December 2010 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door romytamara, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Hahaha nee BIJNA! 15.45:p

2. mama van 1

mama van 1 Niet meer actief

Hahahahahaha, zou wel heel toevallig wezen dan he ;)
    Wel gezellig :D

3. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ben er ook nu al zenuwachtig voor:$
    Krijg dan ook de uitslag van de combinatietest (bloed) + nekplooimeting én van mijn schildklier!
    SPanneeendddd!!! Laat het maar snel de 25ste zijn!

4. mama van 1

Hahahahahaha, zou wel heel toevallig wezen dan he ;)
    Wel gezellig :D

5. mama van 1

Oeps dubbel gepost hihi.
    Krijg je dan ook al de uitslag van de nekplooi?? Of gaan ze de nekplooimeting doen?? Bij mij is de 12 weken echo gelijk met de nekplooimeting.... en dan krijg ik de uitslag weer als ik bij de vk ben.

6. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb de echo pas om 21:45!!!uur, moet dus nog ff geduld hebben.
    @raaf: wat een verhaal zeg, kan me voorstellen dat je bent geschrokken!
    @wgev: al nieuws? Bloeden gestopt?

7. Miri75

Miri75 Actief lid

14 mrt 2010
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een echo gehad. Zag er goed uit. Gaf al 10 weken aan maar moest toch van mijn eigen telling uitgaan. Ben helemaal blij.Heb wel foto's maar kan ze niet scannen. Volgende week vrijdag al de nekplooimeting.

Wgev, nog bloed verloren?

Charmed, jij gefeliciteerd met je echo en de 12 weken grens.

Andere meiden met vandaag of komende dagen een echo, hoop dat jullie ook allemaal een mooie echo te zien krijgen.

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    @mama van 1, ja denk dat ik ook meteen de uitslag krijg van de nekplooi. Ik heb namelijk een dubbele afspraak. Eerst bij de ass een echo en daarna bespreking bij de gyn. Spannend spannend dus!

@wgev ben ook benieuwd of je nog bloed hebt verloren. Hoop dat alles goed met je gaat!!

Verder word ik helemaal blij van al jullie goede echo's:D
    Komaar op met die foto's!

9. mama van 1

Wow kreeg ik maar zo snel de uitslag hahahaha.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieve lieve dames!
    Mag ik jullie van harte feliciteren met jullie zwangerschap?
    VAN HARTE!!!!

Tevens wil ik Goofychicken even een verlaat bloemetje komen brengen. Ivm haar 2 jarige huwelijks dag!!! Ook daar nog van harte mee!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Sorry dat ik met er mee bemoei..

Wij kregen gelijk na de nekplooi meting ook de uitslag... En die was toen niet goed. Dat was een hele schok voor ons. We hebben erg zitten huilen. Dus denk niet te ligt over de nekplooi meting. Het kan zijn dat je iets te horen krijgt, wat je echt niet verwacht...
    Wij hebben toen n.a.v. een vruchtwaterpunctie laten doen. Deze voel trouwens heel erg mee. Nauwelijks gevoeld. Maar toen dus wel lang gewacht op de uitslagen daarvan. Welke gelukkig wel goed waren! Zie banner...

12. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

mama van 1- krijg jij niet direct te horen of er een probleem is of dat alles goed is bij de echo?

13. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    @Charmed; Gefeliciteerd!
    @echo mama's; hoe was het?
    @Eten; McFlurry's gaan er nog steeds in & Sultana's met fruit&chocola gaan d'r ook goed in.. Net zoals de snackbar en salades.. Echt tegenover gestelde van vorige zwangerschap!
    @Knip/Hechtingen..; Ik maak me (nu al) zorgen over deze bevalling.. Ik heb nog steeds last van m'n litteken van m'n knip.. Vooral met en na het fietsen.. De gynaecoloog in het ziekenhuis had het erover dat het opnieuw geknipt moest worden en dan weer gehecht.. Maar dat kan toch nooit in "zo'n korte tijd" helemaal genezen dat het inscheur-proof is voor bevalling nummer 2?

@Moe; Ik ben de rest van de dag op de bank te vinden!

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Tess- Ik zit me ook al zorgen te maken voor de bevalling. Ik heb geen knip gehad maar een keizersnede. Ik weet dat de volgende ook weer een ks word en zie daar echt tegenop. Word al misselijk bij de gedachten... pfff

15. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Romy ga stofzuigen! Ik zie je hier nog... lol

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @lyn, Mag ik vragen waarom je bij de tweede ook een keizersnede krijgt. Ik mocht het eerst zelf "proberen" is toch een ks geworden. Nu bij een derde zwangerschap word het zoiezo een ks.

17. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Stelletje kletsmajoren haha.
    Vandaag erg druk geweest op het werk maar mocht iets eerder weg, heb een lange week helaas maar goed is niet anders. Er hangt een riool lucht smorgens bij de toiletten en aar moet ik toch echt wezen voor mijn kluisje maar ga spontaan over mijn nek. (oeps) al een paar mensen in mijn voorbijgang op zoek naar een toillet met spoed omver gelopen welke echt gedacht hebben van die spoort niet haha. Vandaag een afspraak gemaakt voor de nekplooimeting, die gaat naar 3 juni. Spannend hoor maar eerst 28 mei een echo gewon bij de verloskundige.

18. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Nanny- Ik heb aan de gyn gevraagd of ik het zelf mocht proberen en hij zei dat hij het risico niet wil nemen. Het blijkt nu dat ik een afwijkende bekken heb waardoor de baby nooit recht voor de bevalling kan komen liggen.

19. mama van 1

Wel of de nekplooi goed is maar de gehele uitslag (dus ik bedoel met bloed enzo erbij) hoor ik later..... tenminste de vorige keer was dat zo ;)

20. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Was allang weg joh:p Maar mn laptop staat de hele dag aan en de site nu open dus vandaar;)
    Zucht, ik zie ook al heeeeeeel erg op tegen deze bavalling....:(

Parr pb jij eens waarom je niet van knippen houdt?!;)

Deel Deze Pagina