hey meiden, sorry dat ik zo laat pas van me laat horen, maar was even weg gedroomd op een mooie roze wolk, we hebben vandaag onze kleine uk gezien en gehoord!!!!! alles is goed, het bloeden is nog niet helemaal gestopt maar is wel heeeeel weinig. en de vk zei als je het hartje hebt gehoord is de kans dat het alsnog misgaat erg klein, daar gaan we dan maar vanuit, ben helemaal blij ga zo even foto plaatsen
o, ja ben wel terug gezet, vandaag precies 9 weken, en ik mag niet meer werken, zolang het bloeden niet stopt zal mijn baas blij mee zijn
Whaaaaa meis wat een geweldig nieuws!!!!! Echt super! Nu proberen te gaan genieten hoor! Bij mij was t bloeden na het goede nieuws gelukkig zo over! Ben benieuwd naar je foto!!! Enne iets teruggezet, nou ja jammer dan! T is goed!!! Joepieeeeeeeeeeeee!
Geweldig WGEV! Hebben jullie ook zo'n zin in bepaalde etenswaren? Ik wil alles wat hier niet te verkrijgen is... Lay's Paprika chips, salmiak van de Hema, frikandel en kroket. Iemand die dat naar me op wil sturen?
Bekijk bijlage 72483 links is het hoofdje en als je goed kijkt zie je rechts 2 'voetjes' haha ik zie ze natuurlijk overduidelijk o ja was wel inwendige echo, maar had het er voor over hoor, over 2 weekjes mag ik weer komen, ben dan 11w+2d
haha hier de hema hotdog, hmmmmmmmmmmm ja wil best wat opsturen hoor, die kroket, mag die geplet worden ik heb steeds zin in wokkels at ze nooit, nu wel dus en drop die salmiak trouwens, kunnen we echt opsturen waar moet het heen??
U roept en ik zal verzenden! Haha! Dus kom maar door met de bestelling en het adres...en pas op...ik doe t echt!
Oew.. Salmiak.. Hemaworst.. Naturel Chips.. Boerenkool... aaah water loopt me in de mond! Frikandel? neh, had ik gister nog
Serieus? Iemand wil dat echt voor me doen? Ik zag ook wokkels voorbij komen.... mmm daar heb ik ook aan aan zitten denken Iemand die paypal heeft zodat ik het terug kan betalen? Serieus he?!
WGEV WOW WAT FIJN!!!!! GEFELICITEERD!! En alles voor je kleintje toch Speciale etenswaren mmmmmm niet echt.. wel veel lekkere trek idd in kroket en hema hotdog (oh stom die had ik vanmiddag wel kunnen halen dom dom dom).
Hahahahh ja hoor ik wil ze best voor je opsturen, heb het ook een keer gedaan voor iemand die in belgie zat
ik anders ook wel hoor, we moeten elkaar er toch een beetje doorheen helpen, mama van 1, ben die inwendige echo al zo goed als weer vergeten hoor idd alles voor de beeb en daarbij het resultaat wat ik zien wou
WOW wgev. wat een supe echo. Jammer dat je even niet mag werken maar het is voor het goede doel. Wist je baas het al en wat voor werk doe je? Als ik al die lekkere dingen hoor begin ik bijna te kwijlen. Moet zo nog de paarden voeren en denk dat ik zo maar even langs de appie happie rijd. mmmm wokkels klonken erg lekker.
Nope dat is iets wat je online aanvraagt. Je kan dan online zonder poespas betalingen uiotvoeren. Is een internationaal iets... Als er iemand paypal heeft en wel wil helpen dan hoor ik het graag
Nee dat heb ik helaas niet, jammer had je anders graag geholpen...... hopelijk vind je snel iemand die je kan helpen!! .