je wokkels zijn onderweg nou ja, bijna dan...... ik vind het leuk, om iemand zo te 'helpen' vind het wel stom dat je ze daar niet kan krijgen....... word tijd dat er wat gaat veranderen daar
Hmmm....net lekker gegeten zelf pizza gemaakt (wel makkelijk hoor met van die kant en klare pizzadeeg van de ah)
Ja ik probeer het al zolang we hier wonen (2007) en zonder succes... Serieus, ik heb een aantal keren verschillende managers van winkels aangesproken met het verzoek en ze zouden kijken wat de vraag was... Yeah sure... Mijn familie brengt altijd iets mee als ze hier komen of ik neem zelf iets mee als ik naar NL kom. Maar de laatste keer dat ik in Nl was, was in januari en half juli komt mijn zus pas. Het grappige is dat ik wel voor elkaar heb dat er nu SAMBAL OELEK verkocht word hier! LOL Ja die rare Amerikanen kunnen nog veel van ons simpele Nederlanders leren. HA HA
Oh lekker allemaal dames!! Wij eten hollandse aardappelschotel met snitzel en jachtsaus. Lekker makkelijk . Idd Wgev dat moet daar gewoon te verkrijgen zijn dus Lynn we helpen je graag
Ik maak normaal ook mijn pizza zelf en ben er nu wel redelijk goed in denk ik. Nu ik alleen zit doe ik dat niet en ben ik enorm lui. Gisteren dus een pizza laten bezorgen en net de laatste twee stukken gegeten.
je gaat me niet vertellen dat ze die daar ook niet hebben??? wat doe je daar??? ik was allang terug gekomen naar nederland, al was het voor het eten......
ik eet best slecht, ben een hele slechte eter sowieso al. sinds ik zwanger ben probeer ik veel groenten te eten, maar vind het zo vies. lust alleen bloemkool, rode bietjes en boontjes, dus gevarieerd groente eten doe ik dus niet, vis lust ik ook niet, eet wel zo weinig mogelijk frituur sinds ik weet dat ik zwanger, maar ja, nog steeds 1 keer in de week (vind het best knap van mezelf want ik werk in een snackbar) eet wel veel fruit, maar ja, of dat goed genoeg is?
Nee hebben ze hier ook niet. Ha ha daarom dat ik altijd een heel lijstje heb dat ik afga als ik in Nederland ben. Afgelopen januari stond daar ook filet americain op... mmm. en zilveruitjes.... Hier hebben ze wel "cocktail onions" in een pot, maar die smaken totaal niet hetzelfde. En hier hebben ze ook heel veel dingen die niet in Nederland te verkrijgen zijn.
Eet wat je kan en je niet gedwongen. Je lichaam tijdens de zwangerschap geeft eerst de nodige voedingstoffen aan de baby. Dus het komt helemaal goed. Ik eet momenteel ook heel slecht, geen trek (wel honger) heel tegestrijdig... Momenteel drink ik meer. Dat is trouwens heel erg belangrijk. Genoeg drinken is belangrijker dan veel eten.
Hai dames, wat een gekwebbel toch weer en wat een fijne mooie echo foto's zijn er weer voorbij gekomen!! Wij hadden vandaag ook onze eerste echo. Ukkie is 2.5 cm groot en het hartje klopte!! We zijn zo blij
Wil degene met de mooie echo's ffies feliciteren... fijn zeg en wat is het genieten hè? Ben super moe dus kom ander keertje weer kletsen
Ben helemaal happy! (ondanks de krampen van vandaag ) Vandaag naar de vk geweest en kregen gelijk een echo! Alles was weer goed en ook het hartje klopte goed. Dit keer hebben we het ook kunnen horen! Wat een prachtig geluid is dat zeg! Helaas geen foto, maar over 4 weken mogen we weer terug komen. Ze kon niks zeggen over die hoge druk op mn borst en de ademhaling, moest het even aankijken en als het vaker voorkomt ga ik even langs de ha, misschien dat zij er dan wat meer over kunnen zeggen. ga nu lekker mn bedje in, ben gesloopt!