ja mijn baas weet al dat ik zwanger ben, zit in de horeca maar zodra het bloeden gestopt is mag ik weer werken, ga er van uit (hoop het in ieder geval) dat het donderdag gestopt is, dan is er niks aan de hand. wachtt morgen nog af, voor ik mijn baas inlicht, misschien is het niet nodig ik ga zo ook naar de winkel, heb ook lekkere trek nu o, ja ben ook verzot op danoontjes nu, heb de koelkast ermee vol staan
jip, heel heerlijk, enne je beeb lijkt op je avater, hij heb een brilletje op zo lijkt het 8) mooi hoor
nou die salmiak mag je van me hebben hoor, zo duur is dat toch niet?! maar stuur je niet je hele wensenlijst hoor hahahaha
okidokie salmiak is on your way, ga het morgen gelijk halen, kan ik ook een hotdog eten hmmmmm heb er nu al zin in
haha die is nog beter!!!! sturen wij (als nederlandse bank gebruikers) allemaal wat geld naar jou, en jij doet de boodschappen en stuurt het op??? wokkels is de belangrijkste
Charmed wow wat een mooie foto!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!! Jip, ja hoor ik wil ook wel wat doneren...... welk bedrag doen we?? Help graag een medezwangere