MUTS... lol Dank je maar ik denk dat die de transatlantische reis niet gaan overleven Ik zit toevallig net met mijn schoonmoeder te chatten en ben haar aan het proberen over te halen om in augustus naar Belgie/ Nederland en Duitsland te gaan.
@Springmuis; Boerekooool hhmmm @ Eten algemeen; Waarom moest ik pas zo laat op 't forum komen.. de winkels zijn nu al dicht @Charmed; super echo zeg! @Luncindalice; Gefeliciteerd meid! @ Help Lynn de zwangerschap door; nog iets wat op je verlanglijstje staat wat nog niet genoemd is? Ik heb hier trouwens een eigenwijs kindje in de aanbieding; 1 jarig boeffie, goed in slopen van dure nieuwe lampen en belangrijke papieren. Verder is ze goed in rommel maken en kan ze als een gediplomeerd gevangene tegen de spijlen van d'r bed aan meppen. Haar dodelijkste middelen zijn voedsel en speelgoed. Telefoons worden afgetapt door d'r, computers laat ze vast lopen en televisies zet ze uit. Als ze d'r zin niet krijgt manipuleert ze je met verdacht lief gedrag.. Wie heeft er interesse? Liefst ruilen tegen een goudvis Gheghe Ik kruip m'n bed in.. Was gewoon een beetje veel/druk allemaal vandaag!
Oja je hebt alleen maar bevrozen frikandellen natuurlijk8) Nouja u roept maar Wgev wat een onwiiiijssssss mooie echo! En nog meer goede echo's! YEAH
Whahahaha en jij bent nog wel een army wife Tessa komaar op voor een weekie! Wedde dat je der terug wil8)
MMMMmmmmm lynn misschien heb je een lijstje van wat je daar niet hebt en hier wel...... en dan natuurlijk niet de diepvries dingen hahahaha. Army wives, leuke serie is dat he!! (over army wive gesproken )
Oja exuse me Jaaaaaaaaaa online!! Webcamme!! Ryker naar papa zwaaien!!! @mama van 1, ik heb idd gehoord dat het een heel erg leuke serie is! Alleen nooit gezien Ik praat wel af en toe met Lynn haha!
hey meiden was ik weer, lynn fijn dat je lief even online is, ryker ook weer blij hier, nog steeds bloedverlies, hoop wel dat het gauw stopt hoor nu, zou het trouwens kunnen komen van de inwendige echo, die man heb aardig zitten wroeten in me voor ik naar het zh ging was het gestopt namelijk....??
Ja kan zeker, als het een gesprongen adertje is geweest dan was het voordat je naar het ziekenhuis gegaan bent gestolt, en dat hebben ze nu dus weer lekker open zitten wroeten. Fijn. Maar weet zeker, morgen is het gestopt!
Pjoe, zit tegen het laatste stuk appeltaart aan te hikken. Tis toch wel een beutje veul zo'n hele voor zn 2tjes!
thnx, daar gaan we dan maar van uit, vond het echt geen vervelende ervaring ofzo hoor, maar dat gaat er nog best ruig aan toe hahaha heb er achteraf nog om gelachen ook, mijn eerste gênante moment tijdens de zwangerschap: kwam daar binnen en die man zij, nou ga maar even liggen dan proberen we eerst uitwendig, al gauw bleek dit niet veel op te leveren, dus zei hij: ga maar even achter het gordijn uitkleden, haha mijn vriend keek een keer geschrokken naar mij, maar ik had me er al op voorbereid, om de situatie nog wat onaantrekkelijker te maken moest ik natuurlijk weer een opmerking maken: nou, laten we maar voor u hopen dat het bloeden nu gestopt is, anders is het niet zo'n fijn aangezicht...... whuhahahah mijn vriend kreeg er een kleur van, en ik en de gyn konden niks anders dan toch maar hard lachen....... moest hij toch nog even afsluiten met het feit dat hij wel meer bloed had gezien dan dit hahaha toen kon ik het niet laten om te zeggen dat ik niet gauw zo snel uit de klern ging voor een man, toen had mijn vriend het helemaal niet meer, dit keer kreeg de gyn een kleur, hij moest er wel hard om lachen, wat een beroep........
Hij is alweer weg... lijstje had ik al geschreven he En ik vind die serie niet veel aan, kijk soms als het toevallig op tv is. Maar volg het niet.
Whahaha je was lekker bezig wgev Beetje al die mannen in verlegenheid brengen. Inwendig is ook mijn hobby niet hoor