ik heb mijn banner en avatar gemaakt van Kasia's kit Cherish the day love haar kits! Ik ben een mod op een psps forum en zelf ben ik ook lid van After5, SPD, MScraps en sinds kort ook Oscraps. Vind het te einde. Hielp mij door mijn BI tijd ook! Ik gebruikt PSPx2 en heb ook PScs4 maar daar ben ik minder in thuis dan met psp. Ik heb ook LR. Ben ok gek op foto's bewerken. Onde rmijn banner is de link naar mijn blog Waar heb jij "gespeeld" dan? @Lucindalice ooh leuk!! voedigskussen was een grote help in bed met lekker slapen verder in de zw en met mijn bekkenpijn. En ook na de tijd met voeden. En daarna weer met mijn BI was ter leen en is weer terug naar huis gegaan. Maar ik vond het super! Lief! actie waar??? hydrofiele luiers gebruik je tegenwoordig voor op de kussen met badderen, afdrogen maar ik gebruikte het ook als driehoek in haar bed voor spuugjes etc. Ik gebruik ze nu nog voor het afdrogen na douchen. hmmm tips.. maizena in huis halen voor de erge kapotte billetjes - luuf en neuwspomp in huis halen voor verkoudheid - navelband die oplijst is niet nodig! - mat voor in de badje scheelt ook en iets later ook de ligzitje! - 2 soorten spenen (je hebt met tepelvorm en gewone) en al roep je van te voren geen speen is het wel handig in huis te hebben. Kate heeft hem af en toe gebruikt als mijn vingers rimpelig waren pff zijn zoveel tips. Maar wel een woordje advies Je kan van te voren roepen ik doe dat echt neit en ik vind dat echt niet kunnen etc.. maar wees beter open. Want je merkt achteraf dat je toch makkelijker bent in dingen en het ligt ook aan jouw kindje hoe en wat. Lukt de bv niet geeft neit, je hebt het geprobeerd maar jullie hebben er mee baat bij de gezelligheid dan tranen en moeite! En trust me ik ben echt een bv mummy maar ik heb ook liever tevreden moeder en kind En als je het ook niks vindt geeft ook niet. Ieder zijn ding! Net als met of zonder spenen etc Go with the flow babes 8) hihihi Oh en die mini spuugdoekjes? koop liever die grote van prenatal of ergens anders en anders een gastenhandoek/hydof. luier of een slabbertje al doet wonderen, ook voor jouw kleren En vaak worden de kruikjes ingewikkeld in hyrdrofiele luiers dus de hoezen zijn vaak overbodig. En ik weet niet of het al van de lijst is gehaald maar op een baby bedje heb je dit in dit volgorde: matras - molton luier (zachte stof)- matras beschermer-laken en dan baby en vaak bij hoofd einde die hydrofiele luier- laken en deken
dat is trouwens het enige moeite wat ik heb ik wist neit hoe ik het bedje moest opdekken haha eigenlijk best dom maja het is dan ook de 1e pas
Lovepeet: De Fakkel is open op zondag in Ridderkerk Sasha, waar woon jij dan helemaal met je paarden?
hihi lovepeet, bedje opdekken is niet zo (heel) moeilijk, neem de lengte van een baby, en dan dus zo laag mogelijk opdekken, zodat je kindje niet onder de dekens kan verdwalen knuff
Of een slaapzak. dat is wat ik voor mijn zoontje heb gebruikt. Nu slaapt hij zonder deken. Hij trapt het van zich af... Nou ja wat hij wil he
@ MilkHD; Ja, ik ben redelijk crea. Heerlijk om met mijn handen wat te maken. Een lodger is een wikkeldeken. Ik wil hem zo maken dat je het straks ook in de maxi cosi kan gebruiken. Nu lees ik net dat de stoffenmarkt niet doorgaat, jammer ach het stof komt er nog wel. @ lovepeet: heerlijk zwemmen. Hier is het zwem-4-daagse, dus ik ben al 4 dagen op het zwembad geweest, iedere dag 500 meter zwemmen. @ lucindalice: WOW Curacao. Wat gaaf zeg!!!
Joeppieeee! krijg net een berichtje van mijn moeder, dat ze de wieg (waar mijn broer en ik in hebben gelegen) heeft gevonden en die mogen we hebben, ben zo blij!